Olen etätyöläinen

Anonyymi

Kotona syön kotiruokaa.
Matkoilla elän eineksillä.
Kaksi edullista valmis ateriaa / päivä.

Kelta- ja punalappuiset ovat mieliruokaani.
Alle kahden euron punalappuiset ateriat maksavat kaksi euroa päivässä.
Tosin kohtuullisen hintaisia halvimmat laatikko ja keittoruuat ovat nekin jos punalappuisia ei satu olemaan hyllyssä.
Joulun jälkeen herkuttelin kakkoskinkulla joka maksoi 2€ kilo, täyttä lihaa ja riitti kahdeksi viikoksi

9

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sait joulun jälkeen noin halvalla kinkkua. Helsingissä meidän lähikaupassa 17 eurolla sai kolmekiloisen luuttoman ja tämä oli jo -50 %.

• Anonyymi

E kannata pelkästään eineksiä syödä, lisänä voi syödä kun saa edullisesti. Vähintään yhtä halpaa ja parempaa saa kun tekee itse, keittoja, laatikoita, kastikkeita, mitä vaan. Kerralla tekee enemmän niin voi syödä vaikka viikon tai laittaa osan pakkaseen jos haluaa syödä muuta. Lisäksi tietysti hedelmiä ja muita kasviksia.

• Anonyymi

Persaukinen surkimus :D Olisiko kannattanut käydä koulut muuten kuin rimaa hipoen? Suomalaisen keskipalkka on 3200 euroa eikä tarvitse typeriä lappuja metsästellä. Jo se että vaivautuu käymään insinööri koulutuksen nostaa keskipalkan 4500 euroon. Eikä tarvitse osta Ö-luokan eineksiä!

• Anonyymi

Suorastaan nautin kun jotkut hölmöt ei ilkeä ostaa tarjousruokaa tai maksavat kalliimmista huonommista merkeistä ylihintaa vain todistaakseen olevan varaa siihen. Koulutettujen luulisi myös ymmärtävän välttää hävikkiä, minua harmittaa kun näen valtavan määrän punaliputettuja tuotteita joista suuri osa päätyy kaatopaikalle, vaikkapa siskonmnakkaraa juuri ennen joulua, kukaan ei ostanut, en minäkään kun oli paljon muuta.

Välillä näillä hienostelijoilla on varaa vain 1-2 maksalaatikkoon kun kaikki rahat menneet turhuuksiin tai asunto- ja autolainoihin, ulkomaillakin pitää köydä joka lomalla ettei vaan näyttäiis köyhemmältä kuin naapuri :D Hupaisaa kun itsellä kärry täynnä tarjoustuotteita ja erikoisherkkujakin joita ostan vain punalaputettuna.

On varaa olla työttömänäkin kun ei ole yhtään lainaa. Autoihinkin kulunut todella vähän ja silti kulkevammat autot kuin useimmilla "rikkaista", jotka maksaa ne kalliit kilometrit uutena.

• Anonyymi

Jos saa syötyä aikanaan, kannattaa ostaa laputettuja tuotteita. Vähentää ruokahävikkiäkin.
      Broilerin koipireisi -palojakin saa 2-3 € laatikko. jos on uuni , voi paistaa vitosella kaksi laatikkoa kerralla.
      Makaroneja saa 25 senttiä /pussi ja jauhelihaa 3€
      Sitten vaan euron pusseja mandariineja ja omenoita.

• Anonyymi

Kuinka usein löydät mandariineja ja omenoita eurolla? Eipä kovinkaan usein. Aika kalliita ovat vähintään 2 jopa yli 3 euroa pussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka usein löydät mandariineja ja omenoita eurolla? Eipä kovinkaan usein. Aika kalliita ovat vähintään 2 jopa yli 3 euroa pussi.

Rikkaat ja köyhät ohjelmassa oli aivan virheettömiä hedelmiä sekaisin eurolla, taisii olla kuvauksia varten tehty. Lidlissä se laatikko on typerästi kassojen jälkeen, mikä idea? Hedelmät jo ostettu eikä näe mitä siellä on, pitäisikö sokkona sanoa kassalla ottavansa?

• Anonyymi

Etätyössä ollessani olen ostanut eineksiä ja alennuslaputettuja tuotteita. Ihan hyviä, eineksillä on turhaan huono maine.

Lisäksi terveyteni on parantunut ja painoni pudonnut, koska olen harvoin lounasravintolan runsaan ja rasvaisen noutopöydän äärellä.

• Anonyymi

Minulla pysyi töissäkin kilot kurissa kun ruumiillisessa työssä oli eväänä vain 1 leipäpala/tauko, työttömänä tullut muutama kilo lisää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe