Tornio vain hiljenee.hallituskatu piti katkasta ja se hiljeni.nyt öömanni puretaan.hapitsun dollarstore loppuu.mitä vielä.
Kuoleva seutukunta
39
2594
Vastaukset
- Anonyymi
Arpelan koulu lakkautetaan
- Anonyymi
Hyvä, ei sivistystä saa sinne kumminkaan ammennettua.
- Anonyymi
Kuka tämä onneton kirjoitustaidoton kaikenmaailman kyhäilyjen aloittelija täällä oikein on? Kirjoitustaito apukoululaisen tasoa. Jos ymmärtäisit, että homeisen, kuolleen Öömannin tilalle tulee esim. uusi Arinan liike ja mitä vielä, niin et piipittäisi. Ja kuka jonkun DollarStoren perään jää itkemään, sitä paitsi se on Haaparannan puolella.
- Anonyymi
Niin no, on tuo DollarStore tavallaan seutukunnalla.
- Anonyymi
Kato Törniöläinen peruskyttääjä taas länkyttää,etkö saanut lahjoja,eikö seiso vai veikö naapuri akkas ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, on tuo DollarStore tavallaan seutukunnalla.
Käykö siellä myös eurot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato Törniöläinen peruskyttääjä taas länkyttää,etkö saanut lahjoja,eikö seiso vai veikö naapuri akkas ?
Eikö idiÖÖtti ole vieläkään hoidossa vai onko karkuteillä hoitopaikastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö siellä myös eurot?
Käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato Törniöläinen peruskyttääjä taas länkyttää,etkö saanut lahjoja,eikö seiso vai veikö naapuri akkas ?
Pilkun ja pisteen jälkeen välilyönti.
- Anonyymi
Siis perus Kemiläinen kirjoitus/lukutaidoton taas täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö siellä myös eurot?
Mutta sokeria ja hiivaa pitää olla.
- Anonyymi
Voi että mua hävettää niin.
Tornio on kuihtumiskierteessä. Olisi edes yksi hauskanpitopaikka. Saisipa tanssia naislauman kanssa. Saispa pelata sököä. Ollappa kunnon keskiolutravintola biljardipöytineen.
Tornion tomppeli.- Anonyymi
Kuka sitä kallista kaljaa nyt mihinkään ravintolaan raaskii mennä kippaamaan, tilaa kerralla lavallisen Saksasta laatuolutta niin ei heti lopu.
Omakotalossa kun asuu niin voi tanssia naaraspuolisen apinalauman kans, pelata sököä ja biljardia ja sammua mihin huvittaa ilman että joku apina tulee koputtelemaan olkapäähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitä kallista kaljaa nyt mihinkään ravintolaan raaskii mennä kippaamaan, tilaa kerralla lavallisen Saksasta laatuolutta niin ei heti lopu.
Omakotalossa kun asuu niin voi tanssia naaraspuolisen apinalauman kans, pelata sököä ja biljardia ja sammua mihin huvittaa ilman että joku apina tulee koputtelemaan olkapäähän.torniossa eräässä omakotitalossa stadionin kupeessa pidetään semmosia juhlia että mies puoliset istuu toistensa kainalossa kaljaa kortin pelua homoilua ja huumeiden viihde käyttöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
torniossa eräässä omakotitalossa stadionin kupeessa pidetään semmosia juhlia että mies puoliset istuu toistensa kainalossa kaljaa kortin pelua homoilua ja huumeiden viihde käyttöä
Naapurin kyttääminen voi olla rikos. Kysy pääsetkö mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin kyttääminen voi olla rikos. Kysy pääsetkö mukaan.
oletko mustasukkanen miikasta
- Anonyymi
Kukaan ei näe kuinka kännissä olit. Keskiolut kuppilassa kaverit sitten kertoo seuraavana päivänä.
Toenion tomppeli - Anonyymi
Ei kestänyt kirjoittaa negatiivisesti Torniosta, niin heti alettiin marmattamaan kirjoittajalle. Hänhän kertoi niin kuin asiat Torniossa ovat, ei se hänen vikansa ole, jos sanoo totuuden.
- Anonyymi
Tottahan se on, että hallituskadun pilaamisesta alkoi alamäki kaupungissa. Erikoisinta on ettei päättäjillä ole kenelläkään munaa myöntää virhettä ja avata katu uudestaan semmoiseksi kuin se oli.
- Anonyymi
No mikä vika siinä on? Autolla pääsee ja kävelemällä? Vai ajoitko tolppaan? Autossa on ratti.
- Anonyymi
Ajoin tolppaan joo kylolä eikä kaupunki korjannut naarmuja on vieläkin autossa.
Kyllä hävettää .
Ajan nykyisin länsirantaa pitkin. Pelkään myös itärannan kommunisteja ja demareita. - Anonyymi
Näivettyy kyllä koko kylä.
Mutta enemmän minua kuitenkin harmittaa/ahdistaa ihmisten näivettyminen. Vanha, entinen, elämänmyönteinen meän elämänasenne ja -tapa ovat kadonneet, poissa.
Rehevä, meän ihan oma huumori ja elämääkantava-asenne ovat kadonneet . Itsevarmuus on tainnut muuttua etelänvetelien matkimiseksi.- Anonyymi
Meillä oli meän kulttuuri ja kieli, Torniosta Pelloon.
Paino sanalla oli.
- Anonyymi
Gränssenillä tauti tarttuu.
- Anonyymi
Sen minä vaan sanon maakuntavaaleista etten äänestä olevia poliitikoita korruptio kokouspalkkioita napsimaan muiden jo lisäksi. Äänestyskuponkiin Haistakaa ....a.
Vanhempi lehtori- Anonyymi
Kylmyyni oli aikoinaan länskän yksityistämistä vastaan mikä olisi käytännössä tarkoittanut koko sairaalan alasajoa ja palveluiden siirto rovaniemelle https://yle.fi/uutiset/3-9929734
Kylmyyni sai kiitoksena kepun puheenjohtajuuden, joka ei tosin jatkunut pitkään vaan loppui sotkuun, jossa veronmaksajat yritettiin laittaa maksamaan katrin koulutuskuluja. Ennen sitä katri oli vaatimassa rinteen eroa ja teki sitten itsekin antti rinteet.
Silti kylmyyni äänestetään varmasti tuonne päättäviin elimiin. Onko taas ajamassa länskän alasajoa jos tarjotaan tuosta uudesta kepululaiseta hallintohimmelistä uusi poliittinen kytkykauppa virka.
Semmosta täällä kepulandiassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmyyni oli aikoinaan länskän yksityistämistä vastaan mikä olisi käytännössä tarkoittanut koko sairaalan alasajoa ja palveluiden siirto rovaniemelle https://yle.fi/uutiset/3-9929734
Kylmyyni sai kiitoksena kepun puheenjohtajuuden, joka ei tosin jatkunut pitkään vaan loppui sotkuun, jossa veronmaksajat yritettiin laittaa maksamaan katrin koulutuskuluja. Ennen sitä katri oli vaatimassa rinteen eroa ja teki sitten itsekin antti rinteet.
Silti kylmyyni äänestetään varmasti tuonne päättäviin elimiin. Onko taas ajamassa länskän alasajoa jos tarjotaan tuosta uudesta kepululaiseta hallintohimmelistä uusi poliittinen kytkykauppa virka.
Semmosta täällä kepulandiassaOnko tämä Katri Kulmini sukua Aulikselle. Pyöritteli aikoinaan rulettia kaupunginhotellissa. Kyllä vanhat torniolaiset tietää ja muistaa, että miten se oikein meni.
- Anonyymi
jokos ammutaan raketteja ?
- Anonyymi
ampukaa rajavartiat
- Anonyymi
Negatiivi Nestorien keskustelukerho ilman asiaa. Missä on kasvispihvi?
Onko vihreä väri jonku puoluen patentti. Vihreät vaatteet on aina alennuksessa. - Anonyymi
Gränssenillä tauti tarttuu.
- Anonyymi
Kehittyi se Tornio 70- luvulla : Outokumpu, sukkahousutehtaat , Havator ja rakentaminen Kiviranta , Juhannussaari, Arpela, Karunki ja Sattajärvi. Vain Metro puuttui. Minne hävisi koulukaupunki Tornio?
- Anonyymi
"..koulukaupunki Tornio?"
Hanhirova Veikko paiski aikoinaan paljon töitä jokilaakson hyväksi Helsingissä ollessaan, ja tämä on tietoa. Vaikutti paljon vaikkei Eduskunnan puhujapöntössä usein porissut. Vaikutti keskeisissä virastoissa ja ministeriöissä - ja tulosta tuli.
Kursseille ja tutkintoihin johtaviin koulutuksiin tultiin etelää myöten.
Missä meidän nykyiset veikot , edunajajamme, luuraa. Tarkkana jatkossa, kun äänestätte. - Anonyymi
Joo sotapoikana liftasin ja Veikko tyttärensä kanssa otti kyytiin haisten hyvälle konjakille. Kertoi sopivan uutisen että säästösyistä palvelusaikani lyhenee 1kk. Tieto oli julkaisematon kertoi sen päissäåän. Eihan mokut uskoneent sitten kasarmilla.
Olihan se sodat käynyt ja paras edustaja aikaansaaannoksissa. Hanna Mäntylöitä ovat nykyään kaikki. - Anonyymi
tärä se on vihervasemisto aikana, maseutu tyhjenée, bensa maksa, sähkö maksaa, järentöntä menoa,
- Anonyymi
Tornion ei pidä ottaa konkurssi kypsästä Kemistä.. vain narkkareita ja Mamuja lappu luukulla jo joka toisella
- Anonyymi
Mitä sä aloittaja snaijjaat? Dollarstorehan edelleen seisoa stondaa samas paikas.
- Anonyymi00042UUSI
Milloiknse dollarstore loppuu? 2021? Ja nyt on jo 2026
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483