Minä, minä itse en poistu mihinkään. Teidän kaikkien muiden mitää häipyä!
Kylästyin teihin kaikkiin!
15
110
Vastaukset
- Anonyymi
Sut on tunnistettu Jasu
Joo, eipä mulla muuta. Hei hei
- Anonyymi
Tänne et tuu kyläilee!
- Anonyymi
Mitä onko Marin jo tullut tännekin mitä baareiluiltaan ja suomen alasajoiltaan ehtii? xD
Huomenta, heräsin just päikkäreiltäni. Hetikö tarttee poistua, vaiks just tulin? :(
- Anonyymi
Ei sun tartte poistua, mutta kaikkien muiden pitää tappaa itsensä Kuutiopääpersu Purran, Führerin kunniaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tartte poistua, mutta kaikkien muiden pitää tappaa itsensä Kuutiopääpersu Purran, Führerin kunniaksi.
Tänään oisin voinut poistuakin ihan pyynnöstä. Ei ole jotenkin palstailu maittanut.
Pur ja pur.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Tänään oisin voinut poistuakin ihan pyynnöstä. Ei ole jotenkin palstailu maittanut.
Pur ja pur.Mikäs nyt on? Onko oikea elämä haitannut palstailua:)
Vitsi, täällähän on välillä melkoisen kitkerää. Ei kannata välittää siitä, on vain se mikä on ja hitot muista.
AV Anonyymi kirjoitti:
Mikäs nyt on? Onko oikea elämä haitannut palstailua:)
Vitsi, täällähän on välillä melkoisen kitkerää. Ei kannata välittää siitä, on vain se mikä on ja hitot muista.
AVOlen tosiaan viihtynyt irl elämässä erityisen hyvin tänään. Eilenkin. Mukavaa tekemistä ja kohta tulee muutenkin kuntoutusta ja pikkuhiljaa lähden koittamaan taas työelämääkin. Ehkä opiskelemaan, kunhan nyt terveysjutut on tsekattu ja suoriudun hommistani ilman saikuttamista. :)
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Olen tosiaan viihtynyt irl elämässä erityisen hyvin tänään. Eilenkin. Mukavaa tekemistä ja kohta tulee muutenkin kuntoutusta ja pikkuhiljaa lähden koittamaan taas työelämääkin. Ehkä opiskelemaan, kunhan nyt terveysjutut on tsekattu ja suoriudun hommistani ilman saikuttamista. :)
Harmittaa sinun terveyden puolesta, olet nuorempi mitä minä eikä ole ollut mitään ongelmia terveydessä, tai no, nyt on tuo alakerran paju menettänyt jonkin verran määräämisoikeutta päälle, mutta eikös se ole melkein sama lopputulos jos juoksee seinään ylä tai alapää edellä:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa sinun terveyden puolesta, olet nuorempi mitä minä eikä ole ollut mitään ongelmia terveydessä, tai no, nyt on tuo alakerran paju menettänyt jonkin verran määräämisoikeutta päälle, mutta eikös se ole melkein sama lopputulos jos juoksee seinään ylä tai alapää edellä:)
AVJuu, kuntoutuspäätöksen tekijäkin aloitti pahoittelemalla lukuisia sairauksiani. Mutta näki ehdottoman tarpeellisena myöntää kuntoutuksen, jotta edes lieventäis hiukan, ehkä.
Joudun varmaan ainakin alkuun tekemään osa-aika työtä, näin pitkän työstä poissaolon ja sairastelun jälkeen. Mutta ehkä parempi niin. Saada itsensä työnsyrjään kiinni ja terveyttä nyt ei pysty korjaamaan, mutta ehkä tukemaan vähän positiivisempaan suuntaan.
Eläkettä mulle virkailijat ehdottelee, jopa Kela. Mutten halua vielä antaa periksi. Pystyn vielä tekemään töitä. Löytyy vaan fyysisesti kevyttä työtä, niin avot. 👍- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Juu, kuntoutuspäätöksen tekijäkin aloitti pahoittelemalla lukuisia sairauksiani. Mutta näki ehdottoman tarpeellisena myöntää kuntoutuksen, jotta edes lieventäis hiukan, ehkä.
Joudun varmaan ainakin alkuun tekemään osa-aika työtä, näin pitkän työstä poissaolon ja sairastelun jälkeen. Mutta ehkä parempi niin. Saada itsensä työnsyrjään kiinni ja terveyttä nyt ei pysty korjaamaan, mutta ehkä tukemaan vähän positiivisempaan suuntaan.
Eläkettä mulle virkailijat ehdottelee, jopa Kela. Mutten halua vielä antaa periksi. Pystyn vielä tekemään töitä. Löytyy vaan fyysisesti kevyttä työtä, niin avot. 👍Voimia sinulle, puolisolle ja ihanille lapsillesi.
AV
- Anonyymi
Ihana!
- Anonyymi
Kerrankin oikealla asenteella aloitettu ketju, sen kun opettelette kyykkäämään kun käsketään. KAIKKI! Politiikat voitte tunkea mennessänne sinne lähiroskikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3842533IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk781959- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141346Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.61282Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231- 136998
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880