Voiko käydä niin...

että kun juttelet naisen kanssa, vilkuilet samalla sen tissejä?

46

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, käy. En tiedä huomaako naiset sitä, mutta vilkuilen usein päästä varpaisiin. Välillä jään tuijottamaankin jonkun takamusta. Sitten havahdun yks kaks vaikka kauppajonossa, että jaa mun vuoro.

      • Se ei ole niin paha, jos salassa vilkuilee. Mutta kun pitäisi katsoa silmiin ja sitten ne tissit on kuitenkin siinä esillä. Ja sitten vahingossa vilkaisee ja nainen huomaa tämän 🥵🥶


      • Mielessä voi käydä, että miltähän nuo tuntus puristella. :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se ei ole niin paha, jos salassa vilkuilee. Mutta kun pitäisi katsoa silmiin ja sitten ne tissit on kuitenkin siinä esillä. Ja sitten vahingossa vilkaisee ja nainen huomaa tämän 🥵🥶

        Kyllä määkin kattelen ihan konstailematta naamatusten jutellessa niihin rintoihin, mutta koitan nopsaan nostaa katseeni takas kasvoihin tai edes käyttäytyä niin, ettei se olis mitään sen ihmeempää, kunhan kattelen ihmisenä ihmistä. :)

        Ei ne onneksi mun pääni sisään nää ja mun ajatuksiani. Jos näkis, saisin varmaan usein palautetta ja ärinää. Salaa kattelen lähinnä, jos vaikka olen hakemassa muksua eskarista ja joku mehevä peppuinen äiti siinä pyllistelee tai pyörii silmien edessä. Mutta kun katselee kohti, niin hymyilen vaan kiltisti ja katson kasvoihin. :)

        Ei tässä mitään, jokohan ne ipanat kohta sieltä tulee.


      • JasuM kirjoitti:

        Kyllä määkin kattelen ihan konstailematta naamatusten jutellessa niihin rintoihin, mutta koitan nopsaan nostaa katseeni takas kasvoihin tai edes käyttäytyä niin, ettei se olis mitään sen ihmeempää, kunhan kattelen ihmisenä ihmistä. :)

        Ei ne onneksi mun pääni sisään nää ja mun ajatuksiani. Jos näkis, saisin varmaan usein palautetta ja ärinää. Salaa kattelen lähinnä, jos vaikka olen hakemassa muksua eskarista ja joku mehevä peppuinen äiti siinä pyllistelee tai pyörii silmien edessä. Mutta kun katselee kohti, niin hymyilen vaan kiltisti ja katson kasvoihin. :)

        Ei tässä mitään, jokohan ne ipanat kohta sieltä tulee.

        Harva nainen hetero etenkään älyää olettaa mitään, kun toinen nainen katselee. Ne olettaa varmaan, että normaalia naisten välistä vertailua tjn? Tai kattelee kun mulla on mageet uudet farkut. :D

        Heteronormi on niin iskostunut heteroiden kalloon, että harva osaa epäillä mitään jollei ole vastakkaista sukupuolta.


      • JasuM kirjoitti:

        Kyllä määkin kattelen ihan konstailematta naamatusten jutellessa niihin rintoihin, mutta koitan nopsaan nostaa katseeni takas kasvoihin tai edes käyttäytyä niin, ettei se olis mitään sen ihmeempää, kunhan kattelen ihmisenä ihmistä. :)

        Ei ne onneksi mun pääni sisään nää ja mun ajatuksiani. Jos näkis, saisin varmaan usein palautetta ja ärinää. Salaa kattelen lähinnä, jos vaikka olen hakemassa muksua eskarista ja joku mehevä peppuinen äiti siinä pyllistelee tai pyörii silmien edessä. Mutta kun katselee kohti, niin hymyilen vaan kiltisti ja katson kasvoihin. :)

        Ei tässä mitään, jokohan ne ipanat kohta sieltä tulee.

        Minunkin pitää keksiä joku sulava selitys. "Öö, neiti, paidallanne on pölyhiukkanen. Antakaa kun poimin sen". *Läps*

        Mutta tällaisia ajatuksia tuli taas, kun tänään näin ihastukseni.

        Mutta nyt on pakko ruveta yöunille. Nähdään taas :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minunkin pitää keksiä joku sulava selitys. "Öö, neiti, paidallanne on pölyhiukkanen. Antakaa kun poimin sen". *Läps*

        Mutta tällaisia ajatuksia tuli taas, kun tänään näin ihastukseni.

        Mutta nyt on pakko ruveta yöunille. Nähdään taas :)

        Sulla se voi olla vaikeeta, kun hän on nainen ja sinä mies. Tilanne on jo oletusarvoisesti aivan eri, kun jos minä katselen naisen rintoja puhuessani ohimennen. Väitän näin. :)

        Sinun katseesi rinnoilla tulkitaan, kuten miesten katseet yleensä tiiät kyllä. Minun katseeni tulkitaan, että katselen vaan vertaillakseni tai kunhan vaan silmät harhailee kun ei uskalla silmiin katsoa tms. harva ymmärtää, että katselen rintoja ihan muusta mielenkiinnosta. :)

        Öitä.


      • JasuM kirjoitti:

        Sulla se voi olla vaikeeta, kun hän on nainen ja sinä mies. Tilanne on jo oletusarvoisesti aivan eri, kun jos minä katselen naisen rintoja puhuessani ohimennen. Väitän näin. :)

        Sinun katseesi rinnoilla tulkitaan, kuten miesten katseet yleensä tiiät kyllä. Minun katseeni tulkitaan, että katselen vaan vertaillakseni tai kunhan vaan silmät harhailee kun ei uskalla silmiin katsoa tms. harva ymmärtää, että katselen rintoja ihan muusta mielenkiinnosta. :)

        Öitä.

        Lisään, että naiset usein olettaa kun toinen nainen katselee heitä, että se katselee vertaillakseen tai kadehtiakseen jotain erinomaista ominaisuutta. Ne yksinkertaisimmat olettaa niin, toki me epäheterot tiedetään, että syitä on muitakin ja meille varsinkin niitä muita. ;)


      • JasuM kirjoitti:

        Sulla se voi olla vaikeeta, kun hän on nainen ja sinä mies. Tilanne on jo oletusarvoisesti aivan eri, kun jos minä katselen naisen rintoja puhuessani ohimennen. Väitän näin. :)

        Sinun katseesi rinnoilla tulkitaan, kuten miesten katseet yleensä tiiät kyllä. Minun katseeni tulkitaan, että katselen vaan vertaillakseni tai kunhan vaan silmät harhailee kun ei uskalla silmiin katsoa tms. harva ymmärtää, että katselen rintoja ihan muusta mielenkiinnosta. :)

        Öitä.

        Kyllä se varmasti tulkitaan eri tavalla, vaikka kummallakin on samat ajatukset :D

        Öitä, tai siis päivää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä se varmasti tulkitaan eri tavalla, vaikka kummallakin on samat ajatukset :D

        Öitä, tai siis päivää.

        Juu. Kummasti miellyttävät muodot saa hetkeksi mielikuvituksen laukkaamaan ja ehtii hetkessä jo mielessään kuvitella naisen alasti, ainakin osittain, ties miten päin ja miltä mikäkin tuntuu, sydämen sykekin nousee.

        Onneksi ne ei tiiä sitä. ;)

        Nyt saattaa osa alkaa tietämään. Jos joku viehättävä nainen laittaa itsestään kuvan, niin kyllä sitä kuvaa katselee sillä silmällä eikä että, wauu onpa kivat vaatteet naisella. :D


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Juu. Kummasti miellyttävät muodot saa hetkeksi mielikuvituksen laukkaamaan ja ehtii hetkessä jo mielessään kuvitella naisen alasti, ainakin osittain, ties miten päin ja miltä mikäkin tuntuu, sydämen sykekin nousee.

        Onneksi ne ei tiiä sitä. ;)

        Nyt saattaa osa alkaa tietämään. Jos joku viehättävä nainen laittaa itsestään kuvan, niin kyllä sitä kuvaa katselee sillä silmällä eikä että, wauu onpa kivat vaatteet naisella. :D

        Stalkkaatko naisten profiilit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkaatko naisten profiilit?

        Heh, eihän täällä ole mitään "stalkkeroitavaa". Harvalla ylipäänsä on omaa kuvaa tuossa nimimerkin profiilissaansa. Mutta kyllä mä ne ole katsonnu mitkä on ollut ja kellä on ollu kuva. :)


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Lisään, että naiset usein olettaa kun toinen nainen katselee heitä, että se katselee vertaillakseen tai kadehtiakseen jotain erinomaista ominaisuutta. Ne yksinkertaisimmat olettaa niin, toki me epäheterot tiedetään, että syitä on muitakin ja meille varsinkin niitä muita. ;)

        Riippuu kyllä niin naisesta. Oman kokemukseni mukaan naiset kyllä olettaa nykyään naisen tuijotuksesta ihan samaa ku miehenkin tuijotuksesta. Tossa saattaa tietenki olla paikallisia eroja. Ainakin näin kaupunkiympäristössa eka oletus on, että onko toi kiinnostunut. Voi olla osin myös sukupolvikysymys.

        Ite en ole oikeen koskaan törmännyt tollaseen vertailutuijotukseen ja se kuulostaa tosi oudolta oletukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kyllä niin naisesta. Oman kokemukseni mukaan naiset kyllä olettaa nykyään naisen tuijotuksesta ihan samaa ku miehenkin tuijotuksesta. Tossa saattaa tietenki olla paikallisia eroja. Ainakin näin kaupunkiympäristössa eka oletus on, että onko toi kiinnostunut. Voi olla osin myös sukupolvikysymys.

        Ite en ole oikeen koskaan törmännyt tollaseen vertailutuijotukseen ja se kuulostaa tosi oudolta oletukselta.

        Ihan sama kokemus mullakin. Naisen tietynlainen tuijotus otetaan useinmiten ihan samalla tavalla ku miehenkin eli osotuksena kiinnostuksesta. Jopa siinä määrin, että sillä voi vahingossa leimata itsensä. Olisko sitten tosiaan sukupolvikysymys ja alueestakin kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kokemus mullakin. Naisen tietynlainen tuijotus otetaan useinmiten ihan samalla tavalla ku miehenkin eli osotuksena kiinnostuksesta. Jopa siinä määrin, että sillä voi vahingossa leimata itsensä. Olisko sitten tosiaan sukupolvikysymys ja alueestakin kiinni.

        No ainakin täällä meilläpäin oletusarvo tuntuu olevan, että kytätään kateuttaan tai arvostellakseen. Ja juu en asu pääkaupunkiseudulla päinkään enkä pyöri alle 40 vuotiaitten seurassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kyllä niin naisesta. Oman kokemukseni mukaan naiset kyllä olettaa nykyään naisen tuijotuksesta ihan samaa ku miehenkin tuijotuksesta. Tossa saattaa tietenki olla paikallisia eroja. Ainakin näin kaupunkiympäristössa eka oletus on, että onko toi kiinnostunut. Voi olla osin myös sukupolvikysymys.

        Ite en ole oikeen koskaan törmännyt tollaseen vertailutuijotukseen ja se kuulostaa tosi oudolta oletukselta.

        No yleensä mun tuijotukset joko jää huomaamatta tai huomaajat joko hymyilee mulle tai naama norsun piip kääntyy poispäin. Että mitä lienee meinaavat.

        Monesti vaan naisvaltaisilla työpaikoilla tuijotuksia on ääneen tulkittu kateelliseksi tai vertailevaksi kyyläämiseksi. Ensi oletuksina.


      • JasuM kirjoitti:

        No yleensä mun tuijotukset joko jää huomaamatta tai huomaajat joko hymyilee mulle tai naama norsun piip kääntyy poispäin. Että mitä lienee meinaavat.

        Monesti vaan naisvaltaisilla työpaikoilla tuijotuksia on ääneen tulkittu kateelliseksi tai vertailevaksi kyyläämiseksi. Ensi oletuksina.

        Ja onpa palstallakin joku todennut kateudeksi herkästi jos on jotain maininnut vaikka jonkun tisseistä.


      • JasuM kirjoitti:

        Ja onpa palstallakin joku todennut kateudeksi herkästi jos on jotain maininnut vaikka jonkun tisseistä.

        On jopa jonkun naisen nassua kehuttuani väitetty, että kehun itseäni. Omaa kuvaani tai vastaavasti kadehdin toista naista, kun saa kehuja ja kehun itse mukana.

        Mä kun en osaa kadehtia naisia lainkaan. Ehkä lottovoitosta voisin.


      • JasuM kirjoitti:

        On jopa jonkun naisen nassua kehuttuani väitetty, että kehun itseäni. Omaa kuvaani tai vastaavasti kadehdin toista naista, kun saa kehuja ja kehun itse mukana.

        Mä kun en osaa kadehtia naisia lainkaan. Ehkä lottovoitosta voisin.

        Ennen kehuinkin naisia aina anonyyminä puskista. :D


    • Anonyymi

      Banaali aloittaja. On lattea, arkipäiväinen.

    • Anonyymi

      Kyllä katson tissit ekana ja pyydän näyttämään jos naiselle on takki päällä.

      • Anonyymi

        No näyttääkö ne ilosesti?


    • Anonyymi

      Ei tule edes mieleen kyllä katson silmiin ja juttelen asiasta ja asiaa

    • Anonyymi

      Miehethän nyt aina ajattelevat munillaan. Pää vain pyörii, kun niitä tissejä on lisäksi kaksin kappalein.

    • Anonyymi

      Voiko käudä mom ett' ote m'et tiöevaiiiteem kuijn kurlzaox--- lillzzt ,isxtam ailpm tposeööe ipöeöe. ,

    • Anonyymi

      Hyvä avausrepliikki ekoilla treffeillä on "näytä tissit." Toimii.

      • Anonyymi

        Joka kerta?


    • Onks käyny koskaan niin, no mäpä kerron.

      Olin yhdessä koulutuksessa kerran, siellä oli varsin vetävän näköinen nuori nainen pitämässä luentoa. Hän istui pöydälleen mikä siinä luokkahuoneen edessä oli ja piirtoheittimeltä jotain läpi luki.

      Jalat harallaan ja haara-asento vaan kasvoi mitä pidempään istui siinä. Vilkas mielikuvitukseni alkoi leikkiä ajatuksella, että hän istuu ilman housuja siinä ja reppu levällään. Villi mielikuva, mutta villitseväkin.

      Onko käynyt noin?

      • Nyt kyllä tarvitset vähän tuuletusta.😮‍💨


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nyt kyllä tarvitset vähän tuuletusta.😮‍💨

        Totta opiskelemaan sinne mentiin ja kuunteleen että oppii törkeää tommonen hyi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta opiskelemaan sinne mentiin ja kuunteleen että oppii törkeää tommonen hyi

        Aihe oli tavattoman pitkäveteinen ja tylsä. Piristin itseäni mielikuvilla. :)


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt kyllä tarvitset vähän tuuletusta.😮‍💨

        Ei ny enää, silloin olis tuulettuminen tehnyt terää.


    • Anonyymi

      Hyvin usein käy näin. Juttelen vain tisseille.

    • Anonyymi

      Aika monille miehille käy niin tai sitten vika on minussa ja mun tisseissäni.

    • Uimahallissa homomiehet katselevat mua flirttailen silmiin vaikka mulla on munatkin esillä. Pitäiskö olla huolissaan, onko alapäässä vikaa?

      • Ite en ole bongannut homomiehiä uimahallissa. Ehkä en vaan katsele sillä silmällä, tai sitten sinulla on vilkas mielikuvitus.


    • Anonyymi

      Arvaustytön aavistelmat... itse tarkkailen James Wrbb uutta kuvia ottavaa satelliittia, voi tulla hienoja kuvia häneltä :D

      Oikeasti niin itseäni arvaustyttä huvittaa aina yrittää aravata jotain juttuja..
      - lämminhrenkixtä juttua

    • Anonyymi

      Höpsistä. Kerran juttelin naisen kanssa ja en vilkuillut tissejä. Se taisi olla joskus ala-aste aikoina koulun jälki-istunnossa.

    • Anonyymi

      hauskaa biljardissa kun joo veljen kanssa jokapåivä pelasimme, ihmeellisiä kierrelyöntejä ja sellaisi... helppoa pelata kun oma pöytä sinänsä sitten.

    • Anonyymi

      Kerran laitoin vaimon tissien väliin pään ja sanoin BRRRLLLLBBB!

    • Anonyymi

      Naisen tissejä tulee tuijotettua, en tiiä huomaako nainen, mut muutaman kerran nainen alkoi nosteleen kyynärpäitä ylöspäin, että tissit plumpsahteli sojottamaan ylöspäin ja nännit törrötti ohuen paidan läpi ja nainen totesi, se on sitten kevättä rinnoissa.

    • Anonyymi

      Voiko olla käynyt niin, että aloittaja unohti ruksata anonyymiks itsensä?

      • Ei niin voi käydä, kun en ruksaile koskaan sitä anonyymi-nappia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä tollotan lolloja, samalla tulee paskat housuun ja korkokengät on käsissä ja uunissa silakkaloota.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe