sekä levin rinneravintolat vaatii yli 16 vuotiailta koronapassin, eikö valtio ottanu passit pois joksikin aikaa vai onks levillä ja kittilässä oma laki?? Ihmeellistä kyllä on??
levin rinteet
Anonyymi
6
617
Vastaukset
- Anonyymi
Valtio otti passit pois.🤣🤣🤣😆
- Anonyymi
Ei se (valtio) ainakhan minun passia ole pois ottanut ja jos se minusta riippuu, niin ei otakhan pois, ainakhan ilman hikeä.
- Anonyymi
Aloittajalle lueppas kirja Kittilän laki niin ymmärrät miksi täällä toimitaan toisin
- Anonyymi
kuulkaa kittilällä ei tietääkseni ole omaa lakia ,aloittelija on oikeassa mikä ihme kittiläisiä vaivaa k luulevat että voivat tehä omia sääntöjä ja lakeja?? Ei se mee nii,heittäkää jo pois entis aikojen säännöt ja asiat ja tulkaa 2000 luvulle!
- Anonyymi
juuri näin
- Anonyymi
tehdään se mikä tehtävissä on, eipä siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6298358Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513214Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222259- 1281357
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46943