Voiko olla niin

Anonyymi

Että olet liian ujo lähtemään treffeille miehen kanssa?

86

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi.

• Anonyymi

Oi, voi

• Anonyymi

Voi

• Ei voi, mutten lähtis silti.

• Anonyymi

Kerrotko vielä syyn miksi et?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko vielä syyn miksi et?

No voinhan mä kertoakkin.

A) Mulla on jo mies kumppani, enkä tartte toista. Yks riittää.
        B) En enää treffailisi miehiä, jos joskus vielä ketään treffailisin. Jatkossa tapailen vain naisia/naista, jos ylipäänsä ketään vielä tapailen. Pariudun jatkossa vain naisen kanssa, en miesten.

Noin, vastattu. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

No voinhan mä kertoakkin.

A) Mulla on jo mies kumppani, enkä tartte toista. Yks riittää.
        B) En enää treffailisi miehiä, jos joskus vielä ketään treffailisin. Jatkossa tapailen vain naisia/naista, jos ylipäänsä ketään vielä tapailen. Pariudun jatkossa vain naisen kanssa, en miesten.

Noin, vastattu. :)

Tuli selväksi,

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Ujo voin olla vaan treffeille uskallan kyllä. Pitkiä parisuhteitakin on ollut.

• Anonyymi

Ujoja naiset on antamaan pillua.

• Olen sisältä ujo, mutta ei sitä vieras ihminen mitenkään huomaa. Olen eksovertti ja yleensä suulas höpöttäjä ja saan keskimäärin aika helposti kontaktin toiseen ihmiseen. Harvemmin menen ihan lukkoon ja jos menen yleensä sitten sanon sen suoraan esim. tunnustamalla että jännittää. Tietyllä tavalla tykkään ajaa itseni mukavuusalueen ulkopuolelle, ja pärjään silti ihan on ok. Ehkä ujouteni voi näkyä eniten punottavina poskina.

• Anonyymi

Laita pimppikuva niin päästään arvioimaan tarkemmin luonnettasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Laita pimppikuva niin päästään arvioimaan tarkemmin luonnettasi.

Just joo… EI tipu. 😠 Etkö osaa surffata? Niitä löytyy netti pullollaan. Valitset vaan sen mikä miellyttää, vietät laatuaikaa kuvasi kanssa. Minua ei siihen hommaan tarvitse! Itse ”vaadin”’ hieman moniuloitteisempaa ja älyllisempää mieshenkilöä, ennen kuin edes treffit tulee kyseeseen. Sovinistit ei sovi.

BTW: Tiedätkö muuten, että huokailet kurpan genitaalien perään? Eikö vanhempia naisia pitäisi kunnioittaa, eikö äitisi opettanut?

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Just joo… EI tipu. 😠 Etkö osaa surffata? Niitä löytyy netti pullollaan. Valitset vaan sen mikä miellyttää, vietät laatuaikaa kuvasi kanssa. Minua ei siihen hommaan tarvitse! Itse ”vaadin”’ hieman moniuloitteisempaa ja älyllisempää mieshenkilöä, ennen kuin edes treffit tulee kyseeseen. Sovinistit ei sovi.

BTW: Tiedätkö muuten, että huokailet kurpan genitaalien perään? Eikö vanhempia naisia pitäisi kunnioittaa, eikö äitisi opettanut?

Pildestä on hyvä tehdä arviota naisen luonteesta ja ominaisuuksista.

• Anonyymi kirjoitti:

Jää arviot tekemättä tässä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennustatko niin kuin kahvinporoista?
        Jos on kovin kulmikkaan oloinen, niin sitten on äkäinen tapaus?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Jos ei ole pelisilmää, niin jää ennustukset tekemättä. 🤣 Valitettava tosiasia.

Luulen, että tuo anonyymi on paljon yksinkertaisempi arvioissaan:
        -jos jalat aukeaa, niin luonne on erityisen hyvä
        -jos ei aukea, on luonne huono

Ei se luonne, vaan antelias luonto.

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Tai jos hän ennusta lehdyköiden koosta ja muodosta. Värisävystä.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Hah hah. Jään odottamaan anomuumin listaa muodon, värin ja koon yhdistelmän korrelaatiosta luonteen piirteisiin. No, jos sellainen nähdään, itsetuntemus lisääntyykin kerralla sitten harppauksen ja vihdoin ymmärtää millainen on. 😂

Jäin vähän miettimään millaiseen otantaan ennustus perustuu? Herää kysymys minkälainen yhteys fyysisellä muodolla on? Niin kuin piukka-tiukka luonteinen tyyppi? väljä-suuri piirteinen? vasemmalle kallellaan-vasemmistolainen? Antava-sen jo tiedän, hyvä luonne. Hmm…

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Jää arviot tekemättä tässä tapauksessa.

Outo asenne ku onhan römpsä arvokkainta mitä naisella on.

• Anonyymi kirjoitti:

On rakkaudesta rakastelussa oma hohtonsa, mitäs sitä tosiasioita kieltämään. 😉 Mutta silti pitää miehestä löytyä vähän enemmän kuin pelkkä vaatimus tavarantarkastajaksi pääsemisestä.

Pidän jyrkän kantani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko naisen järki myös pimperossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah. Jään odottamaan anomuumin listaa muodon, värin ja koon yhdistelmän korrelaatiosta luonteen piirteisiin. No, jos sellainen nähdään, itsetuntemus lisääntyykin kerralla sitten harppauksen ja vihdoin ymmärtää millainen on. 😂

Jäin vähän miettimään millaiseen otantaan ennustus perustuu? Herää kysymys minkälainen yhteys fyysisellä muodolla on? Niin kuin piukka-tiukka luonteinen tyyppi? väljä-suuri piirteinen? vasemmalle kallellaan-vasemmistolainen? Antava-sen jo tiedän, hyvä luonne. Hmm…

No mä en ulkomuodosta pystyis sanomaan mitään, mutta toi pikkuveli kyllä tutkii ja tunnistaa erilaiset pimpat hyvin. Kosteisuus ja mikä tunnelma siellä on, tuntuuko lantionpohjan lihakset jne. 😁

Ja kyllä sillä tavoin kyllä pystyisi sanomaan paljonkin naisen luonteesta itseasiassa. 😁

Mutta aikamoisen kavalkaadin sais käydä läpi ja tehdä listauksia eri "tuntumista", että ehkä sellainen perinpohjainen seurustelu olisi jopa helpompaa. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä en ulkomuodosta pystyis sanomaan mitään, mutta toi pikkuveli kyllä tutkii ja tunnistaa erilaiset pimpat hyvin. Kosteisuus ja mikä tunnelma siellä on, tuntuuko lantionpohjan lihakset jne. 😁

Ja kyllä sillä tavoin kyllä pystyisi sanomaan paljonkin naisen luonteesta itseasiassa. 😁

Mutta aikamoisen kavalkaadin sais käydä läpi ja tehdä listauksia eri "tuntumista", että ehkä sellainen perinpohjainen seurustelu olisi jopa helpompaa. 🤣

Eikö siinä mene hyvä harrastus pilalle, kun gynekologiksi alkaa?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siinä mene hyvä harrastus pilalle, kun gynekologiksi alkaa?

-keinovaginamies-

No en alkaiskaan, en edes luonnetutkijaksi pikkuveljen kanssa. Niin paljoa ei kiinnosta...

Hyväksyisköhän Kynis tuon tavan emppiiriseksi tutkimukseksi luonnontieteisiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi se olisi? Aivot on tärkein seksuaalinen elin, muut ruumiinosat vain toteuttavat aivojen ideoita/käskyjä. Jos stereotypiaa uskoo tuo on miesten ongelma. 😆

Itse kyllä pidän miestäkin älykkäämpänä kuin pelkän ”piip” perässä juokseminen. Ero on hienon hieno, tykätä saa ja se on enemmänkin plussa kuin miinus, mutta aivoilta odottaa paljon muutakin kuin kykyä ohjata vain yhtä ruumiinosaa.

Tietysti kukin tyylillään. Meihin ihmisiin vetoaa eri asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en alkaiskaan, en edes luonnetutkijaksi pikkuveljen kanssa. Niin paljoa ei kiinnosta...

Hyväksyisköhän Kynis tuon tavan emppiiriseksi tutkimukseksi luonnontieteisiin?

Jaa-a. Innokas tutkija taitaisi kuitenkin olla, oli hömppää tai ei :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Miksi se olisi? Aivot on tärkein seksuaalinen elin, muut ruumiinosat vain toteuttavat aivojen ideoita/käskyjä. Jos stereotypiaa uskoo tuo on miesten ongelma. 😆

Itse kyllä pidän miestäkin älykkäämpänä kuin pelkän ”piip” perässä juokseminen. Ero on hienon hieno, tykätä saa ja se on enemmänkin plussa kuin miinus, mutta aivoilta odottaa paljon muutakin kuin kykyä ohjata vain yhtä ruumiinosaa.

Tietysti kukin tyylillään. Meihin ihmisiin vetoaa eri asiat.

Pimpillä nainen yrittää hallita maailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a. Innokas tutkija taitaisi kuitenkin olla, oli hömppää tai ei :)

-keinovaginamies-

Sitä kyllä en epäile, mitä sen juttuja on lukenut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinua hallitsee asiat, jotka itse annat sinua hallita. Vai? Oma tahto jokaisella kuvittelisi olevan?

Minua hallitsee aivot: järki, tunteet, se mitä elämältä tahdon ja mitä haluan läheisilleni antaa. En koe seksiä valtapelinä, enkä sitä ole vallan välineenä käyttänyt. Miksi olisin? Se kusisi omaan nilkkaan kuitenkin ajan kanssa enkä näe ihmissuhteita muutenkaan pelaamisena.
        Jos kumppania rakastaa, eikö rakastelu ole yksi kaunis tapa osoittaa ja saada rakkautta ja päästä myös henkisesti lähelle? Jotta se kauneus säilyisi, valitsen itse kenen kanssa ja milloin suhde siirtyy intiimille tasolle. Niin kuin mahdollinen kumppanikin valitsee. Kummankin pitää haluta ja tuntea olonsa turvalliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi onnistua vain siihen asti kunnes naisen viiva kellahtaa vanhuuttaan kumolleen.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Sinua hallitsee asiat, jotka itse annat sinua hallita. Vai? Oma tahto jokaisella kuvittelisi olevan?

Minua hallitsee aivot: järki, tunteet, se mitä elämältä tahdon ja mitä haluan läheisilleni antaa. En koe seksiä valtapelinä, enkä sitä ole vallan välineenä käyttänyt. Miksi olisin? Se kusisi omaan nilkkaan kuitenkin ajan kanssa enkä näe ihmissuhteita muutenkaan pelaamisena.
        Jos kumppania rakastaa, eikö rakastelu ole yksi kaunis tapa osoittaa ja saada rakkautta ja päästä myös henkisesti lähelle? Jotta se kauneus säilyisi, valitsen itse kenen kanssa ja milloin suhde siirtyy intiimille tasolle. Niin kuin mahdollinen kumppanikin valitsee. Kummankin pitää haluta ja tuntea olonsa turvalliseksi.

Voisit profiloitua avomielisenä nude-palstalaisena 🙏

• Anonyymi kirjoitti:

Voisit profiloitua avomielisenä nude-palstalaisena 🙏

Sorry, en harrasta naku-palstoja. Enkä ole ketä tahansa tuntemattomia kohtaan avomielinen, Parisuhde tai edes luottamuksellinen suhde tarvitaan, vaikka puhun seksistä sujuvasti nimimerkin takaa. Jos olisin valmis ottamaan kenet tahansa, ja suhaisin miten sattuu, en olisi ollut reilua 2v selibaatissa (oma valinta).

Se ettei nainen saa sano.a, että pitää seksistä (edes hyvässä suhteessa) on teidän miesten luoma tabu. Tabu on yhtä iso kuin miesten haluttomuus. Ehkä on järkytys, että varmaan yli puolet naisista tykkää!!! Jäisi parisuhdeseksi muuten aika vähäksi…

Ja tiedän kyllä, että kyseessä on tabu. En oikeassa elämässä siksi puhu ääneen mitä ajattelen kuin kumppanin kanssa kahden, jos sellainen on. Mutta ehkä se, että asioista puhutaan edes anonyyminä, hälventää tabuja! Sitä toivon.

• Emberizi kirjoitti:

Sorry, en harrasta naku-palstoja. Enkä ole ketä tahansa tuntemattomia kohtaan avomielinen, Parisuhde tai edes luottamuksellinen suhde tarvitaan, vaikka puhun seksistä sujuvasti nimimerkin takaa. Jos olisin valmis ottamaan kenet tahansa, ja suhaisin miten sattuu, en olisi ollut reilua 2v selibaatissa (oma valinta).

Se ettei nainen saa sano.a, että pitää seksistä (edes hyvässä suhteessa) on teidän miesten luoma tabu. Tabu on yhtä iso kuin miesten haluttomuus. Ehkä on järkytys, että varmaan yli puolet naisista tykkää!!! Jäisi parisuhdeseksi muuten aika vähäksi…

Ja tiedän kyllä, että kyseessä on tabu. En oikeassa elämässä siksi puhu ääneen mitä ajattelen kuin kumppanin kanssa kahden, jos sellainen on. Mutta ehkä se, että asioista puhutaan edes anonyyminä, hälventää tabuja! Sitä toivon.

Näinpä. Samanlainen tabu tämä naisen seksistä nauttiminen, kun sekin että parisuhteessa voisi kumppanin kanssa aivan oikeasti jutellakin seksistä tai millaisista asioista pitää.

Hirveetä jos jännittää omaa kumppania niin paljon ettei uskalla seksistä puhua. Tiedän miten hirveetä, kun itse olen ollut pelokas puhumaan näistä. Ujo ja häveliäs.

Mutta mitään ei saa, jos mitään ei uskalla pyytää. :)

• JasuM kirjoitti:

Näinpä. Samanlainen tabu tämä naisen seksistä nauttiminen, kun sekin että parisuhteessa voisi kumppanin kanssa aivan oikeasti jutellakin seksistä tai millaisista asioista pitää.

