Kysy Lentsulta

Nyt on se hetki, kun voi kysyä Lentsulta, se ehkä tarttuu, ehkä ei... :)

Ätshii! 🤧💦

69

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menikö kauan aikaa ton kuvan kanssa nypläämiseen?

      • Kaikkineen n. 3-4 minuuttia.


      • JasuM kirjoitti:

        Kaikkineen n. 3-4 minuuttia.

        Taino sanotaan varoiks 5 minuuttia. Kesti hetki löytää sopiva sävy.


    • Anonyymi

      Sama täällä 🤧💦 tänään alkoi 😂
      Ei tarvi kysyä mitään.

      t.sxth

      • Oijoi ohhoh aijai uhhuh. Niin hikee puskee 🥵ja ätshii! Perkule. 🤧💦


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Oijoi ohhoh aijai uhhuh. Niin hikee puskee 🥵ja ätshii! Perkule. 🤧💦

        Tämä ansaitsee kans oman linkin 😅

        https://youtu.be/AFa1-kciCb4

        t.sxth



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ansaitsee kans oman linkin 😅

        https://youtu.be/AFa1-kciCb4

        t.sxth

        Tänään pistelin myös poskeen Turkisk Peberiä.
        Tuollainen uusi kelta-musta pussi. Siis oikeesti, ei leikisti 🤭

        t.sxht


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään pistelin myös poskeen Turkisk Peberiä.
        Tuollainen uusi kelta-musta pussi. Siis oikeesti, ei leikisti 🤭

        t.sxht

        No oliks ne edes hyviä? 🤥


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sinä oot komea! <3

      • No helkkari, Päijät-Hämäläisiä kun ollaa niin..


      • Anonyymi

        Ei hemmetti. On sullakin maku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti. On sullakin maku.

        Hähäh. 🤣


    • Anonyymi

      Vieläkö ärhäkän salmiakin syömisellä selviiää sinusta, kuten siinä sinun nimeäsi kantavassa elokuvassa ja kirjassa kerrotaan?

      • Sitä pitää testata, toimiiko vai onko caputsis.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sitä pitää testata, toimiiko vai onko caputsis.

        Joku pikkutyyppi veti salmiakkia, niin lentsupöpö ei tykännyt vaan pomppas muualle häiriköimään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku pikkutyyppi veti salmiakkia, niin lentsupöpö ei tykännyt vaan pomppas muualle häiriköimään.

        Selvähän se, kännissähän se.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Selvähän se, kännissähän se.

        Täh? Etkö oo katsonut tai lukenut lentsua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Etkö oo katsonut tai lukenut lentsua?

        Olen katsonut useamman kerran. Muistan lähinnä kuorma-auton ja ukon pärskimässä, viruksen puhumassa. :)


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Olen katsonut useamman kerran. Muistan lähinnä kuorma-auton ja ukon pärskimässä, viruksen puhumassa. :)

        Niin Kesseli sai kohtauksen ja meinas ajaa rekalla koko kylän nurin.


      • Anonyymi

        Veikko Huovisen kirjassa "lentsu" influenssa on vain tarinoita yhdistävä Don Quite tai jotain hienoa.


    • Anonyymi

      Sanopa

      • Pasano.


    • Täällä päin ei ole vielä flunssa-aalto menossa. Kettumaista sinänsä kun joutuu sitten miettimään, että onko koronaa vai jotain muuta. Kertaakaan en ole vielä testiin kuitenkaan joutunut, eikä ne taida niitä enää edes määrätä.

      • Täällä meillä tuntunut jylläävän erilaiset flunssapöpöt, mummo kantoi koronatestejä mukanaan meillekin. Voi sitten kaivaa räkänokkaa tikulla ja tarkistaa testiliuskalla onko koronaa. 😪

        Uudet ohjeet näyttää olevan, että perusterveet potee kotonaan sen 5 vrk omaehtoisessa karanteenissa. Me muut käydään testattavana sitten vielä terveydenhuollon testiyksiköissä. Tietysti pahat ja pitkittyvät oireet vaatii kellä vaan perusterveilläkin lääkärikäyntiä.


    • Anonyymi

      Mnua oikeasti ihastuttaa jotenkin tuo arvaustyttö, kaikenlaisia arvauksia sellaisia...nooh

      • Mistä arvaustytöstä mahtanet haastella?


    • Anonyymi

      lauantai-iltaisin tulisi heti urheiluruudunkin jälkeen ohjelma televiisiosta; arvaa ja voita uudet lottonumerosi, senkin pasi :D

      • Minä vuosituhantena?


    • Anonyymi

      Olen kuullut tietokoneviruksista, älä siis pärski tänne.

      • En ole huomannut sairastuneeni niihin.


    • Anonyymi

      Flunssassa ollaan ja karanteenissa oltu pari päivää, kun pitähän sitä testissä käydä, mutta joo onneks oli negatiivinen. Nyt finrexiä nassuun ja inkivääri shottia. 🍵🤒

      • Oi voi, lepoa ja mielenvirkeyttä palstan tms. parissa. Tsemiä! 👍


    • Anonyymi

      Juu, ei tartu flunssa, kun on maski.
      Mut ei nämä maksit ole terveydelle hyväksi, jos niitä joutuis joka päivä käyttään monta tuntia päivässä, kuten kaupan kassat, varsinkaan nämä ffp2 ja ffp3 maskit.
      Kaupassa kävin ja siellä kun tuotteita etsin, niin alko maski ahdistamaan, että tuntui, ettei saa henkeä, kun maskin kanssa hengittää hiilidioksidia.
      Ulos kun päästin, niin äkkiä maksi pois naamalta ja sai hengittää puhdasta ulkoilmaa.
      Mulla alkaa nenä vuotamaan tuon maskin kanssa ja nenän limakalvot on alkaneet ärsyyntymään maskin käytöstä.
      Työpaikoilla, joissa tehdään työtä, jossa tarvii maskia, niin ei niillä nykyään mitään makseja ole, vaan sellaiset raitisilma maskit, joihin ilma tulee suodattimen läpi ja koneellisesti ilma puhalletaan ja ne on kesälläkin viileitä, kun käy ilmavirtaus.
      Ei kukaan jaksa tehdä hitsaustyötä minkään tavallisen maksin kanssa 8 tuntia.

      • Onhan ne maskit varmasti epäterveellisiä jatkuvassa tuntikausien käytössä jo. Niistäkin tuntuu irtoovan jotain materiaalia mikä kutittaa kurkkua. Kertyykö miten paljon keuhkoihin sitä sitten niin?

        Ja kasvoissa ihokin kärsii, hautuu.

        Plus tuo hiilidioksidin hengittely.


    • Anonyymi

      Hyvä Lentsu, miksi sun on aina pakko aiheuttaa aivastelua ja nenän vuotamista? Mä en tykkää yhtään, kun silmät vuotaa ja nenä kutisee ja sit se aivastus ei kuitenkaan aina tule - se vaan kestää ja kestää. Sit nenä on aina ihan punanen, kipee ja turvonnu kaikesta siitä niistämisestä. Voisit sä koettaa keksiä jotain muuta? Kiitos!

    • Anonyymi

      Minkälaisia nessuja suosittelisit herkälle nenälle? Nyt on nenän sivut arat kaikesta niistämisestä. Auts!

      • Aloe Vera. Hoitaa nenun ihoa.


    • Anonyymi

      Moikka Jasu! No, nyt on mun sairauteni selvitetty. Kävin yksityisellä lääkäriasemalla, koska kaupassa olleet korona testit näytti mulle negatiivista ja pikkusysterille korona positiivista. Asutaan samaa perhettä, joten pisti epäilyttämään erivastaukset testeihin.

      Systeri 39 asteen kuumeessa, joten se olin minä joka menin antamaan näytteen.
      Tekivät PCR-testin, josta sain nyt vastauksen; mulla ei ole koronaa, vaan bronkiitti (keuhkoputken tulehdus) eli olen kotosalla pari viikkoa, jotten tartuta hoivaosaston asukkaita tai muuta henkilökuntaa. (Helpotti heti olotilaani)

      Nyt pitää juottaa vaan tuota pikkusiskoa, kun hänellä on korkeaa kuumetta. Appelsiini mehua ja wiccyä, vaniljajäätelöä niitä nyt olen tyrkyttänyt.

