Paino 6,7kg.Laitettu uuniin sisälämpö mittarilla 6.Kiertoilmauunissa 1tunti180astetta.paistolämpö 80astetta.Seitsemän tunnin jälkeen on lämpöä kahdella mittarilla vähän yli 60astetta.Lämpö uunissa nostettu 100 asteeseen.8,5tunnin jälkeen yksi mittari näyttää 72 toinen 74.lopputulos liikaa vettä ja ei tunnu kypsästä vai olisiko vain sitkeää,
ei ehtinyt vielä jäähtyä.
Missä vika sitkeä kinkku
5
1161
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan liian pieni lämpötila uunissaa. Minulla oli alussa 250 puoli tuntia ja sitten 125 lopun aikaa eikä se tuntunut riittävältä. 100 g suurempi kinkku ja oli varmaan 7 tuntia uunissa ja mittari vieläkin näytti liian vähän. Seuraavan kerran paistan vanhan ohjeeni mukan ensin 250 puolituntia ja sitten 150. Voihan tosin olla, että mittarini ei ollut oikein, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Mieluummin ylikypsä kuin raaka, ällöttävä muoti syödä pihvejäkin verisinä ja kala raakana.
- Anonyymi
En ole minäkään tyytyväinen 10 kg potkakinkkuuni; 9 tuntia uunissa 100 astetta koko ajan.
74 C uunista otettaessa, loppulämpötila tiskipöydällä jopa 80 C.
Liha on kumman tiivistä, ei sellaista karkeasyistä kuten sianliha oli lapsuudessa.
Aivan kuin valtavan broilerin olisi paistanut. Värikin varsin vaaleaa, kuin kananlihaa, ei harmaata.
Kyllä tämä oli vipa kinkku , jonka ostin. - Anonyymi
Heitä takaisin uuniin 250c 2tuntii sitten 125c 4tuntii paranee........ lopussa 100astetta 3tuntia on muree..
- Anonyymi
Olen ostanut vuosia turvallisen hk juhlakinkun ja aina onnistunut. Nyt tänävuonna sitkeä, hirvee pettymys. Otin kinkun lämpimään, pöydälle 3 tuntia aikaisemmin. Laitoin uunin 100 asteeseen mittarin kylkeen ja paistoin kinkkupussissa 10 tuntia, koko 6.5 kiloa. Nestettä tuli 1.5 litraa. Missä tein virheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413