"Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat,
varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen."
Toi vielä tappamansa Kristuksen ruumiin tappovälineensä kanssa jokaisen huoneensa seinälle.
Eikä puhunut ihmisten vihasta edes halaistua sanaa. Vaan ainoastaa suuresta rakkaudesta.
Eikä hänellä, siitä huolimatta, ole täällä Seiskan Anonyymiseurakunnassa omaa huonetta, vaan saa vapaasti kulkea huoneesta toiseen, kertomassa loistavasta elämästään ja suuresta rakkaudestaan hänelle uskotussa maailmassa.
Tämä aulis antaja ja varustaja ei suinkaan ole Jumala ja hänen Poikansa, joka lupasi lähettää vain tällaisia ihmisiä:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Kaikki tulevat vihaamaan heitä minun nimeni tähden."
Vaan hänen Vastustajansa, Saatana:
Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen,
se hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
Älkää tehkö,
Älkää luulko,
Älkää hokeko,
Älkää ruvetko,
Älkää olko,
Älkää tuomitko,
Älkää pelätkö,
Älkää menkö,
Älkää varatko jne.
Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.
Siksi tässäkin maassa on yli 130 erihenkistä uskonlahkoa, joille yhteistä onainoastaan:
Porton vihan viinin nauttiminen.
Ekumenia, eli yhdessä eksyttäminen.
Pyhän Hengen herjaus
Toivon, että edes muutama ihminen ymmärtäisi vielä tämän.
Jumala, Jeesus ja kaikki taivaan sotajoukot ovat henkiä.
Samoin ovat Saatana, Peto eli Antikristus ja heidän enkelit myöskin henkiä, mutta Pahoja Henkiä.
Jotka taivaassa syntyneen taistelun jälkeen syöstiin maahan.
Jeesus ei tullut Taivaan loistosta maailmaan, kuten Saatanan palvelijat uskovat.
Vaan puusepän vaimon kohdusta tallin seimeen, koska heille ei ollut sijaa majatalossa.
Mutta hän muuttui Hengeksi, kun Saatanan palvelijat hänet tappoivat.
"Kenen voittama joku on, sen orja hän on.
Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Kuka tämä aulis Antaja ja Varustaja on?
31
<50
Vastaukset
Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 1:
"Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa.
Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.
Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.
He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.
Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 2
Jostakin syystä Jumala määräsi Saatanalle, sen pojalle Antikristukselle ja heidän enkeleilleen maan uumenissa 1000 vuoden vankeuden.
Johannes sai nähdä, miten ne pääsevät vapauteen. Ensimmäisenä nousee merestä, aivan kuin upotuskasteesta, Antikristus:
"Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi.
Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.
Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.
Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 3:
Maan uumenista nousee itse Saatana.
"Sitten näin, kuinka toinen peto nousi maan uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme.
Se käyttää ensimmäisen pedon puolesta tämän koko valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli parantunut.
Se tekee suuria tunnustekoja ja saa tulen lyömään taivaasta maahan ihmisten nähden."
Saatana matkii kaikessa Jumalaa, siksi Antikristuksellakin oli kuolinhaava, kuten Kristuksella.
Kun kaikki tekopyhitetyt hokevat veren voimaa, tämä voima pursuaa Saatanasta ja Antikristuksesta.Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 4:
Jumala oli ajoittanut Saatanan tuhatvuotisen vankeuden päättyneeksi samaan aikaan, kun hän johdatti ensimmäiset ihmiset Paratiisiin.
Raamattuun Saatana ilmestyy sen kolmannessa luvussa:
Näin tämän maailman jumala oli heti ottamassa vastaan ensimmäiset rakastajansa:
"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"
Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"
Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi. "- Anonyymi
Laki on kasvattaja Kristukseen, mutta Jumalan armo saadaan uskon kautta Jeesukseen ja se saa aikaan sen, ettei uskova enää ole kasvattajan alainen. Laki kasvattaa mutta se ei tuomitse kadotukseen niitä jotka eivät sen alaisia ole. Onhan se sanomattakin selvää, että joka rakastaa Jeesusta tekee myös käytännössä parannuksen synneistä.
Luukkaan evankeliumi 7:28
"Minä sanon teille: ei ole vaimoista syntyneitten joukossa yhtäkään suurempaa kuin Johannes; mutta vähäisin Jumalan valtakunnassa on suurempi kuin hän."
Markuksen evankeliumi 1:6
"Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa."
Kiinnostaisi nähdä teidän lakiin nojaavien ihmisten vaatetus ja tietää se, että luovuitteko heinäsirkoista vai hunajasta ruokavaliossanne tullessanne Johannesta hurskaammiksi.
Tarvitaan siis Jeesuksen vanhurskaus pelastukseen, ja se saadaan ainoastaan uskomalla häneen ja epäuskomalla omiin kykyihin pitää Jumalan käskyt.Tekstisi ei ole Jumalasta, vaan tämän Auliin antajan, tämän maailman jumalan, Saatanan sovitusopista, jolla hän sovitti koko ihmiskunnan omakseen.
KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tekstisi ei ole Jumalasta, vaan tämän Auliin antajan, tämän maailman jumalan, Saatanan sovitusopista, jolla hän sovitti koko ihmiskunnan omakseen.
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."Syötkö hunajaa vai heinäsirkkoja?
Anonyymi kirjoitti:
Syötkö hunajaa vai heinäsirkkoja?
Eninmäkseen juon tätä vettä:
Joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan.
Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."
Ja syön gluteenitonta ruokaa.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tekstisi ei ole Jumalasta, vaan tämän Auliin antajan, tämän maailman jumalan, Saatanan sovitusopista, jolla hän sovitti koko ihmiskunnan omakseen.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."Perkuleen Teukka,olet kyllä aina äänessä ja olet kyllä tyhjä ääni. Kuka sua kuuntelee ...
Paasaat ja paasaat kuin lahkolainen piru?
Kirjoitat ihan tyhjälle kansalle,koska sinua ei uskota..
Olet lahkolainen typerys,et arvosta ihmistä,et Rakkautta.
Olet kuin pahan oma,RIIVATTU! Anonyymi kirjoitti:
Perkuleen Teukka,olet kyllä aina äänessä ja olet kyllä tyhjä ääni. Kuka sua kuuntelee ...
Paasaat ja paasaat kuin lahkolainen piru?
Kirjoitat ihan tyhjälle kansalle,koska sinua ei uskota..
Olet lahkolainen typerys,et arvosta ihmistä,et Rakkautta.
Olet kuin pahan oma,RIIVATTU!"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."
Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.
Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti totuutta rakastava.
Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.
He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.
Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 5:
Kun Saatana tuli Raamattuun sen kolmannessa luvussa, niin se tuhotaan lopullisesti Raamatun kolmanneksi viimeisessä luvussa:
"Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
Saatana ei tietenkään lähde tuhoamaan yhtäkään Rosvojen luolaa. ihmiskäsin tehtyä jumalanhuonetta, koska se on ne kaikki ihmisillä itselleen rakennuttanut, vaan hyökkää näiden ulkopuolella olevaan pyhien leiriin.
Vasta tässä Saatana lopullisesti tuhotaan, vaikka jokaisessa sen jumalanhuoneessa iloitaan, että Saatana menetti valtansa jo Golgatalla.
Vaikka vasta silloin siitä tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä, kun Kristus ei enää ollut tässä maailmassa sen aikeita estämässä.
Vanhan liiton aikana Saatana oli pappiensa kanssa eksyttämässä valittua kansaa.
Temppelin esiripun revittyään sai eksytettyä koko ihmiskunnan, esivaltojen ja pappien tuella.Verum_an_falsum kirjoitti:
Onko tämä <<Saatanan elämä<< jokin sinun fanifiktionisi?
Se on vielä sinun silmiltäsi salattu, mutta minä olen saanut nähdä sen joka hetki, tälläkin keskustelupalstalla.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on vielä sinun silmiltäsi salattu, mutta minä olen saanut nähdä sen joka hetki, tälläkin keskustelupalstalla.
Minä kun luulin että se suuri saatana on… mutta että TeuvoSuni. Uskomatonta
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun luulin että se suuri saatana on… mutta että TeuvoSuni. Uskomatonta
Saatannoita näyttää riittävän, jokaisella oma pimeyden puskansa:
"Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi?"
Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 6:
Silloin kun Saatana hyökkää pyhien leiriin, antaa Jumala sille käskyn hävittää samalla kaikki ihmisillä rakennuttamansa jumalanhuoneet, kuten antoi roomalaisille käskyn hävittää Jerusalemin temppelin vuonna 70:
"Nyt minä annan vihani puhua. Sen teen, en sääli enkä säästä. Huutakoon miten kovaa tahansa, minä en heitä kuule.
Hän huusi kovalla äänellä, ja minä kuulin hänen sanovan näin:
"Tulkaa, te, jotka panette toimeen tämän kaupungin rangaistuksen! Kullakin olkoon kädessään tuhoase."
Siinä samassa tuli kuusi miestä Yläportilta, siltä joka on pohjoiseen, ja kullakin oli kädessään tuhoava ase. Heidän keskellään oli pellavapukuinen mies, jolla oli vyössään kirjoitusvälineet. He tulivat sisään ja asettuivat pronssialttarin vierelle.
Silloin Israelin Jumalan kirkkaus kohosi kerubien yltä, missä se oli siihen saakka ollut, ja siirtyi temppelin oven kohdalle. Herra huusi pellavapukuiselle miehelle, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja sanoi hänelle:
"Kulje Jerusalemin halki, koko kaupungin läpi laidasta laitaan, ja tee merkki kaikkien niiden otsaan, jotka huokaavat ja valittavat kaupungissa tehtävien iljettävyyksien tähden."
Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä.
Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.
Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."
Kun he olivat lähteneet surmatyöhönsä, jäin minä yksin paikalle. Minä lankesin kasvoilleni ja huusin: "Voi, Herra! Aiotko tuhota kaikki, jotka Israelista vielä ovat jäljellä, kun vihassasi näin lyöt Jerusalemia?"
Hän vastasi: "Israelin ja Juudan synti on suuri, hyvin suuri. Maa on veren tahraama, ja Jerusalemissa poljetaan oikeutta. He sanovat: 'Herra on hylännyt maamme, ei Herra meistä välitä.'
Niinpä en minäkään sääli enkä säästä. Minä rankaisen heitä heidän tekojensa mukaan."
Silloin saapui pellavapukuinen mies, se, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja hän ilmoitti: "Olen tehnyt sen minkä käskit."
Niin olen minäkin kirjoittanut kaiken sen, mitä Pyhä Henki on kirjoitettavaksi antanut.Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa.
- Anonyymi
Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa.
Miksi olet pahan tahtoinen?
Lainaat raamatun säkeitä,kaikista huonoimma osat?
Miksi,et kerro Rakkaudesta Jumalaa kohtaan ja Kristusta kohtaan?
Miksi,et kerro miten Jumala on Rakastanut maailmaa?
Miksi,et kerro Jumalan Rakkadesta jamitä hän on luonut? Meille kauneutta ja Rakkautta?
Tiedätkö mitä on Rakkaus?
Vai haluatko kokoajan peloitella ja kopioida Raamatun jakeita.
Olet negatiivinen ihminen,tunnen sinut jo nyt. Anonyymi kirjoitti:
Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa.
Miksi olet pahan tahtoinen?
Lainaat raamatun säkeitä,kaikista huonoimma osat?
Miksi,et kerro Rakkaudesta Jumalaa kohtaan ja Kristusta kohtaan?
Miksi,et kerro miten Jumala on Rakastanut maailmaa?
Miksi,et kerro Jumalan Rakkadesta jamitä hän on luonut? Meille kauneutta ja Rakkautta?
Tiedätkö mitä on Rakkaus?
Vai haluatko kokoajan peloitella ja kopioida Raamatun jakeita.
Olet negatiivinen ihminen,tunnen sinut jo nyt.Niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole rakastaneet TOTUUTTA, joka olisi sinutkin pelastanut.
Oletan, että kaikki ovat nauttineet Porton vihan viiniä.
"He ovat juovuksissa, makeaa viiniä täynnä."- Anonyymi
Kyllä sinut täällä tiedetään mikä olet...
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinut täällä tiedetään mikä olet...
Niin on Jeesus ilmoittanutkin.
"He tulevat kyllä tietämämään että minä olen sinut lähettänyt.
Ihmisten vihasta sinäkin sen jo tiedät."
Joten kiitos Pyhän Hengen herjauksestasi.
Saattaa olla niinkin, että he makaavat alttareillä pitkällään nautittuaan Väkevän herätyksen Koskenkorvasta tehtyä Jeesuksen verta.
- Anonyymi
Jes.28:15 Biblia (1776) Sillä te sanotte: me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja sovinnon helvetin kanssa. Kuin rankaistuksen vitsa tulee, ei hänen pidä meitä kohtaaman; sillä me olemme tehneet valheen turvaksemme, ja petoksen varjeluksemme.
Oletko luisumassa tähän joukkoon?
Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin.
He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut,
he istuvat pidoissa mielellään kunniapaikalla ja synagogassa etumaisilla istuimilla.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Oletko luisumassa tähän joukkoon?
Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin.
He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut,
he istuvat pidoissa mielellään kunniapaikalla ja synagogassa etumaisilla istuimilla.Kyllä sinut täällä tiedetään! Sinä eksytät kaikki ja ylentelet narsismissa itseäsi! Jumala sinua rankaiskoon!
Varokaa kaikki tuota tyyppiä! Väärä profeetta!!! Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinut täällä tiedetään! Sinä eksytät kaikki ja ylentelet narsismissa itseäsi! Jumala sinua rankaiskoon!
Varokaa kaikki tuota tyyppiä! Väärä profeetta!!!Jos olisin väärässä, ei sinullakaan olisi mitään syytä vihata, vaan ILOITA:
Tepu on samanlainen kuin mekin olemme.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos olisin väärässä, ei sinullakaan olisi mitään syytä vihata, vaan ILOITA:
Tepu on samanlainen kuin mekin olemme.Hei ...lahko hulluudella on rajansa mitä toinen voi ymmärtää ja sen jälkeen Kuopion Niuvanniemi..hoitoon.
Monet ovat kajahtaneet uskosta,kun ei ymmärrretä mitä on sen sanoma. Anonyymi kirjoitti:
Hei ...lahko hulluudella on rajansa mitä toinen voi ymmärtää ja sen jälkeen Kuopion Niuvanniemi..hoitoon.
Monet ovat kajahtaneet uskosta,kun ei ymmärrretä mitä on sen sanoma.Kajahtuneita on tämäkin valtakunta pullollaan:
MIKSI ON NÄIN?
Suomen luonnosta revitään pois kurtturuusua, koska koetaan, että se on vieraslaji.
Mutta ihmisten sieluihin levinneet, Totuuden Hengelle vieraat lajit, saavat rehottaa vapaasti. Tarkoitan näitä:
adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, kalamoslaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, riverläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kajahtuneita on tämäkin valtakunta pullollaan:
MIKSI ON NÄIN?
Suomen luonnosta revitään pois kurtturuusua, koska koetaan, että se on vieraslaji.
Mutta ihmisten sieluihin levinneet, Totuuden Hengelle vieraat lajit, saavat rehottaa vapaasti. Tarkoitan näitä:
adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, kalamoslaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, riverläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.Parahin Theodor !
Kiitos, että tuot taas meille S24 ananyymiseurakuntalaisille Pyhän Hengen totuuksia sieltä 1- luokasta. Esitit joskus pyynnön vierailla fb-majatalossasi, mutta se ei onnistu, koska minulla ei ole facebook'ssa tiliä, enkä pidä sitä turvallisena meille 2-luokan matkustajille.
Jos totuuden Henki kehottaa sinua ottamaan yhteyttä tähän 2. luokan kuulijaan, niin se onnistuu kyllä sähköpostitse = > saunatp(a)luukku.com.
Mutta jos en huomaa mitään viestiä sinulta luukussani, niin ei se haittaa (en mitenkään pahastu). Olisi mielenkiintoista lukea lisää näitä 1- luokan mietteitäsi, kun täällä 2.-luokan anonyymiseurakunnan keskuudessa vain kinastellaan ja ymmärretään totuutta väärin . Anonyymi kirjoitti:
Parahin Theodor !
Kiitos, että tuot taas meille S24 ananyymiseurakuntalaisille Pyhän Hengen totuuksia sieltä 1- luokasta. Esitit joskus pyynnön vierailla fb-majatalossasi, mutta se ei onnistu, koska minulla ei ole facebook'ssa tiliä, enkä pidä sitä turvallisena meille 2-luokan matkustajille.
Jos totuuden Henki kehottaa sinua ottamaan yhteyttä tähän 2. luokan kuulijaan, niin se onnistuu kyllä sähköpostitse = > saunatp(a)luukku.com.
Mutta jos en huomaa mitään viestiä sinulta luukussani, niin ei se haittaa (en mitenkään pahastu). Olisi mielenkiintoista lukea lisää näitä 1- luokan mietteitäsi, kun täällä 2.-luokan anonyymiseurakunnan keskuudessa vain kinastellaan ja ymmärretään totuutta väärin .Kysy sähköpostin kautta.
Edellytän rehelliseti oman nimesi ilmoittamista.
Sillä en koe tarpeelliseksi keskustella kuuman saunanluukun lonksuttelijan kanssa. Noissa keskusteluissa on yksi keskustelu, jossa on påljon tietoa Pyhän Hengen minua koskevista keskusteluista.
En kuitenkaan sitä täällä ilmoita, koska Pahus tulee, eikä sitä sen jälkeen enää ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269