Helsingissä, Eerikinkadulla. Tuli käytyä. Ranskalaista kahvia ja iloista palvelua. Kallistahan se oli, mutta hyvästä palvelusta maksaa mielellään. Onko muut jo käyneet?
Enchante Cafe
17
8247
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Googlessa ei ole LGBT ystävällinen??
- Anonyymi
Enchante Cafessa aamiainen tosi hyvä ja suloinen miespariskunta kahviloitsijana.
- Anonyymi
Omistajat uhkailleet yhtä naista 😳 Luin Google arvosteluista
- Anonyymi
Luuletko että uuden yrityksen omistajat kerkeävät uhkailemaan koska hän antoi vaan 1 tähden Googlessa?
- Anonyymi
Eipä olis eka kerta kyseisiltä omistajilta kun ois asiatonta käytöstä heidän suunnaltaan
- Anonyymi
Joo! Oli tosi hyvä Chai latte ja manteli-croissant. Sekä iloinen palvelu!
- Anonyymi
Mitä Valvira sanoo heidän IG alkoholimainonnasta 😳
- Anonyymi
Itse olen käynyt useasti, todella hyvää ja asiallista palvelua! Hauskoja tyyppejä, ja aina olen lähtenyt hymyssä suin pois. Kahvi on todella jees!
- Anonyymi
Aika perus kahvila missä muutkin, samaa mieltä hinnan kanssa. Onko täällä joku omistaja kommentoimassa kun sama kirjoitusasu kaikissa kehuissa,?
- Anonyymi
Tosi kalliit leivonnaiset laatuun nähden.
- Anonyymi
Sisustus on kiva, onko omistaja pariskunta vai kavereita
- Anonyymi
Hesarissa juttua.
- Anonyymi
Eivätkö keksi mitään pridekuukauden kunniaksi!
- Anonyymi
Estivät Instagramissa ilman syytä. Enpä käy toiste.
- Anonyymi
Pyytävät lahjoituksia että toiminta voi jatkua..
- Anonyymi
Huutista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950