Mitähän siellä touhutaan?Verhot,tai lakanat roikkuu joka ikkunassa?
Thai-Hierontaa Kemissä
6
1509
Vastaukset
- Anonyymi
No voi sentään, verhot on kaikissa ikkunoissa, myös sinulla kun haluat olla katseilta suojassa. Älä pohdi jonkin joutavia vaan iloisin mielin jatka tätä päivää.
- Anonyymi
Koitapa arvata. Tyytyväisiä asiakkaita tulee ulos
- Anonyymi
Siellä Sahataan.Yleensä kumin kanssa,joskus paljaalla.Edestä ja takaa.Ja raha vaihtaa omistajaa.Se on Bordelli.,Tai suomeksi sanottuna Ilotalo.
- Anonyymi
poikkeeppas ovesta sisään... niin ei vaivaa enään..
- Anonyymi
Todella eri tasoista thai hierontaa siellä saa ja siihen alkoi ehdotteleen 50 euron käsihoitoa ja lopuksi kätteli 20 euron hintaan, koska ei ollut enempää mukana lisäpalveluihin. Muutakin oli tarjolla mutta ei tosiaan olisi edes kiinnostanut, sen verran ruma ja lihava täti oli, toki kivasti hieroi muuten.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää jäsenkorjaajan palveluita,halvemmaksi tulee kertamaksulla kuin akkojen elättäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066