Tuli yhtäkkiä mieleen, että aika usein miesten jutuissa ainakin tuntuu toistuvan se, että joku nainen on vaikeasti tavoitetta, siis haaste, niin toimiiko se toisinpäinkin?
Onko naisilla vastaavia kokemuksia sanoiksi asti? Että joku ukkeli on ollut hankalasti tavoitettava ja tuottanut siten haasteen, joka on jossain kohden ehkä myös voitettu 😉
Vaikeasti tavoitettava - tiiseri-efekti
143
1095
Vastaukset
- Anonyymi
Ukkeilella myös pelkoa, mutta erilaista kuin akkeleiden pelko. Jälkimmäiset pelkäävät olevansa ukkeileiden mielestä liian helppoja. Ukkelit pelkäävät, että kiinnostavakin akkeli on kiinnostunut.
Loogisesti tuo ei toimi. Jos ukkeli katsoo akkelin perään ja kokee sen haasteeksi, niin tokko se pelkää että akkelikin olisi kiinnostunut, ei toimi. Ja toisaalta, jos akkelikin olisi kiinnostunut, niin kovin kummoista haastetta tuskin syntyisi, mikä tuskin on huono asia, olkoonkin että helpolta se voisi tuntua ukkelista.
- Anonyymi
Jotkut naiset keräilevät "sulkia hattuunsa" metsästämällä artistin munaa. 😂
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sami-Saari-puhuu-uutuuskirjassaan-avoimesti-seksuaalisuudestaan-Mulla-on-ollut-kokeilujaEi täsmää, koska eihän ne silloin ole haasteita, vaan helppoja, olkoonkin että vain niille artisteille.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei täsmää, koska eihän ne silloin ole haasteita, vaan helppoja, olkoonkin että vain niille artisteille.
siis nimenomaan haasteitahan ne on. Ja mitä kuuluisampi, sen kovempi haaste. Eihän tavisukossa ole mitään leuhkittavaa, kun tuppaavat kaikki olemaan niin tyrkkyjä.
Anonyymi kirjoitti:
siis nimenomaan haasteitahan ne on. Ja mitä kuuluisampi, sen kovempi haaste. Eihän tavisukossa ole mitään leuhkittavaa, kun tuppaavat kaikki olemaan niin tyrkkyjä.
No en mä tiedä, kun 99,99% prosenttia naisista joutuu jaagaamaan vain tavisukkoja ja juttujen perusteella niissäkin on näitä vaikeasti tavoitettavia otuksia, joita sitten pidetään saaavutettavan arvoisina haasteina. Niin haasteita kai jokseenkin kaikki ukotkin sitten olis?
- Anonyymi
No en mä tiedä, kun 99,99% prosenttia naisista joutuu jaagaamaan vain tavisukkoja ja juttujen perusteella niissäkin on näitä vaikeasti tavoitettavia otuksia, joita sitten pidetään saaavutettavan arvoisina haasteina. Niin haasteita kai jokseenkin kaikki ukotkin sitten olis?
Niin no kyllähän jokainen ukko omanlaisiaan haasteita tuo.
Anonyymi kirjoitti:
Niin no kyllähän jokainen ukko omanlaisiaan haasteita tuo.
Ei epäilystäkään 👍
Toimii vaan jos nainen on jo kiinnostunut. Ja edellyttäen että on halukas kilpailemaan.
Enimmiltään näkisin että haastava tapaus jää kuitenkin ennemminkin paitsioon.
Vain jos mies on hyvin korkean statuksen omaava, voi nainen ryhtyä kilpailemaan. Ja se mikä kullekin naiselle on se korkea status - on
yksilöllistä.
Itse hölökohtaisesti tulkitsisin ettei haastava mies ole kiinnostunut minusta. Ja jättäisin siihen.
Ja jos tämä mies kertoisi olevansa kiinnostunut ja silti olisi etäinen.. antaisin olla. Ihan siksi kun olisi ristiriita sanojen ja tekojen välillä. Pitäisin feikkinä. Enkä arvosta feikkaamista.
Mutta toki saattaa toimia joihinkin naisiin, mitä vahvasti epäilen.Mielenkiintoista... Kun miehille se haastavuus on kuin sanontojen punainen vaate härille. Ja tunnistan tuon ominaisuuden nuoremmasta itsestäni, nyt hieman *krmmm* varttuneempana en enää tunnista sitä kuin hyvin pintapuolisesti, kuin fossiililöydöksen. Fossiili... Voi hitto 😂
Mielenkiintoista... Kun miehille se haastavuus on kuin sanontojen punainen vaate härille. Ja tunnistan tuon ominaisuuden nuoremmasta itsestäni, nyt hieman *krmmm* varttuneempana en enää tunnista sitä kuin hyvin pintapuolisesti, kuin fossiililöydöksen. Fossiili... Voi hitto 😂
Minulla ei ole kokemusta tuollaisesta tilanteesta.. minultahan puuttuu kilpailuvietti ihan kokonaan, joten tuollainen haastava mies olisi vain haastava...
Sivusta olen kyllä nähnyt tilanteita kun nainen tekee kaikkensa saadakseen miehen. Useimmiten tuollainen jää nuolemaan näppejään.. olisikos juuri sen haasteen puutteen takia vai lie miksi?
Nooh, näin sovinistisuuteen taipuvaisena naisenpuolikkaana näen asian siten, että kanssasisareni ovat liian täynnä itseään kilpaillakseen miehen huomiosta ilman merkittäviä vaikuttimia.
Tosin on kyllä niitäkin jotka leikkivät ihmisillä.. sukupuoleen katsomatta.Pikku-pirpana kirjoitti:
Minulla ei ole kokemusta tuollaisesta tilanteesta.. minultahan puuttuu kilpailuvietti ihan kokonaan, joten tuollainen haastava mies olisi vain haastava...
Sivusta olen kyllä nähnyt tilanteita kun nainen tekee kaikkensa saadakseen miehen. Useimmiten tuollainen jää nuolemaan näppejään.. olisikos juuri sen haasteen puutteen takia vai lie miksi?
Nooh, näin sovinistisuuteen taipuvaisena naisenpuolikkaana näen asian siten, että kanssasisareni ovat liian täynnä itseään kilpaillakseen miehen huomiosta ilman merkittäviä vaikuttimia.
Tosin on kyllä niitäkin jotka leikkivät ihmisillä.. sukupuoleen katsomatta.Itse muistan vuosien varrelta useampiakin tapauksia, joissa sinällään keskivertoukkelia on jaagattu useammaltakin taholta. Ja niiden ukkeleiden ainoa varsinainen kilpailuetu oli komeus, eli rahalla tms. ei ollut merkitystä pätkääkään.
Ehkä tämä on Uudenmaan ongelma, ei koko Suomen ongelma :)randombypasser kirjoitti:
Itse muistan vuosien varrelta useampiakin tapauksia, joissa sinällään keskivertoukkelia on jaagattu useammaltakin taholta. Ja niiden ukkeleiden ainoa varsinainen kilpailuetu oli komeus, eli rahalla tms. ei ollut merkitystä pätkääkään.
Ehkä tämä on Uudenmaan ongelma, ei koko Suomen ongelma :)No, suurin osa ihmisistä ovat ulkonäkökeskeisiä. Komeus on status miehellä. Ihan kuten kauneus naisella.
Ei sitä voi kieltää, että hyvännäköiset saavat enempi huomiota kuin tavikset tai rumat. Näin se vain menee. Itse en ole ulkonäkökeskeinen, minulle se ulkonäkö on vain bonari. Opin jo nuorena arvostamaan erilaisia arvoja.
Kyllä nuo tapaukset, joissa olen sivusta seurannut naisten itsensä tyrkyttämistä, ovat miehet poikkeuksetta olleet hyvän näköisiä.Pikku-pirpana kirjoitti:
No, suurin osa ihmisistä ovat ulkonäkökeskeisiä. Komeus on status miehellä. Ihan kuten kauneus naisella.
Ei sitä voi kieltää, että hyvännäköiset saavat enempi huomiota kuin tavikset tai rumat. Näin se vain menee. Itse en ole ulkonäkökeskeinen, minulle se ulkonäkö on vain bonari. Opin jo nuorena arvostamaan erilaisia arvoja.
Kyllä nuo tapaukset, joissa olen sivusta seurannut naisten itsensä tyrkyttämistä, ovat miehet poikkeuksetta olleet hyvän näköisiä.Mmm, joo'o, ulkonäkö voisi olla riittävä ja ainoa vaatimus ottaa haaste vastaan.
Mmm, joo'o, ulkonäkö voisi olla riittävä ja ainoa vaatimus ottaa haaste vastaan.
Varsinkin nuorena, mies tai poika johon ihastutaan on söpö tai komea. Tälläisten ympärillä pörrää aina tyttöjä ja naisia laumana.
Minä koen laumaelämisen ahdistavana ja siksi jo nuorena olin vastarannan kiiski laumakäyttäytymiseen. Meillä oli koulussa yksi Teukka johon kaikki tytöt oli rakastuneita. Itse en voinut Teukkaa sietää, sillä hän vaihtoi tyttöystävää vähän väliä ja oli olevinaan maitopoika. Esitti ulkokultaista mutta oli ihan täynnä itseään. En ollut edes ihastunut Teukkaan vaan tykkäsin yhdestä ujosta ja kiltin oloisesta pojasta. Tämä poika ei koskaan saanut tietää ihastuksestani, hiljainen ja ujo kun oli. Hitsin kiva kuitenkin.
Sama juttu kun aloitin työelämän. Olin 15 vuotias .. totesin että mitä paremman näköinen, sitä enemmän täynnä itseään. Full of it.. sitä ihteään. Niin naiset kuin miehetkin.
Opin siis arvostamaan aitoutta, rehellisyyttä ja ihmisen persoonaa. Siinä onkin kolme ehkä elämän haastavimpia asioita. Siis olla aito, rehellinen oma itsensä. Vaatii luonteen lujuutta sellainen ja sitä minä arvostan.
Mutta minä olenkin kummajainen tässä asiassa. Suoranainen friikki.Pikku-pirpana kirjoitti:
Varsinkin nuorena, mies tai poika johon ihastutaan on söpö tai komea. Tälläisten ympärillä pörrää aina tyttöjä ja naisia laumana.
Minä koen laumaelämisen ahdistavana ja siksi jo nuorena olin vastarannan kiiski laumakäyttäytymiseen. Meillä oli koulussa yksi Teukka johon kaikki tytöt oli rakastuneita. Itse en voinut Teukkaa sietää, sillä hän vaihtoi tyttöystävää vähän väliä ja oli olevinaan maitopoika. Esitti ulkokultaista mutta oli ihan täynnä itseään. En ollut edes ihastunut Teukkaan vaan tykkäsin yhdestä ujosta ja kiltin oloisesta pojasta. Tämä poika ei koskaan saanut tietää ihastuksestani, hiljainen ja ujo kun oli. Hitsin kiva kuitenkin.
Sama juttu kun aloitin työelämän. Olin 15 vuotias .. totesin että mitä paremman näköinen, sitä enemmän täynnä itseään. Full of it.. sitä ihteään. Niin naiset kuin miehetkin.
Opin siis arvostamaan aitoutta, rehellisyyttä ja ihmisen persoonaa. Siinä onkin kolme ehkä elämän haastavimpia asioita. Siis olla aito, rehellinen oma itsensä. Vaatii luonteen lujuutta sellainen ja sitä minä arvostan.
Mutta minä olenkin kummajainen tässä asiassa. Suoranainen friikki.Nuorena ulkoiset puitteet ehkä toimii helpommin täkynä, vanhemmiten aika usein osaa etsiä muutakin sisältöä, semminkin kun luultavasti on otteeseen tai pariin jo saanut siipeensä ihmissuhteissa.
En nyt sanoisi sinua friikiksi tuossa mielessä, ehkä aika monikin hakee sitä sisäistä kauneutta suhteiden perässä, mutta muut syyt saavat sokeutumaan ja tyytymään helpommin ulkoisiin seikkoihin.randombypasser kirjoitti:
Nuorena ulkoiset puitteet ehkä toimii helpommin täkynä, vanhemmiten aika usein osaa etsiä muutakin sisältöä, semminkin kun luultavasti on otteeseen tai pariin jo saanut siipeensä ihmissuhteissa.
En nyt sanoisi sinua friikiksi tuossa mielessä, ehkä aika monikin hakee sitä sisäistä kauneutta suhteiden perässä, mutta muut syyt saavat sokeutumaan ja tyytymään helpommin ulkoisiin seikkoihin.Ja muuten, join sen Kilkennyn.. ihan kuin olisin samettia juonut. Hyvä tuttavuus, kiitos suosituksestasi, mutta ei päässyt silti suosikkeihini. Siitä puuttui se oluen humalaisuus kokonaan.
Ostin myös yhden suosikkini, London priden ja se taas olikin muistamaani kitkerämpää.
Tuo ulkonäkö kun ei kerro oikeasti mitään ihmisestä itsestään kuin sen,mitä kyseinen ihminen haluaa ulospäin näyttää.
Minä en koe tarvitsevani suhdetta, koen tarvitsevani lähelleni erilaisia ihmisiä. En voisi kuvitelkakaan alkavani "suhteeseen" kenenkään kanssa. Mutta luulen että ne jotka suhteen haluavat, heillä jotakin kriteereitä olisi. Niin sisäiselle kuin ulkoisellekin kauneudelle.
No, minä nyt olen kummallinen tässäkin asiassa. Suhteilussa meinaan. Ehkä olen jonkinasteinen suhdevastainen. Tai vain sitoutumiskammoinen .. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja muuten, join sen Kilkennyn.. ihan kuin olisin samettia juonut. Hyvä tuttavuus, kiitos suosituksestasi, mutta ei päässyt silti suosikkeihini. Siitä puuttui se oluen humalaisuus kokonaan.
Ostin myös yhden suosikkini, London priden ja se taas olikin muistamaani kitkerämpää.
Tuo ulkonäkö kun ei kerro oikeasti mitään ihmisestä itsestään kuin sen,mitä kyseinen ihminen haluaa ulospäin näyttää.
Minä en koe tarvitsevani suhdetta, koen tarvitsevani lähelleni erilaisia ihmisiä. En voisi kuvitelkakaan alkavani "suhteeseen" kenenkään kanssa. Mutta luulen että ne jotka suhteen haluavat, heillä jotakin kriteereitä olisi. Niin sisäiselle kuin ulkoisellekin kauneudelle.
No, minä nyt olen kummallinen tässäkin asiassa. Suhteilussa meinaan. Ehkä olen jonkinasteinen suhdevastainen. Tai vain sitoutumiskammoinen .. :)Kilkenny on tosiaan samettia, mutta ohuehko maultaan. London Pride on mitä loistavin, oikein hyvin omaan makuuni.
Niin. Itse en niinkään kaipaa ihmisiä lähelleni, vaan sen yhden tietyn ihmisen todella lähelle. Ja suhteeksihan sitä sanottaisiin. Toki sen henkilön täytyy täyttää joitain kriteerejä, mutta aivan turha kysyä minulta millaisia ne ovat, en todellakaan tiedä, siis tarkemmin. Pitää miellyttää silmää riittävästi, pitää tulla juttuun, pitää olla riittävästi yhteistä maaperää. Siinä se pitkälti, itse sopeudun vaikka pieniä kiviä syömään, jos annetaan sille hyvä syy 😁
Ehkä olet saanut suhteista tarpeeksesi jo aiemmassa elämässä, et enää kaipaa sellaista yhteenliittymää?randombypasser kirjoitti:
Kilkenny on tosiaan samettia, mutta ohuehko maultaan. London Pride on mitä loistavin, oikein hyvin omaan makuuni.
Niin. Itse en niinkään kaipaa ihmisiä lähelleni, vaan sen yhden tietyn ihmisen todella lähelle. Ja suhteeksihan sitä sanottaisiin. Toki sen henkilön täytyy täyttää joitain kriteerejä, mutta aivan turha kysyä minulta millaisia ne ovat, en todellakaan tiedä, siis tarkemmin. Pitää miellyttää silmää riittävästi, pitää tulla juttuun, pitää olla riittävästi yhteistä maaperää. Siinä se pitkälti, itse sopeudun vaikka pieniä kiviä syömään, jos annetaan sille hyvä syy 😁
Ehkä olet saanut suhteista tarpeeksesi jo aiemmassa elämässä, et enää kaipaa sellaista yhteenliittymää?Niin.. ehkäpä. Olin 25 vuotta yhdessä exän kanssa. Ja erosin reilu vuosi sitten. Pääsyynä oli etten halunnut exän kanssa naimisiin. On hän osa elämääni nytkin. Tänään kävin hakemassa pitsat exälle, syötiin ne siellä ja jälkkäriksi tein kotonani meille pirtelöt. Exä on yhä yksi parhaita ystäviäni. Ja myös naapurini.
Minulle sopii paremmin kuin hyvin tämä järjestely mikä minulla on pujottelijan kanssa nyt. Tapailu ilman sitoumuksia. FWB- suhde. Se riittää minulle vallan mainioisti.
Rehellisesti sanottuna, minun on vaikeaa ymmärtää sitä tarvetta, mikä monella tuntuisi olevan siihen omaan kultaan. Minulta puuttuu ilmeisesti se kokonaan. Kun yritän samaistua siihen tunteeseen, että olisin jonkun oma kulta.. saan inhoreaktion. Jopa ällöttää ajatus siitä että joku toinen olisi minun oma. Edes jos vaikka olisin hullun lailla rakastunut. Eii..
Ja olen horoskoopiltani skorppari.. minun tulisi siis olla hullun mustasukkainen ja omistushaluinen.. no, eipä ole niihin uskominen.
"Että joku ukkeli on ollut hankalasti tavoitettava ja tuottanut siten haasteen, joka on jossain kohden ehkä myös voitettu."
On ollut kahdesti. Enkä ole voittanut haastetta, olen hävinnyt haasteen. Tullu rukkaset. :)
Ne voitetut on sitten aiheuttaneet ihan muunlaista päänvaivaa riittämiin."Ne voitetut on sitten aiheuttaneet ihan muunlaista päänvaivaa riittämiin."
Tää on sisään rakennettu ominaisuus miehissä, minimissäänkin paljon päänvaivaa 🤣randombypasser kirjoitti:
"Ne voitetut on sitten aiheuttaneet ihan muunlaista päänvaivaa riittämiin."
Tää on sisään rakennettu ominaisuus miehissä, minimissäänkin paljon päänvaivaa 🤣Joo. Huomattu. :)
Jos kaikki on hyvin, pitää heittäytyä hankalaksi.JasuM kirjoitti:
Joo. Huomattu. :)
Jos kaikki on hyvin, pitää heittäytyä hankalaksi."Joo. Huomattu. :)"
Hei, mitä!?!? Et sä saa sanoa naisena noin! 🤣
Ehdottomasti, ikinä ei asiat voi olla *vain* hyvin. Jos näyttää olevan, niin sen joka sen ensin huomaa, täytyy virittää heti jotain draamaa 😁randombypasser kirjoitti:
"Joo. Huomattu. :)"
Hei, mitä!?!? Et sä saa sanoa naisena noin! 🤣
Ehdottomasti, ikinä ei asiat voi olla *vain* hyvin. Jos näyttää olevan, niin sen joka sen ensin huomaa, täytyy virittää heti jotain draamaa 😁Saan kun saankin. :"D
Juuh, on oltava jotain edes kaukosäädin väärässä paikassa, jos ei muuta.JasuM kirjoitti:
Saan kun saankin. :"D
Juuh, on oltava jotain edes kaukosäädin väärässä paikassa, jos ei muuta.Kake väärässä kohtaa pöytää on pyhäinhäväistys, siitä kuuluukin vetää herne hormistoon 🤪
Joo en tiiä, äijät usein on herkkiä just jollekin tollaselle kuin kaken väärä paikka pöydällä tms., ehkä enemmän kuin millekään muulle. Kun ei osaa sanoittaa tunteitaan, niin otetaan se puhumisen oras mistä osataan.randombypasser kirjoitti:
Kake väärässä kohtaa pöytää on pyhäinhäväistys, siitä kuuluukin vetää herne hormistoon 🤪
Joo en tiiä, äijät usein on herkkiä just jollekin tollaselle kuin kaken väärä paikka pöydällä tms., ehkä enemmän kuin millekään muulle. Kun ei osaa sanoittaa tunteitaan, niin otetaan se puhumisen oras mistä osataan.Jep. Turhasta nuristaan, kun asiasta ei pääse nurisemaan. :)
JasuM kirjoitti:
Jep. Turhasta nuristaan, kun asiasta ei pääse nurisemaan. :)
Mutta kake väärässä kohtaa pöytää on aina hyvä syy aloittaa riita 😂
Mutta kake väärässä kohtaa pöytää on aina hyvä syy aloittaa riita 😂
Ja jatkaa taas seuraavallakin viikolla. :"D
JasuM kirjoitti:
Ja jatkaa taas seuraavallakin viikolla. :"D
Kyllä, koska se kake oli väärässä paikassa viime viikolla... 😂
Ja joka viikko muulloinkin! Jopa miehen omilta jäljiltä, ups. :"D
JasuM kirjoitti:
Ja joka viikko muulloinkin! Jopa miehen omilta jäljiltä, ups. :"D
Mies ei hukkaa eikä siirrä kakea. Ikinä. 🤣
- Anonyymi
Sivusta ...
Hmm, taitaakin siis olla terveellisintä vain "hukata" koko kapistus. Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ...
Hmm, taitaakin siis olla terveellisintä vain "hukata" koko kapistus.Ehdottomasti! Kakea ei tarvita onnellisessa kodissa.
- Anonyymi
Tuli vaan mieleen, että millä perusteella kake on miehen päätösvallan alla? Miksi mies muka määrittää sen oikean paikan? Eikö kake ole television omistajan omaisuutta ja muut pitäköön suunsa supussa?
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, että millä perusteella kake on miehen päätösvallan alla? Miksi mies muka määrittää sen oikean paikan? Eikö kake ole television omistajan omaisuutta ja muut pitäköön suunsa supussa?
Kyllä vain, mutta yleensä mies on se, joka haluaa sen uudemman, valtavan 8K OLED -telkkarin tupaan, vaikkei se mahdu edes ovesta sisään. Ja mies sen useimmiten pääosin maksaa, olkoonkin että yhteistaloudessa kaikki raha on tavallaan yhteistä.
Eeeeipä! Lähtee hakee kahvia ja laittaa kaken keittiönpöydälle, kohta kuuluu olkkarsita tuokaa takas se kaukosäädin, mihin sen jo joku ehti viedä!?
Sitten kun sanoo itse tai laoset, sä ite veit sen keittiöön, kato sieltä.
No perkele, enhän mä muistanu kun te rupesitte häiritsee mun ajatusta höpöttämällä niitä omia juttujanne. :)- Anonyymi
Kyllä vain, mutta yleensä mies on se, joka haluaa sen uudemman, valtavan 8K OLED -telkkarin tupaan, vaikkei se mahdu edes ovesta sisään. Ja mies sen useimmiten pääosin maksaa, olkoonkin että yhteistaloudessa kaikki raha on tavallaan yhteistä.
En ikinä eläisi yhteistaloudessa, vaan molemmilla on omat rahat.
JasuM kirjoitti:
Eeeeipä! Lähtee hakee kahvia ja laittaa kaken keittiönpöydälle, kohta kuuluu olkkarsita tuokaa takas se kaukosäädin, mihin sen jo joku ehti viedä!?
Sitten kun sanoo itse tai laoset, sä ite veit sen keittiöön, kato sieltä.
No perkele, enhän mä muistanu kun te rupesitte häiritsee mun ajatusta höpöttämällä niitä omia juttujanne. :)No niinhä mä sanoin, ei mies sitä hukkaa, vaan ne lapset tai puoliso jotka höpöttää niin, että unohtuu se, että kaikkein arvokkain elämässä oli otettu mukaan keittiöön. Ei mies sitä hukannut, vaan se höpötys 😂
Ai hitto, tästä lyhyestä kake-keskustelusta sais niin hyvän pätkän sitcomia tai pari kuninkaallista sketsiä 🤣randombypasser kirjoitti:
No niinhä mä sanoin, ei mies sitä hukkaa, vaan ne lapset tai puoliso jotka höpöttää niin, että unohtuu se, että kaikkein arvokkain elämässä oli otettu mukaan keittiöön. Ei mies sitä hukannut, vaan se höpötys 😂
Ai hitto, tästä lyhyestä kake-keskustelusta sais niin hyvän pätkän sitcomia tai pari kuninkaallista sketsiä 🤣Heheh, sais kunnon tilannekomiikkaa. Se on just tuollasta miesselittämistä. :D
Aina joku muu on syypää, kun jotain häviää tai hajoo tms.
Muut jotenkin vaikutti siihen, että joku juttu katos tai hajos. :)JasuM kirjoitti:
Heheh, sais kunnon tilannekomiikkaa. Se on just tuollasta miesselittämistä. :D
Muut jotenkin vaikutti siihen, että joku juttu katos tai hajos. :)Vein äsken miehelle kurillani jääkapista ison tölkin olutta ja ison ladin sohvalle, kesken pleikan. Hän katsoi mua, että emmä nyt ajatellu kaljaa juoda. :"D
Sanoin ota vaan nyt kun kultainen keskikaljankantaja tuo sohvalle asti. Niin jo laski pleikkaohjaimen kädestä, kai se sitten täytyy.
Hän totes et onhan toi hiustupsukin kun häntä. Mulla on ponnarilla pituudet.
Kysyin et saako nyt kehuja, kun toi kiltisti kaljan?
Vastasi, et ehkä sitten kun jääkaappiin alkaa ilmestyä kaljaa Jasun toimesta.
:"DJasuM kirjoitti:
Vein äsken miehelle kurillani jääkapista ison tölkin olutta ja ison ladin sohvalle, kesken pleikan. Hän katsoi mua, että emmä nyt ajatellu kaljaa juoda. :"D
Sanoin ota vaan nyt kun kultainen keskikaljankantaja tuo sohvalle asti. Niin jo laski pleikkaohjaimen kädestä, kai se sitten täytyy.
:"D*lasin siis
JasuM kirjoitti:
Heheh, sais kunnon tilannekomiikkaa. Se on just tuollasta miesselittämistä. :D
Muut jotenkin vaikutti siihen, että joku juttu katos tai hajos. :)MITÄÄÄÄ??? Ei ole mitään miesselittämistä, me eletään vain faktoilla! 🤣
Mut joo, vika on kyllä aina jonkun toisen, koska me ollaan virheettömiä adoniksia, kaikki me osataan, kaikki me tiedetään, koskaan olla mokattu mitään 🤪JasuM kirjoitti:
Vein äsken miehelle kurillani jääkapista ison tölkin olutta ja ison ladin sohvalle, kesken pleikan. Hän katsoi mua, että emmä nyt ajatellu kaljaa juoda. :"D
:"DAika paha 😂😂😂
Aika paha 😂😂😂
Hauska. Tykkään hänen vähän sarkastisesta huumorista. Se meillä toimii, naljailu huumori. :)
MITÄÄÄÄ??? Ei ole mitään miesselittämistä, me eletään vain faktoilla! 🤣
Mut joo, vika on kyllä aina jonkun toisen, koska me ollaan virheettömiä adoniksia, kaikki me osataan, kaikki me tiedetään, koskaan olla mokattu mitään 🤪Eikä poikkeusta miehessä kun miehessä. :D
JasuM kirjoitti:
Hauska. Tykkään hänen vähän sarkastisesta huumorista. Se meillä toimii, naljailu huumori. :)
Sarkastinen huumori on hienoa, vielä enemmän pidän brittien kuivasta ja lakonisesta huumorista, siitä kun ei aina tiedä oliko kyseessä huuli vai asiaa 👍
JasuM kirjoitti:
Eikä poikkeusta miehessä kun miehessä. :D
Ei tietenkään, samaan muottiinhan meidät on aina valettu. Eikä sitä muottia jumankauta saa muuttaa, se on ollut aivan hyvä jo kymmenentuhatta vuotta, kele 🤣
Aika paha 😂😂😂
Yks exä haki autonsa maalaamosta, sen mitä joskus hänen kanssa yhdessä pakkeloitiin.
Ja alkoi asentaa ovilistoja oven kylkeen takas paikoilleen. Ja ne ei mennykkään helposti enää takas. Meni räpeltämiseksi ja erehdyin vieressä katellessani sanoo, että onks paha homma saada takas ja hymyilin.
Niin ex alkoi potkia listaa paikalleen. Oli sitten auton ovi klommoilla, isosti. :"D
Kysyin et mitä vittua sä teet!?
NO SUN VIKA, MITÄS TULIT KYSELEE MITÄÄN!!!
:D
Tosi kun vesi. Oli kiva ostaa uus ovi autoon, eri värinen.randombypasser kirjoitti:
Sarkastinen huumori on hienoa, vielä enemmän pidän brittien kuivasta ja lakonisesta huumorista, siitä kun ei aina tiedä oliko kyseessä huuli vai asiaa 👍
Sama. Hyacintti on yks erinomainen taitaja. :)
Ei tietenkään, samaan muottiinhan meidät on aina valettu. Eikä sitä muottia jumankauta saa muuttaa, se on ollut aivan hyvä jo kymmenentuhatta vuotta, kele 🤣
Viheltelee. :D
JasuM kirjoitti:
Yks exä haki autonsa maalaamosta, sen mitä joskus hänen kanssa yhdessä pakkeloitiin.
Ja alkoi asentaa ovilistoja oven kylkeen takas paikoilleen. Ja ne ei mennykkään helposti enää takas. Meni räpeltämiseksi ja erehdyin vieressä katellessani sanoo, että onks paha homma saada takas ja hymyilin.
Niin ex alkoi potkia listaa paikalleen. Oli sitten auton ovi klommoilla, isosti. :"D
Kysyin et mitä vittua sä teet!?
NO SUN VIKA, MITÄS TULIT KYSELEE MITÄÄN!!!
:D
Tosi kun vesi. Oli kiva ostaa uus ovi autoon, eri värinen.Jotenkin... Kuulostaa... Emmä tiiä... Tutulta? 😂
JasuM kirjoitti:
Sama. Hyacintti on yks erinomainen taitaja. :)
Jep, siinä on yks hiton hyvä esimerkki kuivasta brittihuumorista 👍
JasuM kirjoitti:
Viheltelee. :D
Älä ny tu siihen vihelteleen, menee taas hommat pieleen, se on sun vika 🤪
Älä ny tu siihen vihelteleen, menee taas hommat pieleen, se on sun vika 🤪
Niin, sullekin tulee kirjoitusvirhe pian, jos viheltelen täällä! :"D
Jep, siinä on yks hiton hyvä esimerkki kuivasta brittihuumorista 👍
Ikinä ei kyllästy niihin pätkiin. Loistavaa huumoria. :)
JasuM kirjoitti:
Niin, sullekin tulee kirjoitusvirhe pian, jos viheltelen täällä! :"D
No ainakin tiedän ketä siitä syytää! Syytttäää! No hitto, ny tiiät!! 😛
JasuM kirjoitti:
Ikinä ei kyllästy niihin pätkiin. Loistavaa huumoria. :)
Kyllä, ne on niin loistavia, diggaan niin sitä H:n miestä kun se latoo kuivasti jotain 😁
Monty Python on toinen, missä tulee klassista brittitavaraa ja paljon.randombypasser kirjoitti:
No ainakin tiedän ketä siitä syytää! Syytttäää! No hitto, ny tiiät!! 😛
Hähää, heti toimi! ;D
Kyllä, ne on niin loistavia, diggaan niin sitä H:n miestä kun se latoo kuivasti jotain 😁
Monty Python on toinen, missä tulee klassista brittitavaraa ja paljon.Mainioita, kuten Mr. Beankin. I ❤️ Mr. Bean.
JasuM kirjoitti:
Hähää, heti toimi! ;D
Noitarovioita sytytellessä, tässähän menee taas koko hiton yö... On muuten sun vika, nainen 😂
JasuM kirjoitti:
Mainioita, kuten Mr. Beankin. I ❤️ Mr. Bean.
Oi, joo, ihana mr. Bean, aivan loistava! Syöpynyt mieleen se mr. Bean jenkeissä missä keskisormi heiluu, kun se ajattelee sen olevan tapa tervehtiä jenkeissä 😂
Oi, joo, ihana mr. Bean, aivan loistava! Syöpynyt mieleen se mr. Bean jenkeissä missä keskisormi heiluu, kun se ajattelee sen olevan tapa tervehtiä jenkeissä 😂
Sama oli mielessä just. Keskarin heilutus episodi. Hyvää tahtova Bean ja kaikki närkästyy. Voin samaistua. :'D
Noitarovioita sytytellessä, tässähän menee taas koko hiton yö... On muuten sun vika, nainen 😂
Hahhah. :"'D
JasuM kirjoitti:
Sama oli mielessä just. Keskarin heilutus episodi. Hyvää tahtova Bean ja kaikki närkästyy. Voin samaistua. :'D
Siihen tosiaan voi samaistua 😁
Käytän sitä toisinaan toimistolla, kaikki siellä kun muistavat episodin enemmän kuin hyvin, toimii pienenä kuittina, milloin asiasta, milloin vastauksena vinoiluun.
Mimmienergiaa, hiton loistava biisi
https://www.youtube.com/watch?v=UxxajLWwzqYrandombypasser kirjoitti:
Tässä jonkun lauluntekijän tai siis sanoittajan näyte huumorista. Tyjmempää biisiä saa hakea.
https://youtu.be/PoFxZjv8Kyw
Au au su au... Öy öy öy. :'DJasuM kirjoitti:
Hahhah. :"'D
Puut on kyllä loppu... Et viittis tuoda tullessas, poltettavaks, samallahan se menis, eikö?
JasuM kirjoitti:
Tässä jonkun lauluntekijän tai siis sanoittajan näyte huumorista. Tyjmempää biisiä saa hakea.
Au au su au... Öy öy öy. :'DAuts... Toi sattuu 🤣
JasuM kirjoitti:
Au au su au... Öy öy öy. :'DJa miehille tämä. :)
https://youtu.be/qYr9kIyambErandombypasser kirjoitti:
Siihen tosiaan voi samaistua 😁
Käytän sitä toisinaan toimistolla, kaikki siellä kun muistavat episodin enemmän kuin hyvin, toimii pienenä kuittina, milloin asiasta, milloin vastauksena vinoiluun.
Mimmienergiaa, hiton loistava biisi
https://www.youtube.com/watch?v=UxxajLWwzqYRohkeeta, jos joku on unohtanut episodin. :D
Heh, kukapa ei auton ruttaamisesta tykkäis. :P
(en) biisi on hyvä!randombypasser kirjoitti:
Puut on kyllä loppu... Et viittis tuoda tullessas, poltettavaks, samallahan se menis, eikö?
Tuon samalla kannullisen bensaa ja sytkärin. :D
JasuM kirjoitti:
Rohkeeta, jos joku on unohtanut episodin. :D
Heh, kukapa ei auton ruttaamisesta tykkäis. :P
(en) biisi on hyvä!Ei niinkään, meillä on pelkkiä torveloita toimistolla, joten kaikki ostaa kiltisti Kummeli-tyyppisen huumorin ja myös viljelee sellaista aktiivisesti. Seuraava rekry tulee olemaan nainen, kunhan vain löydän riittävän kovapäisen mimmin joka haluaa duunaa ATK:ta.
Sit menee Stigin biisikin uusiks
https://www.youtube.com/watch?v=G-3YxlZIhusJasuM kirjoitti:
Eikö. Siinä on hienoa laulantaa. Sun biisi? ;D
Laulaa Kata kyllä osaa, varsin hyvin, mutta ei toi ehkä ihan mun biisi ole.
Apulannan 60uutta ongelmaa osuu ja toimii paremmin mun kohdalla 😂
https://www.youtube.com/watch?v=iSy_U63WRq0&list=RDiSy_U63WRq0&start_radio=1JasuM kirjoitti:
Tuon samalla kannullisen bensaa ja sytkärin. :D
Jaa juu, no kyllä kannullinen riittää hyvin, sillä saa kunsitulet vähintäänkin 😉
Ei niinkään, meillä on pelkkiä torveloita toimistolla, joten kaikki ostaa kiltisti Kummeli-tyyppisen huumorin ja myös viljelee sellaista aktiivisesti. Seuraava rekry tulee olemaan nainen, kunhan vain löydän riittävän kovapäisen mimmin joka haluaa duunaa ATK:ta.
Sit menee Stigin biisikin uusiks
https://www.youtube.com/watch?v=G-3YxlZIhusNäytät haastattelun alkuun keskaria. :"D
Jos ymmärtää vitsin, saa paikan? ;}randombypasser kirjoitti:
Jaa juu, no kyllä kannullinen riittää hyvin, sillä saa kunsitulet vähintäänkin 😉
Sitten voi laulaakin, että...
https://youtu.be/xzQvGz6_fvA
:PJasuM kirjoitti:
Näytät haastattelun alkuun keskaria. :"D
Jos ymmärtää vitsin, saa paikan? ;}Firman maanantaipalaveri vedetään näillä nuotein
https://www.youtube.com/watch?v=720JoloEJBc
Tiedän pari leidiä, joilla pää kestäisi hyvin, mutta pitää vielä selvittää jaksaako ne ATK:ta, vaikkakin leidien rooli firmassa olis enemmän hallinnollinen.JasuM kirjoitti:
Sitten voi laulaakin, että...
https://youtu.be/xzQvGz6_fvA
:P
- Anonyymi
Mä olen useamman kerran ollut ihastunut sellaiseen alfaan, johon monet ihastuu. Ja mulle on käynyt niin, et kun oon tajunnut sen, että muutkin naiset on siitä tyypistä kiinnostuneita ja että tää mies nauttii siitä naisten pyörittämisestä, multa loppuu kiinnostus. En oo mikään kymppi, mut todellakin tällaisen yläpuolella. Kaikki on. Musta kiinnostavampi mies on se kiva ja hauskannäköinen, joka on kiinnostunut musta kuin se, naistennaurattaja ja superkomea, joka on kiinnostunut vähän kaikista, eniten itsestään.
Oikein hyvin avattu pointti! Ehkä se on niin, että beetat ottaa haasteen vastaan, alfat tajuaa tilanteen ja väistää takavasemmalle siitä turhasta leikistä...
- Anonyymi
Koko konsepti on miesten propagandaa.
Vaikeasti tavoitettava on oikeasti tavoittamaton, mutta miehet haluavat imarrella itseään joten sanovat naisen pelaavan.No en mä nyt ihan tota osta. Olen itse aikanaan (nuori, ei komea, ei viisas, hiton sitkeä vain...) valloittanut yhden haastavan tapauksen ja se ei ollut mikään peluri, vain hiton itsetietoinen, mikä oli ja on ollut hyvä, on tiennyt arvonsa eikä ole lähtenyt tyhjäpäiden juttuihin mukaan. Siis mun jälkeen ei ole lähtenyt.
- Anonyymi
No en mä nyt ihan tota osta. Olen itse aikanaan (nuori, ei komea, ei viisas, hiton sitkeä vain...) valloittanut yhden haastavan tapauksen ja se ei ollut mikään peluri, vain hiton itsetietoinen, mikä oli ja on ollut hyvä, on tiennyt arvonsa eikä ole lähtenyt tyhjäpäiden juttuihin mukaan. Siis mun jälkeen ei ole lähtenyt.
Ostat tai et, ihan sama mulle.
Anonyymi kirjoitti:
Ostat tai et, ihan sama mulle.
No se on sun asias jos et halua keskustella.
- Anonyymi
Tämä on teinimeininkiä. Olen aina ollut hyvin helppo sellaisille, joista olen pitänyt ja saavuttamaton niille, jotka eivät ole silleen viehättäneet.
- Anonyymi
Voi olla, mutta sitten teinejä on aika paljon, paljon myös 20-30-40-50 -vuotiaissa.
Olin samanlainen teininäkin.
- Anonyymi
En osaa sanoa muiden naisten puolesta, mutta itse en ainakaan ole lainkaan tavoittelevaa sorttia. Jos kuvio tuntuu turhan hankalalta niin annan olla.
- Anonyymi
Ja jos itse olen "hankala" niin se tarkottaa, että olen oikeasti täysin tavoittamaton = ei kiinnosta eikä tule kiinnostamaan, vaikka mies mitä temppuja tekisi.
- Anonyymi
Tämä tuntuu olevan naisille leimallisempaa, miehet on niitä jotka tykkää haasteista.
Multa puuttuu tuossa asiassa (ja monessa muussakin) kilpailuvietti. Jos miestä ei kiinnosta niin annan olla. Jos hän vaikuttaasiltä, ettei kiinnosta, niin annan olla. Jos hänen viestinsä on ristiriitainen niin annan olla. Mua ei kiinnosta saavuttaa jotain, josta saisi sitten mahdollisesti lopun ikänsä olla epävarma. Pätee moneen muuhunkin elämän osa-alueeseen. Viihdyn siellä, missä tiedän olevani se halutuin vaihtoehto.
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos itse olen "hankala" niin se tarkottaa, että olen oikeasti täysin tavoittamaton = ei kiinnosta eikä tule kiinnostamaan, vaikka mies mitä temppuja tekisi.
Tätä tapahtuu, siinä missä päinvastaistakin. Yleensä ne jotka eivät ole alkuunkaan kiinnostuneita antavat siitä todella selkeitä signaaleja, joita vain kännissä olevat eivät välttämättä tajua.
Anonyymi kirjoitti:
Multa puuttuu tuossa asiassa (ja monessa muussakin) kilpailuvietti. Jos miestä ei kiinnosta niin annan olla. Jos hän vaikuttaasiltä, ettei kiinnosta, niin annan olla. Jos hänen viestinsä on ristiriitainen niin annan olla. Mua ei kiinnosta saavuttaa jotain, josta saisi sitten mahdollisesti lopun ikänsä olla epävarma. Pätee moneen muuhunkin elämän osa-alueeseen. Viihdyn siellä, missä tiedän olevani se halutuin vaihtoehto.
Hmmm, eli tavallaan myös turvallisuushakuista, ei oteta riskejä jonkun hassun takia.
- Anonyymi
Tätä tapahtuu, siinä missä päinvastaistakin. Yleensä ne jotka eivät ole alkuunkaan kiinnostuneita antavat siitä todella selkeitä signaaleja, joita vain kännissä olevat eivät välttämättä tajua.
Puhun itsestäni, en ota kantaa muiden puolesta. Kännikalojen kanssa en ole juurikaan ikinä ollut tekemisissä. Osaan myös tarvittaessa sanoa niin selvästi, että sinä ei luulisi jäävän tyhmimmällekään epäselväksi. Tosin olen yleensä niin kiltti ja ystävällinen, että mun täytyy olla jo selkeästi ärtynyt, ennen kun toivotan toisen hevon vattuun.
Anonyymi kirjoitti:
Puhun itsestäni, en ota kantaa muiden puolesta. Kännikalojen kanssa en ole juurikaan ikinä ollut tekemisissä. Osaan myös tarvittaessa sanoa niin selvästi, että sinä ei luulisi jäävän tyhmimmällekään epäselväksi. Tosin olen yleensä niin kiltti ja ystävällinen, että mun täytyy olla jo selkeästi ärtynyt, ennen kun toivotan toisen hevon vattuun.
Selvä signaali, mutta ei välttämättä kännissä olevalle, tuo hevon vattuun toivottaminen, sitä juuri hain edellä. Vähemmän höyryissä oleva kyllä ymmärtää nopeastikin olevansa persona non grata, mutta sitten on se toinen porukka.
- Anonyymi
Hmmm, eli tavallaan myös turvallisuushakuista, ei oteta riskejä jonkun hassun takia.
Riippuu tapauksesta, että voiko sanoa noin. Siinä mielessä kyllä, että kiinnostus katoaa tollasen hankaluuden myötä hyvinkin nopeasti, vaikka sitä aluksi olisi ollutkin. Lakkaa vaan kiinnostamasta, jos tarvitsisi säätää. Mulla on parempaakin tekemistä ajallani, kuin metsästää jotakin miestä.
- Anonyymi
Selvä signaali, mutta ei välttämättä kännissä olevalle, tuo hevon vattuun toivottaminen, sitä juuri hain edellä. Vähemmän höyryissä oleva kyllä ymmärtää nopeastikin olevansa persona non grata, mutta sitten on se toinen porukka.
Ei mulla siis ole tarve käskeä toisten suksia mihinkään, vaan voin ihan jutella mukavia, vaikka ei kiinnostaisi yhtään. Siihen tosiaan tarvitaan tyrkytystä ja liki tunkemista, jotta ärsyynnyn. Noin yleisesti ottaen voin jutella ihan kenelle vaan.
- Anonyymi
Oikea termi on vaikeasti tavoiteltava. Vaikeasti tavoitettava ei vastaa puhelimeen edes työssä
virka-aikana.Vaikeasti tavoitettava = ei vastaa kontaktointiin, ongelma on kohteessa
Vaikeasti tavoiteltava = on vaikea tavoitella, eli ongelma on itsessä, ei kohteessa
Anyway, ymmärsit lukemasi pointin, eli vastaa kysymykseen, älä sivuseikkoihin, kiitos.- Anonyymi
Vaikeasti tavoitettava = ei vastaa kontaktointiin, ongelma on kohteessa
Vaikeasti tavoiteltava = on vaikea tavoitella, eli ongelma on itsessä, ei kohteessa
Anyway, ymmärsit lukemasi pointin, eli vastaa kysymykseen, älä sivuseikkoihin, kiitos.Älä ole jäykkä tosikko…
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole jäykkä tosikko…
Olenpas, mainitsin sen siinä Tosikko-ketjussakin, olen tämmöinen hiton kankea ja muottiinsa valettu jäärä, tosikko typeryyteen asti.
- Anonyymi
Jaa, kyllä sana haastava sanan ihminen yhteydessä tarkoittaa käytösongelmaa jossain muodossa ainakin minun kokemuksen mukaan. Helpommin ilmaistuna sen haastavan kanssa joutuu vääntämään vähän kaikesta. Ei jaksa, ei sitten millään.
- Anonyymi
Naisilla taitaa olla niin että jos mies esittää vaikeasti tavoiteltavaa, nainen siirtyy seuraavaan joka tekee selväksi että haluaa naisen... Silloin on turha enää itkeä perään. Näin ainakin itselläni.
Voipi olla, joo. Ehkä naiset keskimäärin kaipaavat selkeämmän signaalin haluttavuudestaan, miehet saattavat ueammin, ehkä, olla haasteiden perässä.
- Anonyymi
Juuri näin. Se pitää olla selvää tai sitten loppuu sekunnissa. Et olisi voinut enää paremmin asiaa ilmaista. Ei lisättävää.
- Anonyymi
Aivan kauheita kommentteja, osa niistä.
Onneksi me miehet olemme sivistyneempiä ja ajattelemme enemmän vastapuolen tunteilla.
Näen edessäni vain hyviä naisia, en ole oikea taho heitä tuomitsemaan.
Silti osan heistä olen kieltänyt itseltäni selvistä syistä. Eri tavoitteet eri aikaan ja nainen on jopa joskus tuntunut niin hyvältä ettei se seksuaalinen juttu olisi korvannut hänen tavoitteitaan. Meille miehille on arvokasta tunnistaa myös se mitä naiset meiltä odottavat. Meidän tehtävä on myös suojella naisia, vittu miltä...no itseltämme:)
AV - Anonyymi
Aina löytyy hankalia ukkeleita ja akkeleita. :)
- Anonyymi
Se että mies on vaikeasti tavoitettava tai esittää sellaista, tarkoittaa että hän ei ole kiinnostunut (tai kiinnostunut tasan niin kauan kuin on saamassa p*llua), mutta ei osaa sanoa sitä suorasti. Eli on väärällä tavalla hienotunteinen, moukka. Tai sitten vaan ihan mulkku, leikkii naisen tunteilla. Säälittävä.
- Anonyymi
Haluaisin että asetat viestisi kohtaan mies, naisen ja ajatellaan viestisi uudelleen.
En pidä naisia jotka haluavat seksiä säälittävinä, pidätkö sinä itse?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin että asetat viestisi kohtaan mies, naisen ja ajatellaan viestisi uudelleen.
AVSivusta ... musta toi pätee täysin myös toisinpäin. Oleellista ei ole se onko kiinnostunut (vain) seksistä. Oleellista on se saako sen asian ilmaistua. On täysin ok haluta (vain) seksiä, mutta on väärin esittää jotain muuta saadakseen seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSamalta viivalta et voi tätä juttua katsoa. Tai voit, mutta se on hyödytöntä.
Naisen kanssa asia on erilainen. Nainen on seuraleikeissä sopivan hankalasti tavoitettava, sehän pitää miehen mielenkiintoa yllä. Eri asia, jos ollaan ainoastaan panemaan menossa, silloin kyseessä on tarpeiden tyydyttäminen, eikä leikitä vaikeaa. Mutta, kun ei olla varsinaisesti haluamassa ketään, ei ole tarvetta saada, ei valloittaa tai metsästää miestä, silloin nainen antaa asioiden tapahtua rauhassa. Kiinnostunut mies löytää kyllä keinon löytää tiensä naisen sydämeen (ja pikkareihin). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ... musta toi pätee täysin myös toisinpäin. Oleellista ei ole se onko kiinnostunut (vain) seksistä. Oleellista on se saako sen asian ilmaistua. On täysin ok haluta (vain) seksiä, mutta on väärin esittää jotain muuta saadakseen seksiä.
Sen yö näyttää ja aamu varmistaa?
Paha olo ja yritä unohtaa?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen yö näyttää ja aamu varmistaa?
Paha olo ja yritä unohtaa?
AVHuijausta on turha yrittää perustella omalla epävarmuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijausta on turha yrittää perustella omalla epävarmuudella.
Juuri näin.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ... musta toi pätee täysin myös toisinpäin. Oleellista ei ole se onko kiinnostunut (vain) seksistä. Oleellista on se saako sen asian ilmaistua. On täysin ok haluta (vain) seksiä, mutta on väärin esittää jotain muuta saadakseen seksiä.
Täysin samaa mieltä! Jos mies tai nainen haluaa vain seksiä, ollaan aikuisia ja vapaita itse päättämään omasta elämästään, mikä sen tekee pahaksi, vasten mieleiseksi tai säälittäväksi? JOS ihminen saa yhdenillan jutuista riittävästi jotain, oma moraali ei estä ja mukana on kaksi vapaaehtoista, miksi se olisi kiellettyä? Raamatun kirjoittamisen aikaan ymmärrän syyn pidättäytymiskäskyyn, seksillä oli seurauksia… nykyään on ehkäisy. Ymmärrän myös pidättäytyminen nuorena, kun seksuaalinen itsetunto vielä kehittyy ja ei vielä uskalla olla oma itsensä. Itse koin ekan yhdenillan jutun vasta yli 25v ensimmäisen 4.5v pitkän suhteen jälkeen. Ei välttämättä kovin yleistä, mutta ihan tietoinen ratkaisu. Naisen kannalta yhdenillan jutuissa on ongelmana, että harvoin kokemus on kovin kummoinen. Tunneyhteyttä eikä hellyyttä ei ole ja pahimmillaan mies luulee olevansa pornoelokuvan ”tähti”. Rakastelu on paljon monisyisempi ja aistillisempi asia kuin 5min ulos-ja-sisään. Yksi täysin erilainen pienehköstä otannastani löytyy, viimeisin kokemus. En koe myöskään pirpanan ja pujottelijan valitsemaa suhdemuotoa moraalisesti huonoksi. Jos kumpikin on tyytyväinen eikä haaveile perinteisestä suhteesta, mitä pahaa rakkaudellisessa kohtaamisessa voisi olla?
Itse FWB suhteen ongelmaksi ei kohdallani nousisi mustasukkaisuus. Jos on sovittu, että kumpikin saa suhata niin kuin haluaa, sen pitää olla ok molemmin puolin. Luulen, että isompi ongelma olisi tunteiden syttyminen ja syventyminen. En lähtisi edes FWB ellei kumppanin kanssa klokkaisi myös henkisesti ja jos ei kemiaa löydy. Ja jos klikkaa, tunteiden syttyminen olisi enemmän kuin todennäköistä. Käytännössä suhde pitäisi lopettaa ennen kuin tunteet liikaa syvenee.
Jos antaa ymmärtää ikuista rakkautta sanoin tai rivien välistä, mutta haluaa vain ottaa sen mitä saa tekee väärin. Samoin on itseään kohtaan väärin hakea rakkautta yhdenillan jutuista. Siitä ei tule kuin paha mieli.
AW kommenttia, että naista pitää suojella miehiltä en osta. 😂 Nainen osaa kyllä itse arvioida kenen kanssa on valmis suhdetta syventämään intiimille tasolle, ja jos nainen lähtee mukaan FWB tai yhdenillan ajatukseen, se tapahtuu omasta päätöksestä eikä sen takia että nainen kuvittelisi kietovansa miehen simpukallaan lopuksi elämäksi mereen.
Harva hyväksyy kumppanikseen ketä vaan, oli sitten mies tai nainen. Tärkeä on miettiä omat rajat ja pitää niistä kiinni.
- Anonyymi
Varmaan enimmäkseen niin, miten muutkin naiset vastailleet :) Haaste on lähinnä sillä tasolla, kummalla toisen yli ote. Sellainen emotiaalinen, kun tunnetaan riittävän hyvin ja kuitenkin riittävällä etäisyydellä. Se taas saattaa saattaa kierteeseen.. hyvä kun kysyit :)
- Anonyymi
Yritetään uudestaan kun palstasensuuri hävitti edellisen.
Eli jos nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa lopetan aina heti siihen. Ei on ei ja jos yrittäisin väkisin se olisi ahdistelua.
Vaimoni ei ollut vaikea, vaan helppo koska oli kiinnostunut minusta samoin minä hänestä. Mitään peliä ei siis tarvittu ja peli olisi tarkoittanut siirtoa seuraavaan kohteeseen.Parastahan se on, jos molemmat on samalla sivulla ja kiinnostuneita toisistaan. Mutta muutakin näkee, ilman #metoo -säätöä, vain kiusoittelevia ihmisiä, ehkä epävarmoja siitä mitä haluavat, ehkä vain epävarmoja.
- Anonyymi
Nimenomaan vaikeasti tavoiteltavan esittäminen usein vain tappaa miehen mahdollisen orastavan mielenkiinnon.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan vaikeasti tavoiteltavan esittäminen usein vain tappaa miehen mahdollisen orastavan mielenkiinnon.
- SheenaToisinaan kyllä, toisinaan taas ei, riippunee miehestä ja miehen kiinnostuksen asteesta. Sekä ehkä myös siitä, onko esitys ehdoton vai jättääkö se tilaa yrittämiselle, onko ehkä jotain pientä vinkkiä annettu tai vain jätetty torjunta niin kevyeksi, että toisenlainenkin tulos voisi olla mahdollisuuksien rajoissa.
- Anonyymi
Toisinaan kyllä, toisinaan taas ei, riippunee miehestä ja miehen kiinnostuksen asteesta. Sekä ehkä myös siitä, onko esitys ehdoton vai jättääkö se tilaa yrittämiselle, onko ehkä jotain pientä vinkkiä annettu tai vain jätetty torjunta niin kevyeksi, että toisenlainenkin tulos voisi olla mahdollisuuksien rajoissa.
"Kiinnostuksen asteesta"?
Sitä on joko kiinnostunut tai ei ole. Kaikki peli ja pelleily on merkki, että kiinnostusta ei todellakaan ole, mutta sitä ei vain uskalleta tai kehdata myöntää.
Jos mä tykkään lihapullista, niin mä tykkään silloin lihapullista enkä mä ehkä niistä tykkää tai katsotaan myöhemmin tykkäänkö sittenkin.
Se on joko tai tavallisilla ihmisillä. Anonyymi kirjoitti:
"Kiinnostuksen asteesta"?
Sitä on joko kiinnostunut tai ei ole. Kaikki peli ja pelleily on merkki, että kiinnostusta ei todellakaan ole, mutta sitä ei vain uskalleta tai kehdata myöntää.
Jos mä tykkään lihapullista, niin mä tykkään silloin lihapullista enkä mä ehkä niistä tykkää tai katsotaan myöhemmin tykkäänkö sittenkin.
Se on joko tai tavallisilla ihmisillä.Jos sulle lyödään elämäsi ekan kerran ne lihapullat eteen, niin tasan tarkkaan et tiedä tykkäätkä vai et. Jos saatat katsoa kaunista annosta kiinnostuneena, mutta joku laittoi kastikkeeseen rakuunaa josta et pidä ja siinäpä sitten arvot. Kiinnostaisi kyllä, mutta uskallanko maistaa? Entä jos se on ihan skeidaa, koska rakuuna? Mutta ulkoasu houkuttelee...
Ei ole olemassa muita kuin veteen piirrettyjä rajoja, kaikki on kovin suhteellista.
- Anonyymi
Ei toimi toisinpäin, josko nyt naisillakaan.
Vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on rooli, ikäänkuin testaamista tunnejärjestelmän ulkopuolella. Siksi siinä tapahtuu paljon virheitä ja tulos saattaa olla hyvinkin on epämieluisa.
- SheenaHmmm, mutta luulenpa, että toisinaan toimii. Kyse ei välttämättä ole roolista, vaan omasta epävarmuudesta tai epävarmuudesta se vikittelijän suhteen. Otetaan aikalisä, joka näyttäytyy sitten vaikeasti tavoittevana olemisena toiselle osapuolelle.
Hmmm, mutta luulenpa, että toisinaan toimii. Kyse ei välttämättä ole roolista, vaan omasta epävarmuudesta tai epävarmuudesta se vikittelijän suhteen. Otetaan aikalisä, joka näyttäytyy sitten vaikeasti tavoittevana olemisena toiselle osapuolelle.
Hyvä oivallus! En koe olevani itse vaikea, mutta pelkään. Mitä pelkään? No omia tunteitani, jos ne roihahtaa valtoimenaan (enhän minä sitä tiedä käykö niin ja koska). Silloin pitää saada vetää henkeä ja kerätä rohkeus. Pieni aikalisä, vaikka puoli päivää, on joskus tarpeeseen. Omakohtaisesti olen juuri sellainen, joskus pitää kelata hetki ujostelen ja mietin itseäni, ja sitten taas voin olla hyvinkin rohkea, kun olen sinut itseni kanssa.
Jos vastapuoli kyllästyy viikossa tai kahdessa, ei jutulla olisi muutenkaan tulevaisuutta. Ja jos ensisijaisesti on mielessä seksi, eikä itse ihminen, löytyy siihen kumppani helpomminkin.
En pidä pelaamisesta. En halua lisätä toisen epävarmuutta epävarmuuden takia! Joskus epävarmuutta vaan tulee pyytämättä, vain koska kyseessä on alku tai alku, joka ei alkanutkaan. Joskus juuri tapaamani mies sanoi, että ei tiedä haluaako seurustella ja onko vapaana viikonloppuna. Vastasin että ok, sitten voin hyvin lähteä tyttöjen kanssa ulos ja tavataan joku toinen kerta. En kestänyt montaa tuntia, kun alkoi tekstiviestien pommitus…. ja sinä yönä mies ilmoitti, että saisiko tulla yöksi kun tulen kotiin ja itseasiassa seurustelukin kiinnostaa. Ihmisen pitää itse saada valita haluaako vai ei, ja mitä haluaa ja milloin on valmis.- Anonyymi
Hmmm, mutta luulenpa, että toisinaan toimii. Kyse ei välttämättä ole roolista, vaan omasta epävarmuudesta tai epävarmuudesta se vikittelijän suhteen. Otetaan aikalisä, joka näyttäytyy sitten vaikeasti tavoittevana olemisena toiselle osapuolelle.
Voiko puhua "toimimisesta", jos epäonnistumisprosentti on suuri?
Saattaapa olla myös, että se vikittelijä testaa, esimerkiksi saako houkuteltua kohteen sekstailemaan kanssaan, keinoja kaihtamatta. Keinoina käytetään tietysti sellaisia, joiden ajattelee tehoavan "vaikeasti tavoiteltavaan" ja usein ne osuvatkin yhteen. Pitkän kissa-hiiri leikin jälkeen vikittelijä onnistuu ja vaikeasti tavoiteltava ryhtyy suhteeseen, tai ainakin seksiin. Mutta auvoa ei kestä kauaa, kun vikittelijä siirtyy toiseen kohteeseen tai vaikeasti tavoiteltava huomaa, että kissa-hiiri leikki olikin kaikkein mukavinta. Ei mikään suhde.
"Aikalisä" on aina syvältä. Siinä ei olla tosissaan mukana missään, paitsi toisen tai molempien riekuttaminen löyhässä epämääräisessä hirressä.
- Sheena Emberizi kirjoitti:
Hyvä oivallus! En koe olevani itse vaikea, mutta pelkään. Mitä pelkään? No omia tunteitani, jos ne roihahtaa valtoimenaan (enhän minä sitä tiedä käykö niin ja koska). Silloin pitää saada vetää henkeä ja kerätä rohkeus. Pieni aikalisä, vaikka puoli päivää, on joskus tarpeeseen. Omakohtaisesti olen juuri sellainen, joskus pitää kelata hetki ujostelen ja mietin itseäni, ja sitten taas voin olla hyvinkin rohkea, kun olen sinut itseni kanssa.
Jos vastapuoli kyllästyy viikossa tai kahdessa, ei jutulla olisi muutenkaan tulevaisuutta. Ja jos ensisijaisesti on mielessä seksi, eikä itse ihminen, löytyy siihen kumppani helpomminkin.
En pidä pelaamisesta. En halua lisätä toisen epävarmuutta epävarmuuden takia! Joskus epävarmuutta vaan tulee pyytämättä, vain koska kyseessä on alku tai alku, joka ei alkanutkaan. Joskus juuri tapaamani mies sanoi, että ei tiedä haluaako seurustella ja onko vapaana viikonloppuna. Vastasin että ok, sitten voin hyvin lähteä tyttöjen kanssa ulos ja tavataan joku toinen kerta. En kestänyt montaa tuntia, kun alkoi tekstiviestien pommitus…. ja sinä yönä mies ilmoitti, että saisiko tulla yöksi kun tulen kotiin ja itseasiassa seurustelukin kiinnostaa. Ihmisen pitää itse saada valita haluaako vai ei, ja mitä haluaa ja milloin on valmis.Pelko on viisauden alku, jos se ei ole herrana vaan renkinä, tapulissa. Pelkoihin on syynsä, elämä on opettanut asioita ja se panee hiukan harkitsemaan. Sekin olisi hyvä kyetä sanoittamaan toiselle, jos siis kokee toisen kiinnostavaksi, mutta jokin mietityttää. Jos se toinen on tosissaan liikenteessä, niin niillä saatesanoilla varmasti malttaa antaa tovin aikaa. Ja jos ei, niin off you go, fare well.
Noissa suhdeasioissa olen itsekin aika samanlainen, en tartu heti tilanteeseen, vaan ehkä lähinnä hämmennyn ja jään miettimään mitä tapahtui, mitä sisälläni liikkuu, mitä se toinenoikein duunaa. Se voi olla päivä, voi olla pari viikkoakin, on ollut joskus pidempäänkin. Asioita tapahtui ja joskus jäi tapahtumatta, elämää.Anonyymi kirjoitti:
Voiko puhua "toimimisesta", jos epäonnistumisprosentti on suuri?
Saattaapa olla myös, että se vikittelijä testaa, esimerkiksi saako houkuteltua kohteen sekstailemaan kanssaan, keinoja kaihtamatta. Keinoina käytetään tietysti sellaisia, joiden ajattelee tehoavan "vaikeasti tavoiteltavaan" ja usein ne osuvatkin yhteen. Pitkän kissa-hiiri leikin jälkeen vikittelijä onnistuu ja vaikeasti tavoiteltava ryhtyy suhteeseen, tai ainakin seksiin. Mutta auvoa ei kestä kauaa, kun vikittelijä siirtyy toiseen kohteeseen tai vaikeasti tavoiteltava huomaa, että kissa-hiiri leikki olikin kaikkein mukavinta. Ei mikään suhde.
"Aikalisä" on aina syvältä. Siinä ei olla tosissaan mukana missään, paitsi toisen tai molempien riekuttaminen löyhässä epämääräisessä hirressä.
- SheenaNiin, sanasta sanaan vastaukseni oli "toisinaan toimii", oikein hyvää poliitikon kieltä, jättää paaaaaaljon tilaa tulkinnoille :)
Voi hyvin olla, että vikittelijä testaa, ottaa epävarmuuden esittämisellä tilanteessa vallan, aika tavanomaista sekin.
Aikalisä, jos suhde ei ole vielä alkanut, voi toimiakin, mikäli se on kohtuullisen mittainen ja asioista kyetään sanomaan suoraan. Jos se aikalisä on mitään muuta tai missään muussa tilanteessa, niin se useimmiten kannattaa lukea siten, ettei toista juuri nappaa tai ainakin olet varasijalla, eli ihan täyttä tuubaa. Mutta toi siis omien kokemusten puitteissa, empiirinen otantani on kuitenkin aika suppea :)randombypasser kirjoitti:
Pelko on viisauden alku, jos se ei ole herrana vaan renkinä, tapulissa. Pelkoihin on syynsä, elämä on opettanut asioita ja se panee hiukan harkitsemaan. Sekin olisi hyvä kyetä sanoittamaan toiselle, jos siis kokee toisen kiinnostavaksi, mutta jokin mietityttää. Jos se toinen on tosissaan liikenteessä, niin niillä saatesanoilla varmasti malttaa antaa tovin aikaa. Ja jos ei, niin off you go, fare well.
Noissa suhdeasioissa olen itsekin aika samanlainen, en tartu heti tilanteeseen, vaan ehkä lähinnä hämmennyn ja jään miettimään mitä tapahtui, mitä sisälläni liikkuu, mitä se toinenoikein duunaa. Se voi olla päivä, voi olla pari viikkoakin, on ollut joskus pidempäänkin. Asioita tapahtui ja joskus jäi tapahtumatta, elämää.Jos ei voi toimia omana itsenään, vaikka se tarkoittaisi, että joskus täytyy miettiä hetki tai joskus ujostuttaa, tuskin kelpaa myöhemminkään omana itsenään.
Jos huomaa löytäneensä mahdollisesti sen oikean (ei niitä tule montaa kertaa elämässä vastaan)(vaikka ei se alussa olisi kuin intuitio), ehtii muutaman päivän odottaa. Jos on kiire tyhjentää kassit ensimmäiseen mahdolliseen rakoon (anteeksi brutaali ilmaisu), sitten pari päivää on varmasti liikaa ja sen haluamansa saa paljon helpomminkin.Emberizi kirjoitti:
Jos ei voi toimia omana itsenään, vaikka se tarkoittaisi, että joskus täytyy miettiä hetki tai joskus ujostuttaa, tuskin kelpaa myöhemminkään omana itsenään.
Jos huomaa löytäneensä mahdollisesti sen oikean (ei niitä tule montaa kertaa elämässä vastaan)(vaikka ei se alussa olisi kuin intuitio), ehtii muutaman päivän odottaa. Jos on kiire tyhjentää kassit ensimmäiseen mahdolliseen rakoon (anteeksi brutaali ilmaisu), sitten pari päivää on varmasti liikaa ja sen haluamansa saa paljon helpomminkin.No ylipäätään jos ei pysty toimimaan omana itsenään, on peli mennyt vaikeaksi tai ainakin vaikeasti ennukoitavaksi, pitkän päälle voi olla haasteita tiedossa.
Itse en kyllä odottele sekuntiakaan, jos koen kohdanneeni sen oikean, mutta sitä kokemusta ei kovin usein kohtaa, harvinaista herkkua, joskus jopa ainutkertaista.
Ilmaisusi ei ole brutaali, pelkästään arkinen :)
Kassien tyhjentäjät on oma seurakuntansa, mutta sillekin porukalle löytyy alttarinsa.
- Anonyymi
Naisten näkemyksiä kysytään, mutta tuuppaan omani siitä huolimatta:
Ikinä ole jaksanut mitään pelejä tai "vaikeasti tavoitettavia" naisia jahdata. Eli haasteille piutpaut ja normaali, täysjärkinen nainen kiikariin.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Naisena allekirjoitan tuon miehisen näkemyksesi.
Kyllä olen huomannut, että tuollaistakin joillakin naisilla ilmenee, että saavuttamattomuus kiinnostaa.
Itsellä on kuitenkin täysin toisinpäin. Miehen pitää olla mahdollisimman helposti saavutettava, siitä lähdetään :) En ole ikinä kiinnostunut kenestäkään, joka ei ole tuonut ilmi, että on kovasti kiinnostunut minusta. Usein vielä niin, että osoittaa voimakkaasti kiinnostustaan mua kohtaan, mutta torjuu samalla muita naisia selkeäsanaisesti. Etenkin jos nämä naiset ovat minusta hyvinkin tavoiteltavia ja viehättäviä, tämä on jäänyt mieleen ja vaikuttanut omaan kiinnostukseeni.
Tietenkään sitten se, että on sinnikäs ja kiinnostunut, ei automaattisesti merkitse sitä että minä kiinnostuisin. Mutta se on silti lähtökohta, josta oma kiinnostus joko alkaa tai ei ala.Niin se usein tuo vaikeasti tavoitettava(saavutettava) edellyttää sitä, että siinä missä ollaan etäisiä, niin annetaan ymmärtää että ollaan itse kiinnostuneita tms., ainakin aika ajoin, vaikuttaisi kuuluvan siihen peliin. Ja tuntuu toimivan usein miehiin, liekö jotain ikiaikaista evoluution tuomaa lisäkivaa :)
Niin se usein tuo vaikeasti tavoitettava(saavutettava) edellyttää sitä, että siinä missä ollaan etäisiä, niin annetaan ymmärtää että ollaan itse kiinnostuneita tms., ainakin aika ajoin, vaikuttaisi kuuluvan siihen peliin. Ja tuntuu toimivan usein miehiin, liekö jotain ikiaikaista evoluution tuomaa lisäkivaa :)
Ok, ai siin on tuommonen koukku🤔 Luulen, että ainakin naiset olettaa tuolloin, että se kiinnostuneena oleminen on ihan platonista ja nimenomaan kirjaimellisesti kiinnostusta toisesta ihmisenä, ei mahdollisena tulevana kumppanina.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ok, ai siin on tuommonen koukku🤔 Luulen, että ainakin naiset olettaa tuolloin, että se kiinnostuneena oleminen on ihan platonista ja nimenomaan kirjaimellisesti kiinnostusta toisesta ihmisenä, ei mahdollisena tulevana kumppanina.
Voit hyvin olla oikeassa, varmaan useimmiten juuri noin ja vain harvoin ihan ns. pelailuna.
- Anonyymi
Jos on liian vaikea, ei löydä parisuhdetta ollenkaan. Harva jaksaa loputtomiin jahdata nihkeästi lämpenevää kumppania. Vaikeasti tavoiteltava henkilö ei välttämättä ole kiva ja tasapainoinen. Joten kannattaako tavoitella sellaista?
No valitettavasti niitäkin löytyy, jotka jaksavat hämmentävän pitkään roikkua toivossa ja jopa "jahdata", etenkin jos toinen antaa mitään positiivisia signaaleja, vaikka vain ollakseen ystävällinen.
Kukaan meistä ei välttämättä ole tasapainoinen, alkujaankaan, saatikka koko elämänsä ajan, joten jättäisin sen aspektin ulos parisuhdemarkkinoilta ilman selkeää diagnoosia, mieluiten otsaan tatuoituna :)
- Anonyymi
Ei toimi toisinpäin. Jos mies esittää vaikeasti tavoiteltavaa tai on kylmäkiskoinen ja tyly, niin satavarmasti hän ei ole kiinnostunut. Naisten vastaava käytös on puolestaan miehille vastustamaton houkutus ja haaste, koska miehet haluavat metsästää ja valloittaa.
Mitä hankalampi nainen, sitä suositumpi saalis hän on.
Helpot ja säyseät naiset on tylsiä, jotka kelpaa korkeintaan pikapanoksi. Ei vaimomatskua.
Aloitteellinen nainen on myrkkyä, joka on uhka miehiselle egolle. Selkeä hutsu.
Naisen ei KOSKAAN pidä olla aloitteellinen. Ja jos haluaa maksimoida miesten suosion, niin pitää olla mahdollisimman vitt-mainen ja ilkeä narttu.
Miehet voi sitten parisuhteessa ihmetellä, kun siitä nartusta ei kuoriutunutkaan pullantuoksuista kotihengetärtä."Miehet voi sitten parisuhteessa ihmetellä, kun siitä nartusta ei kuoriutunutkaan pullantuoksuista kotihengetärtä."
🤣🤣🤣
En kyllä tiiä, en ite jaksa jahdata hankalaa emäntää juuri pätkääkään, mutta ehkä olen joku outolintu. En ota sellaista haasteena, vaan juurikin vmäisenä narttuja ja sellasella en tee mitään, saa mennä sulostuttamaan jonkun toisen pullantuoksuista unelmaa 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156