Käyttäkää lihavat järkeä ruokaostoksissa.

Anonyymi

Miksi te lihavat ihmiset syötte lihottavaa ruokaa vaikka olette lihavia.Monestikkin näkee kaupasssa lihavilla ihmisillä ostoskoreissa makkaraa,jugurttia,leipää yms Kaikkia lihottavaa ruokaa.Kevyttä ruokaa ei yhtään kuten perunoita,kasviksia yms.

43

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään järkeä syödä lihottavaa ruokaa jos ON lihava.

      • Anonyymi

        Lihavuus myös säilyy hautaan asti, kun syö rasvaa ja sokeria, keskikaljalla huuhdeltuna.
        😅


    • Ruuan keveyden lisäksi kannattaa kiinittää huomiota ruuan terveellisyyteen. Jugurtti ei ole erityisen lihottavaa jollei se ole makeutettu sokerilla ja täysjyväleivässä on paljon kuitua.

    • Anonyymi

      Miten kaakau ja pihtimittaus? Onko lihottavaa?

    • Anonyymi

      Minäkin käyn kaupoissa ja neuvon ihmisiä mitä ei saa ostaa. Jos ei lihavat ja pulleat HYVÄLLÄ usko niin heitän juustot ja kauraryynit pois lihavien kärryistä. Sitten näytän pihtimitan alavatsasta ja lasken housut. Lopuksi pakkaan lihavien kärryt täyteen hedelmätoffeeta ja kerron että se on halpaa ja sillä LAIHTUU oikeaoppisesti ja oikea aikaisesti.

      • Anonyymi

        eikö sulla muuta tekemistä ole kuin kirjoittaa skeidaa täällä


      • Anonyymi

        Täällä on sellainenkin palsta kuin lihavuus.Mene sinne jos sinulla ON läskifetissi


      • Anonyymi

        Mutta et ehdi kaikkien läskien ostoskärryjä kyttään.


    • Anonyymi

      Karppaajathan eivät pidä perunaa lainkaan kevyenä ruokana, vaan itse kaiken pahan alkuna. Kai niin tavallaan voisi sanoakin, sillä keskiajan lämpökaudella maanviljelys kukoisti, mutta sitten iski pieni jääkausi, jolloin ihmisiä kuoli paljon nälkään ja tauteihin. Kylmäänkin. Siinä vaiheessa tuotiin Eurooppaan peruna. Peruna menestyi kylmentyneessä ilmastossa paremmin kuin vilja, ja sitä ei päässyt vihollisetkaan tuikkaamaan tuleen. Tosin perunaa vastustettiin ankarasti, koska raamattu ei tunne sellaista syntistä maanpovessa kasvavaa kasvia. Joka tapauksessa ilman perunaa ei olisi ollut riittävästi väestöä työvoimaksi teollisuuden alkuaikoina joskus ehkä 1700-luvun lopulla. Eli perunan energia piti ihmiset elossa.

      Itselläni on ostoskorissa sekä leipää, perunaa että vihanneksia. Mikä sinä olet oikeasti arvioimaan toisten ostoksia? Mikä sinulla on oikeasti hätänä, siis ihan oikeasti? Miksi sinun pitää haukkua toisia ihmisiä? Ylennätkö sillä oikeasti itsesi?

      Voisit muuten karsia kirjoituksestasi yleisimmän kirjoitusvirheesi, se toimii tavaramerkkinäsi. Eli sinulta puuttuu välilyönnit pisteiden ja pilkkujen jälkeen. Tavaramerkkisi perusteella kaikki kirjoituksesi paistavat kuin kuu taivalta silmään.

      • Anonyymi

        "Voisit muuten karsia kirjoituksestasi yleisimmän kirjoitusvirheesi, se toimii tavaramerkkinäsi. Eli sinulta puuttuu välilyönnit pisteiden ja pilkkujen jälkeen. Tavaramerkkisi perusteella kaikki kirjoituksesi paistavat kuin kuu taivalta silmään."

        Tollo


      • Anonyymi

        Minua häiritsee toisten lihavuus, koska se vaikuttaa minuunkin.
        Ajattele kaikkia sairauksia, jotka ovat seurauksena lihavuudesta.
        Sairaalat ylikuormittuvat itse aiheutettujen sairauksien ansiosta.
        Entä ne kaikki lihavuusleikkaukset, joita verorahoilla maksetaan?
        Nekin potilaat jätetään heitteille ilman jälkihoitoa, koska resurssit eivät riitä. Lihavuus alkaa jo lapsena, vastuuttomien vanhempien aikaansaannosta.


    • Anonyymi

      Aloittaja taas on se pilailija joka käyttää MINUN ideoitani.Minä olen TIKKULAIHA ja siksi minä saan mennä sanomaan ihmisille että minua ÄRSYTTÄÄ lihavat ihmiset.

    • Anonyymi

      Ostakoot jokainen mitä mieli tekee. Jos käyttäs sun fyrkkaa, silloin voisit valittaa.
      Ihme tapa katsoa mitä kukakin ostaa. Itseä ei vähempää vois kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Elä syö lihottavaa ruokaa.


      • Anonyymi

        Minulla on nyt vatsa täynnä sekä pihtejä että kaakauta.

        Olen tikkulaiha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on nyt vatsa täynnä sekä pihtejä että kaakauta.

        Olen tikkulaiha.

        Mistä saat proteenin koska pihdeissä on vain vähän proteenia ja kaakau on hiiltä ?


      • Anonyymi

        Läskit kuormittaa terveydenhoitoa kohtuuttomasti.
        Kannatan läskiveroa, mitä läskisempi, sen kovempi verotus!


      • Anonyymi

        Käyttävät minun fyrkkaani joutuessaan sairaalaan eri itse aiheutettujen sairauksien takia. Verorahoillani ne kustannetaan.
        Entä kyn syödään itsensä työkyvyttömiksi?
        Kyllä se vaikuttaa toistenkin hyvinvointiin, kun väki elää syödäkseen ja juodakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttävät minun fyrkkaani joutuessaan sairaalaan eri itse aiheutettujen sairauksien takia. Verorahoillani ne kustannetaan.
        Entä kyn syödään itsensä työkyvyttömiksi?
        Kyllä se vaikuttaa toistenkin hyvinvointiin, kun väki elää syödäkseen ja juodakseen.

        Toisessa ketjussa kehuit että 500 lääkäriäkään ei ole sua terveeksi saanut, paljonkohan on kustantanut verirahoissa...


    • Anonyymi

      Nyt näin kaupassa lihavan nuoren tytön joka pisteli irtokarkkeja pussiin.
      Käyttäkää tosiaan sitä järkeä.

      • Anonyymi

        osti ehkä äidilleen makseisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osti ehkä äidilleen makseisia

        Tuskin,kyllä se niin lihava oli.


      • Anonyymi

        Joo irtokarkit LIHOTTAA mutta lidlin hedelmätoffee EI LIHOTA kun sitä ostaa säkillisen ja laittaa pieniin 500 gr pusseihin ja syö pimeässä kellarissa itseltä salaa.Pussin päälle pitää kirjoittaa ELÄ OTA.Päälle jäätelyä ja täytekakkukahvit.Enerkia kuluu kun hakkaa tattia 24 jä tuntia ja ajattelee naisten isoja pyllyjä.Sillä panani pysyy terhakkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo irtokarkit LIHOTTAA mutta lidlin hedelmätoffee EI LIHOTA kun sitä ostaa säkillisen ja laittaa pieniin 500 gr pusseihin ja syö pimeässä kellarissa itseltä salaa.Pussin päälle pitää kirjoittaa ELÄ OTA.Päälle jäätelyä ja täytekakkukahvit.Enerkia kuluu kun hakkaa tattia 24 jä tuntia ja ajattelee naisten isoja pyllyjä.Sillä panani pysyy terhakkana.

        Kullien ajattelu toimii paremmin


    • Anonyymi

      Seuraan ihmisiä kaupassa ja käyn kertomassa heille suoraan että minua ärsyttää se että olette niin lihavia.En ymmärrä miksi joku suuttuu siitä.Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja.Minä olen sentään TIKKULAIHA.

      • Anonyymi

        Onneksi et ole itse läski, voisi vituttaa vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi et ole itse läski, voisi vituttaa vielä enemmän.

        Itse olen kauhea läski. Kaupassa ja ravintolassa minua ärsyttää, kun muut kauheat läskit eivät ymmärrä "hyvistä" valinnoista mitään. Aina kun mahdollista, käyn huomauttamassa näille muille läskeille heidän huonoista valinnoistaan. He katsovat minua kummallisesti, osa sanoo myös jopa rumasti takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kauhea läski. Kaupassa ja ravintolassa minua ärsyttää, kun muut kauheat läskit eivät ymmärrä "hyvistä" valinnoista mitään. Aina kun mahdollista, käyn huomauttamassa näille muille läskeille heidän huonoista valinnoistaan. He katsovat minua kummallisesti, osa sanoo myös jopa rumasti takaisin.

        Huonoin yhdistelmä on hiilihydraatin ja runsaan rasvan yhdistäminen. Niistä pitää huomauttaa kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kauhea läski. Kaupassa ja ravintolassa minua ärsyttää, kun muut kauheat läskit eivät ymmärrä "hyvistä" valinnoista mitään. Aina kun mahdollista, käyn huomauttamassa näille muille läskeille heidän huonoista valinnoistaan. He katsovat minua kummallisesti, osa sanoo myös jopa rumasti takaisin.

        Mihin tämä maailma on menossa? Ihmisille ei muka enää saa antaa suoraa palautetta että he ovat läskejä ja ärsyttäviä. Luulisi että ovat kiitollisia.


    • Anonyymi

      Mitä
      kaupasta kotiin ja kaapeista kaatopaikalle.

      LCHF
      aloittelijan ostoslista

      Voita
      Vispikermaa
      40 %
      Crème
      fraiche 34 %
      Munia
      Majoneesia
      (80% rasvaa)
      Pekonia
      Lihaa(jauhelihaa,
      paistia, paistipaloja, kotletteja, filettä jne)
      Kalaa
      (Mielellään rasvaisia, lohta, makrillia, muikkua , siikaa jne)
      Juustoa
      (kunnolla rasvaisia)
      Turkkilaista
      jugurttia 10 %
      Kaalia
      (valkokaali, kukkakaali,brysselinkaali jne.)
      Muita
      maanpinnan yläpuolella kasvavia vihanneksia
      Pakastettuja
      vihanneksia (broccoli, wok-vihannekset jne.)
      Avokado
      Oliiveja
      Oliiviöljyä
      Pähkinöitä

      Poista
      kaapeistasi:

      Jos
      haluat parantaa mahdollisuuksiasi onnistua ja varsinkin jos sinulla
      on kova halu imeän perään niin teet itsellesi palveluksen
      poistamalla (tai anna jollekkin muulle?) sokeri- ja tärkkelyspitoiset
      ruoat ja ruokatarvikkeet sekä kevyttuotteet.

      Karkit
      Chipsit
      Limsat
      ja juicet
      Margariinit
      Sokerit
      eri muodoissa
      Vehnäjauhot
      Pasta
      Riisi
      Perunat
      Kaikki
      kevytuotteet
      Valmisruoat
      (kaupasta ostetut)
      Jäätelöt
      Kaakut
      ja pikkuleivät

      Miksi
      et tekisi sitä kerralla?

      • Anonyymi

        Johan oli täyttä tuubaa tuo viesti. Taitaa kirjoittajalla olla joko dementia tai alzhaimer.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan oli täyttä tuubaa tuo viesti. Taitaa kirjoittajalla olla joko dementia tai alzhaimer.

        "Johan oli täyttä tuubaa tuo viesti. Taitaa kirjoittajalla olla joko dementia tai alzhaimer"

        Omasta kokemuksestako tunnistat???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Johan oli täyttä tuubaa tuo viesti. Taitaa kirjoittajalla olla joko dementia tai alzhaimer"

        Omasta kokemuksestako tunnistat???

        Juu tunnistan omasta kokemuksesta, kaverin isällä oli molemmat. Kirjoitteli juuri tuonlaisia puutaheinää viestejä nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tunnistan omasta kokemuksesta, kaverin isällä oli molemmat. Kirjoitteli juuri tuonlaisia puutaheinää viestejä nettiin.

        Älä keksi tarinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä keksi tarinoita.

        Narratiivit ovat kiehtovia, eli valheellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narratiivit ovat kiehtovia, eli valheellisia.

        Mieluummin narratiivi kuin aperitiivi.


    • Anonyymi

      Älkää syökö makkaraa vaan kadanossia VANILIA jäätelyä kaakauta maradousuklaata kedappia.kidurkisesti on totistettu että niillä LAIHTUU koska ne on HYVÄN MAKUISIA.Päälle voi juoda pananitäytekakkukahvit.

      • Anonyymi

        Eikö lauantai-aamuna klo 7.15 ollut parempaa tekemistä?

        Tarvitset organisaattorin elämänhallintaan jotta saisit ajankäyttösi järkeväksi.


    • Anonyymi

      Käyttäkää ihmiset nyt sitä järkeä.

      Sitä EI saa syödä yhtään mistä ON lihonut.

      • Anonyymi

        Olen lihonut ruualla.

        En pärjää ilman ruokaa, olen melko varma.


    • Anonyymi

      Olen kauhistunut samaa asiaa. Varsinkin, kun kysymyksessä on lapsiperhe. Se yhtä pitkä kuin leveä kakara lappaa sipsiä ja limuja kärryyn selitellen niiden tärkeyttä ja lihava äiti kuuntelee lapaset suorina. Eikä niihin kärryihin sitten tule muuta kuin halvasta rasvasta ja sokerista koottuja tuotteita.
      Vanhemmat ovat luopuneet kaikesta vastuusta kodissa.

      • Anonyymi

        Vanhempani aina syöttivät mulle karkkia ja sipsiä. Ei ihme että koko lapsuuteni olin ällöttävän läski. Tuo ei todellakaan ole vastuullista


    • Anonyymi

      Voi sun vähäistä järjenjuoksua ja tietämystä, otan osaa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe