70cm, me hukumme lumeen?
lunta tulee 9 päivän aikana ainaki
18
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa hyvä niin saamme tehdä lumihenkilöitä vasemmiston sateenkaarikaupungin ihannoinnin mukaan.
- Anonyymi
no, voisiko nykiii hand.. n.
Kuvittelen et oot. mesta.. siinä.
- Anonyymi
Ei hukuta.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa snorkkeli jos oma maavara ei riitä ;0))))
- Anonyymi
Kaippa puoli Suomea on valmiina auraamaan lunta pois jotta eläkeläist pääsee hakemaan kaljaa lähikauasta aamulla?
- Anonyymi
Älä tuu tielle, virkkaa kotona. Turvallista.
- Anonyymi
Kelan tuilla makaajat, nyt kola käteen ja työnteleen lunta. Jotakin sen rahan eteen on tehtävä.
- Anonyymi
Ei Kemiläiset lumeen huku vaan paskaan
- Anonyymi
Hajuun.
- Anonyymi
Hej, ensin sitä näytetää antlantilta tulevan uusia saderintamia, nyt sitten ennusteet ettei sataisi 10: neen päivään juuri mitään?
- Anonyymi
Ei ihan toteutunut, nyt näyttää toteutuvan 14.2. mennessä eli 11 päivässä ehkä yhteinsä enempiki kuin 70cm?
- Anonyymi
Hukkukaa Vain Kemiläiset tekisitte palveluksen koko Suomelle
- Anonyymi
Menkää tekemään avanto merelle, sukeltakaa sinne kuin hylkeet.
- Anonyymi
Puupäät ei huku.
- Anonyymi
Ootko kokeillu ettet huku?
- Anonyymi
Se on sitä ilmastomuutosta:))
- Anonyymi
Sais jo riittää,...............
- Anonyymi
Vielä viime vuonna oli lumentulo pakolaisten vika. Onko se nyt sitten Putinin vika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540