Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alue/sotevaalit

Anonyymi

Ennakkoäänestys on alkanut tänään. Käy äänestämässä.

23

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No minähän kävin ja SDP sai sen äänen kuten pitikin.

      • Anonyymi

        Yäk


      • Anonyymi

        Haha


    • Anonyymi

      Äänestän tässä, ptrptrptrptr.

    • Anonyymi

      Äänestä ylitorniolainen aluevaltuustoon. Äänestä järjellä.

      • Anonyymi

        Tuskinpa äänestän, yksikään tämänkylän ehokkaista ei täytä minun kriteerejäni.


    • Anonyymi

      Askonen saa minun äänen
      Pärjäsi hyvin paneelissa ja on pitkä aikanen lääkäri,käytännön osaamista

    • Anonyymi

      nythän se on taas annettu mahdollisuus lopetella tätä hulluutta eli äänestämällä muita kuin hallituspuolueita. tietysti jos pidät olostasi koko maailman sosiaalitoimistona silloinkin kun esm bensa maksaa 4e litra niin jätä tämä huomioimatta. se on ihan se ja sama mitä yksittäiset edustajat lupailevat , sen merkitys on sama kuin tuuli heiluttaisi huulia koska suomessa on tiukka puolueohjaus millä asiat päätetään.

      • Anonyymi

        Ehottomasti pittää äänestä hallituspuolueita. Vain sillä laila hyvä kehitys jatkuu. Vihreät on parhaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehottomasti pittää äänestä hallituspuolueita. Vain sillä laila hyvä kehitys jatkuu. Vihreät on parhaita.

        Joo Vihreät on siinämielssä oikea puolue sillä sen tarkoitus on ajaa Lapin Läänin asukkaat kehä kolmosen sisäpuolelle.Eli jos haluatte tyhjentää Lapin muistakaa äänestä vihreää ehdokasta.


      • Anonyymi

        Asiaa kirjotat. Mulle on jo useampi vanha kepulainenki sanonu äänestävänsä tästä lähin vihreitä sen takia ko ne ymmärtävät nuita ympäristöasioita ja ihmisten terveys on paljolti ympäristöstä riippuvainen.
        Ei se tuo pohjavesien pillaaminen lyijylä kyllä varmasti kenenkään terveyttä edistä.
        Eikä se vitutus mistä moni kärsii ko joutuu kattelehmaan tuota mettien raiskausta.
        Mie ainaki äänestän jotaki vihreää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa kirjotat. Mulle on jo useampi vanha kepulainenki sanonu äänestävänsä tästä lähin vihreitä sen takia ko ne ymmärtävät nuita ympäristöasioita ja ihmisten terveys on paljolti ympäristöstä riippuvainen.
        Ei se tuo pohjavesien pillaaminen lyijylä kyllä varmasti kenenkään terveyttä edistä.
        Eikä se vitutus mistä moni kärsii ko joutuu kattelehmaan tuota mettien raiskausta.
        Mie ainaki äänestän jotaki vihreää.

        Mulle on moni kertonut aina ennen äänestänyt Vihreitä ja nyt kun on on huomannut mikä Helsingin herrojen kakaroitten johtama puolue se on.Eihän niillä ole mitään ideaa millä täällä Lapissakin pärjää.Sen vuoksi kaikki kaverit äänestää Suomen Keskustan ehdokkaita.Ei sillä sähköautolla ole paljon käyttöä kun pakkasta on 30-40 astetta ja auringon voimalla auto pitää ladata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on moni kertonut aina ennen äänestänyt Vihreitä ja nyt kun on on huomannut mikä Helsingin herrojen kakaroitten johtama puolue se on.Eihän niillä ole mitään ideaa millä täällä Lapissakin pärjää.Sen vuoksi kaikki kaverit äänestää Suomen Keskustan ehdokkaita.Ei sillä sähköautolla ole paljon käyttöä kun pakkasta on 30-40 astetta ja auringon voimalla auto pitää ladata.

        Joo äänestämä kaikki vihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo äänestämä kaikki vihreitä.

        Ja tyhjentämään Lappia äänestämällä vihreitä!


    • Anonyymi

      Perus S sai ääneni ja monen muun . Eikä tosiaan ylitorniolaiselle...

      Ajatelkaa järjellä haluatteko natsisaksan meininkiä

      • Anonyymi

        Persujahan ne uusnatsit on. Joka äänestää persuja, äänestää uusnatseja.


    • Anonyymi

      Demaria äänestävät ne jotka haluavat että sotesta tulee valmista. Liity joukkoon.

      • Anonyymi

        Vihreät on paras.


    • Anonyymi

      Perus-suomalisia tietty . Kaikki muut kusettajia ja haluavat "terveys passeja " kaikille. Ja ihmisten pisteytystä

      • Anonyymi

        Silti vihreät on paras.


    • Anonyymi

      Natseja on ne ouolueet jotka vei Suomemen EU;n Saksan syliin.

      • Anonyymi

        Lähenpä tästä äänestämään vihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähenpä tästä äänestämään vihreitä.

        Joo menkää nyt viimeisetkin äänestämään Keskustan ehdokkaita.Meillä on listoilla monta viisasta päättäjä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe