sekä levin rinneravintolat vaatii yli 16 vuotiailta koronapassin, eikö valtio ottanu passit pois joksikin aikaa vai onks levillä ja kittilässä oma laki?? Ihmeellistä kyllä on??
levin rinteet
Anonyymi
6
621
Vastaukset
- Anonyymi
Valtio otti passit pois.🤣🤣🤣😆
- Anonyymi
Ei se (valtio) ainakhan minun passia ole pois ottanut ja jos se minusta riippuu, niin ei otakhan pois, ainakhan ilman hikeä.
- Anonyymi
Aloittajalle lueppas kirja Kittilän laki niin ymmärrät miksi täällä toimitaan toisin
- Anonyymi
kuulkaa kittilällä ei tietääkseni ole omaa lakia ,aloittelija on oikeassa mikä ihme kittiläisiä vaivaa k luulevat että voivat tehä omia sääntöjä ja lakeja?? Ei se mee nii,heittäkää jo pois entis aikojen säännöt ja asiat ja tulkaa 2000 luvulle!
- Anonyymi
juuri näin
- Anonyymi
tehdään se mikä tehtävissä on, eipä siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086