Niin mihin näistä kolmesta maasta ja miksi ja mikä toiseksi vaihtoehdoksi ja miksi eli 1 ruotsi 2 saksa 3 venäjä
Jos olis pakko muuttaa
108
646
Vastaukset
Saksa. Alkulähteilleni.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ehkä jopa Ruottalaiseen saaristoon vois muuttaa, mantereelle en.
Miks sulla on saksa ja mulla venäjä. Ei mee kyllä tasan nämäkään asiat.
Anonyymi kirjoitti:
Miks sulla on saksa ja mulla venäjä. Ei mee kyllä tasan nämäkään asiat.
Siks, kun sukujuuret on Saksasta kulkeneet Ruotsin sotilaspalvelukseen ja sitä kautta Ruotsalaistuneet ja Suomalaistuneet.
Mieluusti menisin sinne ihan alkulähteille, sukujuurilleni.
https://youtu.be/aTxlgNPZ8egJasuM kirjoitti:
Siks, kun sukujuuret on Saksasta kulkeneet Ruotsin sotilaspalvelukseen ja sitä kautta Ruotsalaistuneet ja Suomalaistuneet.
https://youtu.be/aTxlgNPZ8egTämäkin liittyy tuohon ajanjaksoon.
https://youtu.be/ANgc9fW49_8JasuM kirjoitti:
https://youtu.be/aTxlgNPZ8egKaggin rakuunakomppania. Ihhahaa. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ohhoh! Täällä on samiksia.
JasuM kirjoitti:
Sus siunakkoon. Miksi muuttaisit Saksaan?
Lisään, että voisin muuttaa myös Lübeckiin, kantaemoni kotikaupunkiin. Tai sitten tuonne
Rügeniin.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Lisään, että voisin muuttaa myös Lübeckiin, kantaemoni kotikaupunkiin. Tai sitten tuonne
Rügeniin.Mä haluisin muuttaa saksaan, mutta mä en ymmärrä kun koko sukupuu on vaan venäläisiä nimiä. Kyllä mä oon teille kateellinen.
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin muuttaa saksaan, mutta mä en ymmärrä kun koko sukupuu on vaan venäläisiä nimiä. Kyllä mä oon teille kateellinen.
Luulen, että jos tonkisin äitini sukupuuta, siellä alkais olemaan sitten Venäläisiä nimiä. Isäni suku on Saksasta, siitä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Löytyy niin paljon asiakirjoja pitkin nettiäkin ja sukututkijan tekemät sukukirjat, että asia on selvä.
JasuM kirjoitti:
Luulen, että jos tonkisin äitini sukupuuta, siellä alkais olemaan sitten Venäläisiä nimiä. Isäni suku on Saksasta, siitä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Löytyy niin paljon asiakirjoja pitkin nettiäkin ja sukututkijan tekemät sukukirjat, että asia on selvä.
Olen ihan ylpeä kyllä sukujuuristani, ovat ansioituneita miehiä olleet. Ja yhtä pahansisuisia ja suisia, kun minä. Siitäkin löytyy tekstiä todisteeksi. :D
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Voiko olla niin että 1945 isäsi sai alkunsa venäläisestä miehestä eli isäsi suku on jossain venäjällä mut nimellisesti joku saksalaismies otti lapsekseen eli on isäpuoli kun vaimonsa oli venäläisen miehen kanssa ja siitä jatkui isäsi suku mut oikeasti on venäläinen
Anonyymi kirjoitti:
Voiko olla niin että 1945 isäsi sai alkunsa venäläisestä miehestä eli isäsi suku on jossain venäjällä mut nimellisesti joku saksalaismies otti lapsekseen eli on isäpuoli kun vaimonsa oli venäläisen miehen kanssa ja siitä jatkui isäsi suku mut oikeasti on venäläinen
Ei voi. 😊
JasuM kirjoitti:
Ei voi. 😊
Äidin äiti on kyllä taatusti Venäläistä perimää. Pienet vinohkot sinivihreet silmät, korkeat poskopät ja pikimustat hiukset luonnostaan.
JasuM kirjoitti:
Äidin äiti on kyllä taatusti Venäläistä perimää. Pienet vinohkot sinivihreet silmät, korkeat poskopät ja pikimustat hiukset luonnostaan.
Poskipäät... Sormet mul jäässä oon ulkona.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Poskipäät... Sormet mul jäässä oon ulkona.
Ei silmät tai poskipäät vielä kerro et olis venäläinen voi olla ihan kuopion tai tampereen flikoi ja isäsi puolen suku on 45 jälkeen saanut venäläistä geeniä
- Anonyymi
Voi se olla tamperelaisen näköinenkin ei se vielä venäläiseksi tee ja itse veikkaan että isän puolesi suku on 45 venäläistynyt eli sukusi on venäjältä ja suomesta eli isän geenit venäjältä ja äitisi suomesta eli siksikö et halua venäjälle kun voit tavata siellä isoisäsi tai iso isän isän ja sukulaisiasi volkan joen rannalla
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ja oon muutes perinyt muorin silmät.
Eikö hyvä et olet perinyt äitisi silmät
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla tamperelaisen näköinenkin ei se vielä venäläiseksi tee ja itse veikkaan että isän puolesi suku on 45 venäläistynyt eli sukusi on venäjältä ja suomesta eli isän geenit venäjältä ja äitisi suomesta eli siksikö et halua venäjälle kun voit tavata siellä isoisäsi tai iso isän isän ja sukulaisiasi volkan joen rannalla
Kyllä mä ny itte paremmin tiiän, ko sää. Sen verran osaan sukututkimusta määkin. En oo iha noi pölhö ko sää luulemaan pöljiä. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hyvä et olet perinyt äitisi silmät
Äitillä on isot tummansiniset silmär, iha eri näköset ko mulla. Äiti on tumma, mä oon vaalee.
JasuM kirjoitti:
Äitillä on isot tummansiniset silmär, iha eri näköset ko mulla. Äiti on tumma, mä oon vaalee.
Äitistä oon ulkonäköön perinyt pelkästään pienet kädet, hymykuopat ja tissit. 😝
JasuM kirjoitti:
Äitistä oon ulkonäköön perinyt pelkästään pienet kädet, hymykuopat ja tissit. 😝
Oon niin pal iskän näkönen kun naissukupuolena voi miessukupuolta suinkaan muistuttaa. Olematta mies itsekin.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kyllä mä ny itte paremmin tiiän, ko sää. Sen verran osaan sukututkimusta määkin. En oo iha noi pölhö ko sää luulemaan pöljiä. 😂
45 loppui saksalais geenit ja geenit muuttui venäläiseksi isäsi puolelta ja joku mummeistasi sai 45 venäläistä makkaraa tai makkaroita ja kivaa ja ihanaa oli ja älä välitä monen monen saksalaisen iso isä on venäläinen ja venäläiset isoisät palas takaisin venäjälle ja saksaan syntyi venäläisiä lapsia tyttöi sekä poikia
Anonyymi kirjoitti:
45 loppui saksalais geenit ja geenit muuttui venäläiseksi isäsi puolelta ja joku mummeistasi sai 45 venäläistä makkaraa tai makkaroita ja kivaa ja ihanaa oli ja älä välitä monen monen saksalaisen iso isä on venäläinen ja venäläiset isoisät palas takaisin venäjälle ja saksaan syntyi venäläisiä lapsia tyttöi sekä poikia
Jaa, iskä on kyl synty viis vuotta myöhemmin. Pitkä odotus, 5 vuotta. Huh helkkari. 🤣
JasuM kirjoitti:
Jaa, iskä on kyl synty viis vuotta myöhemmin. Pitkä odotus, 5 vuotta. Huh helkkari. 🤣
Se on kuule tää transsukupuolisuusgeenikin periytynyt Venäjältä.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Etkö just ylempänä sanonut et sul o äitisi silmät
JasuM kirjoitti:
Se on kuule tää transsukupuolisuusgeenikin periytynyt Venäjältä.
Ainaki puolet siellä maassa on myös kaappihomoja. Näin on. Jep jep.
JasuM kirjoitti:
Ainaki puolet siellä maassa on myös kaappihomoja. Näin on. Jep jep.
Kyllähän nää Välis Venäläisenä tiiät tään. 😂
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Muori on mummo. Ei äiti.
Muori on äiti ehkä sinun on aika nyt mennä vähän nukkumaan nyt on sen verran sekavaa ja outoo juttua että eli olet väsynyt yli väsynyt mees ottaa pienet tirsat tai yö puulle oikein hyvää yötä ja palataan sitten kun olet nukkunut kunnon unet
Anonyymi kirjoitti:
Muori on äiti ehkä sinun on aika nyt mennä vähän nukkumaan nyt on sen verran sekavaa ja outoo juttua että eli olet väsynyt yli väsynyt mees ottaa pienet tirsat tai yö puulle oikein hyvää yötä ja palataan sitten kun olet nukkunut kunnon unet
Ei oo meilläpäin, teillä Venäjällä voi olla. Meillä muori on aina mummo. Äiti on äiti tai ruotsalaisittain min mamma.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei oo meilläpäin, teillä Venäjällä voi olla. Meillä muori on aina mummo. Äiti on äiti tai ruotsalaisittain min mamma.
Muori on äitimuori tai eukko tai emäntä menes nyt koisimaan öitä
JasuM kirjoitti:
Muori taitaa tulla ruotsin sanasta mormor/morfar.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Farmor korjataan. 🤣
Mees nyt koisimaan ja itse menen tupakille ja teen purkkihernekeittoa on nälkä
Anonyymi kirjoitti:
En voi mennä.
JasuM kirjoitti:
https://youtu.be/aTxlgNPZ8egJasuM: "Siks, kun sukujuuret on Saksasta kulkeneet Ruotsin sotilaspalvelukseen ja sitä kautta Ruotsalaistuneet ja Suomalaistuneet. Mieluusti menisin sinne ihan alkulähteille, sukujuurilleni."
Minullakin on isänpuolelta juuret Saksassa. Kustaa Vaasa houkutteli hansakauppasuvun businestä tekemään Ruotsiin. Hansakauppiaan yhdestä pojasta tuli Ruotsiin kirkkoherra. Hänen yksi poikansa lähti Ruotsin armeijaan ja sai kruunulta tilan Etelä-Suomesta. Tilasta tuli rälssitila, jossa varustettiin sotamies hevosineen Ruotsin armeijaan. Eli ensiksi oltiin porvarisäädyssä, sen jälkeen pappissäädyssä ja päädyttiin Suomen puolella vapaaseen talonpoikaissäätyyn verovapaudella tai jonkinlaiseksi pikkuaateliseksi.
Mutta kyllä minä Ruotsin ennen Saksaa valitsisin, sillä niin monta sataa vuotta sukuni oli ruotsinkielinen.Anonyymi kirjoitti:
Näin Venäjällä on totuttu säästämään. 😝
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/d7c9f4d7-51cb-4da7-94d7-782ab202b644Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
JasuM: "Siks, kun sukujuuret on Saksasta kulkeneet Ruotsin sotilaspalvelukseen ja sitä kautta Ruotsalaistuneet ja Suomalaistuneet. Mieluusti menisin sinne ihan alkulähteille, sukujuurilleni."
Minullakin on isänpuolelta juuret Saksassa. Kustaa Vaasa houkutteli hansakauppasuvun businestä tekemään Ruotsiin. Hansakauppiaan yhdestä pojasta tuli Ruotsiin kirkkoherra. Hänen yksi poikansa lähti Ruotsin armeijaan ja sai kruunulta tilan Etelä-Suomesta. Tilasta tuli rälssitila, jossa varustettiin sotamies hevosineen Ruotsin armeijaan. Eli ensiksi oltiin porvarisäädyssä, sen jälkeen pappissäädyssä ja päädyttiin Suomen puolella vapaaseen talonpoikaissäätyyn verovapaudella tai jonkinlaiseksi pikkuaateliseksi.
Mutta kyllä minä Ruotsin ennen Saksaa valitsisin, sillä niin monta sataa vuotta sukuni oli ruotsinkielinen.Juu, eiköhän meitä aika monia ole joitten suku on 1600-luvulla Ruotsiin ja Suomeen tullut 30 vuotisen sodan vanavedessä.
Minunkin isän sukulaiset ovat puhuneet ruotsiksi vuosisatoja. Suomea myös. Viimeisimmät ruotsinkieliset isäni isovanhemmat. Heistä mamman ehdin nähdä, mutten muista hänestä mitään. Hän kyllä oli aivan lääpällään ollut minuun ja ostanut lahjankin syntymäni johdosta. Hänellä oli Suomeen tulleiden ja asettuneiden Saksalaisten ja Ruotsalaisten sukujuuret.
Ruotsi oli äidinkieli.JasuM kirjoitti:
Juu, eiköhän meitä aika monia ole joitten suku on 1600-luvulla Ruotsiin ja Suomeen tullut 30 vuotisen sodan vanavedessä.
Minunkin isän sukulaiset ovat puhuneet ruotsiksi vuosisatoja. Suomea myös. Viimeisimmät ruotsinkieliset isäni isovanhemmat. Heistä mamman ehdin nähdä, mutten muista hänestä mitään. Hän kyllä oli aivan lääpällään ollut minuun ja ostanut lahjankin syntymäni johdosta. Hänellä oli Suomeen tulleiden ja asettuneiden Saksalaisten ja Ruotsalaisten sukujuuret.
Ruotsi oli äidinkieli."Juu, eiköhän meitä aika monia ole joitten suku on 1600-luvulla Ruotsiin ja Suomeen tullut 30 vuotisen sodan vanavedessä."
Minun sukuni tuli Ruotsiin 1500-vuosisadan puolivälissä ja samaisen vuosisadan lopulla Suomeen. 30-vuotisen sodan aikana ollut verovapaa "rusthållare" eli ratsumiehenpitäjä. Joten kaikki eivät Saksasta tulleet 1600-vuosisadalla.
Hyvää päivänjatkoa, sillä itse lähden kohta kaupungille kahville isän kuskina. Päiviä sinne! :)- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
En voi mennä.
Hernekeitto valmis ja nyt odotellaan et jäähtyy ja keitin teetä nyt juon teetä ja älä tee yli väsyneenä mitään vaan nukkumaan mars
JasuM kirjoitti:
Juu, eiköhän meitä aika monia ole joitten suku on 1600-luvulla Ruotsiin ja Suomeen tullut 30 vuotisen sodan vanavedessä.
Ruotsi oli äidinkieli.Meillä suvun sotilaana toinen majurina ja toinen everstiluutnantti veljensä aateloitiin kuninkaan toimesta. Olivat vissiin osanneet hoitaa hommansa.
Aatelisuus sammui 1890 . Sen jälkeen on oltu taviksia. 😆
Mutta ihan hienoa jollain tavalla omata geenejä sukupuusta joka on historiakirjoissa ja ansioitunut. Vaikkei se mun elämään mitään vaikutakkaan suorasti.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Juu, eiköhän meitä aika monia ole joitten suku on 1600-luvulla Ruotsiin ja Suomeen tullut 30 vuotisen sodan vanavedessä."
Minun sukuni tuli Ruotsiin 1500-vuosisadan puolivälissä ja samaisen vuosisadan lopulla Suomeen. 30-vuotisen sodan aikana ollut verovapaa "rusthållare" eli ratsumiehenpitäjä. Joten kaikki eivät Saksasta tulleet 1600-vuosisadalla.
Hyvää päivänjatkoa, sillä itse lähden kohta kaupungille kahville isän kuskina. Päiviä sinne! :)Jeps. Sinun tuli jo aiemmin sitten. Minun vasta 1600-luvulla ja tiluksia nämäkin sai herroina elelivät. Mitä nyt muinoin aatelisuus edesauttoi mihinkin.
Kiitos, samoin. ☺️JasuM kirjoitti:
Meillä suvun sotilaana toinen majurina ja toinen everstiluutnantti veljensä aateloitiin kuninkaan toimesta. Olivat vissiin osanneet hoitaa hommansa.
Aatelisuus sammui 1890 . Sen jälkeen on oltu taviksia. 😆
Mutta ihan hienoa jollain tavalla omata geenejä sukupuusta joka on historiakirjoissa ja ansioitunut. Vaikkei se mun elämään mitään vaikutakkaan suorasti.Mua vaan on aina kiehtonut ritarit ja viikingit.
Niissä on jotain vaikuttavaa. Olisin itsekin, jos saisin ja voisin. 😜Anonyymi kirjoitti:
Hernekeitto valmis ja nyt odotellaan et jäähtyy ja keitin teetä nyt juon teetä ja älä tee yli väsyneenä mitään vaan nukkumaan mars
Älä polta suutas.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Älä polta suutas.
Saa puolentuntia jäähtyy tai sit pistää tiskialtaaseen tulpan ja vähän kylmää vettä ja kattila kellumaan siihen vähäksi aikaa niin jäähtyy täytyykin laittaa nyt on nälkä
- Anonyymi
En käytä sanaa muori vaan äiti on äiti ja mummu on mummu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä sanaa muori vaan äiti on äiti ja mummu on mummu
Ja muori sanaa käyttää venäläiset ja venäläisen geenejä omaavat
Anonyymi kirjoitti:
Ja muori sanaa käyttää venäläiset ja venäläisen geenejä omaavat
Varmaan niitä Venäläisiäkin geenejä mussa on, jos isoäidissänikin. Ja transsukupuolisiakin. 😉
On meinaa äiteen puolelta sekin ihan oikeesti kotosin. Mummolla oli käsitys kaksisukupuolisuudestaan, äitee ei miellä sukupuolta lainkaan vaikka tietää nainen olevansa, kuten mullakin. Minä oon kuitenkin lapsesta asti omaksunut poikaviikarien metkut ja meiningit luontevasti. Tytöillä on ollu niin tylsät touhut.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Varmaan niitä Venäläisiäkin geenejä mussa on, jos isoäidissänikin. Ja transsukupuolisiakin. 😉
On meinaa äiteen puolelta sekin ihan oikeesti kotosin. Mummolla oli käsitys kaksisukupuolisuudestaan, äitee ei miellä sukupuolta lainkaan vaikka tietää nainen olevansa, kuten mullakin. Minä oon kuitenkin lapsesta asti omaksunut poikaviikarien metkut ja meiningit luontevasti. Tytöillä on ollu niin tylsät touhut.No joo tytöt ja naiset tykkää pojista ja miehistä ja pojat ja miehet tykkää tytöistä ja naisista eli kumpikin sukupuoli ymmärtää paremmin toista sukupuolta eli aidolta ja normaalilta naiselta vaikutat
Anonyymi kirjoitti:
No joo tytöt ja naiset tykkää pojista ja miehistä ja pojat ja miehet tykkää tytöistä ja naisista eli kumpikin sukupuoli ymmärtää paremmin toista sukupuolta eli aidolta ja normaalilta naiselta vaikutat
Heh, tykkään tytöistä kyl silleen enemmän. 😁
Ainaki ne saa liekkeihin, toisin kun pojat.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Heh, tykkään tytöistä kyl silleen enemmän. 😁
Ainaki ne saa liekkeihin, toisin kun pojat.Kyl taidat pojista tykätä ja kikkelien kanssa leikkiä ja tytöistä tykkäävät leikkivät pimpeillä eikö eilenkin puhuttiin naisista niin sinä vain lähettelit miesten kuvia olet hassu
Anonyymi kirjoitti:
Kyl taidat pojista tykätä ja kikkelien kanssa leikkiä ja tytöistä tykkäävät leikkivät pimpeillä eikö eilenkin puhuttiin naisista niin sinä vain lähettelit miesten kuvia olet hassu
Leikkisin mielummin pimpillä, kun kikkelillä. Mutta kun satun olee rakastunut ihmiseen, joka on mies. Ei voi vehkeilleen mitään, ne on mitkä on. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Leikkisin mielummin pimpillä, kun kikkelillä. Mutta kun satun olee rakastunut ihmiseen, joka on mies. Ei voi vehkeilleen mitään, ne on mitkä on. 🤷🏼♂️
Eli olet hetero
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet hetero
En ole vaan yritän elää heterosti. Kun olen valinnut vastakappaleeksi munakkaan kerran, niin sillä mennää.
