Olen parantunut incel-ajatusmaailmasta

Jossain vaiheessa jokin vain napsahti. Nyt vanhat ajatusmallini tuntuvat naurettavilta. Joskus vaan käy näin 🤷‍♂️

134

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla mistä se lähti. Osaatko sanoa oliko parantumiselle joku tietty alkusysäys? Tapahtuiko jotain erilaista tai opitko tuntemaan uusia ihmisiä tai menitkö johonkin uuteen ympäristöön ja näit asioita, jotka eivät sopineet sun vanhaan maailmankuvaan tmv?

      • Se lähti kerta kaikkiaan lisääntyneestä elämäntyytyväisyydestä. Jotenkin aloin kaiken kaikkiaan vierastamaan uhriutumis ajatusta elämän suhteen.

        Sitten aloin kiinnittämään huomiota millaiset ihmiset hokevat incel-sanomaa. Yleensä heissä itsessään on jotain vikaa, kuten nyt esimerkiksi naisviha. Incelit kuitenkin kieltäytyvät muuttumasta tai kehittämästä itseään, jotta tilanne voisi muuttua. Siispä yksinolo on loppupeleissä heidän oma valintansa, eikä naisten vika.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se lähti kerta kaikkiaan lisääntyneestä elämäntyytyväisyydestä. Jotenkin aloin kaiken kaikkiaan vierastamaan uhriutumis ajatusta elämän suhteen.

        Sitten aloin kiinnittämään huomiota millaiset ihmiset hokevat incel-sanomaa. Yleensä heissä itsessään on jotain vikaa, kuten nyt esimerkiksi naisviha. Incelit kuitenkin kieltäytyvät muuttumasta tai kehittämästä itseään, jotta tilanne voisi muuttua. Siispä yksinolo on loppupeleissä heidän oma valintansa, eikä naisten vika.

        Kuulostaa hyvältä. 😊

        Itsetyytyväisyyteen ja omaan hyvään oloon kannattaa tosiaan panostaa. Se tarkottaa tietysti eri asioita eri ihmisille, mutta kaikille yhteistä on se, että se oma hyvä olo näkyy ulospäin. Tyytyväinen ja hyvää oloa tunteva ihminen on parempaa seuraa ja viehättävämpikin.


      • Anonyymi

        Olisi myös kiva kuulla esimerkkejä ihan konkreettisesti, mitä AP ajatteli ennen ja mitä nyt.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se lähti kerta kaikkiaan lisääntyneestä elämäntyytyväisyydestä. Jotenkin aloin kaiken kaikkiaan vierastamaan uhriutumis ajatusta elämän suhteen.

        Sitten aloin kiinnittämään huomiota millaiset ihmiset hokevat incel-sanomaa. Yleensä heissä itsessään on jotain vikaa, kuten nyt esimerkiksi naisviha. Incelit kuitenkin kieltäytyvät muuttumasta tai kehittämästä itseään, jotta tilanne voisi muuttua. Siispä yksinolo on loppupeleissä heidän oma valintansa, eikä naisten vika.

        "Yleensä heissä itsessään on jotain vikaa, kuten nyt esimerkiksi naisviha. Incelit kuitenkin kieltäytyvät muuttumasta tai kehittämästä itseään"

        Aivan noin. On todella nurinkurista, että nämä naisvihaajat vinkuvat "oikeudestaan" naiseen. Kukaan tuollaisia miehiä siedä. Sitten muka syrjintä johtuu inceleiden ulkonäöstä, voi hyvää päivää. Itse tekevät itsestään kamalia, käyttäytyvät huonosti ja vastenmielisesti ja sitten pitäisi naisten kiinnostua. Hyi yök.


    • Anonyymi

      Ätmiys enää jäljellä?

      • Olen ätmi ja ylpeä siitä.


    • Vähän sama täällä, vaikka eiköhän tänkin väittämän tule pian kumoamaan joukko keittiöpsykologeja 🙄 Mähän olin ihan pesunkestävä incel, "vihasin" naisia, kirjoitin palstalle paljon ärhäkämmin kuin nykyään jne. ja ennen kaikkea määrittelin oman identiteettini ja itsetuntoni sen kautta, millainen tilanne naisasioissa on. Ja sehän on huono tie. Been there, done that.

      Ei sillä, että musta olisi mitään valkoritaria tullut, hyväksyisin automaattisesti kaiken nykyisin normalisoidun sodomian, tai että ryhtyisin yhtäkkiä jonkun uusioperheen isäksi. 😅 Ja se muutoshan ei tapahdu yhdessä yössä, vaan on ikuinen "matka", mutta omalla kohdallani havahduin siihen ehkä joskus vuonna 2017 kun ehkä elämäni vahvin yksipuolinen ihastuminen meni puihin, rahatilanne oli silloin parempi kuin nyt, äidilläni sillä hetkellä "terveen paperit" jatkoajalla ollessa jne. Lisäksi useita tuttuja kuoli kuka minkäkin ikäisenä, ennen ja jälkeen äitini poismenon. Jotenkin noi tollaset kokemukset ravistelee ihmistä ja pistää elämänarvoja uusiksi, ja ainakin omalla kohdallani kaikki aktiivinen kiukuttelu palstalla ja yksinäni alkoi tuntua yhä typerämmältä ja suorastaan hukkaanheitetyltä ajalta ihmisen elämässä.

      Opettelin parhaani mukaan näkemään ympärilläni ennen kaikkea ihmisiä, enkä vain jotain chadeja ja stacyja, mutta eihän se alkuun automaattisesti niin helppoa ollut. Mutta kuitenkin ilmeisesti sen verran vaikutti omaan olemukseeni, että tosiaan ensin karisi poikuus syksyllä 2018 ja seuraavana vuoden aikana oli niitä muutamia tapailuja ja suhteita.

      Se, että olen edelleen periaatteessa "laasaslainen" ei tarkoita kuitenkaan sitä, että käyttäisin energiaani ja aikaani aktiiviseen naisvihan suoltamiseen, tai määrittelisin itseni suhdestatuksen tai CV:n kautta. 🙄
      Kuten olen kuvaillutkin, ja hiljattain laadin (harvinaisen epäonnistuneen 😅) keskustelun, että olen enemmänkin MGTOW-mies, eli men going their own way. Voi olla sinkkuna kaikessa rauhassa, tehdä itselle mieluisia asioita ilman että samalla otsa rypyssä miettii millaista se olisi naisseurassa, silti tiedostaa ja tunnustaa omat turn-offit sekä deittailun epäsuhdat mutta ei tuhlaa niiden ruotimiseen negatiivista energiaa jne. Toki omalla kohdallani asiaa helpottaa todella paljon se jonkinlainen aseksuaalisuus tai demiseksuaalisuus, eli housuissa ei ole mitään ihmeempiä paineita, eikä myöskään kovin kireää vannetta otsan ympärillä kun kuitenkin poikuus on karistettu (ja vielä millaisen tytön kanssa ja millaisessa tilanteessa!) ja nyt tiedän sen millaista on olla suhteessa tai tapailla naisten kanssa, vaatteet päällä tai ilman. 🙄

      • Anonyymi

        Selvästi toi poikuudesta eroon pääseminen on sun elämän suurin kohokohta. Pitäisikö se hakata oikein sun hautakiveen, päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi toi poikuudesta eroon pääseminen on sun elämän suurin kohokohta. Pitäisikö se hakata oikein sun hautakiveen, päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella?

        Eikös se ole jokaisen miehen elämän kohokohta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole jokaisen miehen elämän kohokohta?

        Heikosti menee miehillä, joille on. Onneksi ei ole pahemmin tullut sellasiin törmättyä.

        Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi toi poikuudesta eroon pääseminen on sun elämän suurin kohokohta. Pitäisikö se hakata oikein sun hautakiveen, päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella?

        No kyllä se asia kaiveli mielessä jo yläasteelta asti, kun joskus 2004-2007 jotkut silloin 13-16 vuotiaat kaverit aloittelivat sitä elämää, ja silloin oli jo selkeät merkit ilmassa mun epäsuosiosta ja toki oma käytökseni ja tietynlainen temperamentti on aina myös hankaloittanut noita tyttö- ja naisjuttuja. Mähän seurustelin ekan kerran kesällä 2008 kun olin 16 ja tyttö 15. Näin tytön vain periaatteessa kahdesti, kun hän kävi luonani ja mä puolestaan hänen luona lähes viikon ajan yökylässä, kun oli kohtuu paljon välimatkaa. Kyllähän me vierekkäin nukuttiin, pussailtiin, tyttö käski ostaa kumeja jne. mutta joku siinä silloinkin oli että ei ton pidemmälle edetty. Ja ton jälkeen seurustelin niin ikään parin-kolmen 16-17v tytön kanssa, joista yksi kävi useammankin kerran luonani, mutta vaatteet päällä kähmimiseksi se silloinkin jäi.

        Ja sitten 2012 helmikuussa kun tutustuin palstaan, niin voidaan sanoa että h-vetti pääsi irti 😂 Kun alkoi ymmärtämään ma-teoriaa, mutta sortui helposti juurikin siihen incelien ajattelutapaan, niin se todellakin söi miestä kaiken muun kertomani kuormituksen lisäksi.

        Ja tosiaan silloin lokakuussa 2018 kun olin 26, kävin treffeillä mua vuotta nuoremman tummahkon ulkomaalaisen naisen kanssa, joka määritteli uskonnokseen "liberal muslim". Ensin pullakahvit ABC:llä, sitten käytiin puistossa kävelemässä, ja kun heitin tytön kotiin, niin hän vei tilannetta juuri oikealla tavalla eteenpäin, etten mennyt täysin lukkoon tai häipynyt paikalta, ja loppu onkin historiaa vaikka siitä ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan.

        Onhan se eka kerta kenelle tahansa todella merkittävä kokemus, mutta kun omalla kohdallani asia oli kaivellut takaraivossa jo pitkään, niin kyllä mä luulen että olen sen jälkeen ollut paljon rennompi tyyppi, ja enemmän avoimin silmin ja mielin. Plus pienet vahingoniloiset naurut siitä, että miten toi poikuudenmenetys tapahtui 😅 Kun teini-iän aikainen eksä vaihtoi aikoinaan tummempaan poikaan, palstalla olin trollannut vuosikausia jostain janicanäädästä naisen stereotyyppinä jne. 😂


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        No kyllä se asia kaiveli mielessä jo yläasteelta asti, kun joskus 2004-2007 jotkut silloin 13-16 vuotiaat kaverit aloittelivat sitä elämää, ja silloin oli jo selkeät merkit ilmassa mun epäsuosiosta ja toki oma käytökseni ja tietynlainen temperamentti on aina myös hankaloittanut noita tyttö- ja naisjuttuja. Mähän seurustelin ekan kerran kesällä 2008 kun olin 16 ja tyttö 15. Näin tytön vain periaatteessa kahdesti, kun hän kävi luonani ja mä puolestaan hänen luona lähes viikon ajan yökylässä, kun oli kohtuu paljon välimatkaa. Kyllähän me vierekkäin nukuttiin, pussailtiin, tyttö käski ostaa kumeja jne. mutta joku siinä silloinkin oli että ei ton pidemmälle edetty. Ja ton jälkeen seurustelin niin ikään parin-kolmen 16-17v tytön kanssa, joista yksi kävi useammankin kerran luonani, mutta vaatteet päällä kähmimiseksi se silloinkin jäi.

        Ja sitten 2012 helmikuussa kun tutustuin palstaan, niin voidaan sanoa että h-vetti pääsi irti 😂 Kun alkoi ymmärtämään ma-teoriaa, mutta sortui helposti juurikin siihen incelien ajattelutapaan, niin se todellakin söi miestä kaiken muun kertomani kuormituksen lisäksi.

        Ja tosiaan silloin lokakuussa 2018 kun olin 26, kävin treffeillä mua vuotta nuoremman tummahkon ulkomaalaisen naisen kanssa, joka määritteli uskonnokseen "liberal muslim". Ensin pullakahvit ABC:llä, sitten käytiin puistossa kävelemässä, ja kun heitin tytön kotiin, niin hän vei tilannetta juuri oikealla tavalla eteenpäin, etten mennyt täysin lukkoon tai häipynyt paikalta, ja loppu onkin historiaa vaikka siitä ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan.

        Onhan se eka kerta kenelle tahansa todella merkittävä kokemus, mutta kun omalla kohdallani asia oli kaivellut takaraivossa jo pitkään, niin kyllä mä luulen että olen sen jälkeen ollut paljon rennompi tyyppi, ja enemmän avoimin silmin ja mielin. Plus pienet vahingoniloiset naurut siitä, että miten toi poikuudenmenetys tapahtui 😅 Kun teini-iän aikainen eksä vaihtoi aikoinaan tummempaan poikaan, palstalla olin trollannut vuosikausia jostain janicanäädästä naisen stereotyyppinä jne. 😂

        13 vuotias on liian nuori sellaisiin kannattaa pysyä lapsena niin kauan kuin voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        13 vuotias on liian nuori sellaisiin kannattaa pysyä lapsena niin kauan kuin voi.

        Olen ihan samaa mieltä, ja periaatteessa omalla kohdallani "lapsuus" venyikin aika pitkälle, ja heti aikuisena olikin sitten suht paljon vastuuta esim. perheen raha-asioista, yritystoiminnastani, talon ja nurkkien remonteista jne.

        Nyt kun tarkemmin miettii, niin vaikea sanoa olisinko tuolloin teininä itse halunnut esim. bileisiin ja miten ne olisi sujuneet, vai haikailinko enemmän lapsuuden leikkien perään samalla katsoen kun kaverit vähenee ja etääntyy ympäriltä 🙄

        Tuntuu että mä olen koko elämäni ajan jämähtänyt henkisesti aina muutaman vuoden, tai nykyisin jopa 10-15 vuotta taaksepäin, ja tarraudun siihen välillä vähän liikaakin. Pitäisi kai osata elää enemmän hetkessä ja ajan hengen mukaisesti, mutta minkäs teet kun olet kasvanut siihen että nuori hoikka Britney on ihannenaisen arkkityyppi, galtsussa sai vapaasti kuulua klubeihin jotka tänä päivänä bannattaisiin välittömästi, ja koko elämäni ajan olen ollut naisasia-cv:ssä paljonkin ikäisiäni jäljessä, joka varmasti on vaikuttanut käytökseeni, asenteeseeni ja maailmankuvaani osaltaan. 🙄

        Mut hei, tän ikäisenä ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet on vasta edessäpäin ja tukka hyvin, niin turha tässä mitään on murehtia :)))))


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        No kyllä se asia kaiveli mielessä jo yläasteelta asti, kun joskus 2004-2007 jotkut silloin 13-16 vuotiaat kaverit aloittelivat sitä elämää, ja silloin oli jo selkeät merkit ilmassa mun epäsuosiosta ja toki oma käytökseni ja tietynlainen temperamentti on aina myös hankaloittanut noita tyttö- ja naisjuttuja. Mähän seurustelin ekan kerran kesällä 2008 kun olin 16 ja tyttö 15. Näin tytön vain periaatteessa kahdesti, kun hän kävi luonani ja mä puolestaan hänen luona lähes viikon ajan yökylässä, kun oli kohtuu paljon välimatkaa. Kyllähän me vierekkäin nukuttiin, pussailtiin, tyttö käski ostaa kumeja jne. mutta joku siinä silloinkin oli että ei ton pidemmälle edetty. Ja ton jälkeen seurustelin niin ikään parin-kolmen 16-17v tytön kanssa, joista yksi kävi useammankin kerran luonani, mutta vaatteet päällä kähmimiseksi se silloinkin jäi.

        Ja sitten 2012 helmikuussa kun tutustuin palstaan, niin voidaan sanoa että h-vetti pääsi irti 😂 Kun alkoi ymmärtämään ma-teoriaa, mutta sortui helposti juurikin siihen incelien ajattelutapaan, niin se todellakin söi miestä kaiken muun kertomani kuormituksen lisäksi.

        Ja tosiaan silloin lokakuussa 2018 kun olin 26, kävin treffeillä mua vuotta nuoremman tummahkon ulkomaalaisen naisen kanssa, joka määritteli uskonnokseen "liberal muslim". Ensin pullakahvit ABC:llä, sitten käytiin puistossa kävelemässä, ja kun heitin tytön kotiin, niin hän vei tilannetta juuri oikealla tavalla eteenpäin, etten mennyt täysin lukkoon tai häipynyt paikalta, ja loppu onkin historiaa vaikka siitä ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan.

        Onhan se eka kerta kenelle tahansa todella merkittävä kokemus, mutta kun omalla kohdallani asia oli kaivellut takaraivossa jo pitkään, niin kyllä mä luulen että olen sen jälkeen ollut paljon rennompi tyyppi, ja enemmän avoimin silmin ja mielin. Plus pienet vahingoniloiset naurut siitä, että miten toi poikuudenmenetys tapahtui 😅 Kun teini-iän aikainen eksä vaihtoi aikoinaan tummempaan poikaan, palstalla olin trollannut vuosikausia jostain janicanäädästä naisen stereotyyppinä jne. 😂

        Miehen suosio perustuu viinaan juontiin nuorena. Kun juo kaveri porukoissa viinaa niin tapaa tyttöjä ja silloin myös niitä suhteita syntyy ja myös ekat seksikokemukset saa tililleen.

        t viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen suosio perustuu viinaan juontiin nuorena. Kun juo kaveri porukoissa viinaa niin tapaa tyttöjä ja silloin myös niitä suhteita syntyy ja myös ekat seksikokemukset saa tililleen.

        t viinamies

        Surullista mutta totta, että olet oikeassa.

        Enhän mä teininä pahemmin juonut kaverien seurassa, vaikka omat kiljut kävikin navettarakennuksen vintillä ja äitimuorin 3l viinitonkista oli helppo poimia silloin tällöin pieniä määriä talteen. En mä oikein käynyt missään, vaikka muutaman kerran sainkin kutsun joihinkin kotibileisiin, ja kerrankin siihen sisältyi myös mun silloinen kaverini joka ei ollut entuudestaan kovin tuttu tälle joka meidät kutsui. En oikein tiedä meninkö itse jotenkin lukkoon, vai oliko se jokin äidin kanssa kotona sovittu kirjoittamaton sääntö että en käy bileissä. Eikä mun kaverit täälläkään juoneet, vaan olivat sen parisen tuntia pelaamassa, tai leikkimässä mankillani ja peltoautollani, kunnes äitini mitta tuli täyteen ja joutuivat lähtemään kotiin. Toisin sanoen meidän piti käydä lähikaupassa ostamassa "pari" kaljaa äidille, ja monesti siinä vierähti tunti tai parikin kun hän pelasi, joka tietenkin oli niiden kauppareissujen itsetarkoitus.

        Ja silloin kun täytin 18, olin Roaccutan-kuurilla, niin en voinut juurikaan juoda reiluun puoleen vuoteen. Silloin olin kai sentään vähän vapaampi menemään, vaikkakaan harvemmin tyttöjä toin kotiin tms. Tylsäähän se oli istua selvänä baarissa aamuneljään, juoden kaljaa kalliimpaa kokista, heittää kavereita ja kamunaisia panoineen ympäri kaupunkia, ja lopuksi jäädä ilman sovittuja bensarahoja. 🙄 Sitten kun olin vapaampi juomaan halutessani, niin koulut olikin jo käyty, suuri osa kavereista asepalveluksessa tai palkkatöissä eri paikkakunnalla jne. niin siitä se mun surullisen hahmon ritarin kalsarikännäily vähitellen alkoi.

        Ja "huvittavaa" sinänsä, että jokaikisen vaatteitta näkemäni naisen kanssa olen ollut ensitreffeillä joko pienessä huppelissa taikka kännissä 😂 Ennen ekan kerran treffejä join pari kaljaa autossa, kesällä 2019 pyöräilin reppu täynnä kaljaa treffeille josta sai alkunsa 2kk suhde, joitain naisia tapasin kotonani ekan kerran loppuvuodesta 2019 pienessä kännissä, sen 🔥 cougaarin kanssa nähtiin baarissa jne. 😂 Nyt kun olen ollut kohta pari vuotta juomatta ja silti käynyt muutamilla treffeillä, tai lähestynyt kamunaisia selvinpäin, niin aika laihasti on kieltämättä mennyt 🙄 No yhden naisen tapasin en-ajokuntoisena, mutta se ei siinä tilanteessa ilmeisestikään antanut kovin hyvää kuvaa musta hänen silmissään, eikä mitään kiinnostavaa jännämiehen vaikutelmaa.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Surullista mutta totta, että olet oikeassa.

        Enhän mä teininä pahemmin juonut kaverien seurassa, vaikka omat kiljut kävikin navettarakennuksen vintillä ja äitimuorin 3l viinitonkista oli helppo poimia silloin tällöin pieniä määriä talteen. En mä oikein käynyt missään, vaikka muutaman kerran sainkin kutsun joihinkin kotibileisiin, ja kerrankin siihen sisältyi myös mun silloinen kaverini joka ei ollut entuudestaan kovin tuttu tälle joka meidät kutsui. En oikein tiedä meninkö itse jotenkin lukkoon, vai oliko se jokin äidin kanssa kotona sovittu kirjoittamaton sääntö että en käy bileissä. Eikä mun kaverit täälläkään juoneet, vaan olivat sen parisen tuntia pelaamassa, tai leikkimässä mankillani ja peltoautollani, kunnes äitini mitta tuli täyteen ja joutuivat lähtemään kotiin. Toisin sanoen meidän piti käydä lähikaupassa ostamassa "pari" kaljaa äidille, ja monesti siinä vierähti tunti tai parikin kun hän pelasi, joka tietenkin oli niiden kauppareissujen itsetarkoitus.

        Ja silloin kun täytin 18, olin Roaccutan-kuurilla, niin en voinut juurikaan juoda reiluun puoleen vuoteen. Silloin olin kai sentään vähän vapaampi menemään, vaikkakaan harvemmin tyttöjä toin kotiin tms. Tylsäähän se oli istua selvänä baarissa aamuneljään, juoden kaljaa kalliimpaa kokista, heittää kavereita ja kamunaisia panoineen ympäri kaupunkia, ja lopuksi jäädä ilman sovittuja bensarahoja. 🙄 Sitten kun olin vapaampi juomaan halutessani, niin koulut olikin jo käyty, suuri osa kavereista asepalveluksessa tai palkkatöissä eri paikkakunnalla jne. niin siitä se mun surullisen hahmon ritarin kalsarikännäily vähitellen alkoi.

        Ja "huvittavaa" sinänsä, että jokaikisen vaatteitta näkemäni naisen kanssa olen ollut ensitreffeillä joko pienessä huppelissa taikka kännissä 😂 Ennen ekan kerran treffejä join pari kaljaa autossa, kesällä 2019 pyöräilin reppu täynnä kaljaa treffeille josta sai alkunsa 2kk suhde, joitain naisia tapasin kotonani ekan kerran loppuvuodesta 2019 pienessä kännissä, sen 🔥 cougaarin kanssa nähtiin baarissa jne. 😂 Nyt kun olen ollut kohta pari vuotta juomatta ja silti käynyt muutamilla treffeillä, tai lähestynyt kamunaisia selvinpäin, niin aika laihasti on kieltämättä mennyt 🙄 No yhden naisen tapasin en-ajokuntoisena, mutta se ei siinä tilanteessa ilmeisestikään antanut kovin hyvää kuvaa musta hänen silmissään, eikä mitään kiinnostavaa jännämiehen vaikutelmaa.

        Minun eka seksi kerta tapahtui täysin selvinpäin. Mutta kyllä minä kaveri porukoissa join kaljaa ja tapasin tyttöjä ja aloin olee sitten enemmän yhden tytön kanssa ja meni puoli vuotta kun olin 14 vuotias niin silloin panin sitä tyttöä ekan kerran ja ihan selvinpäin. Mutta porukoissa juotiin aina. Minä olin kovin suosittu koska minä tunsin aikuisen ihmisen eli veljeni joka täysi ikäisenä sai haettua viinaa tai kaljaa kaupasta. Se kyllä auttoi tyttöjen kanssa koska kaverit ne pyysi onko minulla hakija joka hakee oluet.

        T viinamies


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Surullista mutta totta, että olet oikeassa.

        Enhän mä teininä pahemmin juonut kaverien seurassa, vaikka omat kiljut kävikin navettarakennuksen vintillä ja äitimuorin 3l viinitonkista oli helppo poimia silloin tällöin pieniä määriä talteen. En mä oikein käynyt missään, vaikka muutaman kerran sainkin kutsun joihinkin kotibileisiin, ja kerrankin siihen sisältyi myös mun silloinen kaverini joka ei ollut entuudestaan kovin tuttu tälle joka meidät kutsui. En oikein tiedä meninkö itse jotenkin lukkoon, vai oliko se jokin äidin kanssa kotona sovittu kirjoittamaton sääntö että en käy bileissä. Eikä mun kaverit täälläkään juoneet, vaan olivat sen parisen tuntia pelaamassa, tai leikkimässä mankillani ja peltoautollani, kunnes äitini mitta tuli täyteen ja joutuivat lähtemään kotiin. Toisin sanoen meidän piti käydä lähikaupassa ostamassa "pari" kaljaa äidille, ja monesti siinä vierähti tunti tai parikin kun hän pelasi, joka tietenkin oli niiden kauppareissujen itsetarkoitus.

        Ja silloin kun täytin 18, olin Roaccutan-kuurilla, niin en voinut juurikaan juoda reiluun puoleen vuoteen. Silloin olin kai sentään vähän vapaampi menemään, vaikkakaan harvemmin tyttöjä toin kotiin tms. Tylsäähän se oli istua selvänä baarissa aamuneljään, juoden kaljaa kalliimpaa kokista, heittää kavereita ja kamunaisia panoineen ympäri kaupunkia, ja lopuksi jäädä ilman sovittuja bensarahoja. 🙄 Sitten kun olin vapaampi juomaan halutessani, niin koulut olikin jo käyty, suuri osa kavereista asepalveluksessa tai palkkatöissä eri paikkakunnalla jne. niin siitä se mun surullisen hahmon ritarin kalsarikännäily vähitellen alkoi.

        Ja "huvittavaa" sinänsä, että jokaikisen vaatteitta näkemäni naisen kanssa olen ollut ensitreffeillä joko pienessä huppelissa taikka kännissä 😂 Ennen ekan kerran treffejä join pari kaljaa autossa, kesällä 2019 pyöräilin reppu täynnä kaljaa treffeille josta sai alkunsa 2kk suhde, joitain naisia tapasin kotonani ekan kerran loppuvuodesta 2019 pienessä kännissä, sen 🔥 cougaarin kanssa nähtiin baarissa jne. 😂 Nyt kun olen ollut kohta pari vuotta juomatta ja silti käynyt muutamilla treffeillä, tai lähestynyt kamunaisia selvinpäin, niin aika laihasti on kieltämättä mennyt 🙄 No yhden naisen tapasin en-ajokuntoisena, mutta se ei siinä tilanteessa ilmeisestikään antanut kovin hyvää kuvaa musta hänen silmissään, eikä mitään kiinnostavaa jännämiehen vaikutelmaa.

        Nuorena kyllä juhlittiin aivan liikaa ja joka viikonloppu piti olla kännissä koska se takasi sen että sai kavereita ja pysyi porukoitten mukana. Jos olisi ollut vaan kotona niin kyllä ne tytöt olisi sitten olleet niitten kanssa jotka joivat.

        T viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun eka seksi kerta tapahtui täysin selvinpäin. Mutta kyllä minä kaveri porukoissa join kaljaa ja tapasin tyttöjä ja aloin olee sitten enemmän yhden tytön kanssa ja meni puoli vuotta kun olin 14 vuotias niin silloin panin sitä tyttöä ekan kerran ja ihan selvinpäin. Mutta porukoissa juotiin aina. Minä olin kovin suosittu koska minä tunsin aikuisen ihmisen eli veljeni joka täysi ikäisenä sai haettua viinaa tai kaljaa kaupasta. Se kyllä auttoi tyttöjen kanssa koska kaverit ne pyysi onko minulla hakija joka hakee oluet.

        T viinamies

        Ihan noin sivusta sanon tässä:

        Viinamiehen 14-v-sp-kokemukset ja periksen jo 13-v aloittamat suhteilut tuntuvat musta järjettömän nuorille. Olipa kyse tytöstä tai pojasta.

        Jos ajatellaan että itselläni olis lapsia, musta kaupungilla ja porukoissa rundailua ei pidä aloittaa liian aikaisin. Ei tuon ikäiset vielä välttis ole mitään valmiita sukupuolisuhteisiin.

        Ja miksikö? Siksi, että se paneminen tarkoittaa hitonmoista vastuuta oman ja toisen fysiologiasta (ei rikota mitään), miten se vaikuttaa henkiseen tilaan (ei ole aina hyvä kokemus), sukupuolitautimahdollisuuteen ja raskauteen. Ei ton ikäiset välttämättä jaksa vielä kannatella sellaisa asioita, jos ikviä seurauksia tulee. Sikis suosin että oltaisiin sen lain salliman suojaiän yläpuolella. Kumpikin.

        No, ehkä ne himot jo joillakin hyrrää sen ikäisinä, mut... ehtiihän sitä myöhemminkin. Mun käsityksen mukaan esim suurin osa pojista ovat yli 20-vuotiaita ensimmäisessä sukupuolikokemuksessaan, tarkoitti se nyt mitä vain. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.


      • P; kerro vielä tuosta naisvihastasi.

        Miten se ilmeni, keihin se kohdistui (suunnattomastiko) ja mitä erityisesti vihasit naisissa? Oliko viha samanlaista jokaisen naisen kohdalla, vaan vahvistuiko/laimeniko se sitten joidenkin ryhmien/henkilöiden välillä?


      • elisakettu kirjoitti:

        P; kerro vielä tuosta naisvihastasi.

        Miten se ilmeni, keihin se kohdistui (suunnattomastiko) ja mitä erityisesti vihasit naisissa? Oliko viha samanlaista jokaisen naisen kohdalla, vaan vahvistuiko/laimeniko se sitten joidenkin ryhmien/henkilöiden välillä?

        Mä luulen näin, että teini-iässä ja myöhemminkin noi jutut ovat liittyneet enemmän kaveripiirin, yhteiskunnan, somen jne. asettamiin paineisiin, ja jonkinlaisesta miesten välisestä kilpailuasetelmasta, mistä olen sittemmin sanoutunut irti, poislukien virtuaalikisat 😅🤓 Vaikea sanoa olisiko mulla ollut onnellisempi varhaisaikuisuus, jos esim silloin 2008 kesällä en olisi epäröinyt niin paljon 🙄

        Ja se naisviha on ollut aika kollektiivista, eikä missään nimessä väkivaltaisiin ajatuksiin liittyvää, vaikka aikoinaan NAL:ia komppasinkin ihan trollausmielessä. Sellaista passiivis-aggressiivista käytöstä, kuten pakkien jakelua "kostona" siitä että olin itse saanut pakit joltain. Ihan järjetöntä logiikkaa kun nyt ajattelee, mutta joskus sellaisen "valkoisen raivon" vallassa tuntui paremmalta lähettää viesti ettei kiinnosta, kuin lähteä treffeille 🙄 Enkä ole koskaan ollut erityisen mustis, stalkkeri tai mitään, vaikkakin aika reviiritietoinen jos näin voisi sanoa. Varmaan jotkut tapailut tai suhteet olisi voineet saada jatkoaikaa puhumalla, mutta kun joskus itsestä tuntui että olo oli kuin löysässä hirressä tai koin että mua esineellistettiin miehenä, niin helpoin ratkaisu oli laittaa poikki joko viestillä tai ovet paukkuen.

        Enkä mä nyt tietenkään ihan 100% ole "parantunut" tollasesta, ja varmaan oma perusluonne on ollut ja tulee pysymään pohjimmiltaan samanlaisena mikä aiheuttaa tuollaista 🙄 Mutta en mä enää samalla tavalla oikein poimimalla poimi tosielämästä tai netistä/somesta naisiin liittyviä aiheita tai käyttäytymismalleja vain vihatakseni niitä ja suoltaa ajatukseni palstalle. Mun asenne on nykyään lähtökohtaisesti paljon neutraalimpi ja rennompi, mutta jos koen henkilökohtaisesti että mua kohdellaan huonosti tai en kykene kunnioitukseen, niin silloin toi "viha" voi nostaa päätään, vaikkakin se on mielestäni aika vahva ilmaisu tässä kohtaa, mutta en nyt keksinyt parempaakaan 😅


      • p234racing kirjoitti:

        Mä luulen näin, että teini-iässä ja myöhemminkin noi jutut ovat liittyneet enemmän kaveripiirin, yhteiskunnan, somen jne. asettamiin paineisiin, ja jonkinlaisesta miesten välisestä kilpailuasetelmasta, mistä olen sittemmin sanoutunut irti, poislukien virtuaalikisat 😅🤓 Vaikea sanoa olisiko mulla ollut onnellisempi varhaisaikuisuus, jos esim silloin 2008 kesällä en olisi epäröinyt niin paljon 🙄

        Ja se naisviha on ollut aika kollektiivista, eikä missään nimessä väkivaltaisiin ajatuksiin liittyvää, vaikka aikoinaan NAL:ia komppasinkin ihan trollausmielessä. Sellaista passiivis-aggressiivista käytöstä, kuten pakkien jakelua "kostona" siitä että olin itse saanut pakit joltain. Ihan järjetöntä logiikkaa kun nyt ajattelee, mutta joskus sellaisen "valkoisen raivon" vallassa tuntui paremmalta lähettää viesti ettei kiinnosta, kuin lähteä treffeille 🙄 Enkä ole koskaan ollut erityisen mustis, stalkkeri tai mitään, vaikkakin aika reviiritietoinen jos näin voisi sanoa. Varmaan jotkut tapailut tai suhteet olisi voineet saada jatkoaikaa puhumalla, mutta kun joskus itsestä tuntui että olo oli kuin löysässä hirressä tai koin että mua esineellistettiin miehenä, niin helpoin ratkaisu oli laittaa poikki joko viestillä tai ovet paukkuen.

        Enkä mä nyt tietenkään ihan 100% ole "parantunut" tollasesta, ja varmaan oma perusluonne on ollut ja tulee pysymään pohjimmiltaan samanlaisena mikä aiheuttaa tuollaista 🙄 Mutta en mä enää samalla tavalla oikein poimimalla poimi tosielämästä tai netistä/somesta naisiin liittyviä aiheita tai käyttäytymismalleja vain vihatakseni niitä ja suoltaa ajatukseni palstalle. Mun asenne on nykyään lähtökohtaisesti paljon neutraalimpi ja rennompi, mutta jos koen henkilökohtaisesti että mua kohdellaan huonosti tai en kykene kunnioitukseen, niin silloin toi "viha" voi nostaa päätään, vaikkakin se on mielestäni aika vahva ilmaisu tässä kohtaa, mutta en nyt keksinyt parempaakaan 😅

        Toi alkupuoli kuulosti ihan hormonihäiriöisen teinin raivolle :-D

        Puhuit esineellistämisestä. Sitähän varmaan jokainen tekee, joko tiedostettuna tai tiedostamattaan. Ja kyllä ne eleet yms paljastavat jos vaikka ovia ei paiskottaiskaan.

        Tytöillähän se on sama homma. Jos salaa seuraa poikien toilailuja, nin näkee heidän seuraavan tyttöjä katselle, missä se katse liikkuu, näkevät härskit eleet ja kuulevat puheet. Se loitontaa näistä esineellistäjistä jo yksistään. Samoin kun huomaa sen kohdistuvan itseensä.

        Jokainenhan haluaisi kohdeltavan itseään ihmisenä ja kokonaisuutena.

        Palatakseni naisvihaan vielä. Kuten tuolla somessa yms. Kun tiedän mut palstakirjoittajana joka kuitenkin on selkeästi sua vanhempi ja ehkä kokeneempikin joissakin asioissa, miksi se "viha" naisiin kohdistuisi juuri minuun?


      • elisakettu kirjoitti:

        Toi alkupuoli kuulosti ihan hormonihäiriöisen teinin raivolle :-D

        Puhuit esineellistämisestä. Sitähän varmaan jokainen tekee, joko tiedostettuna tai tiedostamattaan. Ja kyllä ne eleet yms paljastavat jos vaikka ovia ei paiskottaiskaan.

        Tytöillähän se on sama homma. Jos salaa seuraa poikien toilailuja, nin näkee heidän seuraavan tyttöjä katselle, missä se katse liikkuu, näkevät härskit eleet ja kuulevat puheet. Se loitontaa näistä esineellistäjistä jo yksistään. Samoin kun huomaa sen kohdistuvan itseensä.

        Jokainenhan haluaisi kohdeltavan itseään ihmisenä ja kokonaisuutena.

        Palatakseni naisvihaan vielä. Kuten tuolla somessa yms. Kun tiedän mut palstakirjoittajana joka kuitenkin on selkeästi sua vanhempi ja ehkä kokeneempikin joissakin asioissa, miksi se "viha" naisiin kohdistuisi juuri minuun?

        Mä taidan tässä kohtaa lyödä pöytään asperger-kortin, se todennäköisesti on osaltaan vaikuttanut paitsi sosiaalisiin taitoihin ratkaisevassa iässä ja myöhemminkin, ja saattaa aiheuttaa tuollaista erikoista logiikkaa.

        Tosiaan joidenkin tapailemieni naisten kanssa s-asiat oli aina ikäänkuin itsestäänselvyys, ja kun itseä ei aina välttämättä huvittanut niin se aiheutti ristiriitoja, ja myös paineita omien korvien väliin. Silloin varsinkin kaikki meni pieleen, kun toinen etukäteen vihjaili jotain, tai olin mahdollisesti myös itselleni vihainen jollain tavalla ja halusin todistaa omaa miehisyyttäni. Tuota kai tarkoitin tuolla esineellistämisen kokemuksella. On se melkoinen paradoksi, kun naisen aloitteellisuus saa aikaan tuollaista "valkoista raivoa" ja sitten vielä mietin miksi olen ikisinkku 😂

        Ja mitä tulee suhun palstanimimerkkinä tai henkilönä sen takana, niin eipä mulla mitään syytä ole sua vihata. Se nyt on ihan fakta, että valtaosa naisista on mua kokeneempia, ja olen sen poikuudenmenetyksen jälkeen suhtautunut asiaan suht neutraalisti.

        Mutta kuten olen kertonutkin, niin itsellä on kokemuksia reilun 10 vuoden takaa esim. siitä että 16-vuotias tyttö sanoi 12-vuotiaankin tekevän paremman fritsun kuin mä. Tai seuraava kun vaihtoi monikulttuurisempaan. Tai kaverin äiti kun pohti kotibileissä (johon mua ei oltu kutsuttu) pienessä viinissä että olenkohan mä homo kun ei ole tyttöystävää. Sittemmin aikuisiällä osuin parin neliödraaman keskelle jne. Tollaset tilanteet tosielämässä, missä joku henkilökohtaisesti loukkaa kunniaani tai uhkaa valkoisen heteromiehen asemaani, on varmaan jotenkin jättänyt jälkensä. Eli ei mulla todellakaan ole mitään syytä suuttua jollekin palstanikille vain siksi, että on suhdejutuissa mua kokeneempi. Relax. 😅


      • p234racing kirjoitti:

        Mä taidan tässä kohtaa lyödä pöytään asperger-kortin, se todennäköisesti on osaltaan vaikuttanut paitsi sosiaalisiin taitoihin ratkaisevassa iässä ja myöhemminkin, ja saattaa aiheuttaa tuollaista erikoista logiikkaa.

        Tosiaan joidenkin tapailemieni naisten kanssa s-asiat oli aina ikäänkuin itsestäänselvyys, ja kun itseä ei aina välttämättä huvittanut niin se aiheutti ristiriitoja, ja myös paineita omien korvien väliin. Silloin varsinkin kaikki meni pieleen, kun toinen etukäteen vihjaili jotain, tai olin mahdollisesti myös itselleni vihainen jollain tavalla ja halusin todistaa omaa miehisyyttäni. Tuota kai tarkoitin tuolla esineellistämisen kokemuksella. On se melkoinen paradoksi, kun naisen aloitteellisuus saa aikaan tuollaista "valkoista raivoa" ja sitten vielä mietin miksi olen ikisinkku 😂

        Ja mitä tulee suhun palstanimimerkkinä tai henkilönä sen takana, niin eipä mulla mitään syytä ole sua vihata. Se nyt on ihan fakta, että valtaosa naisista on mua kokeneempia, ja olen sen poikuudenmenetyksen jälkeen suhtautunut asiaan suht neutraalisti.

        Mutta kuten olen kertonutkin, niin itsellä on kokemuksia reilun 10 vuoden takaa esim. siitä että 16-vuotias tyttö sanoi 12-vuotiaankin tekevän paremman fritsun kuin mä. Tai seuraava kun vaihtoi monikulttuurisempaan. Tai kaverin äiti kun pohti kotibileissä (johon mua ei oltu kutsuttu) pienessä viinissä että olenkohan mä homo kun ei ole tyttöystävää. Sittemmin aikuisiällä osuin parin neliödraaman keskelle jne. Tollaset tilanteet tosielämässä, missä joku henkilökohtaisesti loukkaa kunniaani tai uhkaa valkoisen heteromiehen asemaani, on varmaan jotenkin jättänyt jälkensä. Eli ei mulla todellakaan ole mitään syytä suuttua jollekin palstanikille vain siksi, että on suhdejutuissa mua kokeneempi. Relax. 😅

        Sun ikävät muistot tai kokemukset jotka jäänyt kalvamaan tai ainakin vielä et ole ihan unohtanut . . .

        Tajuanhan minä. Mutta tajuan myös sen, että me jokainen kipuilemme noiden samojen juttujen kanssa. Ja ne kipeimmät jutut tuntuu jotenkin sijoittuvan sinne nuoruuteen ja herkkyyteen, kun vielä unelmoi ja uskoo kaiken olevan mahdollista.

        Pettymyksiltä ei välty kukaan. Mutta pitäisi sitten osata löytää se riittävän hyvä ihminen sieltä sisältään, joka sietää mahdollisia pettymyksiä, eikä anna niiden kävellä yli, vaan kävelee itse niiden yli. Enkä nyt tarkoita mitään hammas-hampaasta-meinikiä. Jo mä en tolle kelpaa, niin kelpaanpa vielä jollein toiselle. Tai jos tuo mua satuttaa, niin ei se tarkoita, että jokainen satuttaa mua.

        Minuakin on nuorena nöyryytetty. Ja vanhempanakin. Osa tahallisesti, osa tarkoittamattaan kai. Tai vain tilannetajuttomuuttaan.

        En minä poikia/miehiä, tyttöjä/naisia ole alkanut vihaamaan, mutta joutunut nuolemaan haavani. Sitten vaan selvinnyt niistä. Ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi toi poikuudesta eroon pääseminen on sun elämän suurin kohokohta. Pitäisikö se hakata oikein sun hautakiveen, päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella?

        Sinun kaltaistesi kusipäiden takia incel liike on syntynyt keräämään kaikki kaltaistesi kusipäiden kiusaamat luuserit yhteen lohduttamaan toisiaan.

        Aloittaja kertoi ilosanomaa siitä että on pyristellyt irti luuseri liikkeestä ja sinun vastaus on tarttua sanoihin ja aloittaa vittuilu. Maailma olis parempi jos kaikki kaltaisesi kusipäät kuolisi koronaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaistesi kusipäiden takia incel liike on syntynyt keräämään kaikki kaltaistesi kusipäiden kiusaamat luuserit yhteen lohduttamaan toisiaan.

        Aloittaja kertoi ilosanomaa siitä että on pyristellyt irti luuseri liikkeestä ja sinun vastaus on tarttua sanoihin ja aloittaa vittuilu. Maailma olis parempi jos kaikki kaltaisesi kusipäät kuolisi koronaan.

        Niinpä niin. Luuserit saa haukkua, vihata, lietsoa väkivaltaa ja aina pitäisi vaan ymmärtää ja sääliä, koska luuseri. Ei se luuserit niin mene. Kenenkään ei tarvi teidän mielipuolista öyhötystä ymmärtää eikä sietää. Eikä näin myöskään tee. Räkänen nauru on ainoa huomio, mikä tollasille kuuluu. Niistä nenäs ja nosta housus pelle tai mene mamin helmoihin itkemään. Hiiret eivät ole miehiä.


    • Anonyymi

      Vaan hukattuja vuosia ei takaisin saa.

      • Kaikki kokemukset opettavat elämässä jotakin. En olisi se ihminen kuin nyt olen, jos en olisi kokenut kaikkia hyviä ja varsinkin huonoja asioita menneisyydessäni. En kadu mitään.


    • Anonyymi

      Onnittelut! Ei kannata jäädä inceliksi ruikuttamaan jonnekin Ylilaudalle.
      Kuten HS:n Incel-jutussa tänään kirjoitettiin:
      "Yksilötasolla Rotkirch korostaa ihmissuhdetaitojen merkitystä.

      ”Usein riittää, että uskallat mennä jonnekin ja jutella. Ensi askelten ottaminen voi olla vaikeata. Tällaiseen voi saada tukea ja apua. Moni inceleistäkin on huomannut, ettei se olekaan niin mahdotonta ja tyttöystävän löytämisen jälkeen jättänyt yhteisön.”
      https://www.hs.fi/tiede/art-2000008547934.html

    • Anonyymi

      Mukava kuulla.

      Odotan että myrkkypiikkihörhöille tapahtuu sama 👍😁

      xLiner

      • Anonyymi

        Ne on kyllä niin kertakaikkisen tyhmää porukkaa että tuskin :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on kyllä niin kertakaikkisen tyhmää porukkaa että tuskin :/

        Ne keksivät jonkun uuden salaliiton ja tämä piikkigate unohtuu nolouteensa, kun mitään ei tapahtunutkaan rokotuksen ottajille. Vaikka kieli pitkällä odottivat 😛

        Mitä veikkaat, olisko tuo virkamafia seuraava? Kuulostaa vähän samalta kuin pitserioiden kellarissa demokraattien harjoittama pedofilia. Uppoaa taatusti samaan porukkaan ihan täysillä.

        xLiner


    • Anonyymi

      Kerran kun käy huorissa niin ei enää ajattele olevansa incel. Seksi parantaa mielen heti.

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Miksei lasketa?


    • Anonyymi

      Onnittelut, tosi hyvä homma!

      "Napsahdus" oli varmaankin jokin oivallus, sen meistä jokainen tarvitsee muutokseen. Vain itseä muuttaa, omaa ajatusmaailmaansa, ei muiden toimintaa.

    • Mennyt aika ei neuvo nykyistä, koska asiat ovat nyt aivan toisin. Nuoruudessani ei ollut vielä e-pillereitä, eikä yhdyntää edes muutenkaan pidetty vakiojuttuna.

      Sen sijaan tytöt eivät lainkaan estelleet, vaan enämpi halusivat, että piti sormea syvällä tytön vitussa, tuttujen ja tuntemattomien, jutellessaan vaikka satunnaisella tai ensitapaamisella. Vaikkei ollut minkäänlaista romanssiakaan, se vain kuului miltei aina asiaan.

      Itse olin huomaavinani, ja tytöt vahvistivat saman tuntemuksen kertomuksellaan, että näin oli paljon helpompi paneutua toisen ajatuksiin. Nykykielellä sanoen, kuin sadan megan yhteys olisi tehnyt kommunikoinnin kovin luontevaksi ja helpoksi. Muistan elävästi, miten yllättävältä kommunikaatiokanavan aukeaminen tuntui. 🌹👀

      • Voi, voi! En muistanut kirjoittavani palstalla, jossa on kova sensuuri. Livahti veesana, joka muualla on kyllä sallittu. Anteeks ny moderoijat ja sensuuriohjelmat kauheesti! Mea culpa, mea culpa, mea magna culpa!, eli mää oon syyllinen. 🌹👀


      • Anonyymi

        Muistan myös että tytöt oli enempi aloitten tekijöitä nuorena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan myös että tytöt oli enempi aloitten tekijöitä nuorena

        Vaikka kulttuuri yrittikin harhauttaa, että mies muka teki valinnan, todellisuudessa silloinkin valinta oli tyttöjen aloitteesta kiinni. 🌹👀


      • Anonyymi

        Nyt tulee jo niin paksua potaskaa, että hyvää päivää. Kuvailemasi tyttöjä ei ole koskaan ollut olemassa, ei ole eikä tule olemaan. Sun pelkkää pervessiä fantasiaa taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulee jo niin paksua potaskaa, että hyvää päivää. Kuvailemasi tyttöjä ei ole koskaan ollut olemassa, ei ole eikä tule olemaan. Sun pelkkää pervessiä fantasiaa taas.

        Samaa mieltä. En usko että mitkään "tytöt" tai nuoret naiset ovat antaneet sormetella itseään noin vain. Varsinkin jos ne sp-kokemukset ovat puuttuneet vielä. Kuka nyt silloin antaa toisen sormia työntää syvälle?

        Ja useimmila naisilla aikaa sitten on ihanteena ollut ensin se ihastuminen, seurustelu, kihloihiinmeno ja sitten vasta mahdolliset muut jutu. Kun puhutaan aikakaudesta josta Kynis puhuu.

        Enkä usko että nykyneitsyetkään olisi sen paremmin antamassa kenenkään työntämään syvälle jonnekin yhtään kenenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulee jo niin paksua potaskaa, että hyvää päivää. Kuvailemasi tyttöjä ei ole koskaan ollut olemassa, ei ole eikä tule olemaan. Sun pelkkää pervessiä fantasiaa taas.

        Kynis puhuu sormesta, kun eihän sillä muut paikat enää pelitä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Samaa mieltä. En usko että mitkään "tytöt" tai nuoret naiset ovat antaneet sormetella itseään noin vain. Varsinkin jos ne sp-kokemukset ovat puuttuneet vielä. Kuka nyt silloin antaa toisen sormia työntää syvälle?

        Ja useimmila naisilla aikaa sitten on ihanteena ollut ensin se ihastuminen, seurustelu, kihloihiinmeno ja sitten vasta mahdolliset muut jutu. Kun puhutaan aikakaudesta josta Kynis puhuu.

        Enkä usko että nykyneitsyetkään olisi sen paremmin antamassa kenenkään työntämään syvälle jonnekin yhtään kenenkään

        Tuskinpa oma kokemukseni johtui siitä, että olisin ollut tyttöjen silmissä erityishaluttu. Paremmin päin vastoin. Oli niin eri aika kuin nykyisin 60-vuotta myöhemmin, ettei se vain tunnu nykyihmisestä edes uskottavalta. Kämppäkavereillani olivat ihan samat kokemukset. Se oli sitä aikaa.

        Muutenkin nuoriso eli uuden vapausideologian aikaa, mutta yhdyntää e-pillerien vielä puuttuessa kartettiin. Olen muutenkin huomannut, että 60-lukulaisuus meni monen nykyajattelijan mielestä överiksi, vaikka se nykyiseen verrattuna oli kovin kilttiä. Istuttiin ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä sormi tytön emättimessä. 🌹👀


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Samaa mieltä. En usko että mitkään "tytöt" tai nuoret naiset ovat antaneet sormetella itseään noin vain. Varsinkin jos ne sp-kokemukset ovat puuttuneet vielä. Kuka nyt silloin antaa toisen sormia työntää syvälle?

        Ja useimmila naisilla aikaa sitten on ihanteena ollut ensin se ihastuminen, seurustelu, kihloihiinmeno ja sitten vasta mahdolliset muut jutu. Kun puhutaan aikakaudesta josta Kynis puhuu.

        Enkä usko että nykyneitsyetkään olisi sen paremmin antamassa kenenkään työntämään syvälle jonnekin yhtään kenenkään

        Voihan se olla, että noissa Kyniksen piireissä tytöt ovat olleet niin alisteisessa asemassa ja ehdollistettu kaikkeen tuollaiseen, ettei heillä ole ollut omaa tajua kieltäytyä, vaikka touhu onkin ollut syvästi vastenmielistä. Kyllähän varhaislapsuudesta alkava aivopesu on varmasti tehnyt tehtävänsä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tuskinpa oma kokemukseni johtui siitä, että olisin ollut tyttöjen silmissä erityishaluttu. Paremmin päin vastoin. Oli niin eri aika kuin nykyisin 60-vuotta myöhemmin, ettei se vain tunnu nykyihmisestä edes uskottavalta. Kämppäkavereillani olivat ihan samat kokemukset. Se oli sitä aikaa.

        Muutenkin nuoriso eli uuden vapausideologian aikaa, mutta yhdyntää e-pillerien vielä puuttuessa kartettiin. Olen muutenkin huomannut, että 60-lukulaisuus meni monen nykyajattelijan mielestä överiksi, vaikka se nykyiseen verrattuna oli kovin kilttiä. Istuttiin ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä sormi tytön emättimessä. 🌹👀

        Ainoa vaan, että et ole ainoa "60-lukulainen" ja sepustuksesi ovat ihan täyttä pjaskaa.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Tuskinpa oma kokemukseni johtui siitä, että olisin ollut tyttöjen silmissä erityishaluttu. Paremmin päin vastoin. Oli niin eri aika kuin nykyisin 60-vuotta myöhemmin, ettei se vain tunnu nykyihmisestä edes uskottavalta. Kämppäkavereillani olivat ihan samat kokemukset. Se oli sitä aikaa.

        Muutenkin nuoriso eli uuden vapausideologian aikaa, mutta yhdyntää e-pillerien vielä puuttuessa kartettiin. Olen muutenkin huomannut, että 60-lukulaisuus meni monen nykyajattelijan mielestä överiksi, vaikka se nykyiseen verrattuna oli kovin kilttiä. Istuttiin ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä sormi tytön emättimessä. 🌹👀

        Hei, se sattuu. Itse vuosikymmeniä myöhemmin en tosiaan olisi antanut kenenkään työntää sormiaan minne ne ei kuulu. Noin vain. Jutustellessa.

        Kyllä mä uskon menneen ajan romantikkaan, sen jälkeiseen ja toivottavasti tulevaankin.

        Että ihan vain kaikille nuorille kolleille tiedoksi, ettei kantsi niitä sormiaan työnnellä minnen sattuu missä tilanteessa tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla, että noissa Kyniksen piireissä tytöt ovat olleet niin alisteisessa asemassa ja ehdollistettu kaikkeen tuollaiseen, ettei heillä ole ollut omaa tajua kieltäytyä, vaikka touhu onkin ollut syvästi vastenmielistä. Kyllähän varhaislapsuudesta alkava aivopesu on varmasti tehnyt tehtävänsä.

        Kamala ajatus. Musta on inhottavaa, kun nuoria tyttöjä, poikia tai teinejä kosketellaan tai kohdellaan sopimattomasti. Olen itsekin joutunut sen kohteeksi enkä soisi kenellekään lapselle tai nuorelle moista.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kamala ajatus. Musta on inhottavaa, kun nuoria tyttöjä, poikia tai teinejä kosketellaan tai kohdellaan sopimattomasti. Olen itsekin joutunut sen kohteeksi enkä soisi kenellekään lapselle tai nuorelle moista.

        Onhan se kamala ajatus, mutta ei ikävä kyllä lainkaan vaikea uskoa. Ei tuollainen toiminta ole vieläkään loppunut, vaikka sitä ei Suomessa enää avoimesti näy. Ja kyllähän tuota toimintaa tässä maassa on ollut ja on varmasti edelleenkin.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Samaa mieltä. En usko että mitkään "tytöt" tai nuoret naiset ovat antaneet sormetella itseään noin vain. Varsinkin jos ne sp-kokemukset ovat puuttuneet vielä. Kuka nyt silloin antaa toisen sormia työntää syvälle?

        Ja useimmila naisilla aikaa sitten on ihanteena ollut ensin se ihastuminen, seurustelu, kihloihiinmeno ja sitten vasta mahdolliset muut jutu. Kun puhutaan aikakaudesta josta Kynis puhuu.

        Enkä usko että nykyneitsyetkään olisi sen paremmin antamassa kenenkään työntämään syvälle jonnekin yhtään kenenkään

        Usko mitä lystäät.

        Keravan Party Planet ysärin lopulla. Ikäraja 16v. Sisään mahtui 2000. Suurin osa oli tyttöjä.

        Et uskoisi sanaakaan jos kertoisin mitä teinit siellä touhus. Alkoholin käyttö ennen sisään menoa oli hurjaa. Siellä antoi tytöt teki kuule monenlaista tuntemattomien poikien kanssa.

        Mut joo. Oo sä uskomatta ja rakenna mielessäsi mieleisesi uskottava maailma. Niin kaikki muutkin tekee. Todellisuus on niin ärsyttävä sekoilevine ihmisineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko mitä lystäät.

        Keravan Party Planet ysärin lopulla. Ikäraja 16v. Sisään mahtui 2000. Suurin osa oli tyttöjä.

        Et uskoisi sanaakaan jos kertoisin mitä teinit siellä touhus. Alkoholin käyttö ennen sisään menoa oli hurjaa. Siellä antoi tytöt teki kuule monenlaista tuntemattomien poikien kanssa.

        Mut joo. Oo sä uskomatta ja rakenna mielessäsi mieleisesi uskottava maailma. Niin kaikki muutkin tekee. Todellisuus on niin ärsyttävä sekoilevine ihmisineen.

        Tuskin kukaan kieltää, etteikö känninen voi lähteä mukaan monenmoiseen. Humalatila tunnetusti heikentää arvostelukykyä ja saa tekemään asioita, joita voi myöhemmin katua. Onko tuo jollekulle oikeasti outoa?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kamala ajatus. Musta on inhottavaa, kun nuoria tyttöjä, poikia tai teinejä kosketellaan tai kohdellaan sopimattomasti. Olen itsekin joutunut sen kohteeksi enkä soisi kenellekään lapselle tai nuorelle moista.

        Oli kyse SAMANIKÄISTEN kanssakäymisestä, ei tullut mieleenkään, että sekin olisi pitänyt erikseen mainita. 🌹👀


      • Hmm. Täysi-ikäisiä ihmisiä. Alkoholin vaiktuksen alaisena. Jolain tapaa kokeneita molemmat.

        Mutta kumma että jäi noin yksipuolisuuden asteelle, menemättä pitemmälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko mitä lystäät.

        Keravan Party Planet ysärin lopulla. Ikäraja 16v. Sisään mahtui 2000. Suurin osa oli tyttöjä.

        Et uskoisi sanaakaan jos kertoisin mitä teinit siellä touhus. Alkoholin käyttö ennen sisään menoa oli hurjaa. Siellä antoi tytöt teki kuule monenlaista tuntemattomien poikien kanssa.

        Mut joo. Oo sä uskomatta ja rakenna mielessäsi mieleisesi uskottava maailma. Niin kaikki muutkin tekee. Todellisuus on niin ärsyttävä sekoilevine ihmisineen.

        -90-luku kuitenkin hieman eri.

        Mä en ollut moisissa party-bileissä 90-luvulla, niin mistäpä voin kaikkea tietääkään. Mutta mun ensimmäinen kontakti tuntemattomien kanssa ei muuallakaan ole ollut sormettaminen tai muu sekstailu. Eikä kukaan mun kavereistakaan ole sellaisilla kehuskellut.

        Toinen maailma kultaseni, toinen maailma.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Oli kyse SAMANIKÄISTEN kanssakäymisestä, ei tullut mieleenkään, että sekin olisi pitänyt erikseen mainita. 🌹👀

        Kommentoin YLEISELLÄ tasolla (en sinun kanssakäymisestä) ja tuntemuksestani, mitä kirjoitin nyymille siinä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        -90-luku kuitenkin hieman eri.

        Mä en ollut moisissa party-bileissä 90-luvulla, niin mistäpä voin kaikkea tietääkään. Mutta mun ensimmäinen kontakti tuntemattomien kanssa ei muuallakaan ole ollut sormettaminen tai muu sekstailu. Eikä kukaan mun kavereistakaan ole sellaisilla kehuskellut.

        Toinen maailma kultaseni, toinen maailma.

        Ei tollanen 90-luvullakaan mitään yleistä puuhaa ole ollut. Jos jossain paikassa känniset teinit jotain tekee, niin ei se siitä yleistä toimintaa tee. Tietysti humalatila alentaa aina kynnystä tehdä kaikenmoista, mutta ei todellakaan "annetaan tuntemattomien tehdä mitä vaan" ole ollut ihan normaalia toimintaa.

        Itse kuulun juuri tuohon sukupolveen ja monet paikat on tullut silloin nähtyä. Aina osa sekoilee ja tekee mitä sattuu, mutta se ei silti koskenut valtaosaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko mitä lystäät.

        Keravan Party Planet ysärin lopulla. Ikäraja 16v. Sisään mahtui 2000. Suurin osa oli tyttöjä.

        Et uskoisi sanaakaan jos kertoisin mitä teinit siellä touhus. Alkoholin käyttö ennen sisään menoa oli hurjaa. Siellä antoi tytöt teki kuule monenlaista tuntemattomien poikien kanssa.

        Mut joo. Oo sä uskomatta ja rakenna mielessäsi mieleisesi uskottava maailma. Niin kaikki muutkin tekee. Todellisuus on niin ärsyttävä sekoilevine ihmisineen.

        Eikä 60-luvun toisen sukupuolielimiä hyväillessä ja työnnettäessa sormi tyttöjen sisään oltu suinkaan kännissä. Ei sen ajan nuorisolla ollut edes rahaa sellaiseen. KAIKKI tapahtui vain ystävällisyydestä ja hellyydestä.

        Muuten, oli yksi yllätyskin. Eräs tyttö oli kotoisin samalta paikkakunnalta kuin minä. Tapasimme lomalla kotipaikkakunnallamme. Hienostuneesti torjui, kun pyrin työntämään sormeni hänen sisäänsä. Sen sijaan hän mielellään työnsi kätensä housujeni sisään, hyväili paljaita elimiäni ja tuotti minulle orgasminkin.

        En keksinyt syytä epätavalliseen käytökseen, mutta todennäköisimpänä pidin, että pelkäsi
        sukupuolielimiensä hyväilyn johtavan yhdyntään ja altistavan tahattomalle raskaudelle. Kämppäkaverini oli sattunut tapaamaan tytön, joka oli lähettänyt minulle lämpimiä terveisiä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tuskinpa oma kokemukseni johtui siitä, että olisin ollut tyttöjen silmissä erityishaluttu. Paremmin päin vastoin. Oli niin eri aika kuin nykyisin 60-vuotta myöhemmin, ettei se vain tunnu nykyihmisestä edes uskottavalta. Kämppäkavereillani olivat ihan samat kokemukset. Se oli sitä aikaa.

        Muutenkin nuoriso eli uuden vapausideologian aikaa, mutta yhdyntää e-pillerien vielä puuttuessa kartettiin. Olen muutenkin huomannut, että 60-lukulaisuus meni monen nykyajattelijan mielestä överiksi, vaikka se nykyiseen verrattuna oli kovin kilttiä. Istuttiin ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä sormi tytön emättimessä. 🌹👀

        Muistat vain väärin, aivan kuten muistit väärin sen alastoman sirkustaiteilijan.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eikä 60-luvun toisen sukupuolielimiä hyväillessä ja työnnettäessa sormi tyttöjen sisään oltu suinkaan kännissä. Ei sen ajan nuorisolla ollut edes rahaa sellaiseen. KAIKKI tapahtui vain ystävällisyydestä ja hellyydestä.

        Muuten, oli yksi yllätyskin. Eräs tyttö oli kotoisin samalta paikkakunnalta kuin minä. Tapasimme lomalla kotipaikkakunnallamme. Hienostuneesti torjui, kun pyrin työntämään sormeni hänen sisäänsä. Sen sijaan hän mielellään työnsi kätensä housujeni sisään, hyväili paljaita elimiäni ja tuotti minulle orgasminkin.

        En keksinyt syytä epätavalliseen käytökseen, mutta todennäköisimpänä pidin, että pelkäsi
        sukupuolielimiensä hyväilyn johtavan yhdyntään ja altistavan tahattomalle raskaudelle. Kämppäkaverini oli sattunut tapaamaan tytön, joka oli lähettänyt minulle lämpimiä terveisiä. 🌹👀

        Minulle tapahtui sama Party Planetissa. Yksi tyttö laittoi käden housuihini. Itseltään antoi koplata vain yläkroppaa.

        Pitäs varmaan olla hiljaa näistä ettei toi yksi lady hermostu ja rupea julistamaan että mihin tytöt suostui ja mihin ei.

        Ehkä se on kun asuin PK seudulla. 2000 teiniä oli täällä pieni porukka jonka tekemisillä ei ollut niin väliä. Kaivopuistossa kyllä ysärillä perjantai iltaisin sään salliessa oli enemmän kuin tuhansia teinejä riehumassa kuin huomista ei olisi. Ja jotkut jopa panivat ihan ulkona puistossa. Se nyt tosin oli harvinaista mutta sitäkin nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tapahtui sama Party Planetissa. Yksi tyttö laittoi käden housuihini. Itseltään antoi koplata vain yläkroppaa.

        Pitäs varmaan olla hiljaa näistä ettei toi yksi lady hermostu ja rupea julistamaan että mihin tytöt suostui ja mihin ei.

        Ehkä se on kun asuin PK seudulla. 2000 teiniä oli täällä pieni porukka jonka tekemisillä ei ollut niin väliä. Kaivopuistossa kyllä ysärillä perjantai iltaisin sään salliessa oli enemmän kuin tuhansia teinejä riehumassa kuin huomista ei olisi. Ja jotkut jopa panivat ihan ulkona puistossa. Se nyt tosin oli harvinaista mutta sitäkin nähtiin.

        Noi nyt on ihan eri juttuja kuin mitä kynis kuvailee,eli satuilee.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Hmm. Täysi-ikäisiä ihmisiä. Alkoholin vaiktuksen alaisena. Jolain tapaa kokeneita molemmat.

        Mutta kumma että jäi noin yksipuolisuuden asteelle, menemättä pitemmälle.

        Jos ei ole itse elänyt aikaa 60 vuotta sitten, eikä usko mitä toinen kertoo, ei ole keinoa saada toinen uskomaan. Muuten, melkein kaikki tuttavani, ja heitä oli runsaasti, olivat yliopiston opiskelijoita, niin kuin minäkin.

        Kaljabaarissa useimpien nuorten rahat riittivät vain yhteen pulloon. Kyllä kaikki olivat vesiselviä. En ollut "kokenut", eikä tullut edes mieleeni kysyä tytöltä hänen kokeneisuuttaan. Juttelimme aivan muusta kuin seksistä tai edes seurustelusta.

        Sormen työntäminen tytön sukupuolielimien sisään oli kokonaan siinä. Ei se ollut yritys mennä pidemmälle, vaan se oli vain osa YSTÄVÄLLISYYTTÄ. Minulle puolestani on jo tullut epäilys, että olisikohan ajatusmaailmasi saastainen. Niin, ja usko mitä uskot, mutta en jaksa enää jankata.🌹👀

        Olen sama kynä.mi, mutta vastaan nyt anonyyminä, koska edellinen vastaus meni bittiavaruuteen, ja ruudulleni tuli viesti, että vaikutan botilta ja onko minulla joku VPN-yhteys päällä. En tiedä, mikä sellainen yhteys on, mutta bottina en ole itseäni pitänyt. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole itse elänyt aikaa 60 vuotta sitten, eikä usko mitä toinen kertoo, ei ole keinoa saada toinen uskomaan. Muuten, melkein kaikki tuttavani, ja heitä oli runsaasti, olivat yliopiston opiskelijoita, niin kuin minäkin.

        Kaljabaarissa useimpien nuorten rahat riittivät vain yhteen pulloon. Kyllä kaikki olivat vesiselviä. En ollut "kokenut", eikä tullut edes mieleeni kysyä tytöltä hänen kokeneisuuttaan. Juttelimme aivan muusta kuin seksistä tai edes seurustelusta.

        Sormen työntäminen tytön sukupuolielimien sisään oli kokonaan siinä. Ei se ollut yritys mennä pidemmälle, vaan se oli vain osa YSTÄVÄLLISYYTTÄ. Minulle puolestani on jo tullut epäilys, että olisikohan ajatusmaailmasi saastainen. Niin, ja usko mitä uskot, mutta en jaksa enää jankata.🌹👀

        Olen sama kynä.mi, mutta vastaan nyt anonyyminä, koska edellinen vastaus meni bittiavaruuteen, ja ruudulleni tuli viesti, että vaikutan botilta ja onko minulla joku VPN-yhteys päällä. En tiedä, mikä sellainen yhteys on, mutta bottina en ole itseäni pitänyt. 🌹👀

        Kumma juttu, että teistä 60-lukulaisista vain sinä yksinäsi olet näitä kaikkia kertomiasi juttuja kokenut. Oletko lienee pölähtänyt tänne jostain rinnakkaistodellisuudesta ja itse autuaallisen tietämätön asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tapahtui sama Party Planetissa. Yksi tyttö laittoi käden housuihini. Itseltään antoi koplata vain yläkroppaa.

        Pitäs varmaan olla hiljaa näistä ettei toi yksi lady hermostu ja rupea julistamaan että mihin tytöt suostui ja mihin ei.

        Ehkä se on kun asuin PK seudulla. 2000 teiniä oli täällä pieni porukka jonka tekemisillä ei ollut niin väliä. Kaivopuistossa kyllä ysärillä perjantai iltaisin sään salliessa oli enemmän kuin tuhansia teinejä riehumassa kuin huomista ei olisi. Ja jotkut jopa panivat ihan ulkona puistossa. Se nyt tosin oli harvinaista mutta sitäkin nähtiin.

        Miten nuo sinusta liittyvät Kyniksen päiväuniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo sinusta liittyvät Kyniksen päiväuniin?

        No jos täällä tiedetään et ne hänen kokemukset on vaan päiväunia niin olkoon sit niin.

        Itselläni on ollut elämässä sellaisia kokemuksia ihan viime vuodeltakin että ei täällä uskottais.

        Minun tuntemani naiset on varsinkin nuorempana useimmat olleet aika hiton villejä seksuaalisesti. Onko se sit vaan minun tuttavapiiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos täällä tiedetään et ne hänen kokemukset on vaan päiväunia niin olkoon sit niin.

        Itselläni on ollut elämässä sellaisia kokemuksia ihan viime vuodeltakin että ei täällä uskottais.

        Minun tuntemani naiset on varsinkin nuorempana useimmat olleet aika hiton villejä seksuaalisesti. Onko se sit vaan minun tuttavapiiri.

        Ja miten tuo liittyy Kyniksen satuihin? Ainahan seksuaalisesti "villejä" yksilöitä on, eikä siinä ole mitään uskomatonta.

        Kynishän taas itse jatkuvasti selittää, että näissä hänen tarinoissaan ei ole mitään seksiaalista. Muuten vaan istutaan sormi tuntemattoman muijan pillussa ja jutellaan niitä näitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tuo liittyy Kyniksen satuihin? Ainahan seksuaalisesti "villejä" yksilöitä on, eikä siinä ole mitään uskomatonta.

        Kynishän taas itse jatkuvasti selittää, että näissä hänen tarinoissaan ei ole mitään seksiaalista. Muuten vaan istutaan sormi tuntemattoman muijan pillussa ja jutellaan niitä näitä.

        Minä olen aina veikannut, että Kyniksen tarinoissa on joku totuuspohja. Mutta niissä on myös ihan vitusti Lapin lisää xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tuo liittyy Kyniksen satuihin? Ainahan seksuaalisesti "villejä" yksilöitä on, eikä siinä ole mitään uskomatonta.

        Kynishän taas itse jatkuvasti selittää, että näissä hänen tarinoissaan ei ole mitään seksiaalista. Muuten vaan istutaan sormi tuntemattoman muijan pillussa ja jutellaan niitä näitä.

        Niinpä, ihan eri jutuista puhutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos täällä tiedetään et ne hänen kokemukset on vaan päiväunia niin olkoon sit niin.

        Itselläni on ollut elämässä sellaisia kokemuksia ihan viime vuodeltakin että ei täällä uskottais.

        Minun tuntemani naiset on varsinkin nuorempana useimmat olleet aika hiton villejä seksuaalisesti. Onko se sit vaan minun tuttavapiiri.

        Ei täällä sellaista tiedetä. Vain eräs patologisesti harhainen sisko esittää täällä sellaista. Pyykkisiin häiriöihin usein liittyy, että henkilö juuttuu kiusaamaan yhtä henkilöä. Kyllä enimmät tajuavat, että puhun kokemuksesta, enkä fantasioistani, joita niitäkin minulla on, mutta julkaisen Seksinovellit-palstalla. 🌹👀


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen aina veikannut, että Kyniksen tarinoissa on joku totuuspohja. Mutta niissä on myös ihan vitusti Lapin lisää xD

        Juu. En mä yhtään epäile, etteikö niissä muinaisissa lavatansseissakin aina välillä ole sormipeliä harrastettu ja paljon muutakin. Eikä siinäkään sinällään mitään ennekuulumatonta ole, että joku olis kahvilan pöydässä käsi kyynärpäätä myöten toisen haarovälissä. Eiköhän noita kohtauksia itsekukanenkin ole jossain nähnyt.

        Ihan eri levelille mennään jos väittää, että joka ukolla on ollut sormet tanssiparin pillussa ja nuorison tavanomainen tervehtimistapa on ollut kopeloida toistensa genitaaleja. Sitäkään en oikeastaan epäile, etteikö tuollaisia tansseja ole jossain voinut olla ja tuollainen tervehtimistapakin jossain porukoissa. On sitä nyt hullumpaakin kuultu. Vaan siis koko kansan yleistä huvia ja käytöskulttuuria nuo eivät ole olleet. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. En mä yhtään epäile, etteikö niissä muinaisissa lavatansseissakin aina välillä ole sormipeliä harrastettu ja paljon muutakin. Eikä siinäkään sinällään mitään ennekuulumatonta ole, että joku olis kahvilan pöydässä käsi kyynärpäätä myöten toisen haarovälissä. Eiköhän noita kohtauksia itsekukanenkin ole jossain nähnyt.

        Ihan eri levelille mennään jos väittää, että joka ukolla on ollut sormet tanssiparin pillussa ja nuorison tavanomainen tervehtimistapa on ollut kopeloida toistensa genitaaleja. Sitäkään en oikeastaan epäile, etteikö tuollaisia tansseja ole jossain voinut olla ja tuollainen tervehtimistapakin jossain porukoissa. On sitä nyt hullumpaakin kuultu. Vaan siis koko kansan yleistä huvia ja käytöskulttuuria nuo eivät ole olleet. 😂

        Enkä ole koskaan missään väittänyt, että kaikki olisivat niin tehneet.

        Olen kylläkin kertonut, että JOILLAKIN paikkakunnilla KAIKKI tytöt olivat tansseissa minihameaikana ilman pöksyjä. Pöksylliset näes joutuivat armotta seinäruusuiksi aikana, jolloin oli VAIN miesten haku. Sen ajan lehdissäkin asiasta kerrottiin. Tytöt itse kertoivat toimittajille syyn: jos oli pöksyt, pojat sen pian havaitsivat, ja tanssittaminen loppui kuin seinään.

        En siis ole väittänyt, että KAIKILLA paikkakunnilla tytöt olivat ilman pöksyjä, mutta kylläkin, että muuallakin osa oli ilman. Se sekä kohotti tyttöjen juhlatunnelmaa että varmisti tulemisen tanssitetuksi.

        Liioittelija väittää minun väittäneen ihan muuta, vieläpä väittää minun käyttäneen aivan rivoja sanoja, joiden todellinen lähde on hänen saastainen mielikuvituksensa. Todellisuudessa joidenkin tyttöjen pöksyttömyys oli vain kaunis tapa, nykyisin aika harvinainen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Enkä ole koskaan missään väittänyt, että kaikki olisivat niin tehneet.

        Olen kylläkin kertonut, että JOILLAKIN paikkakunnilla KAIKKI tytöt olivat tansseissa minihameaikana ilman pöksyjä. Pöksylliset näes joutuivat armotta seinäruusuiksi aikana, jolloin oli VAIN miesten haku. Sen ajan lehdissäkin asiasta kerrottiin. Tytöt itse kertoivat toimittajille syyn: jos oli pöksyt, pojat sen pian havaitsivat, ja tanssittaminen loppui kuin seinään.

        En siis ole väittänyt, että KAIKILLA paikkakunnilla tytöt olivat ilman pöksyjä, mutta kylläkin, että muuallakin osa oli ilman. Se sekä kohotti tyttöjen juhlatunnelmaa että varmisti tulemisen tanssitetuksi.

        Liioittelija väittää minun väittäneen ihan muuta, vieläpä väittää minun käyttäneen aivan rivoja sanoja, joiden todellinen lähde on hänen saastainen mielikuvituksensa. Todellisuudessa joidenkin tyttöjen pöksyttömyys oli vain kaunis tapa, nykyisin aika harvinainen. 🌹👀

        Juu, kyllä me kaikki uskotaan, että teillä on ollut tapana kerääntyä HYVIN pienellä porukalla johonkin pitämään privaatteja sormi pillussa tansseja.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Enkä ole koskaan missään väittänyt, että kaikki olisivat niin tehneet.

        Olen kylläkin kertonut, että JOILLAKIN paikkakunnilla KAIKKI tytöt olivat tansseissa minihameaikana ilman pöksyjä. Pöksylliset näes joutuivat armotta seinäruusuiksi aikana, jolloin oli VAIN miesten haku. Sen ajan lehdissäkin asiasta kerrottiin. Tytöt itse kertoivat toimittajille syyn: jos oli pöksyt, pojat sen pian havaitsivat, ja tanssittaminen loppui kuin seinään.

        En siis ole väittänyt, että KAIKILLA paikkakunnilla tytöt olivat ilman pöksyjä, mutta kylläkin, että muuallakin osa oli ilman. Se sekä kohotti tyttöjen juhlatunnelmaa että varmisti tulemisen tanssitetuksi.

        Liioittelija väittää minun väittäneen ihan muuta, vieläpä väittää minun käyttäneen aivan rivoja sanoja, joiden todellinen lähde on hänen saastainen mielikuvituksensa. Todellisuudessa joidenkin tyttöjen pöksyttömyys oli vain kaunis tapa, nykyisin aika harvinainen. 🌹👀

        Kuulostaa tosi kauniilta ja herttaiselta tavalta. Tytöt on pakotettu antamaan tuntemattomien miesten joukkoraiskata itseään (sillä raiskaushan se on, kun jotain jotain luvatta sisälle tungetaan) tai muuten hyljeksitään ja suljetaan pois porukoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kyllä me kaikki uskotaan, että teillä on ollut tapana kerääntyä HYVIN pienellä porukalla johonkin pitämään privaatteja sormi pillussa tansseja.

        En käynyt tansseissa koskaan, mutta totta kai olin silti selvillä ajan ilmiöistä. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        En käynyt tansseissa koskaan, mutta totta kai olin silti selvillä ajan ilmiöistä. 🌹👀

        Haha. Kiinni jäit housut kintuissa. Sepität omiasi.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En käynyt tansseissa koskaan, mutta totta kai olin silti selvillä ajan ilmiöistä. 🌹👀

        Jos se on puskaradiossa kerrottu niin tietysti se on aina totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tosi kauniilta ja herttaiselta tavalta. Tytöt on pakotettu antamaan tuntemattomien miesten joukkoraiskata itseään (sillä raiskaushan se on, kun jotain jotain luvatta sisälle tungetaan) tai muuten hyljeksitään ja suljetaan pois porukoista.

        Sekoitat nyt tyystin kaksi asiaa. Kun jutellessa pani sormensa tytön sisään, oli kyse HERTTAISESTA tavasta, josta tytöt OIKEASTI tykkäsivät.

        Tansseissa MIESTENHAKU taas pakotti sellaisetkin tytöt, jotka eivät muuten olisi halunneetkaan, sellaiseenkin käyttäytymiseen, joka nykyajan tytölle saattaisi olla aivan kuvottavaa. Onneksi sellaista syytä ei enää ole. Pöksyttömyys on käynyt harvinaiseksi, mutta niin myös herttailu jutellessa.

        60-luku toi sekä hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta, mutta vielä oli myös jäämiä naisia sortavasta perinteestä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Sekoitat nyt tyystin kaksi asiaa. Kun jutellessa pani sormensa tytön sisään, oli kyse HERTTAISESTA tavasta, josta tytöt OIKEASTI tykkäsivät.

        Tansseissa MIESTENHAKU taas pakotti sellaisetkin tytöt, jotka eivät muuten olisi halunneetkaan, sellaiseenkin käyttäytymiseen, joka nykyajan tytölle saattaisi olla aivan kuvottavaa. Onneksi sellaista syytä ei enää ole. Pöksyttömyys on käynyt harvinaiseksi, mutta niin myös herttailu jutellessa.

        60-luku toi sekä hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta, mutta vielä oli myös jäämiä naisia sortavasta perinteestä. 🌹👀

        Et sinä tai kukaan muukaan (kuin ne tytöt itse) tiedä mitä he oikeasti ajattelivat. Jos naiset oikeasti sellaisesta pitäisivät ei se olisi mihinkään poistunut. Tuohon aikaan ja vielä useampi kymmenen vuotta myöhemminkin on ollut paljon asioita, joihin naisen nyt vaan on ollut pakko alistua, hymyillä ja esittää siitä pitävänsä. Metelin nostamisesta ja itsensä ja oman ruumiillisen koskemattomuutensa puolustamisesta kun olisi ollut vain enemmän haittaa. Vähemmillä vaurioilla pääsi, kun vain alistui ja nuoli haavansa jälkikäteen. Silloin oli raikauksesta aivan turha nostaa meteliä, kun ei sitä kuitenkaan olisi tosissaan ottanut ja syy olisi aina ja kaikissa tilanteissa ollut naisessa itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä tai kukaan muukaan (kuin ne tytöt itse) tiedä mitä he oikeasti ajattelivat. Jos naiset oikeasti sellaisesta pitäisivät ei se olisi mihinkään poistunut. Tuohon aikaan ja vielä useampi kymmenen vuotta myöhemminkin on ollut paljon asioita, joihin naisen nyt vaan on ollut pakko alistua, hymyillä ja esittää siitä pitävänsä. Metelin nostamisesta ja itsensä ja oman ruumiillisen koskemattomuutensa puolustamisesta kun olisi ollut vain enemmän haittaa. Vähemmillä vaurioilla pääsi, kun vain alistui ja nuoli haavansa jälkikäteen. Silloin oli raikauksesta aivan turha nostaa meteliä, kun ei sitä kuitenkaan olisi tosissaan ottanut ja syy olisi aina ja kaikissa tilanteissa ollut naisessa itsessään.

        No niinpä ... mietitään hetki ... nainen lähtee baarista, puolitutun miehen kanssa, on luultavasti ollut pukeutunut minihameeseen ja vielä vapaaehtoisesti jää keinuun istuskelemaan. Siinä saa nainen olla tyytyväinen, jos on "vain" sormilla raiskattu ja vähän pillua tuijoteltu ja syytettä on ollut ihan turha yrittää nostaa. Naurunalaiseksi siitä olisi joutunut ja häväistyksi. Varsinkin jos on ollut vielä ulkomaille lähdössä niin suu kiinni ja nopeasti pois. Raskauden riskiähän tuossa ei onneksi ole ollut.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Enkä ole koskaan missään väittänyt, että kaikki olisivat niin tehneet.

        Olen kylläkin kertonut, että JOILLAKIN paikkakunnilla KAIKKI tytöt olivat tansseissa minihameaikana ilman pöksyjä. Pöksylliset näes joutuivat armotta seinäruusuiksi aikana, jolloin oli VAIN miesten haku. Sen ajan lehdissäkin asiasta kerrottiin. Tytöt itse kertoivat toimittajille syyn: jos oli pöksyt, pojat sen pian havaitsivat, ja tanssittaminen loppui kuin seinään.

        En siis ole väittänyt, että KAIKILLA paikkakunnilla tytöt olivat ilman pöksyjä, mutta kylläkin, että muuallakin osa oli ilman. Se sekä kohotti tyttöjen juhlatunnelmaa että varmisti tulemisen tanssitetuksi.

        Liioittelija väittää minun väittäneen ihan muuta, vieläpä väittää minun käyttäneen aivan rivoja sanoja, joiden todellinen lähde on hänen saastainen mielikuvituksensa. Todellisuudessa joidenkin tyttöjen pöksyttömyys oli vain kaunis tapa, nykyisin aika harvinainen. 🌹👀

        Pöksyttömyys, tuo tanssilavojen kadonnut perinne nostalgisesti ja koskettavasti muistellen. Ei vaan oikeasti, mitä helkkaria juuri luin🙄


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Enkä ole koskaan missään väittänyt, että kaikki olisivat niin tehneet.

        Olen kylläkin kertonut, että JOILLAKIN paikkakunnilla KAIKKI tytöt olivat tansseissa minihameaikana ilman pöksyjä. Pöksylliset näes joutuivat armotta seinäruusuiksi aikana, jolloin oli VAIN miesten haku. Sen ajan lehdissäkin asiasta kerrottiin. Tytöt itse kertoivat toimittajille syyn: jos oli pöksyt, pojat sen pian havaitsivat, ja tanssittaminen loppui kuin seinään.

        En siis ole väittänyt, että KAIKILLA paikkakunnilla tytöt olivat ilman pöksyjä, mutta kylläkin, että muuallakin osa oli ilman. Se sekä kohotti tyttöjen juhlatunnelmaa että varmisti tulemisen tanssitetuksi.

        Liioittelija väittää minun väittäneen ihan muuta, vieläpä väittää minun käyttäneen aivan rivoja sanoja, joiden todellinen lähde on hänen saastainen mielikuvituksensa. Todellisuudessa joidenkin tyttöjen pöksyttömyys oli vain kaunis tapa, nykyisin aika harvinainen. 🌹👀

        Itseäsiassa Kynis hyvä pöksyttömyys ei nykyäänkään ole mitenkään erityisen harvinaista. Varsin moni nainen kulkee nykyäänkin kesäkeleillä kommandona. Hyvin hyvin HYVIN harva kuitenkaan tekee sitä vilautellakseen ja jotta puolitutus saisivat tunkea sormia sisään. Toisten mielestä vaan on mukava kulkea ilman alushousuja, kun kelit sen tässäkin maassa sallivat - sitä tekevät kaikki sukupuolet yhtälailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsiassa Kynis hyvä pöksyttömyys ei nykyäänkään ole mitenkään erityisen harvinaista. Varsin moni nainen kulkee nykyäänkin kesäkeleillä kommandona. Hyvin hyvin HYVIN harva kuitenkaan tekee sitä vilautellakseen ja jotta puolitutus saisivat tunkea sormia sisään. Toisten mielestä vaan on mukava kulkea ilman alushousuja, kun kelit sen tässäkin maassa sallivat - sitä tekevät kaikki sukupuolet yhtälailla.

        Tiedän oikein hyvin, ettei se ole harvinaista, mutta olenkin sanonut, että se on HARVINAISEMPAA kuin minihameaikana, jolloin sillä oli myös vahvempi seksuaalinen funktio. Ei sen puoleen, kyllä moni sisko ollessaan ilman pöksyjä tuntee aivan erityisesti olevansa NAINEN.

        Tunnetta vielä voimistetaan käyttämällä geishapalloja, vaikka niitä selitetäänkin muka käytettävän voimistamaan "lantionpohjan lihaksia". Niihinhän ne eivät todellisuudessa vaikuta tuota eikä tätä.

        Täällä netissä muuan sisko kertoi huomanneensa, kuinka "numeroa liian pieniin bikineihin" sonnustautuneelta nuorelta naiselta valtoimenaan näkyi keltainen muovitettu naru uima-asun ulkopuolelle. Tämä oli tietysti korostanut naisellista tuntemustaan näyttämällä muillekin, että hänellä oli emättimessään geishapallot. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tiedän oikein hyvin, ettei se ole harvinaista, mutta olenkin sanonut, että se on HARVINAISEMPAA kuin minihameaikana, jolloin sillä oli myös vahvempi seksuaalinen funktio. Ei sen puoleen, kyllä moni sisko ollessaan ilman pöksyjä tuntee aivan erityisesti olevansa NAINEN.

        Tunnetta vielä voimistetaan käyttämällä geishapalloja, vaikka niitä selitetäänkin muka käytettävän voimistamaan "lantionpohjan lihaksia". Niihinhän ne eivät todellisuudessa vaikuta tuota eikä tätä.

        Täällä netissä muuan sisko kertoi huomanneensa, kuinka "numeroa liian pieniin bikineihin" sonnustautuneelta nuorelta naiselta valtoimenaan näkyi keltainen muovitettu naru uima-asun ulkopuolelle. Tämä oli tietysti korostanut naisellista tuntemustaan näyttämällä muillekin, että hänellä oli emättimessään geishapallot. 🌹👀

        Tuskinpa on edes yhtään harvinaisempaa. Luultavasti pikemmin tavallisempaa.. Kommandona kulkemisessa ei ole yhtään mitään harvinaista. Se on hyvin tavallista,vaikka eivät sitä toki kaikki tee. Se taas on itsestään selvää, että kaikilla tuollaisilla alapäähän liittyvillä tavoilla on aina enemmän tai vähemmän seksuaalinen funktio. Se tosin liittyy juurikin tuohon omien korvien väliin, eikä sitä valtaisin todellakaan haluta jakaa muille. Se on omaa privaattia kivaa.

        Nuo loput ovat sitten sinun kuvitelmiasi. Jos rehellisiä ollaan, niin geishapallot eivät tunnu oikeastaan yhtään miltään, vaikka sinä ehkä niin kuvitteletkin. Emättimen sisäpuoli on valtaosin täysin tunnoton. Siellä yksinkertaisesti ei juurikaan ole hermopäitä. Geishapallojen ainoa funktio ovat nimenomaan ne lihakset.

        Mielenkiintoista tulkita naisen haaruksista roikkuvat narut ensimmäisenä geishapalloiksi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa on edes yhtään harvinaisempaa. Luultavasti pikemmin tavallisempaa.. Kommandona kulkemisessa ei ole yhtään mitään harvinaista. Se on hyvin tavallista,vaikka eivät sitä toki kaikki tee. Se taas on itsestään selvää, että kaikilla tuollaisilla alapäähän liittyvillä tavoilla on aina enemmän tai vähemmän seksuaalinen funktio. Se tosin liittyy juurikin tuohon omien korvien väliin, eikä sitä valtaisin todellakaan haluta jakaa muille. Se on omaa privaattia kivaa.

        Nuo loput ovat sitten sinun kuvitelmiasi. Jos rehellisiä ollaan, niin geishapallot eivät tunnu oikeastaan yhtään miltään, vaikka sinä ehkä niin kuvitteletkin. Emättimen sisäpuoli on valtaosin täysin tunnoton. Siellä yksinkertaisesti ei juurikaan ole hermopäitä. Geishapallojen ainoa funktio ovat nimenomaan ne lihakset.

        Mielenkiintoista tulkita naisen haaruksista roikkuvat narut ensimmäisenä geishapalloiksi. 😂

        "Mielenkiintoista tulkita naisen haaruksista roikkuvat narut ensimmäisenä geishapalloiksi. 😂"

        No tietysti on. Onhan se nyt moninverroin tavanomaisempaa, että naiset kulkevat julkisilla paikoilla tarkotuksellisesti esitellen geishakuulia kuin vaikka tampponin naru vahingossa näkyen.

        Kyseinen sisko voi olla tulkinnut asian kuten Kynis kertoo ja se nuori nainen taas on ollut suunnattoman häpeissän tajuttuaan tamponin narun roikkuneen näkyvillä. Tai kai se sisko sitten kävi siitä narusta nykimässä ne kuulat näkyville varmistaakseen ja työnsi sitten takaisin. Mistä näistä Kyniksen tutuista ikinä tietää. 😲


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa on edes yhtään harvinaisempaa. Luultavasti pikemmin tavallisempaa.. Kommandona kulkemisessa ei ole yhtään mitään harvinaista. Se on hyvin tavallista,vaikka eivät sitä toki kaikki tee. Se taas on itsestään selvää, että kaikilla tuollaisilla alapäähän liittyvillä tavoilla on aina enemmän tai vähemmän seksuaalinen funktio. Se tosin liittyy juurikin tuohon omien korvien väliin, eikä sitä valtaisin todellakaan haluta jakaa muille. Se on omaa privaattia kivaa.

        Nuo loput ovat sitten sinun kuvitelmiasi. Jos rehellisiä ollaan, niin geishapallot eivät tunnu oikeastaan yhtään miltään, vaikka sinä ehkä niin kuvitteletkin. Emättimen sisäpuoli on valtaosin täysin tunnoton. Siellä yksinkertaisesti ei juurikaan ole hermopäitä. Geishapallojen ainoa funktio ovat nimenomaan ne lihakset.

        Mielenkiintoista tulkita naisen haaruksista roikkuvat narut ensimmäisenä geishapalloiksi. 😂

        En ole väittänyt, enkä väitä, että geishapallot aiheuttaisivat mitään FYYSISPERÄISIÄ tuntemuksia. Lienee YLEISESTI tunnettua, ettei emätin tunne mitään. TIETO, että siellä ovat geishapallot, aiheuttaa naisellista tuntemusta AJATUKSEN kautta.

        Puhuin toisen naisen kertomaa ja hänen päätelmiänsä, mutta jos olisin ollut paikalla, kyllä minunkin arvaukseni olisi ollut, että tyttö nimenomaan korosti naisellista tuntemustaan näyttämällä muillekin, että hänellä oli geishapallot sisällään. Ja samallahan se on myös kaunista.

        Netissä kirjoittanut sisko oli myös arvuutellut, olisiko kyseessä kuitenkin tamponinnaru, mutta hylänneensä ajatuksen, koska eiväthän ne ole muovitettuja ja värillisiä. Jos sinulla on joku todennäköisempi selitys, niin panepa kertoen.

        x x x

        Minua muuten hämmentää, että puhut minulle kuin pikkupojalle, jolla ei juuri ole tietoa. Olen kuitenkin lukenut erittäin paljon ja keskustellut hyvin runsaasti naisten kanssa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole väittänyt, enkä väitä, että geishapallot aiheuttaisivat mitään FYYSISPERÄISIÄ tuntemuksia. Lienee YLEISESTI tunnettua, ettei emätin tunne mitään. TIETO, että siellä ovat geishapallot, aiheuttaa naisellista tuntemusta AJATUKSEN kautta.

        Puhuin toisen naisen kertomaa ja hänen päätelmiänsä, mutta jos olisin ollut paikalla, kyllä minunkin arvaukseni olisi ollut, että tyttö nimenomaan korosti naisellista tuntemustaan näyttämällä muillekin, että hänellä oli geishapallot sisällään. Ja samallahan se on myös kaunista.

        Netissä kirjoittanut sisko oli myös arvuutellut, olisiko kyseessä kuitenkin tamponinnaru, mutta hylänneensä ajatuksen, koska eiväthän ne ole muovitettuja ja värillisiä. Jos sinulla on joku todennäköisempi selitys, niin panepa kertoen.

        x x x

        Minua muuten hämmentää, että puhut minulle kuin pikkupojalle, jolla ei juuri ole tietoa. Olen kuitenkin lukenut erittäin paljon ja keskustellut hyvin runsaasti naisten kanssa. 🌹👀

        Puhun sinulle kuin seniilillevanhukselle tai harhoissaan elävälle yksilölle. Sinusta ei tule hetkeäkään mieleen pikkupoika. Nuoret ovat kehityskykyisiä ja oppivaisia. Sinä taas jauhat pakkomielteisesti aina samoja juttuja.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole väittänyt, enkä väitä, että geishapallot aiheuttaisivat mitään FYYSISPERÄISIÄ tuntemuksia. Lienee YLEISESTI tunnettua, ettei emätin tunne mitään. TIETO, että siellä ovat geishapallot, aiheuttaa naisellista tuntemusta AJATUKSEN kautta.

        Puhuin toisen naisen kertomaa ja hänen päätelmiänsä, mutta jos olisin ollut paikalla, kyllä minunkin arvaukseni olisi ollut, että tyttö nimenomaan korosti naisellista tuntemustaan näyttämällä muillekin, että hänellä oli geishapallot sisällään. Ja samallahan se on myös kaunista.

        Netissä kirjoittanut sisko oli myös arvuutellut, olisiko kyseessä kuitenkin tamponinnaru, mutta hylänneensä ajatuksen, koska eiväthän ne ole muovitettuja ja värillisiä. Jos sinulla on joku todennäköisempi selitys, niin panepa kertoen.

        x x x

        Minua muuten hämmentää, että puhut minulle kuin pikkupojalle, jolla ei juuri ole tietoa. Olen kuitenkin lukenut erittäin paljon ja keskustellut hyvin runsaasti naisten kanssa. 🌹👀

        Kuvitteletko todella geishapalloissa olevan jotain naisellista? Herää kysymys tunnetko oikeasti yhtään naista. Naisellisuus on jossain aivan muualla kuin geishapalloissa emättimessä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole väittänyt, enkä väitä, että geishapallot aiheuttaisivat mitään FYYSISPERÄISIÄ tuntemuksia. Lienee YLEISESTI tunnettua, ettei emätin tunne mitään. TIETO, että siellä ovat geishapallot, aiheuttaa naisellista tuntemusta AJATUKSEN kautta.

        Puhuin toisen naisen kertomaa ja hänen päätelmiänsä, mutta jos olisin ollut paikalla, kyllä minunkin arvaukseni olisi ollut, että tyttö nimenomaan korosti naisellista tuntemustaan näyttämällä muillekin, että hänellä oli geishapallot sisällään. Ja samallahan se on myös kaunista.

        Netissä kirjoittanut sisko oli myös arvuutellut, olisiko kyseessä kuitenkin tamponinnaru, mutta hylänneensä ajatuksen, koska eiväthän ne ole muovitettuja ja värillisiä. Jos sinulla on joku todennäköisempi selitys, niin panepa kertoen.

        x x x

        Minua muuten hämmentää, että puhut minulle kuin pikkupojalle, jolla ei juuri ole tietoa. Olen kuitenkin lukenut erittäin paljon ja keskustellut hyvin runsaasti naisten kanssa. 🌹👀

        Tamponinaruja on hyvin monenlaisia. Kyseinen "sisko" oli ilmeisesti tietotasoltaan hyvin heikko. Ensinnäkään kaikki mikä näyttää muovilta ei aina ole muovia. Toisekseen tamponeistakin on olemassa useantyyppisiä pestäviä ja uudelleenkäytettäviä kestoversioita.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole väittänyt, enkä väitä, että geishapallot aiheuttaisivat mitään FYYSISPERÄISIÄ tuntemuksia. Lienee YLEISESTI tunnettua, ettei emätin tunne mitään. TIETO, että siellä ovat geishapallot, aiheuttaa naisellista tuntemusta AJATUKSEN kautta.

        Puhuin toisen naisen kertomaa ja hänen päätelmiänsä, mutta jos olisin ollut paikalla, kyllä minunkin arvaukseni olisi ollut, että tyttö nimenomaan korosti naisellista tuntemustaan näyttämällä muillekin, että hänellä oli geishapallot sisällään. Ja samallahan se on myös kaunista.

        Netissä kirjoittanut sisko oli myös arvuutellut, olisiko kyseessä kuitenkin tamponinnaru, mutta hylänneensä ajatuksen, koska eiväthän ne ole muovitettuja ja värillisiä. Jos sinulla on joku todennäköisempi selitys, niin panepa kertoen.

        x x x

        Minua muuten hämmentää, että puhut minulle kuin pikkupojalle, jolla ei juuri ole tietoa. Olen kuitenkin lukenut erittäin paljon ja keskustellut hyvin runsaasti naisten kanssa. 🌹👀

        Tällainen Kynistä vähemmän sivistynyt ja hienostunut yksilö voisi jopa kuvitella tamponin narun olevan paljon enemmän naiseutta ja naisellisuutta korostava kuin geishakuulien narun. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko todella geishapalloissa olevan jotain naisellista? Herää kysymys tunnetko oikeasti yhtään naista. Naisellisuus on jossain aivan muualla kuin geishapalloissa emättimessä.

        Geishapalloissa ei ole mitään naisellista, mutta niillä pyritään herättämään NAISELLINEN TIETOISUUS, vaikka puhutaankin sovinnaisesti muka vatsanpohjan lihasten voimistamisesta. Vaikka mitä kerrot, et pääse mihinkään siitä, että geishapalloilla on naisille huomattava myyntimenekki. On kakkossijalla dildojen jälkeen.

        Jos yritetään vatsanohjan lihaksia oikeasti vahvistaa, käytetään raskaita palloja tai munanmuotoista painavaa kivikokkaretta, joka pakottaa emätintä koko ajan työskentelemään, ettei luiskahda ulos, mutta vaikutus on silti nollan veroinen. Geishapallot taas ovat vain keveitä muovikuoria. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Geishapalloissa ei ole mitään naisellista, mutta niillä pyritään herättämään NAISELLINEN TIETOISUUS, vaikka puhutaankin sovinnaisesti muka vatsanpohjan lihasten voimistamisesta. Vaikka mitä kerrot, et pääse mihinkään siitä, että geishapalloilla on naisille huomattava myyntimenekki. On kakkossijalla dildojen jälkeen.

        Jos yritetään vatsanohjan lihaksia oikeasti vahvistaa, käytetään raskaita palloja tai munanmuotoista painavaa kivikokkaretta, joka pakottaa emätintä koko ajan työskentelemään, ettei luiskahda ulos, mutta vaikutus on silti nollan veroinen. Geishapallot taas ovat vain keveitä muovikuoria. 🌹👀

        Ei, olet ymmärtänyt asian ihan väärin. Tai voi tietysti olla, että et ole ikinä nähnytkään oikeita geishakuulia. Ne myös todellakin auttavat esimerkiksi raskauden ja synnytyksen jälkeen. Pelkällä "naisellisella tietoisuudella" ei paranneta mm. virtsanpidätyskykyä. Vaan usko sinä mitä haluat.

        En muuten ole ikinä väittänyt, etteikö noita naisten kaapeista löytyisi. Itselläni on sellaiset. Sinun vaan on täysin turha yrittää manspeinata niiden käytöstä ja vaikutuksista. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, olet ymmärtänyt asian ihan väärin. Tai voi tietysti olla, että et ole ikinä nähnytkään oikeita geishakuulia. Ne myös todellakin auttavat esimerkiksi raskauden ja synnytyksen jälkeen. Pelkällä "naisellisella tietoisuudella" ei paranneta mm. virtsanpidätyskykyä. Vaan usko sinä mitä haluat.

        En muuten ole ikinä väittänyt, etteikö noita naisten kaapeista löytyisi. Itselläni on sellaiset. Sinun vaan on täysin turha yrittää manspeinata niiden käytöstä ja vaikutuksista. 😂

        Niinpä ja siis kyllä niillä keveilläkin kuulilla pystyy noita lihaksia harjoittamaan, ainakin niillä sellaisilla peräkkäin olevilla. Metodi tosin on ihan eri kuin mitä Kynis tuossa kuvailee. Voi treenata ja toimii erinomaisen hyvin, vaikka Kynis ilmeisesti ei olekaan onnistunut niillä omia lihaksiaan treenaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, olet ymmärtänyt asian ihan väärin. Tai voi tietysti olla, että et ole ikinä nähnytkään oikeita geishakuulia. Ne myös todellakin auttavat esimerkiksi raskauden ja synnytyksen jälkeen. Pelkällä "naisellisella tietoisuudella" ei paranneta mm. virtsanpidätyskykyä. Vaan usko sinä mitä haluat.

        En muuten ole ikinä väittänyt, etteikö noita naisten kaapeista löytyisi. Itselläni on sellaiset. Sinun vaan on täysin turha yrittää manspeinata niiden käytöstä ja vaikutuksista. 😂

        Et tee eroa KEVEIDEN ja PAINAVIEN pallojen välillä. Epätarkkuus vie sinut sivuraiteelle. Myönnettäköön, että jo markkinoinnissa esitetään milloin sitä, milloin tätä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Et tee eroa KEVEIDEN ja PAINAVIEN pallojen välillä. Epätarkkuus vie sinut sivuraiteelle. Myönnettäköön, että jo markkinoinnissa esitetään milloin sitä, milloin tätä. 🌹👀

        Kuten tuossa yllä jo sanoottiin, niin molemmilla voi treenata. Menetelmä vaan on eri. Kyllähän sinun p.lluasiantuntijana pitäisi tuo tietää.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Et tee eroa KEVEIDEN ja PAINAVIEN pallojen välillä. Epätarkkuus vie sinut sivuraiteelle. Myönnettäköön, että jo markkinoinnissa esitetään milloin sitä, milloin tätä. 🌹👀

        Itseasiassa niillä doldoillakin voi halutessaan treenata myös lantionpohjan lihaksia, tai vaikka deodoranttipullolla. Vaan tokihan sinä naisen sukupuolielinten täydellisenä asiantuntijana tiedät tuosta ihan kaiken.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Et tee eroa KEVEIDEN ja PAINAVIEN pallojen välillä. Epätarkkuus vie sinut sivuraiteelle. Myönnettäköön, että jo markkinoinnissa esitetään milloin sitä, milloin tätä. 🌹👀

        Mistä se tarinasi sisko muuten tiesi minkä painoisten palleroiden naru sieltä sen nuoren naisen liian pienian bikineiden alta pilkotti? Kävikö hän vetämässä ne ulos, punnitsi ja työnsi takaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se tarinasi sisko muuten tiesi minkä painoisten palleroiden naru sieltä sen nuoren naisen liian pienian bikineiden alta pilkotti? Kävikö hän vetämässä ne ulos, punnitsi ja työnsi takaisin?

        Ei hän siitä maininnut. Minulle vain jäi vaikutelma, että hienostunut sisko kertoi toisen hienostuneen siskon tyylikkäästä käytöksestä uimarannalla. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei hän siitä maininnut. Minulle vain jäi vaikutelma, että hienostunut sisko kertoi toisen hienostuneen siskon tyylikkäästä käytöksestä uimarannalla. 🌹👀

        Tuollainen toisten naisten haarovälien tuijottelu ja asiasta keskustelusivustoilla raportointi ei oikein vastaan mun käsitystäni hienostuneisuudestan. Vaan tavat ne on huonotkin tavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen toisten naisten haarovälien tuijottelu ja asiasta keskustelusivustoilla raportointi ei oikein vastaan mun käsitystäni hienostuneisuudestan. Vaan tavat ne on huonotkin tavat.

        No todellakin. Kuulostaa enemmän teini-ikäisen koulukiusaajan tekstiltä kuin hienostuneelta naiselta. Kiusatun tytön tamponin naru on näkynyt ja korppikotka on ollut heti raakumassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin. Kuulostaa enemmän teini-ikäisen koulukiusaajan tekstiltä kuin hienostuneelta naiselta. Kiusatun tytön tamponin naru on näkynyt ja korppikotka on ollut heti raakumassa.

        Näköjään tiedät asiasta enemmänkin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Näköjään tiedät asiasta enemmänkin. 🌹👀

        Eiköhän noihin korppikotkiin ole lähes jokainen teinityttö törmännyt. Ei yksikään normaali nainen huutele toisten naisten tamponin naruista jossain keskustelupalstoilla.


    • Anonyymi

      Hyvä hyvä 👏👌🙌

      - Sheena

    • Somessa on monenlaisen hulluuden siemenet. Ei ollut minun teini-iässä näitä inceleitä.

    • Onnittelut 👍

    • Anonyymi

      Kysymys kuuluukin: Miksi alunperin siihen sairastuit?

      • Kai se oli jonkinlainen tapa kanavoida omaa pahaa oloaan. Se on helpompi ulkoistaa ongelmat, kuin rehellisesti myöntää ne.


    • Anonyymi

      Jokainen on oman onnensa seppä. Jos ei ole kovin sosiaalinen niin se vaikeuttaa kaverien ja naisiin tutustumista. Pakkeja tulee ja se on joillekin kauhea kokemus ja mielenterveys järkkyy ja miehestä tulee incel kun samantasoinen nainen antaakin pakkeja.

    • Anonyymi

      Itse en ikinä ole katsonut kuuluneeni inceleihin, enkä ätmeihin, mutta ehkä palstalta myös tuttu k&k-mies-tyyppinen määritelmä ehkä on kuvannut tuntoja joskus.

      Lähinnä mieltä kaiverti se, että naiset tuntuivat kiinnostuvan renttumaisista miehistä ja itse en kokenut kuuluvani siihen sakkiin. Myös sellaiset niin sanotusti paremman statuksen miehet leikkisästi sanottuna "niitti" naisia.

      Nyt jälkeenpäin olen kaivanut itselleni ihan rehellisen kuvan itsestäni.
      Enää en ajattele itsestäni mitään kuvaa, mitä minun pitäisi olla, vaan mitä olen oikeasti. Mitä haluan itsessäni ja mitä haluan muuttaa. Mikä on tärkeää ja minkä voin unohtaa. Ja se on kivuliasta alkuun. Sitä haluaisi olla sellainen ja tälläinen, mutta lopulta sitä on mitä on. Hyväksyminen on ensimmäinen askel. Kun sen saa aikaiseksi niin, että siitä jää hyvä maku, voi lähteäkin kehittämään sitä hyvää itsetuntoa itsensä tutustumisen kautta. Hyvä itsetunto itse rakennettuna ei ole toisista riippuvainen, tai ei hytkähtele muiden mielipiteistä.

      Hyvä itsetunto taas tarkoittaa sitä, että ajattelen itseni erilliseksi mieheksi/ihmiseksi. En hyppää mihinkään laatikkoon oikeastaan. En ole k&k, en ätmi, ytmi, ketmi, aisuri... vaan minä.
      Enkä näe muitakaan ihmisiä samaan nippuun laitettuina.

      Käsitys naispuolisiin ihmisiinkin muuttui siinä kun kasvoin erilliseksi ihmiseksi itse. Näen heissä paljon erilaisuutta ja persoonallisuuksia. Ennen naisia yleisesti kohtaan kohdistuva kohteliaisuus muuttui ihnisiä kohtaan kohdistuvaksi kohteliaisuudeksi ja se sekoittuu ohi sukupuolien.

      Oma seksuaalisuuskin selkiytyi ja muut seksuaalisuudet eivät ole enää mörköjä.

      Erillisyyteen liittyi myös tunteiden kokeminen erillisesti. Minun tunteet tulevat minusta ja itse ne koen, oli ne hyviä tai ei, mutta ei niitä muut voi korjata tai muuttaa, jos en itsekään, mutta voin reagoida niihin itselle suotuisasti, kun ymmärrän miten ne muodostuu.

      Ja vielä on paljon edessä. Mutta itseltä prosessi lähti liikkeelle 2013-2014, joten ei "napsahtanut" kerralla kaikki näinkään hyvin kohdalleen. Lisäksi tie ei ole ollut suora, vaan labyrinttimäisen sokkeloinen.
      Lisäksi maailma muuttuu kokoajan ja sen mukana pitäisi muuttaa monta kertaa vielä vaikka mitä.. eli haastetta riittää...

      • Kommentoit tuossa jotain paremman statuksen omaavista miehistä, renttumaisista miehistä joita tuntui naiset vetävän puoleensa.

        Arvelisin että kyseessä ovat niinsanotut ulospäin suuntautuneet ryhmät, jotka vetivät toisiansa. Naisetkin ehkä olivat niitä korkeamman statusluokan tyttöjä jos miehetkin. Ja samat asiat yhdisti heitä. Täähän on just sitä mitä sanotaan porukoiksi, joihin ei oikein tahdo itse mahtua mukaan. Joskus siellä liepeillä pyörii muutama vähemmän ulospäinsuuntautunut, mutta on sen kaverinsa takia vain siellä. Joskus saaden huomiota, tai sitten jää näkymättömäksi.

        Oma piirinsä on varmasti niillä sisäänpäin sulkeutuneillakin. Heitä ei vain ei näe, koska he ovat vielä tiiviimmin ja piilotellummin omissa ryhmissään, suurin joukko jopa itsekseen. Heitä on vaikea havaita ja siksi heitä on vaikeampi kohdata. Heitä, joiden sisäänpäin suuntautunut ajatusmaailma vastaa enemmän sitä itseään.

        Luulen että me useimmat ihaillaan jollain lailla ulsopäinsuuntautuneita ihmisiä ja pidetään heitä viehättävinä. Samanlaiset hakeutuvat heidän seuraansa. Ja jotkut vähemmän seurallisetkin, mutta jäävät näkymättömäksi vain siksi, etteivät anna äänensä kuulua. Tehdä itseään merkitykselliseksi, olemalla oma uniikki persoonansa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kommentoit tuossa jotain paremman statuksen omaavista miehistä, renttumaisista miehistä joita tuntui naiset vetävän puoleensa.

        Arvelisin että kyseessä ovat niinsanotut ulospäin suuntautuneet ryhmät, jotka vetivät toisiansa. Naisetkin ehkä olivat niitä korkeamman statusluokan tyttöjä jos miehetkin. Ja samat asiat yhdisti heitä. Täähän on just sitä mitä sanotaan porukoiksi, joihin ei oikein tahdo itse mahtua mukaan. Joskus siellä liepeillä pyörii muutama vähemmän ulospäinsuuntautunut, mutta on sen kaverinsa takia vain siellä. Joskus saaden huomiota, tai sitten jää näkymättömäksi.

        Oma piirinsä on varmasti niillä sisäänpäin sulkeutuneillakin. Heitä ei vain ei näe, koska he ovat vielä tiiviimmin ja piilotellummin omissa ryhmissään, suurin joukko jopa itsekseen. Heitä on vaikea havaita ja siksi heitä on vaikeampi kohdata. Heitä, joiden sisäänpäin suuntautunut ajatusmaailma vastaa enemmän sitä itseään.

        Luulen että me useimmat ihaillaan jollain lailla ulsopäinsuuntautuneita ihmisiä ja pidetään heitä viehättävinä. Samanlaiset hakeutuvat heidän seuraansa. Ja jotkut vähemmän seurallisetkin, mutta jäävät näkymättömäksi vain siksi, etteivät anna äänensä kuulua. Tehdä itseään merkitykselliseksi, olemalla oma uniikki persoonansa.

        Noinhan se menee, että moni omaa kohtaloaan sureva ja itsensä "piireistä" syrjityksi kokeva, ei tajua lainkaan muiden samanmoisten olemassaoloa. Aivan samalla tavalla on olemassa tyttöjä, jotka ovat myös syrjässä niistä "parempien piireistä". Heitä syrjitä ja heille nauretaan aivan yhtälailla. En tiedä mikä sokeus itsensä inceleiksi kokevilla on tätä tyttö/naisryhmää kohtaan, mutta ainakaan he eivät he eivät tunnu lainkaan näkevän tuon ryhmän olemassaoloa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kommentoit tuossa jotain paremman statuksen omaavista miehistä, renttumaisista miehistä joita tuntui naiset vetävän puoleensa.

        Arvelisin että kyseessä ovat niinsanotut ulospäin suuntautuneet ryhmät, jotka vetivät toisiansa. Naisetkin ehkä olivat niitä korkeamman statusluokan tyttöjä jos miehetkin. Ja samat asiat yhdisti heitä. Täähän on just sitä mitä sanotaan porukoiksi, joihin ei oikein tahdo itse mahtua mukaan. Joskus siellä liepeillä pyörii muutama vähemmän ulospäinsuuntautunut, mutta on sen kaverinsa takia vain siellä. Joskus saaden huomiota, tai sitten jää näkymättömäksi.

        Oma piirinsä on varmasti niillä sisäänpäin sulkeutuneillakin. Heitä ei vain ei näe, koska he ovat vielä tiiviimmin ja piilotellummin omissa ryhmissään, suurin joukko jopa itsekseen. Heitä on vaikea havaita ja siksi heitä on vaikeampi kohdata. Heitä, joiden sisäänpäin suuntautunut ajatusmaailma vastaa enemmän sitä itseään.

        Luulen että me useimmat ihaillaan jollain lailla ulsopäinsuuntautuneita ihmisiä ja pidetään heitä viehättävinä. Samanlaiset hakeutuvat heidän seuraansa. Ja jotkut vähemmän seurallisetkin, mutta jäävät näkymättömäksi vain siksi, etteivät anna äänensä kuulua. Tehdä itseään merkitykselliseksi, olemalla oma uniikki persoonansa.

        Varmaankin noin. Mutta kokolailla yhdentekevää sitten, kun itsensä on löytänyt vihdoin.

        Toiset ihmiset elää tavallaan ja itse siten kun parhaaksi näkee ja mistä tykkää. Siihen se toinenkin löytyy viereen sopivammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin noin. Mutta kokolailla yhdentekevää sitten, kun itsensä on löytänyt vihdoin.

        Toiset ihmiset elää tavallaan ja itse siten kun parhaaksi näkee ja mistä tykkää. Siihen se toinenkin löytyy viereen sopivammin.

        Tietysti se on jälkikäteen yhdentekevää ja niin sen kuuluu ollakin. Ei niihin ole tarpeen jäädä vellomaan. Tuon asian tajuaminen olisi kuitenkin ehkä hyödyllistä heille, jotka edelleen inceliyttään murehtivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti se on jälkikäteen yhdentekevää ja niin sen kuuluu ollakin. Ei niihin ole tarpeen jäädä vellomaan. Tuon asian tajuaminen olisi kuitenkin ehkä hyödyllistä heille, jotka edelleen inceliyttään murehtivat.

        No se on varmaan sitä, ettei näe metsää puitten takaa.

        Incelit, ätmit ja mitkä lie k&k-miehet tuijottaa vain niitä oletuksia, mitkä saavat jonkinlaisen vahvistuksen. Oikeastaan eivät he etsikään vastausta kysymyksiin vaan vahvistusta oletuksiinsa. Tyyliin: "no niin, katsokaa nyt. Näin jään hyvästä paitsi.

        Ja tyypillisesti hermostuvat, jos joku koettaa näyttää jotain muuta, jotain erilaista näkökulmaa..


    • Anonyymi

      Sait siis pesää.

      • Olen jättänyt ne puuhat. Elämä on mukavampaa kun ei mieti moisia. Muutenkin baarit ja tinderit tuntuvat niin luotaan työntäviltä. Korkeintaan sitten joskus vakavaan suhteeseen.


    • Anonyymi

      Tarkoittaako se sitä, että osallistut nyt palstafeministien kerhoon yhdessä haukkumaan ja pilkkaamaan miehiä?

      • No periaatteessa siis joo näin voi käydä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        No periaatteessa siis joo näin voi käydä.

        Toisinsanoen käännyit feminismiin etkä muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisinsanoen käännyit feminismiin etkä muuta.

        Monotan tästä lähtien tasapuolisesti sekä miehiä että naisia.


    • Anonyymi

      Omat ekat kokemukset naisista oli koulun discossa 8 luokalla. Luokan tytöt kertoi että tuo yks tytttö on kiinnostunut minusta ja minun piti hakea tanssimaan sitä. Herranmiehenä hain vaikka en ollut kiinnostunut siitä ollenkaan mutta ihan kiva nörtti se oli. Luokan priimus joka sai kymppejä aina ja itse olin 7 keskiarvon ätmi.

      Jotenkin aloin henkailee sen tytön kanssa sitten enemmänkin ja kerran sitten se pyysi kylään. Asuttiin aika lähellä toisiamme noin 200 metrin päässä ja se kertoi ettei sen vanhemmat olleet kotona. Minä sitten menin kylään ja tyttö oli se aloitteen tekijä sitten ja ennen kun ehdin sanomaan mitään niin se etsi minun kalua housuistani. Luulen että tyttö oli kokenut jo seksiä oli meinaan otteet sellaiset.

      Ei se neitsyt tainnut olla jälkeenpäin mietin. Oltiin yhdessä yläasteen ja menin sitten amikseen kun se jäi lukioon ja ero tuli. 18 vuotiaana aloin käymään heti yökerhoissakin ja panetti vaan joka päivä enemmän. Yökerhossa yks nainen tuli pyytää myös tanssimaan ja jotenkin aavistelin heti että tyttö haluaa seksiä kun suuteli minua jo tanssin aikana enkä ehtinyt edes nimee kysyä. No sen tytön kanssa olin sitten 10 vuotta. Olen kai onnekas kun mun suhteet alkaneet heti ja kestäneet pitkään. Tällä hetkellä olen kolmannessa suhteessani joka kestänyt 14 vuotta, 2 lasta.

    • Anonyymi

      Suggestion tuottamaa itsepetosta. Todellisuudessa et tule koskaan saamaan ajeltua neitsytpillua Chadin tavoin.

      • Miten tämä aihe liittyy saamiseen?


    • Anonyymi

      Inceleistä ole lukenut ekan kerran tällä palstalla pari vuotta sitten. Tajusin että suomessa kouluampujat olleet inceleitä. Äkkiä niistä puhuminen lopetettiin vaikka se on vakava ongelma maailmalla että naiset syrjii miehiä jotka ei ole komeita. Ongelmia piilotellaan ja sitten kun jotain tapahtuu niin kukaan ei uskalla puhua. Usassa ehkä on herätty siihen että jotain pitäis tehdä koska incelit voi tappaa helposti naisia kouluissa ja muuten koska siellä aseita saa helposti.

      • Anonyymi

        Vaan mitenkään ei oma asema parane tappamisten jälkeenkään.


      • Anonyymi

        Ei siihen muu auta kuin kuohinta.


      • Anonyymi

        Joka ikisellä kouluampujalla on ollut vakavia mielenterveysongelmia. Niitä ei naisella paranneta, vaikka tietysti niin on helppo itselleen uskotella. Incel siis tarkoittaakin sekopäähullua, jolloin nämä tyypit pitäisi vähintään sulkea laitokseen meitä parempia ihmisiä häiritsemästä.


    • Mä en tätä incel juttua ymmärrä ollenkaan. Mulle ei ainakaan mitään suurempia ongelmia, tästä naisettomuudesta oo ollu. Mutta kai mulla on ollu sitten helpompaa kuin muilla naisettomilla. Mulla on ollu sukulaislapsia ja niiden kautta oon saanu ajaa ns. Isyysohjelman läpi. Kai se siihen jotenkin liittyy. Mutta voishan sitä muutkin mennä vaikka kummiks.

    • Anonyymi

      ylös

      • Olisiko aiheeseen jotain uusia ajatuksia?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olisiko aiheeseen jotain uusia ajatuksia?

        Olet kova tyyppi palstakamu, ihailtavaa että olet parantunut incelismista 💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kova tyyppi palstakamu, ihailtavaa että olet parantunut incelismista 💓

        Kiitos :). Tajusin jossain vaiheessa kaatavani omia henkilökohtaisia ongelmiani muiden harteille. Kun otin oman elämäni haltuun, alkoi muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset ahdistaa huomattavasti vähemmän.


    • Anonyymi

      Hienoa, pääset viemään uuden ajattelumallisi yksinäiseen hautaasi lopulta :)

      Sinä muutut mutta maailma ympärilläsi ei.

      • Kaikki kuollaan joskus. Aion kuolla niin että olen tyytyväinen elettyyn elämään. Turhat kuvitteelliset kaunat, vaikka nyt sitten naissukupuolta kohtaan, ei juuri lisää oman elämän laatua. Mutta kai sitä voi siitäkin voimaa ammentaa?


    • Anonyymi

      Tähän on varmaan vaikuttanut palstalta saamasi laadukas opastus oikealle tielle

    • Anonyymi

      Tää on niin tätä. Kun mä jotain kommentoin. Niin ketju katkee heti ja hiljenee vuodeks. Mutta sitten taas nousee. Ei kai noi mun kommentit niin kamalia oo.

      • Anonyymi

        Vastaan sulle vuoden kuluttua. Ehkä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe