Miehen outo käytös, lähdenkö vain menemään?

Anonyymi

Mitä olette mieltä, onko miehellä kaikki aivan päänsisällä kunnossa.

Ensimmäistä kertaa näimme noin vuosi sitten, minä en hänestä paljoa ajatellut mutta kuulemma olin tehnyt häneen silloin lähtemättömän vaikutuksen ja vuoden päivät yrittänyt minua etsiä käsiinsä, ennenkuin viikko sitten siinä onnistui.

Pari päivää soiteltiin ja viestiteltiin. Kerran nähtiin ja kaikki meni oikein mukavasti. Ylisti minua maasta taivaisiin yms. minä pidän tai oikeastaan pidin häntä aivan mukavana kaverina.

Noh, sitten tuli uusivuosi ja hän pyysi minua omiin bileisiinsä. En voinut töiden takia sinne mennä. Perjantaina muutaman viestin vaihdoimme, jonka jälkeen hän yritti soittaa, en voinut vastata koska töissä.

Myöhemmin laitoin viestiä missä pahoittelin etten voi vastata, kerroin syyn vastaamattomuuteen, toivotin uudet vuodet ja lisäksi laitoin että soitellaan / viestitellään seuraavana päivänä.

Noh, viestiini ei tullut mitään takaisin. Ajattelin, että kovat bileet ettei kerkeä vastaamaan. Seuraavana päivänä kysyin kuulumisia, ei vastausta. Myöhemmin huomasin että on poistanut minut sosiaalisesta mediastaan. Olin hieman ihmeissäni, kuitenkin eräässä viestintä palvelussa pystyin hänelle vielä kirjoittamaan ja kysyin syytä sosiaalisesta mediasta poistamiseen.

Tänään tuli viestiä että oli vahinko, laittoi uudestaan ystäväpyynnön ja yritti myös soittaa. Noh, kun töissä olin niin heti en pystynyt vastaamaan. ehkä 2min pääästä soitin, ei vastausta jonka jälkeen laitoin viestiä ei vastausta.

Omasta mielestä tämä on erittäin omituista käytöstä, etenkin siksi koska tiedän hänen nähneen puheluni ja viestini ja useamman kerran on hänellä tänään ollut aikaa päivittää mediaansa.

Onkohan tämmöisestä miehestä vain parempi pysyä erossa? Kyseessä kuitenkin aikuinen mies ja tuommoista lapsellista peliä pitää pelata, tai ainakin siltä se itsestäni tuntuu.

Palstalaiset, antakaa nyt tulenkatkuisten kommenttienne lentää ja kertokaa olenko nyt itse tulkinnut asiat väärin vai onko parempi tämä homma jättää vain tähän.

10

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankalalta kuulostaa.

    • Anonyymi

      Hyvä provo aloitus, paljonko pitäisi kommentteja tulla ?

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole provo! Aivan on totisinta totta tämä. Ap.


    • Anonyymi

      Vaikea luonne, pyrkii päsmäröimään.

    • Anonyymi

      olen nainen ja toiminut vähän samaan tyyliin suhteen alussa ,halusin olla tärkeä ja että mulle vastataan heti kun on kerran asiaa...joo kontrollointia ja mustasukkaisuutta kai. nykyään olen ymmärtänyt ongelmani ja työstän sitä koko ajan ja edennytkin kivasti.sanoisin vielä ,että aina ei itse näe miten toimii tai miten joku asian kokee, jos on tärkeä ihminen kunnon keskustelu asiasta on paikallaan.

      • Anonyymi

        Hienoa, kun olet huomannut tuon.

        Tärkeille ihmisille vastaa suht nopeasti. Aina ei pysty heti, mutta samana päivänä kuitenkin. Bileissä viestittely voi jäädä, jos on alkoholln käyttöä mukana. Aamulla kuitenkin heräilyn jälkeen on normaalia viestittää.

        Maasta taivaaseen kehuminen voi olla teennäistä, ellei kyseessä ole ulkomaalainen.

        Ainesta johtopäätöksen tekemiseen on vielä vähän. Ennakkoluulo ja turha epäily voi pilata suhteen. Malta muutama päivä tai viikko ja katso, miten juttu etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, kun olet huomannut tuon.

        Tärkeille ihmisille vastaa suht nopeasti. Aina ei pysty heti, mutta samana päivänä kuitenkin. Bileissä viestittely voi jäädä, jos on alkoholln käyttöä mukana. Aamulla kuitenkin heräilyn jälkeen on normaalia viestittää.

        Maasta taivaaseen kehuminen voi olla teennäistä, ellei kyseessä ole ulkomaalainen.

        Ainesta johtopäätöksen tekemiseen on vielä vähän. Ennakkoluulo ja turha epäily voi pilata suhteen. Malta muutama päivä tai viikko ja katso, miten juttu etenee.

        Joskus sellainen yltiöpäinen ihastelu voi olla luonnehäiriön piirre.


    • Anonyymi

      Jospa hän on ns. kierrättänyt menneen vuoden naisia ja nyt on sinun vuorosi tarttua verkkoon, kun et ensimmäisellä kerralla mennyt siihen.

      • Anonyymi

        Tämä osui ja upposi. Juuri näin tapahtui, eilen soitteli ja vuolaasti kehuskeli ja hetken päästä jutut meni jo panemisen puolelle... sanoin että ei kiitos ja nyt on estot päällä. Hyvä niin, pääsin vähällä. Ap.


    • Anonyymi

      Huono mies on , jätä seuraavalle ja etsi itse rehellisempi mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe