Haluaa lyhen miehen kumppaniksi. Lyhyt mies on alle 167 cm.
Minkälainen nainen
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, jos kyseinen mies kokee omat sentit ongelmaksi kumppanin hankinnassa. Tulee vaikutelma, että vastaavasti hänelle naisen arvo riippuu mittanauhan lukemasta. Ja sen tyylinen pinnallisuus on luotaantyöntävä ajatusmaailma.
- Anonyymi
Valitettavasti niitä naisia on tosi vähän jotka haluaa noin lyhyen miehen.
- Anonyymi
Niin, mikä sitten ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mikä sitten ongelma?
Toki tuo keltainen päänne.. toki idän ok. Mutta oletteko koskaan ihmetellyt munianne? Siis silmä??
- Anonyymi
Ihan tavallinen nainen.
- Anonyymi
Ja sinä olet se täydellisyys eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet se täydellisyys eikö niin?
Ei, kun ihan tavallinen.
- Anonyymi
No niin kulta et sinä ole lyhyt. 😘 Älä anna näiden kiusata.
- Anonyymi
Pygmi kuten pirppis-mummu.
- Anonyymi
Minä haluaisin lyhyen, tai pituudeltaan korkeintaan vähän yli 170cm miehen, koska en itse voi käyttää korkkareita esim. tasoittamaan koko eroa itseäni reilusti pitemmän miehen kanssa, saati sitten että jatkuvasti tarvitsisi nousta varpailleen halutessaan suudelmaa. Itse olen 168cm.
L.- Anonyymi
Pussailu ym kuuluu seksipalstalle
- Anonyymi
Samaa mieltä, vaikkakin vähän eri syistä. Mielellään en huolis yli 175 senttistä miestä. Mun mielestä vaan lyhyemmän miehen kroppa on paremman näkönen ja yli 185 senttisillä on lähes rajastaan jo vähän huono ryhti.
Itse olen 165 senttinen, mutta monesti lyhyempien miesten kanssa on ollut ongelmana heidän omat itsetunto-ongelmansa pituuteensa liittyen. Mä käytän yleensä korkoja ja joskus jopa ihan aidosti korkeitakin korkoja (10 sentin korot on mulle ihan tavalliset). Ylättävän monelle miehelle mun korkokenkäni ovat olleet ongelma ja onpa jopa yritetty kieltää käyttämästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, vaikkakin vähän eri syistä. Mielellään en huolis yli 175 senttistä miestä. Mun mielestä vaan lyhyemmän miehen kroppa on paremman näkönen ja yli 185 senttisillä on lähes rajastaan jo vähän huono ryhti.
Itse olen 165 senttinen, mutta monesti lyhyempien miesten kanssa on ollut ongelmana heidän omat itsetunto-ongelmansa pituuteensa liittyen. Mä käytän yleensä korkoja ja joskus jopa ihan aidosti korkeitakin korkoja (10 sentin korot on mulle ihan tavalliset). Ylättävän monelle miehelle mun korkokenkäni ovat olleet ongelma ja onpa jopa yritetty kieltää käyttämästä.Itse katselen mielelläni n. 180cm tai pidempiä miehiä. Ehkä se "kipuraja" on n. 178-180cm, jota lyhyempää en ottaisi. Olen tapaillut pääosin 183-193cm miehiä. Ehkä ideaalipituus miehellä on tuo tai 183-188cm (hyväkroppainen kera mielyttävät kasvot). Olen itse 163cm nainen. ;)
- Anonyymi
Olen seurustellut itseäni 30 cm pidemmän miehen kanssa. En voi väittää, että se aina olisi ollut helppoa. Jos tiedätte mitä tarkoitan. 😂
Pienempi pituusero on parempi.
🦄 - Anonyymi
Lyhyt mies on ätmi eikä kelpaa naisille.
- Anonyymi
Sellainen joka etsii veneentappia.
Eipä tuolla pituudella ole niin kovin kummoista merkitystä. Enemmän merkitsee mitä miehen aivoista ja sydämestä löytyy sekä tietysti miten tunteet syttyy. Voin saman osoittaa ihan käytännön datalla. Jos seurustelut ja tapailut (3-6kk) lasketaan mukaan, löytyy miehen pituudelle vaihteluväli 168-189cm. Kuvittelisin, että tuo osuu aika hyvin populaation normaalikakaumaan? Lyhyinkin on selkeästi minua pidempi.😂
- Anonyymi
Varsin samanmoista dataa tulee täältäkin. Seurustelukumppanieni pituusjakauma on 165-198cm (tarkemmin 165, 167, 178, 187 ja 198). tuossa on kolme pitkää parisuhdetta ja kaksi lyhyempää tapailusuhdetta. Pitkät parisuhteet olivat 187, 167 ja 165 senttisten miesten kanssa.
- nainen 165 senttiä - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsin samanmoista dataa tulee täältäkin. Seurustelukumppanieni pituusjakauma on 165-198cm (tarkemmin 165, 167, 178, 187 ja 198). tuossa on kolme pitkää parisuhdetta ja kaksi lyhyempää tapailusuhdetta. Pitkät parisuhteet olivat 187, 167 ja 165 senttisten miesten kanssa.
- nainen 165 senttiä -Onko teillä joku exceli näistä senteistä? Ja muutenkin data säilöttynä?
Itse en muista edes nykyisen kumppanin pituutta tarkalleen. Pieni se on.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä joku exceli näistä senteistä? Ja muutenkin data säilöttynä?
Itse en muista edes nykyisen kumppanin pituutta tarkalleen. Pieni se on.
-keinovaginamies-Mulla ainakin sattuu vaan olemaan erinomainen numeromuisti. Hyvä kyllä muidenkin juttujen suhteen, mutta erityisesti numeroiden. Paljon täysin turhaa numerodataa muistissa.
-nainen 165 senttiä-
p.s. Muistan kaikkien herrojen kengännumerot ja vaatekootkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakin sattuu vaan olemaan erinomainen numeromuisti. Hyvä kyllä muidenkin juttujen suhteen, mutta erityisesti numeroiden. Paljon täysin turhaa numerodataa muistissa.
-nainen 165 senttiä-
p.s. Muistan kaikkien herrojen kengännumerot ja vaatekootkin.Minä taas muistan kaikkien kavereiden autojen reksisterinumerot ja puhelin numerot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakin sattuu vaan olemaan erinomainen numeromuisti. Hyvä kyllä muidenkin juttujen suhteen, mutta erityisesti numeroiden. Paljon täysin turhaa numerodataa muistissa.
-nainen 165 senttiä-
p.s. Muistan kaikkien herrojen kengännumerot ja vaatekootkin.No, ei se mitään vaikka pää on harva. Ei kerry turhaa kuormaa.
Meillä tämä ei toimi kumpaankaan suuntaan. Sain muijalta vaatetta joululahjaksi. Pullistelin ylpeydestä, kun hän oli muistanut minut niin isoksi :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas muistan kaikkien kavereiden autojen reksisterinumerot ja puhelin numerot.
Kuulostaa varsin normaalilta mulle. Mä muistan ihmisten vanhoja puhelinnumeroita, ajalta jolloin niitä joutui joskus jopa käyttämään. Uudempia puhelinnumeroita en muista, kun ei niihin nykyään tule kiinnitettyä huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas muistan kaikkien kavereiden autojen reksisterinumerot ja puhelin numerot.
Minä muistan kaikkien miesten autojen öljynvaihtovälit.
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan kaikkien miesten autojen öljynvaihtovälit.
Hah hah.
Iso osa muistaa sinakin pidempi aikaisten tapailujen ja seurustelukumppanien nimet ja miltä kyseiset ihmiset näyttää. Pituus menee siihen samaan luokkaan, vaikka luvuissa voi olla toki -2cm virheitä. Ja useamman kerran on tullut nähtyä, että armeijassa mitattu ”174cm” mies on ihan saman pituinen vieressä oleva 172cm nainen. Toisaalta mitä tuolla on väliä?- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Hah hah.
Iso osa muistaa sinakin pidempi aikaisten tapailujen ja seurustelukumppanien nimet ja miltä kyseiset ihmiset näyttää. Pituus menee siihen samaan luokkaan, vaikka luvuissa voi olla toki -2cm virheitä. Ja useamman kerran on tullut nähtyä, että armeijassa mitattu ”174cm” mies on ihan saman pituinen vieressä oleva 172cm nainen. Toisaalta mitä tuolla on väliä?Me muistamme kaiken!!
- Anonyymi
Ei pituudella niin suurta väliä.
- Anonyymi
No ei naiset halua edes pitkää miestä. Ite 194 cm
. Eipä naiset kiinnostu- Anonyymi
Pituus ei itsessään riitä; muut ulkoiset ja sisäiset ominaisuudet pitää myös miellyttää.
- Anonyymi
Aina sanotaan että pitkä mies saa naisen ja naiset kiinnostuu pitkästä miehestä. No ei ainaskaa musta ketään kiinnostu.
- Anonyymi
Tuntuu että lyhyempi 170 cm mies kiinnostaa paremmin naisia. Minkäs sille voi.
- Anonyymi
Ei se vaadi kuin tutustumisen, että matchaa :)
- Anonyymi
Pituus on naisille tosi tärkeä ulkonäön kriteeri. Ei 165 cm mies naisille kelpaa. Tai jos kelpaa niin nainen on todella lihava ja lyhyt. Normaalipainoiselle naiselle ei kelpaa.
- Anonyymi
Aloittajalle, on niitä pieniä naisia, 150 ja sillai...
Koko elämässäni ei ole kuin pieniä, veljet, isä ja miehet. Tarkasti 169stä-173:een, yksi veli ylsi 175:een. En voisi kuvitellakaan pitkää tai isoa miestä vierelleni.- Anonyymi
175 cm on jo tosi pitkä. 150 cm nainen haluaa 175 cm miehen.
- Anonyymi
On tämäkin palsta. Täällä vaan heilutaan mittatikku kädessä. Millon mitäkin mittailette. 😄😁
- Anonyymi
Ei minkäänlainen nainen halua niin lyhyttä tavis miestä. Pitää olla rikas että naienn haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108