Pitää valita joko sydämessään rakas, vaikkei seksuaalisesti oliskaan hunajaa tai seksuaalisesti hunaja mutta yhtään ei tiiä voiko sydän sitä ihmistä rakastaa. Mä valkkaan ekan, sydän rakastaa. Sydän edellä, ei seksi edellä.JasuM kirjoitti:
En ole vaan yritän elää heterosti. Kun olen valinnut vastakappaleeksi munakkaan kerran, niin sillä mennää.
Pitää valita joko sydämessään rakas, vaikkei seksuaalisesti oliskaan hunajaa tai seksuaalisesti hunaja mutta yhtään ei tiiä voiko sydän sitä ihmistä rakastaa. Mä valkkaan ekan, sydän rakastaa. Sydän edellä, ei seksi edellä.Katsos kun oon ollut 6 suhteessa ennenkin miehen kanssa, seksi ei ole antanut mulle mitään muuta kivaa, kun antamisen ilon.
Mulle siis seksi ei ole parisuhteessa prioriteetti yksi, vaan kaikki muu. Siksi pystyn valitsee helposti vaikka seksittömyyden mielummin, kun tunteettomuuden.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Pitää valita joko sydämessään rakas, vaikkei seksuaalisesti oliskaan hunajaa tai seksuaalisesti hunaja mutta yhtään ei tiiä voiko sydän sitä ihmistä rakastaa. Mä valkkaan ekan, sydän rakastaa. Sydän edellä, ei seksi edellä.Sinä olet hetero ei aiheesta enempää rouva hetero
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet hetero ei aiheesta enempää rouva hetero
En todellakaan ole. ☺️
Mä haluan naisia ja viehätyn seksuaalisesti heistä, mut kun pelkkä seksi ei riitä miksikään. Niin mielummin pidän ihmisen jota rakastan ja hion seksin niin hyväks kun se hänen kanssa mahdollista on. Tai olen ilman seksiäkin.JasuM kirjoitti:
En todellakaan ole. ☺️
Mä haluan naisia ja viehätyn seksuaalisesti heistä, mut kun pelkkä seksi ei riitä miksikään. Niin mielummin pidän ihmisen jota rakastan ja hion seksin niin hyväks kun se hänen kanssa mahdollista on. Tai olen ilman seksiäkin.Nää on Välis pitkälti justiinsa niitä arvokysymyksiä. Joku pistää hormoonit eli seksin ykköseks, tunteista viis. Minä teen toisinpäin. Tunteita pitää olla, vaikka ilman seksiä.
- Anonyymi
=)
mars, planeetta, pakoon ihmiskunnan loputon tyhmyyttä,
kuin, super, sankari konsanaan,
N - Anonyymi
=)
loputonta,
N Jos olisi pakko lähteä, lähtisin Ruotsiin. Englannilla pärjää hyvin ja kulttuuri on lähellä täkäläistä, ja tiedän että saisin työpaikan heti ja tuttujakin löytyy. Pakko ei tosin täältä olisi lähteä, ellei Venäjä valtaisi Suomea (mitä tuskin tekee, kun olemme EU:ssa ja valtaus tarkoittaisi luultavasti maailman sotaa?)
Saksankin voisi olla ajateltavissa, jos perhetilanne ei estäisi. Tähän mennessä en ole halunnut lähteä ulkomaille, vaikka työtarjouksia/headhunttausta on ollut useampia kertoja ollut.- Anonyymi
Islanti :)
- Anonyymi
Tämän hetken tuntemus olis järjestyksenä Ruotsi, Saksa ja Venäjän voi jättää vaihtoehdoista pois.
Mun olis hyvin helppo löytää töitä Ruotsista ja muutenkin järjestää elämäni. Saksassa se olis vähän vaikeempaa ja mun saksani on tosi ruosteessa.
Vaan siis jos ulkomaille lähtisin niin ei noi kyseiset maat olis lähellekään harkinnassa. - Anonyymi
Kuka hullu nyt Venäjälle haluais, paitsi joku persu.
- Anonyymi
Anarkianmäki ja Tuomiopäivä, Haloskakin.
- Anonyymi
1. Venäjä
Katselin tuossa päivällä tuota ja oli ihan nättejä seutuja:
https://areena.yle.fi/1-50980597
2. Ruotsi, jonnekin sinne pohjoiseen
3. Saksa, kai sieltäkin joku asiallinen kolkka löytyisi vaikka lähtökohtaisesti Saksa on p..ka maa.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Yllätys, Harmis tietenkin haluaa Venäjälle 😂
Olisit mamu, sulle kävisi huonosti. Vai oletko kaksoiskansalainen 🤔
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerEikös tuo taannoin vihjaillut olevansa kaksoiskansalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo taannoin vihjaillut olevansa kaksoiskansalainen.
Jaa, eipä yllättäisi sekään. Venäläisen propagandan syytäminen palstalle vähän kaatais sille puolelle.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerLaatokan rannat on entistä Suomea.
Tuskinpa kävisi kun en ole mikään Venäjän vihaaja, tultaisiin hyvin toimeen siellä kun on paljo suomalaistaustaisia, katso nuo dokkarit.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatokan rannat on entistä Suomea.
Tuskinpa kävisi kun en ole mikään Venäjän vihaaja, tultaisiin hyvin toimeen siellä kun on paljo suomalaistaustaisia, katso nuo dokkarit.
-harmiseikirj-Venäjä on rasistinen ja vainoharhainen maa.
Vaikka kuinka olisit kaksoiskansalainen, sut luettaisiin taatusti ulkomaalaiseksi agentiksi 😂
Ei sun kanssasi uskaltaisi kukaan edes jutella, kun vankila uhkais heti...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on rasistinen ja vainoharhainen maa.
Vaikka kuinka olisit kaksoiskansalainen, sut luettaisiin taatusti ulkomaalaiseksi agentiksi 😂
Ei sun kanssasi uskaltaisi kukaan edes jutella, kun vankila uhkais heti...
xLinerSaisit parin kuukauden päästä syytteen pedofiliasta tai tippuisit ikkunasta.
xLiner
- Anonyymi
Emmää tiijjä...ruotsi sinänsä, että siellä ollaan ilmeisesti aina tyttöjä vaikka ois yli yheksönkymmentä.
Saksasta en tiedä muuta kuin että tulloo mieleen legolandia ( oon kuullukkintästä jo pienenä).
Tai sitten siansaksa.
Venäjälle en lähtis. Karu mua ,
Joten tästä kun selvi7s* * * (onko tarvie edes??) - Anonyymi
Itse 1 ruotsi 2 venäjä ja ruotsi samanlainen kuin suomi ja venäjällä on tavallisia köyhiä ihmisiä ja ville haapasalon läpi kaukasian läpi volkan läpi venäjän niin ihan kivoi paikkoi
- Anonyymi
Jos ei tarvitsisi miettiä toimeentuloa, niin Venäjä, Saksa ja Ruotsi. Ykkösvaihtiehtoni on minulle se eksoottisin, siksi menisin mieluiten sinne joko Moskovaan tai sitten Pietariin.
- Anonyymi
ylöjärvi.
- Anonyymi
Eikö Teisko?
xLiner
- Anonyymi
Onneks tuli lähdettyä jo Kekkosen aikaan :)
Skånepåg - Anonyymi
1. Ruotsi - osaan kieltä ja maa on demokratia
2. Saksa - maa on demokratia - Anonyymi
1. Saksa.
2. Ruotsi.
300. Venäjä.
Mikään noista maista ei kuitenkaan olisi oikea vaihtoehto, Suomi huonompana kuin Saksa tai Ruotsi.
Ei, en asu Suomessa. - Anonyymi
Palestiinaan kun eivät tykkää olla vähemmistöinä missään.
- Anonyymi
Venäjä, tosin sillä edellytyksellä että kieltä osaisi paremmin kuin nyt.
- Anonyymi
1. Ruotsi
2. Saksa
Venäjälle ei ikinä. Se on kleptokratia, äärioikeistolainen diktatuuri, rikkoo räikeästi ihmisoikeuksia ja hankkiutua ongelmiin hyökkimällä naapurimaihin.
xLiner - Anonyymi
Ruotsista löytyis tuttuja, Saksasta löytyis sukua. Jompaan kumpaan noista.
W. - Anonyymi
Mun aatelisnimi tulee alumperin Saksasta, Kobold. Sit soon Ruotsis saanu muodon köbel ja Suomes niiku kyöpeli. Niet mää oon kyl hienoo sukuu.
Kun noidat sit pölli Kyöpelivvuoren, mää voisin kyl muuten muuttaaki, mut emmää jaksa niit ikuisii pitkäveteisii ruotsalaisii palaverii ja saksalaisii ytinenerkian vastustajii. Nii, ja itänaapuris joutuu ihan syyttään ryöstetyks ja vielä vankilaan. 👻 - Anonyymi
Saksaa johtaa natsi, venäjää johtaa mielenvikainen sotahullu. Ruotsia johtaa tyhmä kunkku. Muuttaisin portugaliin tai usaan. Usassa saa naisia helposti iskettyä. Siellä asuin kaksi vuotta kerran ja se oli aika mukava paikka asua.
- Anonyymi
Nykykunkut on pelkkiä koristeita, ei ne mitään johda.
Saksa.
- Anonyymi
Arabimaihin tietysti nehän on upporikkaita ja siellä hyvä sosiaaliturva...saisi makoilla täydellä ylöspidolla
- Anonyymi
Kuka sua siellä ylläpitäis?
Luulenpa, ettei enää kukaan, sen jälkeen kun sulta rahat loppuu.
- Anonyymi
Venäjälle veljeskansan pariin. Olisi hieno kokemus matkata Train Siberia junalla suomesta läpi venäjän.
Tuijottaisin koko matkan aavaa ja upeaa Venäjän suurta aroa ja siellä täällä olevia ränsistyneitä mökkejä kaukana sivistyksestä ja miettisin keitä siellä mahtaa asua.- Anonyymi
Ota huomioon, että joutuisit itsekin asumaan siellä.
Ei muuttaminen tarkoita sitä, että junan ikkunasta katselet maisemia.
- Anonyymi
Venäjälle menijät..
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008478143.html
W.- Anonyymi
Aina vaan hullummaksi menee..
xLiner
- Anonyymi
Ruotsi, saksa ja viimesenä vetäisin varmaan itseni kiikkuun, ennemmin kuin muuttasin venäjälle.
- Anonyymi
Veli syrjäyttynyt säästä kiikkus ja jätä tilapäistyösi ja lähde asutusliiton hommiin Siperiaan.
- Anonyymi
Helppo: Ruotsi (varalla Saksa). Venäjä njet. Siellä suku jo vaikuttanut aikansa.
- Sheena - Anonyymi
Noista paskamaista en mihinkään.
- Anonyymi
Vaan mikä se olisi hyvä maa?
- Anonyymi
Etelä ruåtti
- Anonyymi
Oma äidinpuoleinen suku tulee Puolasta, mutta noista maista kyllä Saksan valitsisin.
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Ruotsi, koska asun Norjassa ja kielen kanssa ei tulisi vaikeuksia. Muutenkin Ruotsi tullut tutuksi ja pidän ruotsalaisista ihmisistä. Työkavereina täällä useampia, ja mukavaa avointa porukkaa.
Saksa sitten tietysti toisena, Venäjä ei ikinä koskaan eikä milloinkaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363