Ainoa ongelma on se, että alustatyönantajat palkkaavat liikaa lähettejä säännöllisesti 3 kk välein. Se johtaa siihen, että suurin osa lopettaa, kun ei saa vuoroja, 87000 asukkaan kaupungissa on molemmat alustayhtiöt, joille riittää asiakkaita. 10 - 15 lähettiä per yritys tarkoittaisi keskimäärin 3000 € tuloja kuussa ja 40 h töitä (12 - 14 vuoroa viikossa). Nyt lähettimäärä pidetään noin 40 henkilöä per yritys. Miksi he tekevät näin? Se heikentää lähettien asemaa, mutta ei hyödytä yhtiötä mitenkään? Mainostamalla yhtiötä työnantajana lisätään tilauksia? Halu pitää lähetit väliaikaisina ja 700 € palkan keikkatyöläisinä?
Wolt ja Foodora ylipalkkaavat lähettejä
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kukaan tekee töitä 700 eron palkalla, en ymmärrä, Ihmiset on outoja
Minä olen saanut 17-25 € tunnissa ja keskimäärin 2200€ kuussa vuoden ajan. Kyse on ylipalkkaamisen aiheuttamasta epävarmuudesta. Lähettityö maksaa HYVIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673