Voiko lounas aika syödä 15:30? Toivon vastauksia:)
Lounas aika?
4
2341
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitettä kyllä pitää, jos lounas syö just 15.30.
- Anonyymi
Syömäänsä ruokaa voi nimittää ihan millä nimellä tahansa. Esimerkiksi britit (tavallinen kansa tietyissä osissa maata) kutsuvat lounasta sanalla DINNER ja päivällistä, sanalla TEA. Tämän olen ihan livenä kuullut, joten tämä pitää paikkaansa. Koulussa toki ei tätä opeteta eikä kerrota. Oikeastihan se lounas olis Lunch ja päivällinenb Dinner. MInäkin syön kohta jotain eikä se ole dinner tai muutakaan se vaan, on syömistä, kun on nälkä.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että voiko sisällöltään lounaan kaltaisen ruoan syödä tuolloin, vai että voiko sitä nimittää lounaaksi?
Voit syödä mihin aikaan sinulle sopii. Kunhan kokonaisuutena syö riittävästi, monipuolisesti ja suht säännöllisin väliajoin. Tarkat kellonajat ja nimitykset ovat vain kulttuurista lähteviä tapoja.
En osaa ottaa kantaa siihen, voiko sitä enää sitten kutsua lounaaksi, vai pitäisikö sanoa esim. pääruoka, lämmin ruoka tai kunnon ateria tms. - Anonyymi
Nukut aika pitkään jos syöt lounaan vasta 15:30. Itse herään 6:30, aamiainen n. klo 7, lounas klo 11, välipala klo 14, päivällinen klo 17:30 ja iltapala klo 20:30, jos sellaiseen on tarvetta. Unta palloon 8 tuntia on minulle sopiva ruokailu ja unirytmi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757