Jos tiedätte asiasta kirjoitelkaa.
Wurtti ylitorniolle,kuka takana
13
3830
Vastaukset
- Anonyymi
John metwursti,tunnettu makkaramies saksasta,voi olla vielä epävarmaa antaako järmö jääkö tiloja vuokralle päviljönkin
- Anonyymi
Minne tulee ?
- Anonyymi
Mitä tekee Wurthin myymälä ylitorniolla? Myy vanhainkodeille vaippoja ja paperia?
- Anonyymi
Pitäähän jonku myyä pessalompolon väele korvatulppia. Sielä on tämän tästä helvetimoinen pauke. Ei muuta ko wurtti tänne.
- Anonyymi
Ei ole yhtään Wurttia tämmösissä tuppukylissä,uutisankka.
- Anonyymi
Ei vielä....mutta tulossa on...
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/11258336?locations=Ylitornio&&announced=0&leasing=0&&&&english=false&sort=1
- Anonyymi
toivotaan menestystä Teemulle ja Ollille ja pidetään huolta että ne säilyvät,
palvelleet ylitorniolaisia hienosti !!!- Anonyymi
Wurtsi tullo kallen kurviin,kuulema.
- Anonyymi
Wurtti tuo laatutavaraa myyntiin saapi teemu ikhn paskat unohtaa
- Anonyymi
On vain yrityksille ja niitäkin ylitorniolla niin harvassa että ei taida onnistua eikä
pysyä,pitäis ensin tulla niitä yrityksiä ensin,siis metalliteollisuuden ja sen
kaltaisia .- Anonyymi
Kyllähän se Wurth on tulossa, mutta en mie kyllä käsitä että millä matematiikalla ne meinaavat sitä hommaa pyörittää.
Ei muutama maatila ja muutama koneyrittäjä riitä kovin kummosta pistettä pyörittämään..
- Anonyymi
taita olla pelka huhhu,mutta mortti kulla tulla takkasi.
- Anonyymi
Pellosakin ollu jo 5 vuotta würthin myymälä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231