      Kuutamokiisseli jäähtymässä, maustoin vaniljalla ja persikkahilloa panen ruokalusikallisen siihen päälle, kun tarjoan hänelle... yöpalaa, ennen parasetamolia.
      Neiti on yleensä perso makealle jälkkärille.
      Systerillä 2 x kotitesti näyttänyt koronatartuntaa, joten mä olen kuin avaruusmies, suojapuvuin varustautunut, hiuksetkin uimalakin sisään tungettu. Myssy on desinfioitava joka kerran jälkeen, ja sen kuivuminen kestää...

      Systeri on suljettu omaan huoneeseensa, jossa käyn ainoastaan minä.
      Emo, Faija ja Mimmi, muuttavat vanhimman veljeni luokse huomenna, siitä mä sovin jo veljeni perheen kanssa. Mä en halua ett toiset perheestämme ovat enää vaarassa! Mä selviän systerin kanssa kahdestaan; paremmin mitä koko perheen kanssa.
      Eikä mun siskoni ole niin pahassa jamassa ett ottaisivat hänet ainakaan vielä sairaalaan. Yks mun ystäväni tuo ruoka ja lääketarvikkeita, tarpeen mukaan, kun soitan hänelle.
      trollikka

      • No höh, nyt vaan malttasit itsekin levätä. 🙃

        Meilläkin on muksu kipeä, eilen luistelun jälkeen alkoi nenä vuotaa ja tänään oli jo pientä lämpöä. Nyt nukkuu kun tukki. Yleensä vielä tähän aikaan pyörii ja hyörii sängyssään hakien unta.

        Taitaa mennä viikko huilien ja parannellen.

        Voimia sinne ja pikaista paranemista. 🤗


    • Anonyymi

      Oletko hankkinut jo sen potkukelkan? Nimesitkö sen James The Potkukelkaksi? ;D Palstaneitonen täällä huhuilee. ;) ;O

      • No en, kun lumet suli. 😂

        Asfalttia pitkin ilkee potkuttaa. Pitäs olla pyörät alla, että kulkis. 😄


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        No en, kun lumet suli. 😂

        Asfalttia pitkin ilkee potkuttaa. Pitäs olla pyörät alla, että kulkis. 😄

        Luin muuten hesarista, että ihmiset tulee Hgistä saakka hiihtelemään sinne Hämeeseen.
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008503538.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin muuten hesarista, että ihmiset tulee Hgistä saakka hiihtelemään sinne Hämeeseen.
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008503538.html

        Mäkimonttuun, joo. Ei täällä sivukylällä tuollasta lumikasaa ole, sänkipellot paljaana, kadut jäässä ja hiekotushiekassa tai asfaltilla.


      • JasuM kirjoitti:

        Mäkimonttuun, joo. Ei täällä sivukylällä tuollasta lumikasaa ole, sänkipellot paljaana, kadut jäässä ja hiekotushiekassa tai asfaltilla.

        Tapanilassa voi olla lunta, kuten Tiirismaalla ylipäänsä. Etelämpänä on kevät kelit.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Mäkimonttuun, joo. Ei täällä sivukylällä tuollasta lumikasaa ole, sänkipellot paljaana, kadut jäässä ja hiekotushiekassa tai asfaltilla.

        Harmi! Luulin, että teilläkin on siellä lunta. Toivotaan, että vielä tulee sitten jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tapanilassa voi olla lunta, kuten Tiirismaalla ylipäänsä. Etelämpänä on kevät kelit.

        Jos haluaa lumiset talvet, pitää asua idässä tai pohjoisessa. ;) ;O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi! Luulin, että teilläkin on siellä lunta. Toivotaan, että vielä tulee sitten jossain vaiheessa.

        Juu, piti olla hiihtoa koulussakin, mutta ladut oli sulaneet pois. No muksu oli onnellinen. 🙏😊

        Ei tykkää hiihdosta, ostettiin eilen kyllä 60 euron monot, kun vanhat on pienet. Ehkä sitä lunta vielä tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa lumiset talvet, pitää asua idässä tai pohjoisessa. ;) ;O

        Näinhän se on. Mää en tykkää lumesta, joten etelämpi kelpaa. 👍


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Näinhän se on. Mää en tykkää lumesta, joten etelämpi kelpaa. 👍

        Yritän selvittää suhdettani lumeen ja lumisiin talviin. Olen pienestä saakka niihin kyllä tottunut ja kaipaan niitä, jos ne uupuu. Mielummin luminen kuin lumeton talvi minulle. Sohjoinen talvi on kaikein järkyin mutta sitä on tarjolla pääosin lounaisrannikolla, jonne en haikaile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän selvittää suhdettani lumeen ja lumisiin talviin. Olen pienestä saakka niihin kyllä tottunut ja kaipaan niitä, jos ne uupuu. Mielummin luminen kuin lumeton talvi minulle. Sohjoinen talvi on kaikein järkyin mutta sitä on tarjolla pääosin lounaisrannikolla, jonne en haikaile.

        Oukei. Mulle lumi ja talvi edustaa kipua ja uupumusta, siksi en niistä tykkää. Näin on ollut jo 27 vuotta.

        Kesä sen sijaan saa mut eloon.

        Lounaassa lienee tuulistakin?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Oukei. Mulle lumi ja talvi edustaa kipua ja uupumusta, siksi en niistä tykkää. Näin on ollut jo 27 vuotta.

        Kesä sen sijaan saa mut eloon.

        Lounaassa lienee tuulistakin?

        Oma suosikki vuodenajoista on kevät mutta kevättäkin arvostaa aina talven jälkeen. Kevättalvikin on jo valon puolesta helpotus pimeän loppusyksyn ja -vuoden jälkeen.

        Joo, rannikolla aina tuulee. Lounaassa on sekä lämpimämpää että tuulista ---> sohjoinen "talvi". Ei kiva. ;) ;O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma suosikki vuodenajoista on kevät mutta kevättäkin arvostaa aina talven jälkeen. Kevättalvikin on jo valon puolesta helpotus pimeän loppusyksyn ja -vuoden jälkeen.

        Joo, rannikolla aina tuulee. Lounaassa on sekä lämpimämpää että tuulista ---> sohjoinen "talvi". Ei kiva. ;) ;O

        Puoliso aina valittaa, että täällä sisämaassa kesät on ihan helvettiä. Kun on tottunut rannikkokesiin. 😅

        Valoisuus tekee käpylisäkkeelle mannaa. ☺️


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Puoliso aina valittaa, että täällä sisämaassa kesät on ihan helvettiä. Kun on tottunut rannikkokesiin. 😅

        Valoisuus tekee käpylisäkkeelle mannaa. ☺️

        No voi helekatti! ;D Moni idän ja pohjoisen alkuperäisasukki taas kaipaa lunta etelässä asustellessaan. On pk-seudulla välillä luntakin ja pakkastakin voi olla -20 jopa pari viikkoa putkeen. Tuon ainakin viime tai sitä edelliseltä vuosikymmeneltä muistan ja muistan kahlanneeni siellä lumessa, jota oli polviin asti eräällä reitillä eräänä vuonna. Harvempia kuitenkin lumiset talvet siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi helekatti! ;D Moni idän ja pohjoisen alkuperäisasukki taas kaipaa lunta etelässä asustellessaan. On pk-seudulla välillä luntakin ja pakkastakin voi olla -20 jopa pari viikkoa putkeen. Tuon ainakin viime tai sitä edelliseltä vuosikymmeneltä muistan ja muistan kahlanneeni siellä lumessa, jota oli polviin asti eräällä reitillä eräänä vuonna. Harvempia kuitenkin lumiset talvet siellä.

        Nii-i. Ikinä ei ole hyvä. 😂

        Mä olen kyllä yhäkin vakuuttunut, että talvet eteläisessä euroopassa on mun kropalle parasta lääkettä. Kun vaan pääsis joskus toteuttamaan tuon. Minusta se ei ole kiinni, muu perhe tai lähinnä puoliso haraa ajatusta vastaan. Hän kun tykkää myös talvesta ja kylmästä. 🥶

        Helsingfors voi olla jopa nätti lumisena. 😉


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Nii-i. Ikinä ei ole hyvä. 😂

        Mä olen kyllä yhäkin vakuuttunut, että talvet eteläisessä euroopassa on mun kropalle parasta lääkettä. Kun vaan pääsis joskus toteuttamaan tuon. Minusta se ei ole kiinni, muu perhe tai lähinnä puoliso haraa ajatusta vastaan. Hän kun tykkää myös talvesta ja kylmästä. 🥶

        Helsingfors voi olla jopa nätti lumisena. 😉

        Täydellinen sää onkin sitten mielenkiintoinen keskustelun aihe ja käsite. :D

        Joo, ymmärrän tuon. Toisaalta Etelä-Euroopassa talvia ei ole asunnoissa oikein huomioitu; esim. Italiassa on todella kylmää tammi-helmikuussa ihan asunnoissakin, jotka ei ole tarpeeksi lämpimiä usein. Roomassa huomasin tuon. Länsi-Euroopassa taas esim. Englannissa lämmitys toimii, jos toimii. Ei aina toimi ja talvella on usein kylmä sisälläkin. Villasukkia ja -paitoja tarvitsee siellä Etelässäkin!

        Niin on. Helsingissä on myös kivoja luistelukenttiä myös keskustassa ja keskustan lähellä. Kyllä siellä porukkaa luistelemassa on, kun jäät vaan kunnossa ja pakkasasteita. Tosin hiihtäminen on haasteellista. Ne, jotka sitä kaipaa, ottaa sitten junan esim. sinne teillepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellinen sää onkin sitten mielenkiintoinen keskustelun aihe ja käsite. :D

        Joo, ymmärrän tuon. Toisaalta Etelä-Euroopassa talvia ei ole asunnoissa oikein huomioitu; esim. Italiassa on todella kylmää tammi-helmikuussa ihan asunnoissakin, jotka ei ole tarpeeksi lämpimiä usein. Roomassa huomasin tuon. Länsi-Euroopassa taas esim. Englannissa lämmitys toimii, jos toimii. Ei aina toimi ja talvella on usein kylmä sisälläkin. Villasukkia ja -paitoja tarvitsee siellä Etelässäkin!

        Niin on. Helsingissä on myös kivoja luistelukenttiä myös keskustassa ja keskustan lähellä. Kyllä siellä porukkaa luistelemassa on, kun jäät vaan kunnossa ja pakkasasteita. Tosin hiihtäminen on haasteellista. Ne, jotka sitä kaipaa, ottaa sitten junan esim. sinne teillepäin.

        Tässä vielä palstaneidon nimikkokappale Lumineito. ;) ;O Tuolta videolta puuttuu tosin se lumi, vaikka lumesta laulavatkin! ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=OHkgqSyJ4P0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vielä palstaneidon nimikkokappale Lumineito. ;) ;O Tuolta videolta puuttuu tosin se lumi, vaikka lumesta laulavatkin! ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=OHkgqSyJ4P0

        P.S. Nyt tuli iksu (ikävä) Hkiin... Rakastan tätä kappaletta ja näitä tuttuakin tutumpia maisemia. ;) Keväälläpä neitonen taas suunnistaa tutuille huudeille etelään (varokoon tiukkapeppuiset urokset)! ;O ;) ;D
        P.P.S. Pitää varmaan ostaa joku kuntosalikortti... ;DDD
        https://www.youtube.com/watch?v=0BTwyOjpGaw


      • JasuM

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Nyt tuli iksu (ikävä) Hkiin... Rakastan tätä kappaletta ja näitä tuttuakin tutumpia maisemia. ;) Keväälläpä neitonen taas suunnistaa tutuille huudeille etelään (varokoon tiukkapeppuiset urokset)! ;O ;) ;D
        P.P.S. Pitää varmaan ostaa joku kuntosalikortti... ;DDD
        https://www.youtube.com/watch?v=0BTwyOjpGaw

        P.P.P.S. "Tiälläkö niitä tiukkapeppuisia uroksia reenaa?" "Ostaisin ikkuisuusjäsenyyvven hyvin pitkälti tälle kuntosalille..." ;DDD


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Täydellinen sää onkin sitten mielenkiintoinen keskustelun aihe ja käsite. :D

        Joo, ymmärrän tuon. Toisaalta Etelä-Euroopassa talvia ei ole asunnoissa oikein huomioitu; esim. Italiassa on todella kylmää tammi-helmikuussa ihan asunnoissakin, jotka ei ole tarpeeksi lämpimiä usein. Roomassa huomasin tuon. Länsi-Euroopassa taas esim. Englannissa lämmitys toimii, jos toimii. Ei aina toimi ja talvella on usein kylmä sisälläkin. Villasukkia ja -paitoja tarvitsee siellä Etelässäkin!

        Niin on. Helsingissä on myös kivoja luistelukenttiä myös keskustassa ja keskustan lähellä. Kyllä siellä porukkaa luistelemassa on, kun jäät vaan kunnossa ja pakkasasteita. Tosin hiihtäminen on haasteellista. Ne, jotka sitä kaipaa, ottaa sitten junan esim. sinne teillepäin.

        Nojuu, Espanjassa oltiin kerran tammikuussa ja illat oli viileitä, ilmanlämpöpumppu pöhisi niin olkkarissa kun makkarissakin tohinalla. Lattia oli kylmä. Päivällä tarkeni varttisissa housuissa ja t-paidassa. Ihan siis Fuengirolassa ja sillä rantaviivalla muissakin kaupungeissa.

        Käytiin silloin Gibraltarillakin päivän reissu. 🙃

        Luistelu on mukavaa, ainoo talvilaji mistä tykkään. Nyt taidan mennä 💤💤.

        Hyvää yötä, nuku hyvin. 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana! :)

        Ja kuvaava. Osuu ja uppoaa. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.P.P.S. "Tiälläkö niitä tiukkapeppuisia uroksia reenaa?" "Ostaisin ikkuisuusjäsenyyvven hyvin pitkälti tälle kuntosalille..." ;DDD

        P.P.P.P.S. Kyllä Statin kunteissa (Stadin kundeissa) on sitä jotain. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=nk8BwZD54Zo


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Nojuu, Espanjassa oltiin kerran tammikuussa ja illat oli viileitä, ilmanlämpöpumppu pöhisi niin olkkarissa kun makkarissakin tohinalla. Lattia oli kylmä. Päivällä tarkeni varttisissa housuissa ja t-paidassa. Ihan siis Fuengirolassa ja sillä rantaviivalla muissakin kaupungeissa.

        Käytiin silloin Gibraltarillakin päivän reissu. 🙃

        Luistelu on mukavaa, ainoo talvilaji mistä tykkään. Nyt taidan mennä 💤💤.

        Hyvää yötä, nuku hyvin. 🤗

        Joo, sielläkin on viileää välillä. Kuulostaa mukavalle reissulle. :) Jeps, palataan! Yökköset! Kauniit ja lämpimät unoset myös sinulle! *Hali* :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Nyt tuli iksu (ikävä) Hkiin... Rakastan tätä kappaletta ja näitä tuttuakin tutumpia maisemia. ;) Keväälläpä neitonen taas suunnistaa tutuille huudeille etelään (varokoon tiukkapeppuiset urokset)! ;O ;) ;D
        P.P.S. Pitää varmaan ostaa joku kuntosalikortti... ;DDD
        https://www.youtube.com/watch?v=0BTwyOjpGaw

        Tähän vielä kuntosalia... 😋

        https://youtu.be/x6ligTvg2lY

        💤💤


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tähän vielä kuntosalia... 😋

        https://youtu.be/x6ligTvg2lY

        💤💤

        Sävelet ja riimit on mutta noilla laulajilla on "pullataikinakäsivarret". ;) ;D Ei ole lihaksista tietookaan! :D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe