Kuoleva seutukunta

Anonyymi

Tornio vain hiljenee.hallituskatu piti katkasta ja se hiljeni.nyt öömanni puretaan.hapitsun dollarstore loppuu.mitä vielä.

39

2594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arpelan koulu lakkautetaan

      • Anonyymi

        Hyvä, ei sivistystä saa sinne kumminkaan ammennettua.


    • Anonyymi

      Kuka tämä onneton kirjoitustaidoton kaikenmaailman kyhäilyjen aloittelija täällä oikein on? Kirjoitustaito apukoululaisen tasoa. Jos ymmärtäisit, että homeisen, kuolleen Öömannin tilalle tulee esim. uusi Arinan liike ja mitä vielä, niin et piipittäisi. Ja kuka jonkun DollarStoren perään jää itkemään, sitä paitsi se on Haaparannan puolella.

      • Anonyymi

        Niin no, on tuo DollarStore tavallaan seutukunnalla.


      • Anonyymi

        Kato Törniöläinen peruskyttääjä taas länkyttää,etkö saanut lahjoja,eikö seiso vai veikö naapuri akkas ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, on tuo DollarStore tavallaan seutukunnalla.

        Käykö siellä myös eurot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato Törniöläinen peruskyttääjä taas länkyttää,etkö saanut lahjoja,eikö seiso vai veikö naapuri akkas ?

        Eikö idiÖÖtti ole vieläkään hoidossa vai onko karkuteillä hoitopaikastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö siellä myös eurot?

        Käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato Törniöläinen peruskyttääjä taas länkyttää,etkö saanut lahjoja,eikö seiso vai veikö naapuri akkas ?

        Pilkun ja pisteen jälkeen välilyönti.


      • Anonyymi

        Siis perus Kemiläinen kirjoitus/lukutaidoton taas täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö siellä myös eurot?

        Mutta sokeria ja hiivaa pitää olla.


    • Anonyymi

      Voi että mua hävettää niin.
      Tornio on kuihtumiskierteessä. Olisi edes yksi hauskanpitopaikka. Saisipa tanssia naislauman kanssa. Saispa pelata sököä. Ollappa kunnon keskiolutravintola biljardipöytineen.
      Tornion tomppeli.

      • Anonyymi

        Kuka sitä kallista kaljaa nyt mihinkään ravintolaan raaskii mennä kippaamaan, tilaa kerralla lavallisen Saksasta laatuolutta niin ei heti lopu.
        Omakotalossa kun asuu niin voi tanssia naaraspuolisen apinalauman kans, pelata sököä ja biljardia ja sammua mihin huvittaa ilman että joku apina tulee koputtelemaan olkapäähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä kallista kaljaa nyt mihinkään ravintolaan raaskii mennä kippaamaan, tilaa kerralla lavallisen Saksasta laatuolutta niin ei heti lopu.
        Omakotalossa kun asuu niin voi tanssia naaraspuolisen apinalauman kans, pelata sököä ja biljardia ja sammua mihin huvittaa ilman että joku apina tulee koputtelemaan olkapäähän.

        torniossa eräässä omakotitalossa stadionin kupeessa pidetään semmosia juhlia että mies puoliset istuu toistensa kainalossa kaljaa kortin pelua homoilua ja huumeiden viihde käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        torniossa eräässä omakotitalossa stadionin kupeessa pidetään semmosia juhlia että mies puoliset istuu toistensa kainalossa kaljaa kortin pelua homoilua ja huumeiden viihde käyttöä

        Naapurin kyttääminen voi olla rikos. Kysy pääsetkö mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin kyttääminen voi olla rikos. Kysy pääsetkö mukaan.

        oletko mustasukkanen miikasta


    • Anonyymi

      Kukaan ei näe kuinka kännissä olit. Keskiolut kuppilassa kaverit sitten kertoo seuraavana päivänä.
      Toenion tomppeli

    • Anonyymi

      Ei kestänyt kirjoittaa negatiivisesti Torniosta, niin heti alettiin marmattamaan kirjoittajalle. Hänhän kertoi niin kuin asiat Torniossa ovat, ei se hänen vikansa ole, jos sanoo totuuden.

    • Anonyymi

      Tottahan se on, että hallituskadun pilaamisesta alkoi alamäki kaupungissa. Erikoisinta on ettei päättäjillä ole kenelläkään munaa myöntää virhettä ja avata katu uudestaan semmoiseksi kuin se oli.

      • Anonyymi

        No mikä vika siinä on? Autolla pääsee ja kävelemällä? Vai ajoitko tolppaan? Autossa on ratti.


    • Anonyymi

      Ajoin tolppaan joo kylolä eikä kaupunki korjannut naarmuja on vieläkin autossa.
      Kyllä hävettää .
      Ajan nykyisin länsirantaa pitkin. Pelkään myös itärannan kommunisteja ja demareita.

    • Anonyymi

      Näivettyy kyllä koko kylä.
      Mutta enemmän minua kuitenkin harmittaa/ahdistaa ihmisten näivettyminen. Vanha, entinen, elämänmyönteinen meän elämänasenne ja -tapa ovat kadonneet, poissa.
      Rehevä, meän ihan oma huumori ja elämääkantava-asenne ovat kadonneet . Itsevarmuus on tainnut muuttua etelänvetelien matkimiseksi.

      • Anonyymi

        Meillä oli meän kulttuuri ja kieli, Torniosta Pelloon.
        Paino sanalla oli.


    • Anonyymi

      Gränssenillä tauti tarttuu.

    • Anonyymi

      Sen minä vaan sanon maakuntavaaleista etten äänestä olevia poliitikoita korruptio kokouspalkkioita napsimaan muiden jo lisäksi. Äänestyskuponkiin Haistakaa ....a.
      Vanhempi lehtori

      • Anonyymi

        Kylmyyni oli aikoinaan länskän yksityistämistä vastaan mikä olisi käytännössä tarkoittanut koko sairaalan alasajoa ja palveluiden siirto rovaniemelle https://yle.fi/uutiset/3-9929734

        Kylmyyni sai kiitoksena kepun puheenjohtajuuden, joka ei tosin jatkunut pitkään vaan loppui sotkuun, jossa veronmaksajat yritettiin laittaa maksamaan katrin koulutuskuluja. Ennen sitä katri oli vaatimassa rinteen eroa ja teki sitten itsekin antti rinteet.

        Silti kylmyyni äänestetään varmasti tuonne päättäviin elimiin. Onko taas ajamassa länskän alasajoa jos tarjotaan tuosta uudesta kepululaiseta hallintohimmelistä uusi poliittinen kytkykauppa virka.

        Semmosta täällä kepulandiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmyyni oli aikoinaan länskän yksityistämistä vastaan mikä olisi käytännössä tarkoittanut koko sairaalan alasajoa ja palveluiden siirto rovaniemelle https://yle.fi/uutiset/3-9929734

        Kylmyyni sai kiitoksena kepun puheenjohtajuuden, joka ei tosin jatkunut pitkään vaan loppui sotkuun, jossa veronmaksajat yritettiin laittaa maksamaan katrin koulutuskuluja. Ennen sitä katri oli vaatimassa rinteen eroa ja teki sitten itsekin antti rinteet.

        Silti kylmyyni äänestetään varmasti tuonne päättäviin elimiin. Onko taas ajamassa länskän alasajoa jos tarjotaan tuosta uudesta kepululaiseta hallintohimmelistä uusi poliittinen kytkykauppa virka.

        Semmosta täällä kepulandiassa

        Onko tämä Katri Kulmini sukua Aulikselle. Pyöritteli aikoinaan rulettia kaupunginhotellissa. Kyllä vanhat torniolaiset tietää ja muistaa, että miten se oikein meni.


    • Anonyymi

      jokos ammutaan raketteja ?

    • Anonyymi

      ampukaa rajavartiat

    • Anonyymi

      Negatiivi Nestorien keskustelukerho ilman asiaa. Missä on kasvispihvi?
      Onko vihreä väri jonku puoluen patentti. Vihreät vaatteet on aina alennuksessa.

    • Anonyymi

      Gränssenillä tauti tarttuu.

    • Anonyymi

      Kehittyi se Tornio 70- luvulla : Outokumpu, sukkahousutehtaat , Havator ja rakentaminen Kiviranta , Juhannussaari, Arpela, Karunki ja Sattajärvi. Vain Metro puuttui. Minne hävisi koulukaupunki Tornio?

    • Anonyymi

      "..koulukaupunki Tornio?"

      Hanhirova Veikko paiski aikoinaan paljon töitä jokilaakson hyväksi Helsingissä ollessaan, ja tämä on tietoa. Vaikutti paljon vaikkei Eduskunnan puhujapöntössä usein porissut. Vaikutti keskeisissä virastoissa ja ministeriöissä - ja tulosta tuli.
      Kursseille ja tutkintoihin johtaviin koulutuksiin tultiin etelää myöten.

      Missä meidän nykyiset veikot , edunajajamme, luuraa. Tarkkana jatkossa, kun äänestätte.

    • Anonyymi

      Joo sotapoikana liftasin ja Veikko tyttärensä kanssa otti kyytiin haisten hyvälle konjakille. Kertoi sopivan uutisen että säästösyistä palvelusaikani lyhenee 1kk. Tieto oli julkaisematon kertoi sen päissäåän. Eihan mokut uskoneent sitten kasarmilla.
      Olihan se sodat käynyt ja paras edustaja aikaansaaannoksissa. Hanna Mäntylöitä ovat nykyään kaikki.

    • Anonyymi

      tärä se on vihervasemisto aikana, maseutu tyhjenée, bensa maksa, sähkö maksaa, järentöntä menoa,

    • Anonyymi

      Tornion ei pidä ottaa konkurssi kypsästä Kemistä.. vain narkkareita ja Mamuja lappu luukulla jo joka toisella

    • Anonyymi

      Mitä sä aloittaja snaijjaat? Dollarstorehan edelleen seisoa stondaa samas paikas.

    • Anonyymi00042
      UUSI

      Milloiknse dollarstore loppuu? 2021? Ja nyt on jo 2026

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe