Banaaniteoria

Anonyymi

Älyäähän se apinakin, jotta kaksi banaania on enemmän kuin yksi banaani. Siinä on enemmän syötävää.

Nyt sitten jokin ihmisapina (nykyihminen) nostaa hirveätä haloota muka viisaudestaan ja ylivertaisuudestaan muita lajeja kohtaan. Rinta rottingilla kehuskellaan, kun osaa johtaa uusia päätelmiä jostain aksiomasta, vaikkapa banaanilaskusta.

Siinä vaan asioitten tärkeys unohtuu. Loppuu ihmisapinan pullistelu vaikkapa siinä vaiheessa, kun jokin iso luonnonkatastrofi taikka sota sattuu kohdalle. Tuo kun ei välttämättä osaa kuoria banaania.

Noh, sitten torakka kerää namia syödäkseen .hallitsijana.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuh. Näin on! Olipa fiksusti sanottu.

    • Anonyymi

      Todella typerä rinnastus. Mistähän tämmöinen anti-intellektualismi juontaa juurensa, onko sinulla jotenkin huono itsetunto tai jotain.

      • Anonyymi

        Apinakin älyää enemmän kuin sinä. Tuommonen tuskin osaa banaania kuoria. Siksi soseutettua pilttibanaania ja vieläpä joku survomaan sitä lusikalla nassuusi. Ja vaipat tietysti pitää olla. Tuleehan se sose joskus uloskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apinakin älyää enemmän kuin sinä. Tuommonen tuskin osaa banaania kuoria. Siksi soseutettua pilttibanaania ja vieläpä joku survomaan sitä lusikalla nassuusi. Ja vaipat tietysti pitää olla. Tuleehan se sose joskus uloskin.

        Ootteko muuten huomannu että oikeestikii banaaneista on tullut hankalammin kuorittavia. Sieltähän se pitää kantapäästä lähteä kuorimaan mutta nykyään kun kannasta vääntää, niin ei se lähde millään vaan pitää tehdä viilto siihen viereen ja kammeta siitä auki.

        PS. kantapää = se mistä se on ollut tertussa kiinni eli se missä on se pitkä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko muuten huomannu että oikeestikii banaaneista on tullut hankalammin kuorittavia. Sieltähän se pitää kantapäästä lähteä kuorimaan mutta nykyään kun kannasta vääntää, niin ei se lähde millään vaan pitää tehdä viilto siihen viereen ja kammeta siitä auki.

        PS. kantapää = se mistä se on ollut tertussa kiinni eli se missä on se pitkä juttu.

        Onhan se hankala tyhmälle kuoria. Tätä juuri tarkoitin avauksessani. Älähän pöljä nyt kuitenkaan itseäsi viillä vahingossa, kun niitä banaaneja viiltelet. Osta sinäkin turvallisuutesi tähden vaan pilttibanaania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apinakin älyää enemmän kuin sinä. Tuommonen tuskin osaa banaania kuoria. Siksi soseutettua pilttibanaania ja vieläpä joku survomaan sitä lusikalla nassuusi. Ja vaipat tietysti pitää olla. Tuleehan se sose joskus uloskin.

        Öliöli. No sieltähän tuli kunnon apinamainen vihanpurkaus, kuten nyt voi juntilta odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öliöli. No sieltähän tuli kunnon apinamainen vihanpurkaus, kuten nyt voi juntilta odottaa.

        Mikä ihmeen viha?

        Minähän tässä olen kuten lähihoitaja. Huolehdin ravinnon saannista ja vaippojen vaihdosta avuttomalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hankala tyhmälle kuoria. Tätä juuri tarkoitin avauksessani. Älähän pöljä nyt kuitenkaan itseäsi viillä vahingossa, kun niitä banaaneja viiltelet. Osta sinäkin turvallisuutesi tähden vaan pilttibanaania.

        No ei siinä kuitenkaan veistä tarvitse. Mutta sormilla pitää sivusta repiä auki ja sitten kanta tavallaan nutkauttaa yli. Ei lähde nykybanskut enää taittamalla kannasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen viha?

        Minähän tässä olen kuten lähihoitaja. Huolehdin ravinnon saannista ja vaippojen vaihdosta avuttomalle.

        Niin ja kirjoittelet laitteilla jotka tiedemiehet ovat keksineet. Käytät lääketieteellisiä menetelmiä jotka tieteilijät ovat keksineet. Mutta kuitenkin esität jotain elitisminvastaista junttia ja purat vihaasi näihin ihmisiin jotka usein eivät ole edes saaneet sen kummoisempaa kiitosta työstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kirjoittelet laitteilla jotka tiedemiehet ovat keksineet. Käytät lääketieteellisiä menetelmiä jotka tieteilijät ovat keksineet. Mutta kuitenkin esität jotain elitisminvastaista junttia ja purat vihaasi näihin ihmisiin jotka usein eivät ole edes saaneet sen kummoisempaa kiitosta työstään.

        He he.....et sinä mitään eliittiä ole. Keskinkertaista apinaa tyhmempi vaan. Minä kyllä eliittiä arvostan.


      • Anonyymi

        Anti-intelligentti johtaa juurensa siitä, että älyä käytetään turhuuksiin ja vahingollisesti.
        Keksittiinpä mitä tahansa aletaan heti ajatella, miten sitä voi hyödyntää sotilaallisesti ja toisten hallintanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He he.....et sinä mitään eliittiä ole. Keskinkertaista apinaa tyhmempi vaan. Minä kyllä eliittiä arvostan.

        Missä olen väittänyt olevani eliittiä. Lukutaito on tainnut jäädä sinulta oppimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen väittänyt olevani eliittiä. Lukutaito on tainnut jäädä sinulta oppimatta.

        Siinä vaiheessa, kun rupesit (näsä)viisastelemaan.


    • Anonyymi

      Urbaanilegendaa. Monet apinalajit elävät alueilla joissa ei edes kasva banaania.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe