Kumpi mieluisampi

Anonyymi

Joku tulis luoksesi kylään ja tuo 5 kg banaaneja tai 5kg appelssiinejä vai olisko parempi et tois paketin grillimakkaraa ja sinappi tuupin ja vietätte kivan illan esim tv tä katsellen

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja makkara paketti puoliks vai kummallekkin oma paketti ja jos jää yli niin kyllä aamullakin leivän kanssa maistuu aamukahvilla

• Banaaneista ja appelsiineista saa tehtyä kiljua, mutta grillimakkarasta ei. Sitä kannattaa funtsia 😉

• Ei tarvitse miettiä, vastaus hedelmät lukittu. Jos vieras tulis makkaran ja sinapin kanssa, ottaisin senkin kohteliaasti vastaan. En ehkä olisi kovin innostunut, mutta äidin oppi ”lahjahevosen suuhun ei saa katsoa” on vielä aikuisenakin mielessä. Lahjan vastaanottaminen nyrpistelemättä on perus-käytöstapoja (mitä itse arvostan).

Tässä huushollissa kuluu kyllä helposti muutama kilo hedelmiä ja jos ei kulu (ehkei nyt ihan 5kg banaaneja), niin kun nuo pilkkoo ja pakastaa, on pakastin täynnä loistavaa materiaalia terveellisiin pirtelöihin. Nam!

• Anonyymi

No luulis et makkarat kiva yllätys jos nälkäkin ja eikun uuniin makkarat ja kun uunista niin keittää kahvit/teetä ja kummallekkin lautaset ja sinappia lautaselle ja syömään tai 5kg banaaneita ne puoliks niin 2.5kg molemmille no lähtiskö nälkä jos sillä koko illan pärjättävä aamuun asti ehkä makkara hyvä ja banaani tai appelsiini hyvä lisä ja mitä säilöön kyllä ne huomenna viimeistään on jo syöty

• Anonyymi kirjoitti:

No luulis et makkarat kiva yllätys jos nälkäkin ja eikun uuniin makkarat ja kun uunista niin keittää kahvit/teetä ja kummallekkin lautaset ja sinappia lautaselle ja syömään tai 5kg banaaneita ne puoliks niin 2.5kg molemmille no lähtiskö nälkä jos sillä koko illan pärjättävä aamuun asti ehkä makkara hyvä ja banaani tai appelsiini hyvä lisä ja mitä säilöön kyllä ne huomenna viimeistään on jo syöty

5kg tai 2.5kg banaaneja on kyllä järjetön määrä
        syötävää… Luulen, että yhteen tai kahteen/ilta jäisi.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

5kg tai 2.5kg banaaneja on kyllä järjetön määrä
        syötävää… Luulen, että yhteen tai kahteen/ilta jäisi.

No äkkiä 4 banaania syö ja tunnin päästä toiset 4 no eipä siinä 2.5kg stä paljon enään jäänyt ja aamulla pari lisää niin jääkö seuraavaksi illaksi mitään mut jos ei jää niin sinä saat ostaa sit teille huomen illaksi jotain

• Anonyymi

Parempi että tuo grillimakkaras ja tuubin sinappia, kumpikin edellisistä vaikuttaa joltakin ihan muulta. Varmaan syytä että pidättelen hieman hengitystäsi? :)

• Anonyymi

😆 # vielä minä jollekin banaanileikit ja kellopelit näytän!

ps . anteeksi aloittajalle purkaukseni :)

• Anonyymi

Hedelmiä kiitos.🌝

• Anonyymi

Hyvii ne on mutta lähteekö nälkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvii ne on mutta lähteekö nälkä

Varmaan hetkeksi, makkara ei minulle käy. Pieni pihvi voisi olla ja niitä hedelmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan hetkeksi, makkara ei minulle käy. Pieni pihvi voisi olla ja niitä hedelmiä.

Ostat teille seuraavaksi illaksi pihvit tai jotain hyvää mut tänään sinun on syötävä makkaraa ja banaaneja tai appelsiinejä mut huomennä on päivä uus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostat teille seuraavaksi illaksi pihvit tai jotain hyvää mut tänään sinun on syötävä makkaraa ja banaaneja tai appelsiinejä mut huomennä on päivä uus

😭😭

• Anonyymi

poro on parasta

• Anonyymi

Banaanit on monikäyttöisempiä. Ei kuluis 5 kiloa appelsiineja ennen pilallemenoa, mutta banaaneita voi pilkkoa pakastimeenkin.

• Anonyymi

Äkkiäkö ne on syöty esim 4 kerralla hetken päästä toiset 4 jne jne niin kyllä se kahteen pekkaan pian on syöty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äkkiäkö ne on syöty esim 4 kerralla hetken päästä toiset 4 jne jne niin kyllä se kahteen pekkaan pian on syöty

Ei kiitos. Yhden voin syödä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan syö toki loput, jos haluat.

En muutenkaan juuri syö banaania sellaisenaan. Se on turhan makea hedelmä mun makuuni. Vaan se sopii erinomaisesti smoothien tai jogurtin makeuttamiseen tai muussattuna pakastemarjojen sekaan makeuttajaksi tai hedelmäsalaattiin tai hedelmärahkaan tuomaan makeutta.

• Hedelmäsalaatti. 🤤👍

• Anonyymi

Hyvää se on mut eikö ne ole tölkissä eli nyt joko banaaneja tai appelssiinejä sekä grillimakkaraa

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää se on mut eikö ne ole tölkissä eli nyt joko banaaneja tai appelssiinejä sekä grillimakkaraa

Eeei, kun itse tehtyä hedelmäsalaattia eikä mitään tölkkikamaa. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Eeei, kun itse tehtyä hedelmäsalaattia eikä mitään tölkkikamaa. :)

Kyl tölkissäkin on hyviä ja pääsee helpommalla

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl tölkissäkin on hyviä ja pääsee helpommalla

Tykkään enemmän kun tekee itse tuoreista hedelmistä ja sokeriliemeen. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Tykkään enemmän kun tekee itse tuoreista hedelmistä ja sokeriliemeen. :)

Ehkä parempia mut tuskin kyläilijä haluaa et pilpot koko illan hedelmiä kädet verillä vaan ostaa 20 tölkkiä et saat viettää kivaa iltaa istuen ja nauttien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä parempia mut tuskin kyläilijä haluaa et pilpot koko illan hedelmiä kädet verillä vaan ostaa 20 tölkkiä et saat viettää kivaa iltaa istuen ja nauttien

Vittuako se sitten toi ne!?!? Pitempi aika siihen kuorimiseen menee ainakin appelsiinien osalta, joten jos ne syödä meinataan niin pitäähän ne kuoria. Ja kädet verillä?!? Saa kyllä melkomoinen tunari olla jos tuossa hommassa menee sormet poikki, no kai nekin ois sitten rikkana rokassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten anonyymi kysyi, vattuako se sitten toi ne hedelmät mukanaan, jos niistä ei mitään saa tehdä? Minä kaikista mieluiten teen kaiken ruoaksi ja jälkiruoaksi määriteltävän itse, kun että ostaisin valmiina. Pysyy ravintoarvot parempina ja itse tekemällä saa maustaa ja makua ruokaan.

Ja on siinä se tekemisen oma ilokin, sitten kun sitä oma tekemää ruokaa muut syö naama marrissa, niin tulee hyvä mieli. On saanut ruokittua poppoonsa. Massu täynnä ja hyvä olo. :)

• Anonyymi

Wetzell.

• Anonyymi

Kolme koota mun ruokavaliossa, kun puhutaan liha ruuista? Johon ei kuulu punainen liha. Hedelmät ja marjat on hyvästä ja salaattituotteet.

• Anonyymi

Nyt ei koot sano mitään tarkoitatko k kabanossi k kivikylän huiluntuhti ja k kotler makkaraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei koot sano mitään tarkoitatko k kabanossi k kivikylän huiluntuhti ja k kotler makkaraa

Kana, kalkkuna ja kala tuotteet. Siinä sulle kolme koota, kolmet vielä tiennyt? Kuitupitoisia tuotteita suosin, ei mitään epäterveellistä. Kerran viikossa voin vähän herkutella jotain sokeripitoisia herkkuja. Hyvä valinta olisi korvapuusteja ja kaakaota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kana, kalkkuna ja kala tuotteet. Siinä sulle kolme koota, kolmet vielä tiennyt? Kuitupitoisia tuotteita suosin, ei mitään epäterveellistä. Kerran viikossa voin vähän herkutella jotain sokeripitoisia herkkuja. Hyvä valinta olisi korvapuusteja ja kaakaota.

Korvapuusti kaakaolla hyvää mut tämän illan tarjonta on makkaraa ja banaaneja eli huomenna sit vaikka tuota ja yli huomenna sitä mistä kumpikin pitää eli sit suunnittelette yhdessä iltojanne mut tämän illan on pärjättävä noilla eväillö

• Anonyymi

Kaura, kermaviili ja kurkkuraita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvapuusti kaakaolla hyvää mut tämän illan tarjonta on makkaraa ja banaaneja eli huomenna sit vaikka tuota ja yli huomenna sitä mistä kumpikin pitää eli sit suunnittelette yhdessä iltojanne mut tämän illan on pärjättävä noilla eväillö

Makkara ei ole kuulunut mun ravintoympyrään moneen vuoteen enää. Nuotiolla voin kerran vuodessa paistaa makkaraa? Muuten kiellettyjen listalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8670
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2479
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2297
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2182
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1757
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1550
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      7
      1050
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      5
      1034
    Aihe