Menemällä ihmisten ilmoille, esimerkiksi tansseihin.
Parisuhteen löytää parhaiten
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta ensin kannattaa harkita kannattaako?
- Anonyymi
Ilman muuta. Entäpä jos tandsipartnerin viesti kapulassasi on hieman pelottava? `':) Heität kapulan kiireesti käsistäsi ikkunasta ulos ja piiloudut sängyn alle. Kuinka silloin käy iltapäivätansseille tai millekään tulevalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta. Entäpä jos tandsipartnerin viesti kapulassasi on hieman pelottava? `':) Heität kapulan kiireesti käsistäsi ikkunasta ulos ja piiloudut sängyn alle. Kuinka silloin käy iltapäivätansseille tai millekään tulevalle?
Mille tulevalle? Ei tansseissa millään kapulalla pelata. Siellä tanssitaan ja fiilistellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille tulevalle? Ei tansseissa millään kapulalla pelata. Siellä tanssitaan ja fiilistellään.
Kyllä se jollakin sovitaan. Jaa että yksinkö sinne pitäisi mennä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sinne mennä vakiopartnerinkin kanssa. Olen käynyt sekä yksin että kaksin.
Mutta kun et ole tanssiin varattuna, niin tansseissa ei ole kohteliasta kieltäytyä kun haetaan, vaikka olisit paikalla kaksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi mennä yksin vanhojen ihmisten tansseihin. Siellä voi törmätä tuttuihin ihmisiin.
Näinhän se on. Toisaalta olen ehkä enemmän keikkakansaa kuin tanssin harrastaja. Ja ensin pitäisi käydä joku perustanssikurssi, ettei tallo kenenkään varpaita. 😆
Ihan mielenkiinnosta kysyn, missä niitä tansseja järjestetään?
- Anonyymi
Tanssilavoilla täällä elävällä maaseudulla ainakin. Tuossa vajaan kilometrin päässä on lähin. Siis kesäisin. Viime kesänäkin oli melkein joka viikonloppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssilavoilla täällä elävällä maaseudulla ainakin. Tuossa vajaan kilometrin päässä on lähin. Siis kesäisin. Viime kesänäkin oli melkein joka viikonloppu.
En siis ole aloittaja. Vastasin kun kysyttiin.
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisen neuvon antaisit sellaiselle, joka ei ole mikään tanssin harrastaja ollut koskaan? Ei osaa kuin korkeintaan alkeet/jos niitäkään perinne- tai muista tansseista?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Minkälaisen neuvon antaisit sellaiselle, joka ei ole mikään tanssin harrastaja ollut koskaan? Ei osaa kuin korkeintaan alkeet/jos niitäkään perinne- tai muista tansseista?
Tanssikurssilta varmaan kannattaa aloittaa ja sitten lavoilla katselee alkuun muita ei niin sulavaliikkeisiä, ehkä jopa omia kurssikavereita.
Vaikka kyllä meistä enemmän tanssineistakin kärsivällisiä viejiä löytyy, mutta sitten voi kyllä olla niitä tosikompia tosiharrastajia. Anonyymi kirjoitti:
Tanssikurssilta varmaan kannattaa aloittaa ja sitten lavoilla katselee alkuun muita ei niin sulavaliikkeisiä, ehkä jopa omia kurssikavereita.
Vaikka kyllä meistä enemmän tanssineistakin kärsivällisiä viejiä löytyy, mutta sitten voi kyllä olla niitä tosikompia tosiharrastajia.Eli mun kannattaisi ennemmin mennä katselemaan vaikka jäkis- tai pesisottelua, kuin lähteä lavatanssehin?
Vaikka en harrasta kumpaakaan, mutta voin ainakin möykätä mukana :-D
(jos sieltä katsomosta löytyisi yhtä kova kailottaja)
Hommahan on nimittäin niin, että olen erittäin kömpelö, en tajua tanssimisesta tuon taivaallista, eikä mulla oikeastaan ole rytmitajuakaan. Niin eikös vaihtoehto löytää kumppania tanssilavoilta näytä aika epätodennäköiseltä? Vai fiilistelenkö vain siellä nurkassa kyltti kaulassa, "etten minä sitten tanssi"? "Muuten vain notkun täällä, jos tapaa ihmisiä".- Anonyymi
Esimerkiksi on olemassa disco yli viisikymppisille. Itse mieluummin tanssin diskossa kuin lavatansseissa, koska en juurikaan osaa tanssia perinteisiä tansseja.
elisakettu kirjoitti:
Höpsis, helppoahan se tanssi on. Nainen nojaa tukevasti humalaiseen mieheen, joka yrittää pysyä pystyssä. Siitä syntyy tanssille ominainen huojuva liike.
:P
- Anonyymi
Tinderistä ei ainaskaan naista löydä. Ei tuu juuri koskaan osumia. Muutkin deittipaikat aika turhaa.
- Anonyymi
Mistähän sen naisen löytäis?
T. 37 v mies.- Anonyymi
Eikö vieläkään, Allu? Ai-jai.
Juuri niin.🥰
Olen puhunut siitä täällä. Täälläkin on tähtiä näkynyt 5raajoja. 😉🥳- Anonyymi
Reiveistä ? :D
- Anonyymi
Voisin lähtee. Vieläkö niitä järjestetään?
- Anonyymi
Meen pyöriin kylille ja laitan ison hintalapun narulla ja hakaneulalla kiinni pyllyyni ALE punasella 15 egee jos oot rohkea.
- Anonyymi
Varmaan mikä tahansa harrastus jossa näkee ihmisiä. Myös koira, koirapuistoissa hengailuun
- Anonyymi
Alastomuuspäivä tänään koirapuistossa, tulkaa kaikki!
- Anonyymi
Sopii miehille. Naisia on aina pilvinpimein paikalla ja miehiä kourallinen. Nainen ei välttämättä pääse montakaan kappaletta tanssimaan vaikka olisi tanssitaitoinen.
- Anonyymi
Niin ja voi sieltä mennä ystävääkin etsimään, jos ei halua parisuhdetta. Samanikäiset ystävätkin voivat olla parisuhteessa, jos molemmat ovat samaa mieltä siitä että seksi on tarpeetonta ja kaikki muu elämässä tärkeämpää. He voivat vanheta yhdessä ja auttaa toinen toistaan.
Ilahduttavaa lukea, että nykyään naiset ovat tanssitaidottomia. Minun ei tarvitse lähteä lattialle itseäni nolaamaan.
Olen aina ollut vähän hermostunut sekahakuravintoloissa.- Anonyymi
Kaikki ihmiset eivät kohtaa koko elämänsä aikanakaan sellaista johon voisi rakastua.
- Anonyymi
Totta tämäkin👌
- Anonyymi
Se nyt on taatvarmaan ole siihen kuollut josusti varma, että ketään ei kohtaa jos ei mene ulos luolastaan. Sinne ei kukaan tule hakemaan.
Toinen asia on se, että pyrkii eroon itsevihasta; "ei se kannata kun kukaan ei kuitenkaan kun olen näin ruma-huono-kelvoton jne". Etukäteen itsensä tuominneena.
Mistään ei toisten ajatuksia tiedä jos ei rohkene ihmiskontakteihin. Ja kukaan ei ole siihen kuollut jos on yrittänyt mutta tullut torjutuksi. Sehän on sula mahdottomuus kaikkia miellyttää.
Tanssit on hyvä paikka hakeutua toisten pariin. Jos ei osaa tanssia voi opetella. Voi myös sanoa toiselle että en osaa mutta voitko opettaa. Näin omalla kohdallani sattunut monesti. Ja sitten sitä on yhdessä opeteltu ja naurettu ja jää on murrettu.
Kun ei ota itseään niin juhlallisesti, huumoria peliin ja hyvää tahtoa ja suvaitsevaisuutta myös itseä kohtaan.
Kyräilevä vetäytyvä ja torjuva käytös on omiaan karkottamaan luotaan. Kuka haluaa tai uskaltaa sellaista ihmistä lähestyä?
Ihmisiä liikkuu vaikka missä kun menee ovesta ulos. Itse olen tavannut nykyisen kumppanini kaverin luona, oli hänen tuttunsa. En tiennyt että hän on siellä eikä alkuun mitenkään kiinnostanutkaan, mutta vähitellen sen verran kiinnostus heräsi että treffit sovittiin. Ja niistä treffeistä on 11 vuotta.
Olen tavannut seurustelukumppanin myös taksijonossa, oli sama matka ja kun takseja ei kuulunut ja väkeä oli paljon päätettiin kävellä koska matka oli samaan suuntaan. Siinä jutusteltiin ja kiinnostus heräsi ja sovittiin että tavataan seuraavana päivänä. Yhden tapasin ihan kadulla, näyteikkunan edessä seisoi ja alettiin ihan kevyesti jutella ja juttu alkoi luistaa ja taas oli treffit tiedossa seuraavana päivänä. Näistä ensimmäisen kanssa oltiin yhdessä reilu vuosi, toisen kanssa melkein kaksi vuotta.
Ei siihen mitään sen kummempia seremonioita tarvita, ihan normaalia ihmisten kanssa kanssakäymistä. Jokaisen kanssa ei natsaa mutta siitä ei pidä luolaansa vetäytyä. Itsetuntoa täytyy sen verran kuitenkin olla. - Anonyymi
Olen miettinyt että minkälainen olisi aika hauska rakkaudenetsimis -peli... tuli mieleen kun kerran olin jossain kaupungin kymmenistä kaupunginosista että miten pääsen kotiin joskus hah, odottamaan bussia yöllä pakko on tulla ja hypätä kyytiin.
Mutta niin... tytöillä bvoisi olla ideoita sellaisen tekemiseksikin ja kummallisia paikkoja seikkailupelissä mitä kaupungissa voi olla.- - Anonyymi
En ole ikinä käynyt missään humppatansseissa. Ei kuulosta mun porukalta.
- Anonyymi
Brutal Death Metal /Thrash Metal
Tanssitaan täristen
https://www.youtube.com/watch?v=IaJ2UHiTa0o
- Anonyymi
Tansseissa on vain 60 v mummoja. Mies löytää parisuhteen viinaa juomalla baareissa.. Naisia tapaa yökerhoissa jossa on nuorempia naisia tanssimassa.
T viinamies- Anonyymi
No ehkä tanssit on vähän vanhanaikaisia, mutta ei baareista saa!
- Anonyymi
Minulla on vähän noin 10azwnfrriä rue connur kyynäepää kun iraw kmpueoin... murr PeNWW
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422645Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1082461Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082248Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791406