Toivottavasti tämänlaisia ominaisuuksia jne:

Linux on "kokonaisuute...

15

1453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

      Ei tässä nyt olla Apple-rautaa ostamassa, joten mainoksesi meni hukkaan.

      • Kerkko K.

        Eiköhän kaikki linuxin kanssa tuskailleet siirry mieluiten suoraan huipulle, eli Windows-maailmaan!


      • Anni Eisinnemäki
        Kerkko K. kirjoitti:

        Eiköhän kaikki linuxin kanssa tuskailleet siirry mieluiten suoraan huipulle, eli Windows-maailmaan!

        Ei minulla ainakaan ole mitään halua siirtyä tuskailun huipulle!


      • heh
        Kerkko K. kirjoitti:

        Eiköhän kaikki linuxin kanssa tuskailleet siirry mieluiten suoraan huipulle, eli Windows-maailmaan!

        Päinvastoin, linuxissa ei ole minulla mitään tuskailtavaa, SuSe toimii kuin unelma. Windowsmaailma saa ahdistavine haittaohjelmaruljansseineen pysyä kaukana minusta kun kerran sieltä pois pääsin. Windows ei ole huippua nähnytkään muualla kuin epätoivoisten käyttäjien määrässä.


      • Kerkko K.
        heh kirjoitti:

        Päinvastoin, linuxissa ei ole minulla mitään tuskailtavaa, SuSe toimii kuin unelma. Windowsmaailma saa ahdistavine haittaohjelmaruljansseineen pysyä kaukana minusta kun kerran sieltä pois pääsin. Windows ei ole huippua nähnytkään muualla kuin epätoivoisten käyttäjien määrässä.

        Windowsin käyttäjätkö epätoivoisia? LOL! Puolueettomien tutkimusten mukaan yli 99% Windowsin käyttäjistä on todella tyytyväisiä huippulaatuiseen käyttöjärjestelmäänsä! Kannattaa siis jo viimein lopettaa sen sekaisin menneen linuxin turhat elvytysyritykset ja siirtyä toimivaan ja turvalliseen Windows-käyttöjärjestelmään.


      • muualle trollaamaan
        Kerkko K. kirjoitti:

        Windowsin käyttäjätkö epätoivoisia? LOL! Puolueettomien tutkimusten mukaan yli 99% Windowsin käyttäjistä on todella tyytyväisiä huippulaatuiseen käyttöjärjestelmäänsä! Kannattaa siis jo viimein lopettaa sen sekaisin menneen linuxin turhat elvytysyritykset ja siirtyä toimivaan ja turvalliseen Windows-käyttöjärjestelmään.

        Sodat osasto on trollaamista varten. Linux-osio halutaan pitää siistinä kaikenmaailman epätoivoisista ja provikkansa puolesta pelkäävistä M$-mainosmiehistä!


      • heh
        Kerkko K. kirjoitti:

        Windowsin käyttäjätkö epätoivoisia? LOL! Puolueettomien tutkimusten mukaan yli 99% Windowsin käyttäjistä on todella tyytyväisiä huippulaatuiseen käyttöjärjestelmäänsä! Kannattaa siis jo viimein lopettaa sen sekaisin menneen linuxin turhat elvytysyritykset ja siirtyä toimivaan ja turvalliseen Windows-käyttöjärjestelmään.

        Näytäpä yksi sellainen tutkimus.


      • nyyperi
        Kerkko K. kirjoitti:

        Eiköhän kaikki linuxin kanssa tuskailleet siirry mieluiten suoraan huipulle, eli Windows-maailmaan!

        Arvaappa Kerkko K. mikä minua tuskastuttaaa ja ahdistaa. Joka helvetin kerta, kun lapseni käynnistää koneen Windowsiin, niin joudun noin tunnin verran skannaamaan ja poistamaan koneelta spywarea ja viruksia.
        No nyt on talossa uusi laki ja järjestys, käyttäkööt kakarat windowsia niin paljon kuin sielu sietää, mutta nettiin he eivät sillä mene, koska nettiyhteydet ovat siitä paskasta poistettu pysyvästi.


      • Kerkko K. kirjoitti:

        Windowsin käyttäjätkö epätoivoisia? LOL! Puolueettomien tutkimusten mukaan yli 99% Windowsin käyttäjistä on todella tyytyväisiä huippulaatuiseen käyttöjärjestelmäänsä! Kannattaa siis jo viimein lopettaa sen sekaisin menneen linuxin turhat elvytysyritykset ja siirtyä toimivaan ja turvalliseen Windows-käyttöjärjestelmään.

        turvallinenhan se on oltava...
        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=23760&tyyppi=1
        Ja korostaisin eritoten tämän alla olevia kohtia tuolla linkin päässä...

        Vuoden 2005 ensimmäisen neljänneksen levinneimmät uhat:

        Eli moniko noista toimii MUILLA kuin M$ alustalla?
        ;-)
        Eli kurppa, kerroppa meille miksi näin?


    • Jeppe

      Nakkimainoksien tekoon tuo voi välttää mutta todellisen työntekoon tuosta ei ole,ei sitä kyllä siihen tulla käyttämäänkään kuten ei edellisiäkään versioita.

      Myöskään Pinkviini ei ole tarkoitettu kuin "hurahtaneille" nörteille mutta onnea vain teillekkin valitsemallanne tiellä.

      Ja taas laiva jatkaa kulkuaan luotetun käyttöjärjestelmän avustamana,mikähän mahtaisi olla ?????

      • -ö-

        "Nakkimainoksien tekoon tuo voi välttää mutta todellisen työntekoon tuosta ei ole,ei sitä kyllä siihen tulla käyttämäänkään kuten ei edellisiäkään versioita."

        Ilman perusteita viestisi on pelkkä naurettava trolli ;)


      • jasper

        Linuxiin ei saa saa edes nakkimainosta aikaiseksi.

        Kuvankäsittelyohjelmat on "paintbrush" tasoa ja niiden tuotokset eivät kelpaa millekkään painolaitoksille.


      • metsään
        jasper kirjoitti:

        Linuxiin ei saa saa edes nakkimainosta aikaiseksi.

        Kuvankäsittelyohjelmat on "paintbrush" tasoa ja niiden tuotokset eivät kelpaa millekkään painolaitoksille.

        >Kuvankäsittelyohjelmat on "paintbrush" tasoa...

        Ottamatta sen enempää kantaa alkuperäiseen väittelyyn, voin todeta että ainakaan Gimpiä et ole edes kokeillut jos tuollaisia väität.


      • jasper
        metsään kirjoitti:

        >Kuvankäsittelyohjelmat on "paintbrush" tasoa...

        Ottamatta sen enempää kantaa alkuperäiseen väittelyyn, voin todeta että ainakaan Gimpiä et ole edes kokeillut jos tuollaisia väität.

        Gimpillä et voi tehdä CMYK värierottelua joten se on painohommissa "paintprussi".

        Leikkiähän gimpillä voi mutta työt tehdään sitten vaikkapa photarilla.


      • metsään
        jasper kirjoitti:

        Gimpillä et voi tehdä CMYK värierottelua joten se on painohommissa "paintprussi".

        Leikkiähän gimpillä voi mutta työt tehdään sitten vaikkapa photarilla.

        >Gimpillä et voi tehdä CMYK värierottelua...

        http://www.blackfiveservices.co.uk/separate.shtml


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe