Kylästyin teihin kaikkiin!

Anonyymi

Minä, minä itse en poistu mihinkään. Teidän kaikkien muiden mitää häipyä!

15

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sut on tunnistettu Jasu

• Joo, eipä mulla muuta. Hei hei

• Anonyymi

Tänne et tuu kyläilee!

• Anonyymi

Mitä onko Marin jo tullut tännekin mitä baareiluiltaan ja suomen alasajoiltaan ehtii? xD

• Huomenta, heräsin just päikkäreiltäni. Hetikö tarttee poistua, vaiks just tulin? :(

• Anonyymi

Ei sun tartte poistua, mutta kaikkien muiden pitää tappaa itsensä Kuutiopääpersu Purran, Führerin kunniaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tartte poistua, mutta kaikkien muiden pitää tappaa itsensä Kuutiopääpersu Purran, Führerin kunniaksi.

Tänään oisin voinut poistuakin ihan pyynnöstä. Ei ole jotenkin palstailu maittanut.

Pur ja pur.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Tänään oisin voinut poistuakin ihan pyynnöstä. Ei ole jotenkin palstailu maittanut.

Pur ja pur.

Mikäs nyt on? Onko oikea elämä haitannut palstailua:)
        Vitsi, täällähän on välillä melkoisen kitkerää. Ei kannata välittää siitä, on vain se mikä on ja hitot muista.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs nyt on? Onko oikea elämä haitannut palstailua:)
        Vitsi, täällähän on välillä melkoisen kitkerää. Ei kannata välittää siitä, on vain se mikä on ja hitot muista.

AV

Olen tosiaan viihtynyt irl elämässä erityisen hyvin tänään. Eilenkin. Mukavaa tekemistä ja kohta tulee muutenkin kuntoutusta ja pikkuhiljaa lähden koittamaan taas työelämääkin. Ehkä opiskelemaan, kunhan nyt terveysjutut on tsekattu ja suoriudun hommistani ilman saikuttamista. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Olen tosiaan viihtynyt irl elämässä erityisen hyvin tänään. Eilenkin. Mukavaa tekemistä ja kohta tulee muutenkin kuntoutusta ja pikkuhiljaa lähden koittamaan taas työelämääkin. Ehkä opiskelemaan, kunhan nyt terveysjutut on tsekattu ja suoriudun hommistani ilman saikuttamista. :)

Harmittaa sinun terveyden puolesta, olet nuorempi mitä minä eikä ole ollut mitään ongelmia terveydessä, tai no, nyt on tuo alakerran paju menettänyt jonkin verran määräämisoikeutta päälle, mutta eikös se ole melkein sama lopputulos jos juoksee seinään ylä tai alapää edellä:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Harmittaa sinun terveyden puolesta, olet nuorempi mitä minä eikä ole ollut mitään ongelmia terveydessä, tai no, nyt on tuo alakerran paju menettänyt jonkin verran määräämisoikeutta päälle, mutta eikös se ole melkein sama lopputulos jos juoksee seinään ylä tai alapää edellä:)

AV

Juu, kuntoutuspäätöksen tekijäkin aloitti pahoittelemalla lukuisia sairauksiani. Mutta näki ehdottoman tarpeellisena myöntää kuntoutuksen, jotta edes lieventäis hiukan, ehkä.

Joudun varmaan ainakin alkuun tekemään osa-aika työtä, näin pitkän työstä poissaolon ja sairastelun jälkeen. Mutta ehkä parempi niin. Saada itsensä työnsyrjään kiinni ja terveyttä nyt ei pysty korjaamaan, mutta ehkä tukemaan vähän positiivisempaan suuntaan.

Eläkettä mulle virkailijat ehdottelee, jopa Kela. Mutten halua vielä antaa periksi. Pystyn vielä tekemään töitä. Löytyy vaan fyysisesti kevyttä työtä, niin avot. 👍

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Juu, kuntoutuspäätöksen tekijäkin aloitti pahoittelemalla lukuisia sairauksiani. Mutta näki ehdottoman tarpeellisena myöntää kuntoutuksen, jotta edes lieventäis hiukan, ehkä.

Joudun varmaan ainakin alkuun tekemään osa-aika työtä, näin pitkän työstä poissaolon ja sairastelun jälkeen. Mutta ehkä parempi niin. Saada itsensä työnsyrjään kiinni ja terveyttä nyt ei pysty korjaamaan, mutta ehkä tukemaan vähän positiivisempaan suuntaan.

Eläkettä mulle virkailijat ehdottelee, jopa Kela. Mutten halua vielä antaa periksi. Pystyn vielä tekemään töitä. Löytyy vaan fyysisesti kevyttä työtä, niin avot. 👍

Voimia sinulle, puolisolle ja ihanille lapsillesi.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Voimia sinulle, puolisolle ja ihanille lapsillesi.

AV

Kiitos AV. :)

• Anonyymi

Ihana!

• Anonyymi

Kerrankin oikealla asenteella aloitettu ketju, sen kun opettelette kyykkäämään kun käsketään. KAIKKI! Politiikat voitte tunkea mennessänne sinne lähiroskikseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      384
      2533
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      78
      1959
    3. 154
      1489
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1346
    5. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      6
      1282
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1231
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      136
      998
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      995
    9. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      882
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      880
    Aihe