Toisen eksään ei kosketa-naisten kirjoittamattomat säännöt

Anonyymi

Mistä naisille on tullut tälläinen sääntö? ja kaikenlaisia muitakin ns."kirjoittamattomia sääntöjä." Ja olen nainen ja olen pyöritellyt tota eksä juttua mielessäni,varsinkin kun salkkareissakin on tälläinen juonikuvio.

20

110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa sanoa mistä on tullut, enkä tiedä kuinka yleistä on. Itselleni on aina ollut selvää, että kavereiden eksiin en koske, enkä muutenkaan ala kovin pienissä piireissä pyöriä. Ensinnäkin ajatus kaverin eksästä on etova ja toisekseen harmia ja välirikkoja noista lähinnä näyttää koituvan. Kyllä maailmassa miehiä riittää. Ei mun tarvitse kaverien eksiin aikaani tuhlata.

    • Anonyymi

      Salkkarit nyt on mitä on...mutta itse asiaan. Olen minäkin nainen enkä ole koskaan kuullut tai tiennyt olevan näitä mukamas kirjoittamattomia sääntöjä. KUka niitä "kirjoittaa"?

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä, ei tietenkään.

    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä hyötyä kenellekään on siitä, etteivät kaveri ja eksä aloita suhdetta keskenään. Jos suhde on ohi, se on ohi, vaikka eksä eläisi koko loppuelämänsä yksin.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa sellaista sääntöä. Kun joku on eksä silloin hän on vapaa. Jos se ei entiselle sovi niin se ei ole sinun ongelmasi. Itseasiassa kaikki ihmiset niin vapaat kuin varatut on vapaita tekemään ihan mitä haluavat. Ketään ei voi omistaa.

      • Anonyymi

        Joo mutta sinun ongelmasi on kunnioittaa ja arvostaa toisten parisuhdetta! Jos ei sinusta siihen ole niin mene itseesi 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta sinun ongelmasi on kunnioittaa ja arvostaa toisten parisuhdetta! Jos ei sinusta siihen ole niin mene itseesi 💩

        Itsekkin toivoisit itsellesi samaa. Mikä oikeus sinulla on vaatia sitä mihin et itsekkään kykene. Ja sen minkä taaksesi jätät tulet edestäsi löytämään. Olen pahoillani💩


    • Anonyymi

      Yhyy.salkkarit jeejee. Hyvä sinä.

    • Anonyymi

      Kuinka pienissä piireissä pitää ihmisen pyöriä, jos on pakko miettiä jotain kavereiden eksiä? Jotain itsekunnioitustakin nyt pitää sentään olla, vaikkei toisten tunteita kykenisikään kunnioittamaan.

    • Anonyymi

      Mä en miehenä ymmärrä jot kuinka joku voi noilla säännöillä säännöillään rajoittaa exänsä mahdollisuuden olla onnellinen

      • Anonyymi

        Miten se, että MINÄ en koske kavereiden eksiin, estää ketään olemasta onnellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se, että MINÄ en koske kavereiden eksiin, estää ketään olemasta onnellinen?

        No siten että jos sinä ja se mies olisitte täydellinen pari niin kyllä se on molemmilta pois. Ilmeisesti naisille on tosiaan liikaa tarjontaa miehistä koska mahdollisuusksia on varaa heittää pois kepein mielin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siten että jos sinä ja se mies olisitte täydellinen pari niin kyllä se on molemmilta pois. Ilmeisesti naisille on tosiaan liikaa tarjontaa miehistä koska mahdollisuusksia on varaa heittää pois kepein mielin.

        Jos ja jos ja jos. Sellaista ei olekaan kuin "täydellinen pari" ja kyllä meressä kalaa riittää. Paljon enemmän se on ainakin minulta pois, jos kuviosta onnistuu joku kehitämään jonkin idioottidraaman. Eli ei kiitos, eikä ikinä. En pyöri noin helvetin pienissä piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siten että jos sinä ja se mies olisitte täydellinen pari niin kyllä se on molemmilta pois. Ilmeisesti naisille on tosiaan liikaa tarjontaa miehistä koska mahdollisuusksia on varaa heittää pois kepein mielin.

        Ja olen ennemmin ilman miestä, kun otan kaverin tai ystävän eksää. Se olisi ihan saatanallisen noloakin. Hyi hitto!


    • Anonyymi

      Kaikki on viimekädessä toisten exiä. Aika yksinäistä näillä säännöillä tulee... Olo on kuin preeriapallolla tuulessa parisuhdemarkkinoilla...

    • Anonyymi

      En katso mitään salkkareita ymm.Olen lisäksi vanha nainen. En oikea henkilö vastaa asiaan. Mutta omasta milestäni,Mielipide vain minun: Ystävien sukulaisten exsien kanssa ei ruveta sählää. Ei seurustelemaan.Ei samaa kerostalossa asuvan miehen kanssa tai samassa työpaikassa olevan miehen kanssa. Ettei tarvitse muutta pois,jos juttu ei toimikaan sama asia työpaikalla,vaihtaa duunia,Jos juttu ei toimikaan.Mutta kukin vastaa itsestään.Mikä minä esim.muita arvostelemaan - Minun säntöni vaan,Ei muilta se ole pois. itä Helsinki 3.11.22

    • Anonyymi

      Ystäville kehtaa esitellä vain sellaisen miehen, joka ei ole koskaan heistä kenenkään kanssa seurustellut. Ystävän eksä on paarialuokkaa.

    • Anonyymi

      Niin omia kavereita kohtaan kyllä tai työkavereita, lapuuskavereita.
      Salkkareissa inhoon Evaa varsinainen tyrkky.

    • Anonyymi

      Jos ei tiiä sitä toisen exää.
      Pasila

      • Anonyymi

        Niin ... minulle tuo olisi kyllä aika lähelle syy lopettaa se suhde, jos saisi selville, että kyse on jonkun kaverin eksästä. Varsinkin jos se suhde olisi vasta suht alussa, niin aika takuuvarmasti sen tuohon lopettaisin. Tyyppi saisi olla jotain ihan superhypermegaihmeellistä ja -upeaa, jotta mä tuohon tilanteeseen lähtisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe