Voiko käydä niin

Anonyymi

Että sinusta tulee yksinhuoltaja?

19

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Leipää ja voita päälle.

    • Anonyymi

      Jos puolisoni kuolisi niin silloin kyllä. Jos erotaisiin kyllä meillä yhteishuoltajuus säilyisi .

    • Olen jo, tai no yhteishuoltaja. Omalla kohdalla olin aloitteellinen itse eroon, painavista syistä. Elämä on nyt paljon parempaa, ja tulemme hyvin toimeen pakollisia asioiden hoidossa eli päätös oli oikea.

      Ja tarkennukseksi: en käy baarissa, keikalla olen käynyt 3 krt/reilussa parissavuodessa. En ole vielä seuraa hakenut millään medialla ja suhtaudun miesystävien esittelyyn lapsille vastuullisesti. Parisuhde olisi toisaalta kiva, mutta en vielä ole motivoitunut lähtemään deittailuruljanssiin. Olen kokopäiväisessä haastavassa työssä, en nosta sosiaalietuuksia ja maksan täyttä päivähoitomaksua. Maksan luultavasti enemmän veroja kuin keskiverto ATM ja useimmat tavalliset miehet myös. Maksan enemmän kuin saan, teen sen mielelläni, koska kannatan hyvinvointiyhteiskuntaa.

      Niin ja minulla ei ole 8 lasta 5 eri miehen kanssa.

      Entäs jos AP sinusta tulee yksinhuoltaja?

      • Anonyymi

        Hirmuiset selittelyt perusteluineen. Tunnet siis katumusta erostasi? Itse erosin aikoinaan lapsukaisen äidistä, eikä sitä kenellekkään tarvinnut selitellä. Hyviä ystäviä olemme edelleen ja molemmilla uusi puoliso.

        Ei meidän edes tarvitsisi olla missään yhteydessä, koska tenavakin asuttaa omakotitaloa oman perheensä kanssa, mutta miksi emme olisi ystäviä? Onhan meillä yhteinen menneisyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirmuiset selittelyt perusteluineen. Tunnet siis katumusta erostasi? Itse erosin aikoinaan lapsukaisen äidistä, eikä sitä kenellekkään tarvinnut selitellä. Hyviä ystäviä olemme edelleen ja molemmilla uusi puoliso.

        Ei meidän edes tarvitsisi olla missään yhteydessä, koska tenavakin asuttaa omakotitaloa oman perheensä kanssa, mutta miksi emme olisi ystäviä? Onhan meillä yhteinen menneisyys.

        Tuo selittely liittyy palstan ilmapiiriin ja muutamaan keskustelua herättäneeseen ketjuun!

        Ero oli oma toiveeni ja hyvä päätös. Väleissä ei ole mitään ongelmia, vaikka emme vietä aikaa yhdessä. Siihen en tarvetta.

        Sen sijaan Ap ei ole vastannut kysymykseeni yksinhuoltajuudesta. Sama voi käydä miehellekin. ”Muija” ottaa ja häipyy, lapsi jää.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Tuo selittely liittyy palstan ilmapiiriin ja muutamaan keskustelua herättäneeseen ketjuun!

        Ero oli oma toiveeni ja hyvä päätös. Väleissä ei ole mitään ongelmia, vaikka emme vietä aikaa yhdessä. Siihen en tarvetta.

        Sen sijaan Ap ei ole vastannut kysymykseeni yksinhuoltajuudesta. Sama voi käydä miehellekin. ”Muija” ottaa ja häipyy, lapsi jää.

        Tunnut järkevältä naiselta joka ei välttämättä miestä trvitse sotkemaan arkipäivää.
        Toivon kuitenkin että löydät vielä miehen jonka syleilyyn voit nukahtaa, ennen nukahtamista ajatus siitä että kaikki on hyvin (voi olla myös nyt). Ei tarvitse aina jaksaa yksin jos on se luottohenkilö jonka kanssa kaiken voi jakaa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut järkevältä naiselta joka ei välttämättä miestä trvitse sotkemaan arkipäivää.
        Toivon kuitenkin että löydät vielä miehen jonka syleilyyn voit nukahtaa, ennen nukahtamista ajatus siitä että kaikki on hyvin (voi olla myös nyt). Ei tarvitse aina jaksaa yksin jos on se luottohenkilö jonka kanssa kaiken voi jakaa.

        AV

        Samaa toivon minäkin. Olet siis oikeassa, mikäs sitä on kieltämään. 😊 Asiani ovat hyvin ja elämä on mallillaan, vain romanttinen rakkaus ja tasavertainen kumppani puuttuu.

        En näe, että mies sotkee elämää lähtökohtaisesti. Hyvä parisuhde on onnistuessaan iso voimavara ja tuo paljon hyvää elämään.


    • Anonyymi

      Tuskin. Eiköhän nuo uimarit ole jo siinä määrin hidastuneet, ettei ne perille asti jaksa. Tuo silikoni ei myöskään ole kovin hedelmällistä maaperää. Että aika pienet riskit.

      -keinovaginamies-

      • Oot kyllä hyvin hauska.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Oot kyllä hyvin hauska.

        Hauskaahan se on tuo lapsenteon kuivaharjoittelu, mutta menee pirusti liukuvoiteita.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaahan se on tuo lapsenteon kuivaharjoittelu, mutta menee pirusti liukuvoiteita.

        -keinovaginamies-

        Ruokaöljy on halvempaa ja lisäksi luonnollista tuotetta.


    • Anonyymi

      Ömies?

    • Anonyymi

      IsoDee

    • Anonyymi

      Mähän olen jo. Ollut alusta asti ja täysin tarkoituksea.

    • Anonyymi

      Ei onneksi. Yhdenkin huoltamisessa oli ihan liikaa vastuuta, kun mies oli aina poissa. Valitettavasti omassa suhteessa se toisen poissaolo piti niin paikkansa.

    • Anonyymi

      Toivon mukaan saan pitää yksinhuoltajuuteni, vaikka isä saisikin oikeuden tavata lastaan. Mulla on siihen kaikki mahdollisuudet, koska en ole ollut koskaan avioliitossa lapsen isän kanssa, emmekä virallisesti asuneet edes yhdessä.

      • Anonyymi

        Joku ilkeä voisi kommentoida, että käytit miestä hyväksesi saadaksesi lapsen.


    • Anonyymi

      Niin kauan kuin ihminen on kuolevainen olento voi yksihuoltajuus yllättää ja yllättäen tulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe