Rullaluistimen koko tulisi olla vähintäänkin 47. Mistä tällaisia löytyy muutakuin netistä? Kaikissa urheiluliikkeissä joissa olen käynyt on todella suppea valikoima luistimia ja nekin ovat kaikki liian pieniä. Ja haluaisin kyllä kokeilla niitä jalkaani ennen ostopäätöstä koska olen muutenkin todella tarkka jo kengistänikin miltä ne tuntuvat jalassa, sen takia en mielelläni netin kautta näitä tilaisi.
Mistä ostaa rullaluistimet isojalkaiselle?
Anonyymi
2
216
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka itsellä ei noin iso jalka olekkaan, niin nettikaupasta olen hankkinut luistimeni. Itsellä on hyvät kokemukset Skatepro -nimisestä liikkeestä. Luistimissa olen suosinut K2:sta. Ehkä kaikkein helpoiten jalkaan istuva malli, ja tuolta löytyy myös isommalla numerolla olevia.
- Anonyymi
Osta 48 ja tee hienosäätö herkille jaloillesi pohjallisella ja eripaksuisilla sukilla. Niitä löytyy erilaisia joka lähtöön. Voit käyttää myös joidenkin muiden jalkineittesi pohjallisia.
Ei ole kovin tarkkaa. Kaikki joustaa ja venyy ja mukautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä962005Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861827Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3201644Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1971520Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 291036
- 511027
- 57994
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56988- 67964