Olimme italiassa. Kerrassaan surkeaa lättyä. Vähän juustoa, kummallisen makuista salamia ja mauttomat tomaattikastikkeet. Ei jatkoon.
Tulipa todistettua
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Et kyllä ole ollut Italiassa, jos tarkoitit pizzaa. Käy Napolissa niin tiedät miltä pizzan kuuluu näyttää ja maistua. Roomastakin saa hyvää pizzaa Fontana di Trevin läheltä ravintolasta, jossa tarjoilijoilla valkoinen paita ja mustat suorat housut. Ei siitä, jossa sisään heittäjällä farkut.
- Anonyymi
Ei kaikki tykkää napolilaisesta pizzasta ja tekeekö roomalaisen pizzan hyväksi tarjoilioiden valkoinen paita ja mustat suorat housut?
Pizza ja yleensäkin ruoka on juuri niin hyvää kun sen syöjä sen tuntee, ei siihen voi kukaan muu vaikuttaa.
Ruuan ammattilaisena söin tänään aamupalaksi kahvin kera kylmän saarioisten jauhelihapizzan ja maistui ihan hyvältä. - Anonyymi
Aito pizzahan on arkiruokaa tähteistä eikä mitään hienostelua. Mieluummin kyllä syön suomalaisilla kunnon täytteillä eikä pelkkää juustoa ja tomaattia.
- Anonyymi
Kyllä olen käynyt Napolissa oikealla pizzalla oikealla kadulla ja paikoissa ja pizza on ollut surkea , aineksiin nähden kallista rasvasta juusto ja ilmakuivattua kinkkua ja pala paprikaa siis aina siis aina kotipizzasta saa laadukkaamman ja paremman siististä ja terveellisestä ympäristöstä ,,,,italian keittiö tomaattipyre tulee mieleen kalliissa ravintelissa Caprilla ihan saman makuista kuin kaikissa ,,,ei jatkoon.
- Anonyymi
Tee sitten itse pizzasi, jos oikeanlainen ei kelpaa. Pizzassa ei ole tarkoitus olla kilo täytteitä. Kotona voit laittaa vaikka kaksi kiloa täytteitä ja pohjankin voit tehdä kuten itse haluat, mutta älä kutsu tekelettäsi pizzaksi vaan joksikin muuksi.
- Anonyymi
Italia on pizzan kotimaa ja alunperin se oli köyhien napolilaisten ruoka. Jauhoja, vettä, tomaattikastiketta ja vähän juustoa.
Ei ne varmaan tuntisi pizzoiksi kaikkia kepab- pekoni -mättöjä mitä syödään.
Mutta joo, makuasia. Minun lemppari Roomassa oli pizza bianca prosciuttokinkulla ja rucolalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875