Mies on ottanut vartalotyynyn sänkyyn ja nyt minä en mahdu sinne omalle puolelleni. Mies pyörittelee ja vatkaa tyynyä ja minä väistelen sitä. Väsyttää. Yöt ovat rauhattomia ja tyyny osuu aina minuun ja työntää minua pois. Mitä tälle vois tehdä?
Ongelma sängyssä
53
110
Vastaukset
Hmm, mene sohvalle. 😴
- Anonyymi
Annoin nyt mennä ensin jos nukahtaa tiettyyn asentoon. Pääsisin minäkin omalle tyynylle ja patjalle.
Anonyymi kirjoitti:
Annoin nyt mennä ensin jos nukahtaa tiettyyn asentoon. Pääsisin minäkin omalle tyynylle ja patjalle.
Okei. Minä ottasin kyllä oman tyynyn ja peiton ja menisin sohvalle. En jaksas varttua, että koska pyörre sängyssä tokenee.
Bojot sinnikkyydestäsi. 👍- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Okei. Minä ottasin kyllä oman tyynyn ja peiton ja menisin sohvalle. En jaksas varttua, että koska pyörre sängyssä tokenee.
Bojot sinnikkyydestäsi. 👍Katsotaan vielä tämä yö.
Mitä painiottelua se mies öisin pitää tyynynsä kanssa. 😂.
Vaihtoehtoja ratkaista on monta. Vedät viivan keskelle sänkyä: minun puoli ja sinun puoli. Tai ostatte isomman sängyn tai kaksi erillistä, jotka saa tarvittaessa yhteen.
Tietysti on vaihtoehto, että jos miehen uusi kaveri ja sinä ette mahdu samaan aikaan sänkyyn pitää miehen valita kumman vieressä nukkuu. Tai sitten voit jatkaa huonosti nukkumista ja uupua.
Ehdottaisin, että otat asian reilusti puheeksi ja sanot, että et saa nukutuksi kun vartalotyyny hyppii yöllä päällesi. Sitten voit ottaa kaikki vaihtoehdot esiin ja kysyä mikä hänestä olisi paras.- Anonyymi
Vartalotyyny on kyllä hyvä, ei sillä. Siinä kipeä olkapää lepää hyvin, mutta tyyny on minun mittainen ja melkolailla samanpaksuinen. Mies makaa sen päällä niin kuin krokotiilin päällä. Ei tuon takia viittis alkaa sänkyä uusimaan.
Ja mies vaihtelee sille asentoa ja koska tyyny on pitkä niin se osuu monesti mua otsaan ja sit herään. Oon yrittänyt ymmärtää, mut nyt tuntuu, että joka yö on tyynysota.
Ehkä joudun sohvalle joo Anonyymi kirjoitti:
Vartalotyyny on kyllä hyvä, ei sillä. Siinä kipeä olkapää lepää hyvin, mutta tyyny on minun mittainen ja melkolailla samanpaksuinen. Mies makaa sen päällä niin kuin krokotiilin päällä. Ei tuon takia viittis alkaa sänkyä uusimaan.
Ja mies vaihtelee sille asentoa ja koska tyyny on pitkä niin se osuu monesti mua otsaan ja sit herään. Oon yrittänyt ymmärtää, mut nyt tuntuu, että joka yö on tyynysota.
Ehkä joudun sohvalle jooTäytyyhän tuohon joku kompromissi löytyä. Se voi olla sohvakin, mutta sitten sinä joustat eikä molemmat.
Aika hassua, jos parisuhteessa ei voisi tuollaista aisa ottaa puheeksi. Ainakin itse, jos kuulisin tyynyllä toista yöllä löisivät, ajattelisin sit toista enkä vain itseäni ja pistäisin tyynyt sivuun. Kummankin yöunet on yhtä tärkeät. Sohvallakin voi nukkua vuorotellen ja osan öistä yhdessä ilman tyynyä.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Täytyyhän tuohon joku kompromissi löytyä. Se voi olla sohvakin, mutta sitten sinä joustat eikä molemmat.
Aika hassua, jos parisuhteessa ei voisi tuollaista aisa ottaa puheeksi. Ainakin itse, jos kuulisin tyynyllä toista yöllä löisivät, ajattelisin sit toista enkä vain itseäni ja pistäisin tyynyt sivuun. Kummankin yöunet on yhtä tärkeät. Sohvallakin voi nukkua vuorotellen ja osan öistä yhdessä ilman tyynyä.Rassulle on nyt tärkeä se tyyny. On ollu jo pidemmän aikaa. Kyllä sen pitää sitä pitää.. On yritetty mahtua, mut olis vierashuone ja vuodesohva, mutta ei semmonen patja korvaa kyllä omaa patjaa. Minä oon herkkäuninen ja muutokset häiritsee. Mut toinen on käsistään kipeä niin se tulee ehkä ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joudun sohvalle jooMiehenä veikkaan, et sen tarkoitus voi olla myös toisen häirintä? Jos kunnioittaisi sinua, ei käyttäytyisi sinua häiritsevästi? Itse pyörin kans rauhattomana sängyssä välillä ja vaihdan välillä vartalotyynyn puolta. Sen takia nukun mielelläni myös yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä veikkaan, et sen tarkoitus voi olla myös toisen häirintä? Jos kunnioittaisi sinua, ei käyttäytyisi sinua häiritsevästi? Itse pyörin kans rauhattomana sängyssä välillä ja vaihdan välillä vartalotyynyn puolta. Sen takia nukun mielelläni myös yksin.
Ei tee tahalleen. Aika kovia kipuja. Sopivaa konstia on yritetty keksiä. Ite nyt hoksas tuon. En vaan arvannu, että se on n o i n iso pötkylä. :(
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee tahalleen. Aika kovia kipuja. Sopivaa konstia on yritetty keksiä. Ite nyt hoksas tuon. En vaan arvannu, että se on n o i n iso pötkylä. :(
Isompi sänky tai erilleen vedettävissä oleva sänky ja nukutte molemmat huvin. Luulen, että se on sijoitus, joka parantaa elämän laatua.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Isompi sänky tai erilleen vedettävissä oleva sänky ja nukutte molemmat huvin. Luulen, että se on sijoitus, joka parantaa elämän laatua.
Kyllä sitten jos tämä ”apukaveri” jää pysyväksi ratkaisuksi niin joo. Ihminen kun nyt kumminkin viettää suurimman osan vuorokaudesta pedissä.
- Anonyymi
Jos teillä on parisänky erillisillä patjoilla, niin vetäiset sen tyynyn muutamasta kohtaa kuormaliinoilla kiinni keskelle sänkyä. Erillisten patjojen välistä mahtuu ujuttamaan liinat sängyn alusrakenteisiin kiinni.
-keinovaginamies-- Anonyymi
On kyllä erilliset patjat 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä erilliset patjat 🤔
No sitten vaan kuormaliinakauppaan. Sano sätkivälle ukollesi terveisiä keinovaginamieheltä. Kyllä se siitä rauhoittuu, kun on pakko.
-keinovaginamies- Meinasin ehdottaa, että teippaa tyynyn jesarilla ukkoon kiinni. Pysyy tyyny edes paikoillaan sen verran, että kulkee ukon mukana, eikä vapaana vaella toista päähän.
Tämä oli hyvä. 😂😆🤣 Nauran, mutta oikeasti oli. Varmaan toimii, ja plussana miehen luulisi ymmärtävän yskän kun huomenna vallaton unikaveri on ”käsiraudoilla” kiinni sängyssä.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Meinasin ehdottaa, että teippaa tyynyn jesarilla ukkoon kiinni. Pysyy tyyny edes paikoillaan sen verran, että kulkee ukon mukana, eikä vapaana vaella toista päähän.
Lankku väliin, niin ongelma on ratkaistu kertaheitolla useammaksi vuorokaudeksi, ellei lopullisesti :)
Näin se menee, että miehen aivot tuottaa aina mekaanisen ratkaisun.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Lankku väliin, niin ongelma on ratkaistu kertaheitolla useammaksi vuorokaudeksi, ellei lopullisesti :)
-keinovaginamies-Tai väliseinä esimerkiksi sermi sänkyjen väliin tukevasti pakotettuna. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Oletko ikinä nähnyt miten iso tyyny on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ikinä nähnyt miten iso tyyny on?
Enemmän vaan teippiä kuluu?
No ei,
Oikeasti jos teillä on ongelma, niin varmaan joku isompi sänky tms. ratkaisu sitten.
Ei näitä minun hupatuksia nyt pidä tosissaan ottaa :)
Olin vaan satavarma, että olet sama tyyppi, jolla oli näitä talipallo- ja patterinkolisteluongelmia miehensä kanssa. Enkä nyt ihan sataprosenttisesti sulkisi sitä pois vieläkään :)
Onnea ja menestystä!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän vaan teippiä kuluu?
No ei,
Oikeasti jos teillä on ongelma, niin varmaan joku isompi sänky tms. ratkaisu sitten.
Ei näitä minun hupatuksia nyt pidä tosissaan ottaa :)
Olin vaan satavarma, että olet sama tyyppi, jolla oli näitä talipallo- ja patterinkolisteluongelmia miehensä kanssa. Enkä nyt ihan sataprosenttisesti sulkisi sitä pois vieläkään :)
Onnea ja menestystä!
-keinovaginamies-No meillä tämä on kyllä ihan oikea ongelma. Ei tarvinnut keksiä. Olisikin satua!
- Anonyymi
Odotat että se menee taas pattereita kolisuttamaan ja sitten levittäydyt sänkyyn niin ettei se mahdu takasin.
Hmmm... Mitäs jos isäntä ottais ennemmin puoliskonsa "vartalotyynyksi"?
- Anonyymi
Kyllä ehdotin sitä 😌 Sais lepuuttaa kättä minun yli. Laittais peittoa väliin ja tukis minuun. Olis enemmän tilaa.
Ei käy, tyyny on pehmeämpi ja tyynyä ei kuulema haittaa jos potkii, mutta tyyny potkii sit minuu….
Katellaan.
- Anonyymi
Että niin, ajan myötä tulee ihan eri kaliiberin ongelmat petiin. Kannattaa varautua.
- Anonyymi
Mies voi nukkua lattialla.
- Anonyymi
Ota ero ja jätä ukko yksinään painimaan tyynynsä kanssa. Miehillä pitää aina olla joku unilelu mitä saa puristella.
- Anonyymi
Ei tulisi kysymykseenkään. Kun tulee vaikeuksia, toinen jätetään? huh huh.
- Anonyymi
Leveämpi sänky hommattava
- Anonyymi
Voitko kokeilla vartalotyynyn korvaamista itselläsi.
- Anonyymi
Tässä muija on korvattu vartalotyynyllä. Kohta mies huomaa, että tyyny on monella muullakin tapaa muijaa miellyttävämpi.
- Anonyymi
Ei hemmetti. Kaikenlaista... Tosin itsekin pyörin sängyssä kuin pesukone lingotesssaan. Näin entinen vaimoni ainakin väitti. Totesin kerran hänen puheet todeksi, kun heräsin latttialta. Oli kuulemma kuulunut iso paukahdus ja sitten tyytyväistä kuorsausta.
- Anonyymi
Me sinkut tähän tiedetään hyvä ratkaisu.
- Anonyymi
Olet jäänyt kolmanneksi osa puoleksi eli joko tyydyt tilanteeseen ja nukut lattialla sohvalla tai hankit toiseen huoneeseen sängyn ja annat miehen nukkua kultansa kanssa tai ryhdyt itse tyynyksi tyynyn tilalle mut jos miehellä ja tyynyllä rakkaus suhde ja sekstailevat niin mene suosiolla sohvalle nukkumaan tai sinut heitetään ulos kun makkarissa on isäntä ja emäntä
- Anonyymi
Miten leveässä sängyssä näitä ongelmia?
Kannattaisiko jo harkita nukkumista toisessa huoneessa vakituisesti?- Anonyymi
Sänky on 160 cm. Siihen iso tyyny on liikaa.
180 senttiseen sänkyyn ehkä mahtuisi.
- Anonyymi
Mies käyttäköön naistaan vartalotyynynä.
- Anonyymi
Varma tapa päästä naisesta eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma tapa päästä naisesta eroon.
Ei ole. Sehän olisi läheisyyttä.
- Anonyymi
Nukkuihan Tove Janssonkin miehensä kanssa eri sängyissä. Muissa maissa ei ole eripeittojakaan, se on pohjoismaalaisten erikoisuus että parisängyssä molemmille omat peitot ja tyynyt.
- Anonyymi
Kaikissa sivistysmaissa on parisängyssäkin molemmille omat peitot ja tyynyt.
- Anonyymi
Onks vartalotyyny oikeesti hyvä. Mahtusko se tohon mun 120 cm leveeseen sänkyyn. Mä oon tosi laiha, että vois mahtuakin. En ooo ennen tiennytkään että miehetkin voi sitä käyttää, kun sitää myytiikin nimellä Boy Friend.
- Anonyymi
Ystävä käyttää vartalotyynyjä, toinen isompi ja toinen pienempi - nukkuu 180 cm leveässä parisängyssä puolisonsa kanssa. Ongelmia ei ole, mutta onkin kyse naisesta.
- Anonyymi
Nykyäänhän on animen/mangan vai mitä hentaita se on niin tyttökuvioituja. Ns. "waifu".
- Anonyymi
Olisit aloittaja kiitollinen että sulla on se mies. Mulla on pelkkä tyyny, halityynyn nimellä ostin. Ilmeisesti on eri kokoja kun ei tämä iso ole, 140 cm pitkä ja ympärysmittä 60 cm. Ihana ja pehmeä se kyllä on.
Hmm. Nyt on jäänyt huimioimatta se tosiasia, että miksi mies nukkuu levottomasti?
Noi tyynyt nimittäin voi aiheuttaa kuumuutta. Ohuempi peitto päälle vaan, niin lakkaa möyhentämästä. Selvästikään hän ei nuku levollisesti.
Vartalotyynyt voisi myös jakaa pienempiin osiin. Itse kun joudun käyttämään usieta tyynyjä rankakipujen vuoksi, niin hyvin mahtuu, eikä tyynyt ole ongelma.
Jos kipu on ongelma, niin sitten sen hoito.
Jos painajaiset ovat ongelma, niin herättelet hänet ja kerrot että näkee pahaa unta.
Se vierashuone muuten. Miksi ihmiset kuvittelevat, että vieraat haluavat nukkua jossain kuppaisessa vuodesohvassa, joka kerran omistajankin mielestä on epämukava?
Sinne vain uusi kunnon sänky. Voitte sitten vuorotella siellä ja makuuhuoneessa nukkumisessa. Pääasia että nukutte levollisesti, molemmat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443