Matematiikka kääpiö

Anonyymi

Kuka oli pahin opettaja, jota sinulla on koskaan ollut?

25

2341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      A.k sai ansionsa mukaan

    • Anonyymi

      alkkulan koulun alaluokka1963 oleva opettaja.6lk opettaja merkitys auttoi minua.

    • Anonyymi

      Lapualaiset musta silmä kaalepit vittuilee vieläkin.

      • Anonyymi

        Mitä asia koskee?Opettajan kiusaamaksi joutuminen vaikuttaa pitkälle elämässä,jonka muistaa aina,jättää pysyvät arvet sydämeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asia koskee?Opettajan kiusaamaksi joutuminen vaikuttaa pitkälle elämässä,jonka muistaa aina,jättää pysyvät arvet sydämeen.

        Millä tavalla sinua on kiusattu?Ja kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sinua on kiusattu?Ja kuka?

        opettaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        opettaja

        En tiedä, onko kyseinen opettaja vielä elossa.Jos vastaan kävelee ,muistutan asiasta,vaikutti pitkään elämässäni.6lk opettaja huomasi minun lahjakkuuteni ja toi esille minun unelmani.Kiitos hälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko kyseinen opettaja vielä elossa.Jos vastaan kävelee ,muistutan asiasta,vaikutti pitkään elämässäni.6lk opettaja huomasi minun lahjakkuuteni ja toi esille minun unelmani.Kiitos hälle.

        Yritäpä sitten suitsia tuota selkäänpuukotusilmiota hirviporukoissa. Kai se hyvä opettaja sellaiseenkin pystyi opettamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäpä sitten suitsia tuota selkäänpuukotusilmiota hirviporukoissa. Kai se hyvä opettaja sellaiseenkin pystyi opettamaan.

        Jupossako vai missä porukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko kyseinen opettaja vielä elossa.Jos vastaan kävelee ,muistutan asiasta,vaikutti pitkään elämässäni.6lk opettaja huomasi minun lahjakkuuteni ja toi esille minun unelmani.Kiitos hälle.

        Yläasteella ollessani yksi tyttö heitettiin nurkkaan,jolloin hammas katkesi Ainiovaaran yläasteella 70 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko kyseinen opettaja vielä elossa.Jos vastaan kävelee ,muistutan asiasta,vaikutti pitkään elämässäni.6lk opettaja huomasi minun lahjakkuuteni ja toi esille minun unelmani.Kiitos hälle.

        Joo knoppaa ain nenhää jos niiksee tulee


    • Anonyymi

      Meillä päin oli lessuopettajat pahimpia. Vielä alaluokilla 80- luvun loppupuolella yksi opettaja veteli puuviivottimella käsille yhtä poikaa niin että lätke kuului. Poika ei pysynyt paikallaan, oli nimittäin ADHD. Sitä ei silloin vielä tiedetty. Lätkiminen loppui, kun pojan vanhemmat uhkasivat tehdä rikosilmoituksen opettajasta. Opettaja käytti tämän jälkeen vain henkistä väkivaltaa.

      • Anonyymi

        Olen kuullut, että opettaja on syöttänyt oksennustakin oppilaalle 70 luvulla oppilaalle alkkulan koulun alaluokalla.Yksi oppilas sanoi opettajalle,että älä revi kun et ruokikkaan. oli hyvin sanottu,opettaja oli hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut, että opettaja on syöttänyt oksennustakin oppilaalle 70 luvulla oppilaalle alkkulan koulun alaluokalla.Yksi oppilas sanoi opettajalle,että älä revi kun et ruokikkaan. oli hyvin sanottu,opettaja oli hiljaa.

        Lapualaisilla jeparilla samat kujeet saattoivat syöttää putkassa paskaaki asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapualaisilla jeparilla samat kujeet saattoivat syöttää putkassa paskaaki asiakkaille.

        Nauttivat vain ihmisoikeuksistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut, että opettaja on syöttänyt oksennustakin oppilaalle 70 luvulla oppilaalle alkkulan koulun alaluokalla.Yksi oppilas sanoi opettajalle,että älä revi kun et ruokikkaan. oli hyvin sanottu,opettaja oli hiljaa.

        Pitäisi opettaja pääsykokeisiin olla nykyisin tarkemmat pääsy vaatimukset.Kemia pitäisi kohdata oppilaan kanssa,Arvostyksen pitäisi olla molemmin puoleista.Minä olen onnistunut myös haastavitten oppilaiden kohdalla,olen saanut kiitokset oppilaiden vanhemmilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi opettaja pääsykokeisiin olla nykyisin tarkemmat pääsy vaatimukset.Kemia pitäisi kohdata oppilaan kanssa,Arvostyksen pitäisi olla molemmin puoleista.Minä olen onnistunut myös haastavitten oppilaiden kohdalla,olen saanut kiitokset oppilaiden vanhemmilta.

        Onko Ylitorniolla yleistä, että opettajat eivät osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ylitorniolla yleistä, että opettajat eivät osaa kirjoittaa.

        Sattua oleen kalja ilta, että...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ylitorniolla yleistä, että opettajat eivät osaa kirjoittaa.

        On
        Wilma viestejä saa välillä naureskella mutta se vanha sananlasku sanoo että älä tee niinku minä teen ja niin edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ylitorniolla yleistä, että opettajat eivät osaa kirjoittaa.

        Mitä tarkoitat?En tiedä miten nykyisin arvostellaan kirjoittaminen.Ennen oli sisältö,käsiala ja oikein kirjoitus.Nykyisin ei anneta käsialasta numeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?En tiedä miten nykyisin arvostellaan kirjoittaminen.Ennen oli sisältö,käsiala ja oikein kirjoitus.Nykyisin ei anneta käsialasta numeroa.

        Välilyönti lauseiden väliin pisteen lisäksi.


    • Anonyymi

      Työt tekemättä alkkulanraitilla

    • Anonyymi

      En tuosta pahuudesta niin tiedä. Tarkoitatko huonoin? Jokainen heistä ja meistä on persoonallisuus.

    • Anonyymi

      Ei voi ko nauraa sisäsiittosia ylitorniolaisia

      • Anonyymi

        Ainahan niitä on,joka paikassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe