edellä, mutta mies ei anna. Kun hiihdämme kaksistaan, mies hoputtaa takana, hirveä huutelu tai työntää minua eteenpäin tai lompsii omilla suksillaan minun kannoillani. Miksei mene eteen hiihtämään? Etenkin jäällä laittaa minut menemään ensin ja aina kun on satanut lunta, minun pitää hiihtää edellä ja sitten mies hoputtaa. En pidä tästä. Rasittavaa yhteisulkoilua. Muut törmänneet samaan ongelmaan?
Haluan hiihtää rauhassa
28
86
Vastaukset
Pönttiksellä ja Pertillä ollut hiihtotreffit 🤭
JasuM kirjoitti:
Ei kai ne styylaa?
Tjaa, tiedä häntä. Ainakin Pertti onnistui tekemään lähtemättömän vaikutuksen, kun Pönttis vieläkin häntä muistelee.
Palstakamu kirjoitti:
Tjaa, tiedä häntä. Ainakin Pertti onnistui tekemään lähtemättömän vaikutuksen, kun Pönttis vieläkin häntä muistelee.
Niin moukkamainen mies tekis vaikutuksen? Älä naurata.
JasuM kirjoitti:
Niin moukkamainen mies tekis vaikutuksen? Älä naurata.
Miksei sitten Pönttis voi unohtaa häntä?
Palstakamu kirjoitti:
Miksei sitten Pönttis voi unohtaa häntä?
Traumatisoitui tyypistä? Narsisti miehiä kannattaa vältellä, he osaa leikkiä hurmuria mutta ovat karseita tyyppejä kun saavat satimeensa. Vuoroin juhlaa vuoroin helvettiä ja ikuiset traumat.
JasuM kirjoitti:
Traumatisoitui tyypistä? Narsisti miehiä kannattaa vältellä, he osaa leikkiä hurmuria mutta ovat karseita tyyppejä kun saavat satimeensa. Vuoroin juhlaa vuoroin helvettiä ja ikuiset traumat.
Tiedä häntä. Mitä lie siinä tyypissä näkee. Mutta vieläkin ahdistelee minua, kun minä olen kuulemma Pertti. Minulle on ihan sama mitä heidän välillään oli, mutta jättäisi minut rauhaan.
Palstakamu kirjoitti:
Tiedä häntä. Mitä lie siinä tyypissä näkee. Mutta vieläkin ahdistelee minua, kun minä olen kuulemma Pertti. Minulle on ihan sama mitä heidän välillään oli, mutta jättäisi minut rauhaan.
Jaaha. Minä sain kylmiä väreitä perspertistä. Joistain muistakin on joskus tullut tunne, että kuuluu välteltäviin.
JasuM kirjoitti:
Jaaha. Minä sain kylmiä väreitä perspertistä. Joistain muistakin on joskus tullut tunne, että kuuluu välteltäviin.
Minussa hän herätti lähinnä säälin tunteita. Vaikutti kyllä sen verran epävakaalta, että voisi olla vaarallinenkin IRL.
Palstakamu kirjoitti:
Minussa hän herätti lähinnä säälin tunteita. Vaikutti kyllä sen verran epävakaalta, että voisi olla vaarallinenkin IRL.
Turhan mahtipontinen ja kopea, mitkä ei itsessään näe mitään kuin ylitsevuotavaista ylpeilynaihetta, parasta kiertää kaukaa. Ongelmia tiedossa. Samoin naissankarit jotka kehuu kaadoillaan, mutta takertuu helmoihin ja jää loukuksi jalkaan nyyhkimään. Kuinka he aina yritti ja silti tuli jätetyksi. Maanvaivoja.
- Anonyymi
Älä anna sen pompottaa.
Mene yksin hiihtämään. - Anonyymi
Tökkäse sauvalla.
- Anonyymi
Minä en suostuisi tuollaiseen. Joko jäisin kotiin, tai sitten en liikahtaisi mihinkään, ennen kuin mies on lähtenyt hiihtämään. Jos hän ei suostuisi hiihtämään edellä, sitten ei hiihdettäisi ollenkaan.
- Anonyymi
Jos mies hiihtää edellä etäisyys kasvaa helposti kilometriin, kun naiset on vaan hitaampia hiihtäjiäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies hiihtää edellä etäisyys kasvaa helposti kilometriin, kun naiset on vaan hitaampia hiihtäjiäkin?
Entäs sitten?
Jos mies ei kerran voi hiihtää niin etäällä naisestaan, niin pysyköön sitten hiljaa siellä takana ja sopeutukoon naisen hitaampaan vauhtiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sitten?
Jos mies ei kerran voi hiihtää niin etäällä naisestaan, niin pysyköön sitten hiljaa siellä takana ja sopeutukoon naisen hitaampaan vauhtiin.Mut ku ei sopeudu. Miksi sopeutuisi jos yhteistä eloa ollut jo vuosia ja tietyt piirteet alkavat ärsyttää toisessa? Ruokkii kiusantekoa, joka aloittajan tapauksessa tullut näin ilmi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ku ei sopeudu. Miksi sopeutuisi jos yhteistä eloa ollut jo vuosia ja tietyt piirteet alkavat ärsyttää toisessa? Ruokkii kiusantekoa, joka aloittajan tapauksessa tullut näin ilmi?
Jos ei sopudu, hiihtäköön edellä. Piste
- Anonyymi
Oli jotkut dantemisukset täällä jollain...
lupaus oli että, nainenkin oppii hiihtämään ilmeisesti paremmin.. itse kiljuisin ihan reippasti! Miksei se mies voi mennä omaa vauhtiaan ja kääntyä vaikka takaisin päin sinua vastaan tai mennä kaksi kierrosta samalla kuin itse menet yhden? Sanoisin, että epäempaattinen oman navan katsoja sinulla on hiihtokaverina. Varsinkin, jos on nopeampi menisi itse edellä tekemään latua, sekin tasoittaisi eroja.
Yhteisliikunnassa vanhemman pitää ottaa heikompi huomioon tai sitten pitää vaan reilusti kumpikin sitä vauhtia kun itse haluaa, eihän muuten yhteinen juttu toimi.- Anonyymi
Tosi ärsyttävä mies. En ymmärrä miten kukaan tuollaista sietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ärsyttävä mies. En ymmärrä miten kukaan tuollaista sietää.
En ymmärrä minäkään!
- Anonyymi
Sydäri ja stressihän tuommoisesta tulee. Seuraavaksi yksin ladulle.
Aloittajan mies on luuseri perässähiihtäjä. Tosimies on aina kärjessä ja tekee oman latunsa. :P
- Anonyymi
MGTOW?
Anonyymi kirjoitti:
MGTOW?
Just sellainen :D.
Ja sen verran macho, että hiihtää aina risukossa.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Just sellainen :D.
Ja sen verran macho, että hiihtää aina risukossa.Ei me lasten kanssa päästä risukossa perässä.
- Anonyymi
Mies laittaa liikaa pitoa minun ja lasten suksiin. Sukset eivät luista, lapset suuttuvat ja minäkin. Yltiöpäinen määrääminen niistä suksista aina.
- Anonyymi
Laita köysi mieheen kiinni ja hän ikäänkuin hinaa sinua takanaan, ettet jää jälkeen, jos menet suosiolla hiihtämään hänen taakseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387