Helsingissä, Eerikinkadulla. Tuli käytyä. Ranskalaista kahvia ja iloista palvelua. Kallistahan se oli, mutta hyvästä palvelusta maksaa mielellään. Onko muut jo käyneet?
Enchante Cafe
17
8521
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Googlessa ei ole LGBT ystävällinen??
- Anonyymi
Enchante Cafessa aamiainen tosi hyvä ja suloinen miespariskunta kahviloitsijana.
- Anonyymi
Omistajat uhkailleet yhtä naista 😳 Luin Google arvosteluista
- Anonyymi
Luuletko että uuden yrityksen omistajat kerkeävät uhkailemaan koska hän antoi vaan 1 tähden Googlessa?
- Anonyymi
Eipä olis eka kerta kyseisiltä omistajilta kun ois asiatonta käytöstä heidän suunnaltaan
- Anonyymi
Joo! Oli tosi hyvä Chai latte ja manteli-croissant. Sekä iloinen palvelu!
- Anonyymi
Mitä Valvira sanoo heidän IG alkoholimainonnasta 😳
- Anonyymi
Itse olen käynyt useasti, todella hyvää ja asiallista palvelua! Hauskoja tyyppejä, ja aina olen lähtenyt hymyssä suin pois. Kahvi on todella jees!
- Anonyymi
Aika perus kahvila missä muutkin, samaa mieltä hinnan kanssa. Onko täällä joku omistaja kommentoimassa kun sama kirjoitusasu kaikissa kehuissa,?
- Anonyymi
Tosi kalliit leivonnaiset laatuun nähden.
- Anonyymi
Sisustus on kiva, onko omistaja pariskunta vai kavereita
- Anonyymi
Hesarissa juttua.
- Anonyymi
Eivätkö keksi mitään pridekuukauden kunniaksi!
- Anonyymi
Estivät Instagramissa ilman syytä. Enpä käy toiste.
- Anonyymi
Pyytävät lahjoituksia että toiminta voi jatkua..
- Anonyymi
Huutista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875