ja aivan vastustamaton mies ominaisuuksiltaan?
*huoh*8)
Millainen on ihana
124
1011
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä joku näin Q:)
Jaa-a. Paha sanoa. Ihan vastustamatonta en ole vielä ikuna tavannut ja ihanakin on mielialan mukaan.
- Anonyymi
Imelda tietää :)
https://www.youtube.com/watch?v=4qJXTR7SyBQ- Anonyymi
Ei ole muuten, porsas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtoehtoisesti... :)
https://www.youtube.com/watch?v=STTLwI-u4FgJuu se. Sopii sulle paremmin :D
- Anonyymi
Noh.. {[(sulkeutuu )]}
- Anonyymi
Se ihminen kenellä on näin hyvä musiikkimaku😃 haluaisin tuntea!
Kerro kuka olet?
- Anonyymi
No tuo Jorma!
- Anonyymi
Miksei Jormaa saa kehua? Toisesta ketjusta kehuviestit poistui heti.
- Anonyymi
Se on pelkkä 🐒, eikä sitä tähän lasketa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei Jormaa saa kehua? Toisesta ketjusta kehuviestit poistui heti.
Ei minulla siitä tietoa, joku toinen ketju olis paljon parempi :)
Minäkin tulin tänne hieman vaan runoja lukemaan, mutta sitä on käynyt joku riivaamaan. Pelkään että joudun siitä tuon pahan hengen pois ajamaan..
- Anonyymi
Luonteeltaan kuin Renny ja Danny, jotka osaavat huomioida naisia ja olla herrasmiehiä.
- Anonyymi
Jasu varmaan sanois, että ”kohouma pitää olla”
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ottasin mielummin sen rakoperseen.
No sähän sitä kohoumaa koko kevään tarkkailit 🤣🤣
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ottasin mielummin sen rakoperseen.
Rakotulet saat 🔥🪵
Anonyymi kirjoitti:
No sähän sitä kohoumaa koko kevään tarkkailit 🤣🤣
Yhen uintireissun verran. Täsmällisyyttä.
☝️🤨Anonyymi kirjoitti:
Rakotulet saat 🔥🪵
Rako tulessa viittais kuiviin limakalvoihin tai sukupuolitautiin. Yöks jälkimmäinen.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Yhen uintireissun verran. Täsmällisyyttä.
☝️🤨Monta viikkoa meni siinä
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Rako tulessa viittais kuiviin limakalvoihin tai sukupuolitautiin. Yöks jälkimmäinen.
Etkö ole kuullut ”rakovalkeista”, rakotulista? Kaupunkilaiset…
Anonyymi kirjoitti:
Monta viikkoa meni siinä
Teillä muilla meni, kuten aina vatvoessanne jotain ihmistä tai asiaa.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Siinä nähdään mikä sulla on aina mielessä
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole kuullut ”rakovalkeista”, rakotulista? Kaupunkilaiset…
Olen, poltellutkin. Maalta kun olen. Lähin kauppa nytkin on 10 km päässä.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Teillä muilla meni, kuten aina vatvoessanne jotain ihmistä tai asiaa.
Kevään kyttäsit silmä kovana
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Olen, poltellutkin. Maalta kun olen. Lähin kauppa nytkin on 10 km päässä.
Höpö höpö
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Taisit itte kytätä.
Kaikki muistaa sut siitä, monta viikkoa käytit naurettavaa sanaa ”kohouma”.
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Ei ole höpö höpöä. Vaan totta. En kai minä niin idiootti ole, että tarkalleen kaiken teille kerron ja paljastan. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muistaa sut siitä, monta viikkoa käytit naurettavaa sanaa ”kohouma”.
Ja sä olet nyt sitten innoissasi kohoumasta. Ou jee.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei ole höpö höpöä. Vaan totta. En kai minä niin idiootti ole, että tarkalleen kaiken teille kerron ja paljastan. 😄
juu juu 😄
Anonyymi kirjoitti:
juu juu 😄
Kyllä. Täällä on kesällä lehmiäkin tuossa pellolla. Hevosia kopottaa ratsastajineen ohi kesällä usein. Välillä oon saanut kaakin paskat tyrkkiä tieltä sivuun.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kyllä. Täällä on kesällä lehmiäkin tuossa pellolla. Hevosia kopottaa ratsastajineen ohi kesällä usein. Välillä oon saanut kaakin paskat tyrkkiä tieltä sivuun.
Välillä hobittikin loikkii juu juu 😄
Anonyymi kirjoitti:
Välillä hobittikin loikkii juu juu 😄
Ei täällä hobitteja ole. Eteläisessä suomessa on pitkiä ihmisiä, toisin kun idässä.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei täällä hobitteja ole. Eteläisessä suomessa on pitkiä ihmisiä, toisin kun idässä.
Juu juu ja mitäs lisää 😄
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sun vuoro.
Vun suoro.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Nynny. Et uskalla mitään tosi asiaa ittestäs kertoa? 😁
Onko tässä nyt siitä kyse?????? 😂🤣😂🤣
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Totta helvetissä on. Nyt ala laulaa. 😆
No mulla ei ainakaan sitä kohoamaa ole! 😂😂 Siinä sulle faktaa! Sun vuoro!
Anonyymi kirjoitti:
No mulla ei ainakaan sitä kohoamaa ole! 😂😂 Siinä sulle faktaa! Sun vuoro!
Sepä hyvä. 😋
Ei mullakaan. Sun vuoro.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sepä hyvä. 😋
Ei mullakaan. Sun vuoro.En tykkää sinusta. 🤓
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei haittaa. Joudut silti sietämään. Hähhää. 😝
Käyttäydy 🥸
- Anonyymi
Lyytis arpoo https://youtu.be/TnwqU4FF45I :)
Sellainen, joka ei hauku naisia. Jos esim. haukkuu yli 25-vuotiaita naisia kurpiksi, niin pisteet laskee ja ei jatkoon, ei ees kaverimielessä.
- Anonyymi
Sama 🌸
- Anonyymi
No ei ole kovat vaatimukset.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Ihania on paljon erilaisilla ominaisuuksilla varustettuja. Vastustamattomia ei ole, ja se on pelkästään hyvä asia se.
- Sheena - Anonyymi
Sellainen tuikkiva silmäinen hyväkäytöksinen mies. Leppoisa ja mukava.
- Anonyymi
Eli pelimies pitää kuitenkin olla jos tuikkivat silmät ovat kriteerinä. Ei taaskaan kelpaa kunnon mies jonka silmät ovat ihan normaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pelimies pitää kuitenkin olla jos tuikkivat silmät ovat kriteerinä. Ei taaskaan kelpaa kunnon mies jonka silmät ovat ihan normaalit.
No ei niiden tartte tuikkia kuin mulle. Rakastuneen miehen silmät tuikkii.Niin kyllä kiinnostuneenkin miehen kun saa huomioo jota kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei niiden tartte tuikkia kuin mulle. Rakastuneen miehen silmät tuikkii.Niin kyllä kiinnostuneenkin miehen kun saa huomioo jota kaipaa.
Kaunis ajatus ja toivottavasti se menee juuri noin. Yleensä vaan vilkkusilmät viedään ensimmäisenä, olivat he moraaliltaan millaisia tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis ajatus ja toivottavasti se menee juuri noin. Yleensä vaan vilkkusilmät viedään ensimmäisenä, olivat he moraaliltaan millaisia tahansa.
Kyllä ne silmät alkaa vilkkua sillä jöröimmälläkin, kun hän kiinnostuu. Eikä vilku muille. Sen huomaa tarkkailemalla miestä pitempään ja useammalla näkemiskerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne silmät alkaa vilkkua sillä jöröimmälläkin, kun hän kiinnostuu. Eikä vilku muille. Sen huomaa tarkkailemalla miestä pitempään ja useammalla näkemiskerralla.
Eli hieno mies on sellainen joka on kiinnostunut juuri sinusta? Onhan se tietysti tärkeää mutta ei kai se vielä ihmisestä kerro sen enempää kuin että hän on kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hieno mies on sellainen joka on kiinnostunut juuri sinusta? Onhan se tietysti tärkeää mutta ei kai se vielä ihmisestä kerro sen enempää kuin että hän on kiinnostunut sinusta.
Ei kerrokkaan ja tietysti muutakin tarvitaan. Ihastuneen miehen katse on kaunis tai komea. Jos vielä käytös on hyvä ja jutut sopii. Alkaa toinen silloin kiinnostaa ja haluaa tutustua paremmin.
- Anonyymi
Villi erämies!
- Anonyymi
Plussaa, jos tykkää vaeltaa, on lihaksikas, komeakasvoinen ja kalju. ;D
Anonyymi kirjoitti:
Plussaa, jos tykkää vaeltaa, on lihaksikas, komeakasvoinen ja kalju. ;D
Miks kalju?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Miks kalju?
Kalju käy komeakasvoisille ja hyväkroppaisille miehille hyvin. Pidän kyllä hiuksellisistakin ja erityisesti pitkätukkaisista (hevimiehistä), kunhan nen kasvot on komeat (ja kroppa on hyvä). Tietysti pulleapeppuinen ja hieman ylipainoinen mieskin voi olla omalla tavallaan seksikäs. Hyvin tiukat ja kiinteät pakarat on kuitenkin miehellä vastustamattomat (siis komealla ja lihaksikkaalla miehellä, jolla kokonaisuus pitää olla kunnossa). Sellaiset saa aikaan ihmeellisiä sisäisiä tuntemuksia, kun näkökenttään osuvat. Sitähän sä kysyit? ;) ;OOO
Anonyymi kirjoitti:
Kalju käy komeakasvoisille ja hyväkroppaisille miehille hyvin. Pidän kyllä hiuksellisistakin ja erityisesti pitkätukkaisista (hevimiehistä), kunhan nen kasvot on komeat (ja kroppa on hyvä). Tietysti pulleapeppuinen ja hieman ylipainoinen mieskin voi olla omalla tavallaan seksikäs. Hyvin tiukat ja kiinteät pakarat on kuitenkin miehellä vastustamattomat (siis komealla ja lihaksikkaalla miehellä, jolla kokonaisuus pitää olla kunnossa). Sellaiset saa aikaan ihmeellisiä sisäisiä tuntemuksia, kun näkökenttään osuvat. Sitähän sä kysyit? ;) ;OOO
Omg. 😅
Olen sanaton.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Omg. 😅
Olen sanaton.Mitäs kyselet, minä kyllä vastaan aina omalla tavallani, heh! ;DDD ;O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kyselet, minä kyllä vastaan aina omalla tavallani, heh! ;DDD ;O
P.S. Naurattaa. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kyselet, minä kyllä vastaan aina omalla tavallani, heh! ;DDD ;O
Joo. Yllättää välillä vastaukset. 😆
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Joo. Yllättää välillä vastaukset. 😆
Pitää käynnistellä taas pakarajahtia vuoden 2022 osalta tässä pikku hiljaa. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Pitää käynnistellä taas pakarajahtia vuoden 2022 osalta tässä pikku hiljaa. ;)
Missä sä niitä jahtaat? Uimahallissa, salilla? 😂
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Missä sä niitä jahtaat? Uimahallissa, salilla? 😂
Siellä missä liikkuu, ei sillä tavalla jahtaamalla jahtaa mutta pitää silmät auki, jos oikein tiukkapeppu kohdalleen sattuu. Luulen, että salilla ja tuolla lenkkipoluilla olisi parhaimmat mahdollisuudet. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä liikkuu, ei sillä tavalla jahtaamalla jahtaa mutta pitää silmät auki, jos oikein tiukkapeppu kohdalleen sattuu. Luulen, että salilla ja tuolla lenkkipoluilla olisi parhaimmat mahdollisuudet. ;)
Alkaa kevättä olla tisseissä? 😁
Sille kuulosta, hormonimyrskyn reunamalle.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sille kuulosta, hormonimyrskyn reunamalle.Ei ole ihan vielä ihmeemmin, on muuta kiirettä tässä ollut, ettei ole oikein ehtinyt tsiikailemaan. Talvihorroksessa vielä. Valo kun lisääntyy, tuolla ulkona sitten näkeekin paremmin ja voi sitä tsiikailua taas alkaa harrastamaan. Kyllähän liikunnalliset miehet liikkuu vuoden ympäri (ja minä painelen perässä! Vitsi!)... ;) ;OOO
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihan vielä ihmeemmin, on muuta kiirettä tässä ollut, ettei ole oikein ehtinyt tsiikailemaan. Talvihorroksessa vielä. Valo kun lisääntyy, tuolla ulkona sitten näkeekin paremmin ja voi sitä tsiikailua taas alkaa harrastamaan. Kyllähän liikunnalliset miehet liikkuu vuoden ympäri (ja minä painelen perässä! Vitsi!)... ;) ;OOO
Hah hah. Mielikuva, nainen sauvvoo perässä ja ukko melkein juoksee edellä. 🤣
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sille kuulosta, hormonimyrskyn reunamalle.Se voi muuten olla sellainen omanlaisensa "taivaallinen" hetki ja kokemus, kun sellaisiin törmää. Maailma hiljenee ja lakkaa olemassa olemasta; on vaan ne tiukat pakarat ja valtava halu tuijottaa... Naurattaa. :DDDDD
https://www.youtube.com/watch?v=S8HLgxjBzMY - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Hah hah. Mielikuva, nainen sauvvoo perässä ja ukko melkein juoksee edellä. 🤣
"Ai että, ai että... Onpa siinä herralla herkkupeppu..." ;DDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ai että, ai että... Onpa siinä herralla herkkupeppu..." ;DDDDD
P.S. ...ja tuo kappale alkaa soimaan taustalla sillä hetkellä. :DDDDD
Anonyymi kirjoitti:
Se voi muuten olla sellainen omanlaisensa "taivaallinen" hetki ja kokemus, kun sellaisiin törmää. Maailma hiljenee ja lakkaa olemassa olemasta; on vaan ne tiukat pakarat ja valtava halu tuijottaa... Naurattaa. :DDDDD
https://www.youtube.com/watch?v=S8HLgxjBzMYEn pysty samaistumaan, kun puhut miehen pakaroista. Biisin laitan nyt soimaan. 🤔
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
En pysty samaistumaan, kun puhut miehen pakaroista. Biisin laitan nyt soimaan. 🤔
:) ;)
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Samoin mä. Kiitti, illat ja yötä sullekin Polkkis. 🤗
Sähäkälle ja hyvin sensuellille äitinaiselle eli sinulle tämä kappale. ;O ;)
https://www.youtube.com/watch?v=VypvZuJ4QmE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=VypvZuJ4QmE;) ;) ;) ;OOO
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=VypvZuJ4QmEPirteelle Polkkikselle. 😉
https://c.tenor.com/1Gopuh8bQpUAAAAM/his-ass-str8.gif- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Pirteelle Polkkikselle. 😉
https://c.tenor.com/1Gopuh8bQpUAAAAM/his-ass-str8.gif:OOO :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!! Ei huono! ;)
Miten menee? ;) :) Anonyymi kirjoitti:
:OOO :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!! Ei huono! ;)
Miten menee? ;) :)Arvasin. 😉
Meneehän se koht nukkumaan. Aikainen herätys. Kuis siel kulkee?- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Arvasin. 😉
Meneehän se koht nukkumaan. Aikainen herätys. Kuis siel kulkee?Vähän kiirettä tämä koko tammikuu. Kaikenlaista puuhaa ollut. Minullakin on aikainen herätys. Olen ulkoillut pakkasista ja kiireistä huolimatta.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kiirettä tämä koko tammikuu. Kaikenlaista puuhaa ollut. Minullakin on aikainen herätys. Olen ulkoillut pakkasista ja kiireistä huolimatta.
Oukki doukki. Muistathan huiliakin, ettei iske burnout?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Oukki doukki. Muistathan huiliakin, ettei iske burnout?
Kyllä. :)
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Hyvä. 😊👍
Onko siellä pakkaset? Pitää aika lämpimästi pukeutua, kun tuolla kävelee. Sisätiloihin mennessä tulee sitten aina kuuma. Hoidan usein kävellen asioita: kirjastot, kaupungilla käynnit ja muut. Kuitenkin pitää pukeutua lämpimästi, jos kävelee 1-2h, vaikka välillä olisi sisätiloissa.
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä pakkaset? Pitää aika lämpimästi pukeutua, kun tuolla kävelee. Sisätiloihin mennessä tulee sitten aina kuuma. Hoidan usein kävellen asioita: kirjastot, kaupungilla käynnit ja muut. Kuitenkin pitää pukeutua lämpimästi, jos kävelee 1-2h, vaikka välillä olisi sisätiloissa.
Vain - 8 astetta. Täällä on vielä lämmintä. Joo, ei passaa kylmettää itseään.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Vain - 8 astetta. Täällä on vielä lämmintä. Joo, ei passaa kylmettää itseään.
Ei huono, aika täydellinen talveksi. Täällä -20. Vähän sillä ja rajoilla, onko kivaa vai ei talsia tuolla. :)
- Anonyymi
Siilitukkainen.
- Anonyymi
Siiliä on kiva silitellä ja niskaa pusutella ja korvalehtiä.
- Anonyymi
Sellainen, joka on kaukana näistä palstoista 😏
Lumimies. Tässä palstan naisten unelmamies. Iso ja noh.
https://sm.ign.com/ign_pt/cover/r/ron-perlma/ron-perlman_aefm.jpg- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Tässä toinen palstan mammojen unelmamies.
https://youtu.be/MUuNDb-nm5MMinusta sinä olet huvittava karikatyyri. Joskus yritit olla palstan jokaisen miehen unelmanainen. Ei oikein onnistunut. Muutamalle jauhopäälle olit naisena se hyvä jätkä, mutta et se unelmanainen.
Sen jälkeen kun se meni vituiks, päätitkin tulla muunsukupuoliseksi, transuksi whatever. Ja halusit tulla naisten unelmamieheksi. Sekin meni vituiksi.
Nyt vaan rimpuilet mitä rimpuilet eikä ketään kiinnosta sun jutut tai mielipiteet sen enempää kuin että saa vittuilla sulle, koska teet sen helpoksi.
Mitä seuraavaksi? Tai loppuiko jo ideat? Tai ehkä taas vaihteeksi uusi nimimerkki ja hetken puhtaalta(?) pöydältä? - Anonyymi
En ole samaa mieltä! Ei ole ulkoisesti tuo mikään unelma! ;O ;)
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinä olet huvittava karikatyyri. Joskus yritit olla palstan jokaisen miehen unelmanainen. Ei oikein onnistunut. Muutamalle jauhopäälle olit naisena se hyvä jätkä, mutta et se unelmanainen.
Sen jälkeen kun se meni vituiks, päätitkin tulla muunsukupuoliseksi, transuksi whatever. Ja halusit tulla naisten unelmamieheksi. Sekin meni vituiksi.
Nyt vaan rimpuilet mitä rimpuilet eikä ketään kiinnosta sun jutut tai mielipiteet sen enempää kuin että saa vittuilla sulle, koska teet sen helpoksi.
Mitä seuraavaksi? Tai loppuiko jo ideat? Tai ehkä taas vaihteeksi uusi nimimerkki ja hetken puhtaalta(?) pöydältä?Niinkö? Mä valitettavasti yritin olla vaan naismainen nainen, ainoa moka minkä olen ikinä tehnyt.
Muun jätän sun mutuiluksi.Anonyymi kirjoitti:
En ole samaa mieltä! Ei ole ulkoisesti tuo mikään unelma! ;O ;)
Mutta sehän on iso ja ruma? 🙃
Lisää karvaa ja lumimies!- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Mutta sehän on iso ja ruma? 🙃
Lisää karvaa ja lumimies!Ei siis voi mitenkään olla palstanaisten unelmamies! Kyllä varmaan palstalaisilla, ainakin luulisi, on jokseenkin samat ulkonäköideaalit kuin palstan ulkopuolellakin naisilla. (Pitkä, lihaksikas ja komeakasvoinen, tuo se usein on. Sitten eri asia, kuka pystyy sellaisen saamaan vierelleen ja kuka ei tai onko vaatimukset realistisesti asetettu.)
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis voi mitenkään olla palstanaisten unelmamies! Kyllä varmaan palstalaisilla, ainakin luulisi, on jokseenkin samat ulkonäköideaalit kuin palstan ulkopuolellakin naisilla. (Pitkä, lihaksikas ja komeakasvoinen, tuo se usein on. Sitten eri asia, kuka pystyy sellaisen saamaan vierelleen ja kuka ei tai onko vaatimukset realistisesti asetettu.)
Okei.
- Anonyymi
Mjoo
No siis maailmassa on kaikenlaisia miehiä, ja miehen käsite on yhtä monimuotoinen kuin on punttihousujen kavalkadi. Tämän ei kuitenkaan pidä antaa hämätä, sillä on olemassa jotain yhteistä meissä miehissä, jota emme ole koskaan ymmärtäneet.
Jorma on kuitenkin sen verran edellä tässä, että hän ei näe mitään syytä alkaa mentoriksi, sillä elämä on henkilökohtainen lahja, jota on kiikutettu eteenpäin miljardeja vuosia, ja joka nyttemmin kävelee omin jaloin.
Sen Jorma voi kuitenkin sanoa, että yksikään mies ei ole nähnyt kokonaisuutta, saati kantanut sellaista harteillaan sinne, jonne se on menossa. Tällainen on yksinkertaisesti mahdotonta.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=wAObbLeRIEQ - Anonyymi
Mies, joka pitää naista kuin kitaraa :)
- Anonyymi
Kitaraa kuin naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitaraa kuin naista.
Läskibassoa kuin säkkipilliä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitaraa kuin naista.
Tämä on muuten lähempänä totuutta. Kitaraa kuin naista. :)
Nim. Kuuden kitaran omistaja.
- Anonyymi
sopivan ikäinen ja mieltymykset kohtaa samoilla asioilla.
- Anonyymi
Isomunainen
- Anonyymi
Ätmille tiedoksi että nyt ei puhuta homppeleista 😉
Vastustamaton mies on ehdottomasti älykäs ja oikean tuoksuinen (oikea tuoksu kai on kivikautinen lisääntymisbiologinen jäänne, ja ilmeisesti kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta?) ja hymyilee silmillään. Läsnäolo ja silmiin katsominen aina tekee vaikutuksen.
- Anonyymi
Tuo on joku lihamestari k-kaupan tiskillä
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on joku lihamestari k-kaupan tiskillä
Meinasitko, että oikea tuoksu haisee raa’lle naudan lihalle ja mites tuon lihan älykkyys? 😂 Valitettavasti raaka liha ei kolahda ja lihamestareita en ole koskaan haistellut. Riippuu varmaan ihan lihamestarista. 😉
Parisuhteessa toki pitää olla muutakin osua kuin olla vastustamaton mies, vaikka sellaiset pikku asiat kuin arvomaailma, sama aaltopituus, saman suuntaiset toiveet elämälle yms. Mutta, kun kysymys oli vastustamattomasta miehestä, niin ei tartuta noihin muihin juttuihin.
- Anonyymi
Jaksaa valvoa :)
- Anonyymi
Alkoholisti?
- Anonyymi
Aulis Gerlander, virallinen valvoja 😅
- Anonyymi
Ei sitä oikeastaan etukäteen tiedä, pitää vaan uskoa ja odottaa tulemistaan https://youtu.be/tPgf_btTFlc
- Anonyymi
Aloittajan tarkoittamaa miestä ei ole eikä tarvita. Tavallisen hyvä on paras.
- Anonyymi
Ehkä muistuttaisi jotain puhdasta..
https://m.youtube.com/watch?v=IIP6RclcEEk Rehellinen ja avoin. Sellainen joka viihtyy nahoissaan.
- Anonyymi
Ja nahkakukkarossa aina välillä :D
Anonyymi kirjoitti:
Ja nahkakukkarossa aina välillä :D
Höpsistä..
En ole maallisen mammonan tai kuuluisuuden perään.
Olen vaan... minä. Ja sellainen mies joka on vain hän.. vie minulta jalat alta.. heh.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059