Hirveetä jos jännittää omaa kumppania niin paljon ettei uskalla seksistä puhua. Tiedän miten hirveetä, kun itse olen ollut pelokas puhumaan näistä. Ujo ja häveliäs.

Mutta mitään ei saa, jos mitään ei uskalla pyytää. :)

Sama vika, häveliäisyys, tosin vain nuorempana. Ei enää.

Jos keski-ikäinen mies ei kestä parisuhteessa jutella seksistä tai ei kestä naisen seksuaalisuutta, eipä sitten ole kovin paljon tehtävissä…. 😂 Jos parisuhteessa ei voida olla avoimia ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä, niin missä sitten? En tietenkään ihan uudessa suhteessa heti heittäisi toista seksin syvään päätyyn, vaan annan aikaa ja kuuntelen mihin keskusteluun toinen on valmis ja tunnustellen mikä liikaa ujostuttaa tai hävettää. Silti väitän ettei aikuisen, parisuhteessa tai parissa olleen, ole vaikea keskustella seksistä vaan suhtautuminen on enemmänkin kuin ”nuoren” miehen intoa. Se ettei osata jutella, johtaa helposti siihen, että kumpikin toivoisi jotain pieniä lisämausteita välillä, ja sitten vaan pitäydytään sokerissa ja suolassa, koska se toinen ”varmaan” sitä haluaa. Sinänsä sokeri ja suola ovat hyviä mausteita nekin. Sitä en kyseenalaista. Eikä kaikkea mistä puhuu, tarvitse toteuttaa.

Jos yhdenillan suhteet olisi keskimäärin onnistuneita ja jos ne tuntuisi hyvältä, varmaan sellaisia harkitsisin. Jos FWB ei liittyisi tunteista johtuvaa problematiikkaa, sekin olisi vaihtoehto. En ole voinut aloittaa uutta, koska vanha on ollut päässä kesken, ei jää käytännössä vaihtoehdoiksi kuin selibaatti. Nyt vanhat asiat on valmiita eikä sekään enää estä. Enää ei puutu kuin se hyvä parisuhde… 😆 Sitä odotellessa.

• Emberizi kirjoitti:

Sama vika, häveliäisyys, tosin vain nuorempana. Ei enää.

Jos keski-ikäinen mies ei kestä parisuhteessa jutella seksistä tai ei kestä naisen seksuaalisuutta, eipä sitten ole kovin paljon tehtävissä…. 😂 Jos parisuhteessa ei voida olla avoimia ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä, niin missä sitten? En tietenkään ihan uudessa suhteessa heti heittäisi toista seksin syvään päätyyn, vaan annan aikaa ja kuuntelen mihin keskusteluun toinen on valmis ja tunnustellen mikä liikaa ujostuttaa tai hävettää. Silti väitän ettei aikuisen, parisuhteessa tai parissa olleen, ole vaikea keskustella seksistä vaan suhtautuminen on enemmänkin kuin ”nuoren” miehen intoa. Se ettei osata jutella, johtaa helposti siihen, että kumpikin toivoisi jotain pieniä lisämausteita välillä, ja sitten vaan pitäydytään sokerissa ja suolassa, koska se toinen ”varmaan” sitä haluaa. Sinänsä sokeri ja suola ovat hyviä mausteita nekin. Sitä en kyseenalaista. Eikä kaikkea mistä puhuu, tarvitse toteuttaa.

Jos yhdenillan suhteet olisi keskimäärin onnistuneita ja jos ne tuntuisi hyvältä, varmaan sellaisia harkitsisin. Jos FWB ei liittyisi tunteista johtuvaa problematiikkaa, sekin olisi vaihtoehto. En ole voinut aloittaa uutta, koska vanha on ollut päässä kesken, ei jää käytännössä vaihtoehdoiksi kuin selibaatti. Nyt vanhat asiat on valmiita eikä sekään enää estä. Enää ei puutu kuin se hyvä parisuhde… 😆 Sitä odotellessa.

Joo, nuorena ei uskaltanut ensinnäkään pyytää mitään vaan tyytyi aina siihen mitä sai tai oli saamatta, asia kun asia lähestulkoon.

Ja seksistä puhuminen kellekkään olis ollut katastrofi ja jännityksestä kankeena pälli kirkuvan punaisena hiki otsalla olis änkyttänyt. :"D

Kovin on ollut kompleksista ja noloa monikin asia aikoinaan.

Sinulla on selkeesti nyt heräämässä kevät rinnoissa. ;D

Nämä palsta herratkin kierii siinä määrin kintuissasi, että joudut kohta potkimaan innokkaampia. ;)

Tahdikkuus on hyvä taito, minä en aina tahallaan ole tahdikas, vaikka osaan halutessani olla tahdikas ja hyvin hienotunteinen. Tuntuu vaan selkeemmälle tiivistää lyhyesti ja ytimekkäästi.

Mutta ihailen ihmisiä, jotka osaa pitää malttinsa ja käyttäytyä tahdikkaasti niin täällä kun irl:kin. :)

Sinä osaat.

• JasuM kirjoitti:

Joo, nuorena ei uskaltanut ensinnäkään pyytää mitään vaan tyytyi aina siihen mitä sai tai oli saamatta, asia kun asia lähestulkoon.

Ja seksistä puhuminen kellekkään olis ollut katastrofi ja jännityksestä kankeena pälli kirkuvan punaisena hiki otsalla olis änkyttänyt. :"D

Nämä palsta herratkin kierii siinä määrin kintuissasi, että joudut kohta potkimaan innokkaampia. ;)

Tahdikkuus on hyvä taito, minä en aina tahallaan ole tahdikas, vaikka osaan halutessani olla tahdikas ja hyvin hienotunteinen. Tuntuu vaan selkeemmälle tiivistää lyhyesti ja ytimekkäästi.

Mutta ihailen ihmisiä, jotka osaa pitää malttinsa ja käyttäytyä tahdikkaasti niin täällä kun irl:kin. :)

Sinä osaat.

Vaan täytyy mun tunnustaa, että saattaisin jännittää ja ujostella vielä nykyäänkin treffeille menoa naisen kanssa. Miehet kun ei säväytä, niin ei ole mitään jännitettävääkään eikä ujosteltavaa.

Kun ei ole silleen latautunut, että vois ihastua vaikka treffattavaan, niin siitä puuttuu jännitysmomentti. :)

• JasuM kirjoitti:

Vaan täytyy mun tunnustaa, että saattaisin jännittää ja ujostella vielä nykyäänkin treffeille menoa naisen kanssa. Miehet kun ei säväytä, niin ei ole mitään jännitettävääkään eikä ujosteltavaa.

Kun ei ole silleen latautunut, että vois ihastua vaikka treffattavaan, niin siitä puuttuu jännitysmomentti. :)

Tuo sama ilmiö on jos treffaa samaa sukupuolta. Jos on odotuksia, on se ihan eri sai kuin jos on paikalla vähän niin kuin viran puolesta. En kyllä usko näin keski-ikäisenä päätyväni treffeille, jos en ole itse oikeasti kiinnostunut tutustumaan kuka siellä vastapuolella on. Ihan huvikseen ei taida enää viitsiä.

• JasuM kirjoitti:

Etkö ole koskaan naisen kanssa treffeillä käynyt? Vähän harmi, jos kerran olet itsesi löytänyt ja sen tuntuu oikealta. Tosin ymmärrän oikein hyvin, ettei parisuhteessa ole hyvä idea. Niin itsekin ajattelen ja toimin. Vaikka olen hetero, silti, ajatus ettei ihminen saa olla mitä on ja elää niin luin haluaa, ei kuulosta optimaaliselta tilanteelta.

Tietääkö miehesi, että pidät myös naista? Miten hän siihen suhtautuu?

• Emberizi kirjoitti:

Tuo sama ilmiö on jos treffaa samaa sukupuolta. Jos on odotuksia, on se ihan eri sai kuin jos on paikalla vähän niin kuin viran puolesta. En kyllä usko näin keski-ikäisenä päätyväni treffeille, jos en ole itse oikeasti kiinnostunut tutustumaan kuka siellä vastapuolella on. Ihan huvikseen ei taida enää viitsiä.

Juu, jos ei ole mitään odotuksia tai jännitettä, niin menee toisella tapaa ihmisiä tapaamaan. Tietynlainen jännitys puuttuu.

Mitäpä sitä pilanpäin treffailee, jos ei ole kiinnostusta kyseistä ihmistä kohtaan.

Itse olen ollut aina laiska tutustumaan uusiin ihmisiin, jotenkin vasta sitten jos ihan ihan oikeesti kiinnostaa tutustua voi pyytääkin tapaamista. Vaan eipä näin varattuna senkään vähään tee mieli tapailla ketään, edes oikeen kaverina. Tuntuu jotenkin ettei olis ok ja aikaa irtaantua perheeltä tutustumaan kehenkään.

Jossain kursseilla tai ties vaikka kuntoutuksessa voi kyllä jonkun kanssa tulla tutustuttuakin, siinä muun ohessa.

• Emberizi kirjoitti:

Etkö ole koskaan naisen kanssa treffeillä käynyt? Vähän harmi, jos kerran olet itsesi löytänyt ja sen tuntuu oikealta. Tosin ymmärrän oikein hyvin, ettei parisuhteessa ole hyvä idea. Niin itsekin ajattelen ja toimin. Vaikka olen hetero, silti, ajatus ettei ihminen saa olla mitä on ja elää niin luin haluaa, ei kuulosta optimaaliselta tilanteelta.

Tietääkö miehesi, että pidät myös naista? Miten hän siihen suhtautuu?

Olen mä kerran käynyt kaveritreffeillä. Mutta en varsinaisesti deittailu hengessä. Hän kyllä ilmoitti kiinnostuneen tutustumaan intiimimminkin, mutta ei se näin varattuna käy päinsä. En rupee sekoilemaan sinne ja tänne. Loukkaamaan ja satuttamaan ketään osapuolia edes uteliaisuuttani. Siitä periaatteesta pidän kiinni.

Teot ratkaisee vahvasti, ihan sama mitä tunteet huutaa. :)

Tietää, mutten ole varma ymmärtääkö kokonaiskuvaa. Enkä halua, että hänen tarvii moista edes murehtia. Olen häneen sitoutunut ja se on prioriteetti numero yksi.

Ne naisasiat ehtii sitten jos joskus on niihin suurempi kaipuu kun nykyiseen ja sinkkuuteen heittäytyy. Siihen asti pidän näppini erossa. :)

• JasuM kirjoitti:

Sinä osaat.

Olen paljon tahdikkaampi ja sovinnaisempi irl. 😂 Tai siis julkinen minä on, kahden keskisessä luottamuksellisessa suhteessa olen samanlainen kuin täälläkin. 😁

Itse koen, että yöaikaan sanotut pikku-tuhmuudet kielii vain siitä etten ole ainoa selibaatissa riutuva. Ei ne herrat minun perässä juokse, ainakaan sankoin joukoin 😂😂😂, kunhan vain potevat omaa oloaan. 😆 Sanat kohdistuu minulle, koska olen mennyt sanomaan, että pidän seksistä (kauheaa!!!).

Ihmisen, joka on kiinnostunut myös sisimmästä kyllä erottaa. Enkä nyt tarkoita, että jos kiinnostaa sisin, etteikö myös seksi tai/ja läheisyys saisi kiinnostaa siinä sivussa. Harva parisuhteelta pelkkää puhdasta ystävyyttä hakee, luulisin. Parhaimmillaan parisuhteessa toimii kumpikin osa-alue sulassa sovussa.

Pitää mennä takas töihin. Tänään ei voisi vähempää kiinnostaa ja muutama sata sivua olisi luettavana. Ne on vaan pakko lukea vaikka ei huvita yhtään.

• Emberizi kirjoitti:

Olen paljon tahdikkaampi ja sovinnaisempi irl. 😂 Tai siis julkinen minä on, kahden keskisessä luottamuksellisessa suhteessa olen samanlainen kuin täälläkin. 😁

Itse koen, että yöaikaan sanotut pikku-tuhmuudet kielii vain siitä etten ole ainoa selibaatissa riutuva. Ei ne herrat minun perässä juokse, ainakaan sankoin joukoin 😂😂😂, kunhan vain potevat omaa oloaan. 😆 Sanat kohdistuu minulle, koska olen mennyt sanomaan, että pidän seksistä (kauheaa!!!).

Ihmisen, joka on kiinnostunut myös sisimmästä kyllä erottaa. Enkä nyt tarkoita, että jos kiinnostaa sisin, etteikö myös seksi tai/ja läheisyys saisi kiinnostaa siinä sivussa. Harva parisuhteelta pelkkää puhdasta ystävyyttä hakee, luulisin. Parhaimmillaan parisuhteessa toimii kumpikin osa-alue sulassa sovussa.

Pitää mennä takas töihin. Tänään ei voisi vähempää kiinnostaa ja muutama sata sivua olisi luettavana. Ne on vaan pakko lukea vaikka ei huvita yhtään.

Täällä on anonyyminä helpohkoa avautua kaikenlaisesta, mistä irl naamatusten olisi herkästi ihan hiljaa. :D

Jep, työniloa jos näin voi sanoa tilanteessa missä työ ei nappaa. :/

• Emberizi kirjoitti:

"Sanat kohdistuu minulle, koska olen mennyt sanomaan, että pidän seksistä (kauheaa!!!)."

En usko, että vain siksi. Kyllä miehetkin arvostaa naisessa järkevyyttä, etenkin aikuiset miehet. Ja sinussa sitä järkevyyttä kirjoitustesi perusteella näyttäisi olevan yllin kyllin, jopa minun makuun. En vihjaile mitään, olen vaan rehellinen. :)

Kakarat nyt hakee vielä miehuuttaan ja pörrää vaan seksin perässä. Ei mitään vakavasti otettavia miehiä ne.

• JasuM kirjoitti:

"Sanat kohdistuu minulle, koska olen mennyt sanomaan, että pidän seksistä (kauheaa!!!)."

En usko, että vain siksi. Kyllä miehetkin arvostaa naisessa järkevyyttä, etenkin aikuiset miehet. Ja sinussa sitä järkevyyttä kirjoitustesi perusteella näyttäisi olevan yllin kyllin, jopa minun makuun. En vihjaile mitään, olen vaan rehellinen. :)

Kakarat nyt hakee vielä miehuuttaan ja pörrää vaan seksin perässä. Ei mitään vakavasti otettavia miehiä ne.

Miehet kyllä erottelee ainakin osa ns. pitonaiset ja lentonaiset. Niin minäkin teen, vaikken äijä olekkaan. :)

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Aiheeseen palstaksemme, palstalla pitää järjestää äänestys postaatko palstalle pimpukkakuvan vai et.

• Anonyymi kirjoitti:

Aiheeseen palstaksemme, palstalla pitää järjestää äänestys postaatko palstalle pimpukkakuvan vai et.

Äänestä EI. Fiksut naiset pitää pimpit piilossa netissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä äänestyksessä on vain yksi ääni ja sen on minun. Peesaan Jasua!

t. 70 sivua tylsistyneempänä (en nyt ihan hirveän intensiivisesti jaksanut lukea, kun noista ei tarvitse antaa palautetta, kunhan lukee). Pakko vaan rynniä teksti jotenkuten läpi….

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä sinulle mirrin kuva. Omani se ei ole.

https://images.cdn.yle.fi//image/upload//w_800,f_auto,fl_lossy,q_auto:best,dpr_1/39-6782345ec2eb2b18d43.jpg

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

t. 70 sivua tylsistyneempänä (en nyt ihan hirveän intensiivisesti jaksanut lukea, kun noista ei tarvitse antaa palautetta, kunhan lukee). Pakko vaan rynniä teksti jotenkuten läpi….

Jasu kyllä lähetti jo ennakkoäänen mirripostauksesi puolesta.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Ihme diktaattorin elkeitä. Palsta on demokratian kehto jossa kaikki saavat äänestää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme diktaattorin elkeitä. Palsta on demokratian kehto jossa kaikki saavat äänestää.

Sähän sait jo mirrisi (vaikkei ole minun kisuli, ihan hellyttävä silti on). HESY:stä muuten saa kodittomia mirrejä hyvään kotiin, jos ihan omaa kaipaat.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Minkä muotoiset Lilliksen lehdykät olivat?:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä muotoiset Lilliksen lehdykät olivat?:)

AV

Hmph. En kuule tiiä, en ole nähnyt.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Sähän sait jo mirrisi (vaikkei ole minun kisuli, ihan hellyttävä silti on). HESY:stä muuten saa kodittomia mirrejä hyvään kotiin, jos ihan omaa kaipaat.

Jasu pahastuu jos sen ennakoääni menee hukkaan :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ajattelee aivoillaan, kun taas miesten aivot löytyy jalkojen välistä....useimmiten.

Sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu pahastuu jos sen ennakoääni menee hukkaan :/

Täällä on nyt hörhöjä liikkeellä. En pahastu yhtään, jos kukin pitää pimpat piilossa. Niin siveät naiset tekee julkisesti, pitää pimpat piilossa. 👍

Pimppaa voi näytellä kahden kesken sitten mielitietylleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset ajattelee aivoillaan, kun taas miesten aivot löytyy jalkojen välistä....useimmiten.

Sivusta

Hah hah. Ja niiden ”pikkuaivojen”
        aktivointiin riittää aika vähän. Mielikuvitukseen perustuva mielikuva kodittomasta pikku-kisulista ja pikkuaivot on ihan sekaisin kuormituksesta. 😂Tosin olen omasta kokemuksesta IHAN varma, että tuo on vaan yksi mieslaji. 🤣

On muunkin lajisia! On niitä, joilla toimii vain ylemmät aivot ja sitten ne, joilla ylemmät ohjaa niitä alempia, mutta kumpikin pää on hereillä (monipuolisin laji).

• JasuM kirjoitti:

Täällä on nyt hörhöjä liikkeellä. En pahastu yhtään, jos kukin pitää pimpat piilossa. Niin siveät naiset tekee julkisesti, pitää pimpat piilossa. 👍

Pimppaa voi näytellä kahden kesken sitten mielitietylleen.

Hyvä Jasu! Komppaan!

• Emberizi kirjoitti:

Hyvä Jasu! Komppaan!

Thanks. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Naiset varsinkin ajattelee alapäällään, kumpien kauloja on katkottu parisuhteessa, miesten vai naisten?

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Hah hah. Ja niiden ”pikkuaivojen”
        aktivointiin riittää aika vähän. Mielikuvitukseen perustuva mielikuva kodittomasta pikku-kisulista ja pikkuaivot on ihan sekaisin kuormituksesta. 😂Tosin olen omasta kokemuksesta IHAN varma, että tuo on vaan yksi mieslaji. 🤣

On muunkin lajisia! On niitä, joilla toimii vain ylemmät aivot ja sitten ne, joilla ylemmät ohjaa niitä alempia, mutta kumpikin pää on hereillä (monipuolisin laji).

Ootko mustis jos lilliksen pimppa kiinnostaa Jasua enemmän?

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko mustis jos lilliksen pimppa kiinnostaa Jasua enemmän?

Jasu on varattu ja selkeästi ilmoittanut olevansa sitoutunut liittonsa. Pidän Jasua hyvänä tyyppinä ja hyvänä keskustelijana, mutta ei se minun seksuaalisuuttani muuta heterosta muuksi.

Tämä keskustelu sen sijaan pyörii samaa ympyrää kuvitteellisen pimpan ympärillä. Miksi?

• Anonyymi

Ei ole! Nyt on aikaa tehdä ehdotuksia klo 2:45 saakka. Varma vastaus ja foto ois kiva :)

ps. Jos ei onnistu, voit laittaa vastauksen Ikävä-palstalle "lähempää tuttavuuksia tai jotain ikuisesti sinun ja juttelua, missä nähtiin"? No valitettavasti se ei ole minun, mut kiva olis tietää miten teille kävi *reps*
      :'D
      t.sxth

• Anonyymi

voi olla ehkä silläkin gtavoin että itse ihastunuut arvaustytön hassuihin kysymiksiin ja... jne :D

• Anonyymi

Ei naiset halua lähtee treffeille ollenkaan.

• Anonyymi

Naiset on ujoja mutta kun juovat viinaa baareissa miesten kanssa niin naisetkin tutustuu miehiin ja lähtevät miehen mukaan. Nuorena aina join viinaa naisten kanssa ja sain paljon yhden yön juttuja koska naiset tykkäsi viinamiehestä joka antoi niille viinaa.

T viinamies

• Anonyymi

tervyskeskuksessa noin 40v hoitsu nainen mittali verenpaineet , oli puhelias leikkisä mutta ei katsonut suoraa silmiin, kävin lääkärissä niin sama hoitsu odotteli käytävällä tein pikuista asijaa mutta ei puhunut mitään vaan katsoi alas päin lähdin pois toivottomana tilanteesta,

• Anonyymi

Ei naiset liian ujoja ole treffeille lähtemään mutta siinä paljastuisi ettei kuvat ole ajan tasalla ollenkaan. Muokattuja filtteröityjä 15-20 v vanhoja kuvia vain esillä.

• Anonyymi

Ei voi. Jos mua treffelle pyydetään niin mahdollisen kieltäytymisen syy on joku muu kuin ujous. Ujo mä kyllä olen, mutta ei se suostumista estä.

• Anonyymi

Ei. Olen vain turhan valikoiva.

• Anonyymi

Jep naiset on valikoivia ja nirsoja.. miksi vain se komea täydellinen kelpaa?

• Anonyymi

MIksei kelpaa esim vähän ujompi tavallinen mies.. joka käy töissä ei käytä päihteitä ja elää erilaista elämää kun muut. esim ei halua lapsia?

• Anonyymi

Ei vastausta.

• Anonyymi

En ole ujo treffeille lähtemään, mutta aistiessani miehen energiat voi olla että lähden tai sitten en lähde.

• Anonyymi

Ei ja voi en tekis ikinä aloituksia. Muutenkin pitäisi olla oikea aika . SivuN

• Anonyymi

Naiset lähtee treffeille jos mies on jännämies. Muuten kyllä eivät lähde.

• Anonyymi

Oo noo joo vähä polvet lyö pletkua.

• Anonyymi

Jännämiehen kanssa asiat vain tapahtuvat. Naisen ujoudella ei tässä ole merkitystä. Vain jos mieskin on ujo tai millään tavoin epävarma, mitään ei tule tapahtumaan.

• Anonyymi

Toiset feikkaa, kun huomaavat, et siten helpompi houkutella saalis ansaan?

• Anonyymi

Voi olla että olen mies.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miehet menee usein treffeille kännipäissään. Yrittävät tehdä hyvää vaikutusta.

• Anonyymi

En ole, jos sopivan ikäinen ja sopivan kokoinen mies pyytää vaikka kahville. Ikäero itseeni vain muutama vuosi.

• Anonyymi

Taas aloitti määkimisen muutama tyyppi joilla näyttäis olevan mulkku aivojen tilalla. Sinänsä hyvää työtä, linja pitää jutussa kuin jutussa eikä siitä horjuta vaikka joku jutussaan kysäisisi koska laudoitukset kuuluis ottaa betonivalun päältä poies ettei homma läsähdä käsiin, nii-in, käsiinpä juuri. Ja vastaus edellämainittuun kuuluis tietty tyyliin: "sitten kun stondis hellittää" . Persefrenologian tohtorin hattu tietty ojennetaan korkeimman arvosanan saaneelle asiantuntijalle, ei kukkasten vaan kakkasten kera.

• Anonyymi

Ihan pienestä alkaen näin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2273
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1735
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe