Joko olette aloittaneet

Anonyymi

Laihdutuskuurin? Itse kyllä aloitin ja joka päivä pitäisi kuluttaa 1000 kaloria kuntoilemalla. 7000 kaloria on yksi kilo joten 30000 kaloria pitää kuluttaa tammikuun aikana se olisi tavoite.

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1000 (kilo-)kaloria kulunee juoksemalla noin puolitoista tuntia nopeudella 10 km/h.

      Näin ollen 30 000 kaloria vaatinee kuluakseen noin 45 tuntia juoksua, jonka aikana taitat matkaa 450 km.

      Laihduttaminen on siis helppoa, ei muuta kuin juokset reilut kymmenen maratoonia tammikuussa, etkä syö taikka juo enempää kuin 2000 kaloria päivässä.

      Sen sijaan, jos vähennät syömisesi 1000 kaloriin päivässä, laihtunet tammikuun aikana saman verran ilman juoksemista.

      • Anonyymi

        Ei tuolla ulkona liukkaassa voi juosta. Kuntopyörää polkemalla noin tunti päivässä on 1000 kaloria. Itsellä on kuntopyörä niin poljen sitä. Sokerista pitää luopua niin paino laskee. Itse join limsaa paljon ja kun niistä luopuu kahdeksi kuukaudeksi niin kyllä pitäisi laihtua.


      • Anonyymi

        Juuri näin, laihduttamiseen ja hoikkana pysymiseen on vain yksi helppo ohje, jota noudattamalla ei edes päädy tilanteeseen, että pitäisi alkaa laihduttamaan.
        Se ohje yksinkertaisuudessaan on: Älä ota sisääsi enempää kaloreita kuin kulutat. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla ulkona liukkaassa voi juosta. Kuntopyörää polkemalla noin tunti päivässä on 1000 kaloria. Itsellä on kuntopyörä niin poljen sitä. Sokerista pitää luopua niin paino laskee. Itse join limsaa paljon ja kun niistä luopuu kahdeksi kuukaudeksi niin kyllä pitäisi laihtua.

        Aika harvalla kuntopyörä kuluttaa 1000 kcal/h. Taitaa olla puolet tuosta yleisempi lukema. Toki polkijan koko, vauhti ja vastus vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Aika harvalla kuntopyörä kuluttaa 1000 kcal/h. Taitaa olla puolet tuosta yleisempi lukema. Toki polkijan koko, vauhti ja vastus vaikuttaa.

        Kyllä 90 kiloinen mies kuluttaa 1000 kaloria tunnissa suunnilleen jos polkee 30 km/h. Se on kuitenkin yksilöllistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 90 kiloinen mies kuluttaa 1000 kaloria tunnissa suunnilleen jos polkee 30 km/h. Se on kuitenkin yksilöllistä.

        Minulle laskuri antaa lukeman 450 kcal/h kohtalainen rasitus ja 580 kcal/h voimakas rasitus. Pitää olla aina kova kuntoinen, jos pystyy tunnin voimakkaalla rasituksella vääntämään. 30km/h on kyllä jo hyvä vauhti, jos sitä tunnin jaksaa pyöräillä.

        https://www.laskurini.fi/terveys/kalorilaskuri


    • Jaa-a aloitin jo taas ruualla laihuttamisen😁
      Pidin taukoa kun Jouluherkkuja en aikonut jättää joten tuli 4kiloa takaisin jo laidutetusta 13kilosta.

      Tällein kuukaudessa 10 kg on ihan hyvä tahti laihtua.

    • Anonyymi

      sokerin kun jättää nii laihtuu 10 kg itsestään.

    • Anonyymi

      Koronarajoitukset ikävästi rajoittaa nyt urheilua eli enempi oon keskittynyt nyt makoiluun ja herkuteltuakin on tullut. Jonku verran käynyt lenkillä, ei saa kaatua nyt vähään aikaan, joten hiihtään en oo uskaltanut mennä enkä luisteleen. Kiitän kovasti näitä neropatteja päättäjiä, jotka tarjoaa vaan hiihtoa ja luistelua urheilun vaihtoehdoksi.

    • Anonyymi

      Salille ei pääse varmaan vielä kuukausiin. Odotan että rajoitukset poistuu kokonaan ja ettei passia tarvita. Muuten joutuu vain kotona polkemaan kuntopyörää. En minä rokotetta ota sen takia että saisi passin ja pääsisi salille koska salit voi mennä kiinni koska tahansa kuten ne meni vähän aikaa sitten-. THL laittaa uusia rajoituksia vähän väliä.

    • Anonyymi

      Paljon helpommalla pääset, kun jätät osan siitä 1000:sta kalorista vaan syömättä.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta hyvältä päästä laihaksi läskiksi. Ihmisellä on hyvä olla lihaksia. Liikunta ja ruokavalio yhdessä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta hyvältä päästä laihaksi läskiksi. Ihmisellä on hyvä olla lihaksia. Liikunta ja ruokavalio yhdessä,

        Sanoinkin OSAN. Jäikö huomaamatta?

        Ruokavalio muutos on ehdottomasti se toimivin tapa pudottaa painoa. Hyvin harva laihduttaja oikeasti jaksaa pitää jatkuvasti pelkällä liikunnan lisäämisellä yllä tollasta 1000 kalorin vajetta. Sen sijaan syomisistä on lähes jokaisella helppo pudottaa. Keho kun kuluttaa kaloreita ihan itsessäänkin ja kun paino alkaa pudota, niin on myös enemmän jaksamista liikkua lisää. Ehdottomasti ensiksi kaloreita pois syömisistä ja sitten vasta liikuntaa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin OSAN. Jäikö huomaamatta?

        Ruokavalio muutos on ehdottomasti se toimivin tapa pudottaa painoa. Hyvin harva laihduttaja oikeasti jaksaa pitää jatkuvasti pelkällä liikunnan lisäämisellä yllä tollasta 1000 kalorin vajetta. Sen sijaan syomisistä on lähes jokaisella helppo pudottaa. Keho kun kuluttaa kaloreita ihan itsessäänkin ja kun paino alkaa pudota, niin on myös enemmän jaksamista liikkua lisää. Ehdottomasti ensiksi kaloreita pois syömisistä ja sitten vasta liikuntaa lisää.

        Joo, luin osan mutta tulkitsin sen niin, että loppuosalle ei tee mitään vaan leppoisampi tahti, sillä et maininnut mitään liikunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, luin osan mutta tulkitsin sen niin, että loppuosalle ei tee mitään vaan leppoisampi tahti, sillä et maininnut mitään liikunnasta.

        Miksi olisin maininnut liikuntaa, kun alottaja kerta puhui siitä jo ihan itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, luin osan mutta tulkitsin sen niin, että loppuosalle ei tee mitään vaan leppoisampi tahti, sillä et maininnut mitään liikunnasta.

        Jos tarvitaan 1000 kalorin vähennys, jotta paino alkaa pudota, niin vaikka 800 kalorin alottajan ei alottajan painoa pudota. Se vain hidastaisi painonnousua.

        Enpä mä tietenkään tiedä alottajan päivittäin syömien kaloreiden määrää. Jos hän syö reilusti liikaa niin tuo 1000 vähentäminen ei tietenkään auta painonpudottamiseen. Vaan luotetaan nyt siihen, että hän itse tietää 1000 vähentämisen aiheuttavan vajeen.


    • Anonyymi

      Ajattelin etten rupea itseäni rääkkäämään liikoja laihdutuksen suhteen. Pikkuhiljaa pienillä muutoksilla painoa alemmaksi. On muutenkin stressiä, jos laihduttamisen nostan lisäks stressin aiheeksi, alkaa terveys reistailemaan niinkuin joskus aikoinaan. Mielialakin vaikuttaa laihtumiseen, nyt on lähinnä masennusta pukannut, jos olis jotain mukavaa elämässä mukana, vois painokin pudota siinä sivussa.

    • Anonyymi

      90 kg 180cm pitkä kuluttaa 10,8 km/h vauhdilla tunnin juoksemisen aikana vain 780 kcl. Yhdessä ravintolan pitsassa on yli 1000 kaloria.

      • Anonyymi

        Eli päätät vaan, että et syö ravintolan pitsaa niin laihdut tuon halutun määrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli päätät vaan, että et syö ravintolan pitsaa niin laihdut tuon halutun määrän.

        Ihan kuule tiedoksi, että kaloreita on sitten muissakin ruoissa kuin pitsassa.


    • Anonyymi

      Syödä just pitää jos haluaa laihtua jotta aineenvaihdunta toimii. Jättää sokerit ja rasvaiset pizzat pois ja syö enemmän kasvispihvejä ja salaattia niin paino putoo itsestään. 11 vuotta sitten laihdutin 34 kg itse. Sokeri se on pahin lihottaja kuitenkin

    • Anonyymi

      Sauvakävele joka päivä 5-6km/h vauhdilla kolme tuntia (15-18km), kulutat n. 850kcal. Sen päälle vielä ole tarkka syömisien kanssa ja karsi epäterveellinen ja ylimääräinen.

    • Anonyymi

      Normaali kuntoilu pyöräily pudottaa painoa jos ei syö sokeria ja roskaruokaa. Itse olen niin laihtunut parikymmentä kiloo. Sit kuljen ulkonakin fillarilla vielä joka paikkaan kuten kalaan kesäisin 10 kilsaa niin hyötyliikuntaa tulee.

    • Anonyymi

      Tipaton 3 kuukautta edessä Harmi että tuli flunssa ettei voi kuntoilla.

    • Anonyymi

      Nuoleskelin yleisen paskahuusin seinää ja sain Kai coronan, kun sain laihdutettua viikossa 2 kiloo. Suunnittelin vielä laihduttavani 2,4 kiloo, kun sais sen coronan, mutta ei meinaa osua kohdalle, täytyy yrittää läpällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe