Nyt etsit sen naises jostain muualta

Anonyymi

En ole ketään varten eikä mua kiinnosta. Olet yök.

11

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meneekö ponnaripää miehelle?

      • Anonyymi

        Ei mene. Hän on ihana❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene. Hän on ihana❤

        Hirvee ryhti vaan... netkaselkä. Koripallo pysyis kyydis, kun kävelee.


      • Anonyymi

        Steven Seagal? Joo, et ole kyllä sinä ponnaripää, maissinpurija ihan yhtä kova tyyppi, vaikka itsepuolustusta taidat harrastella. Otapa huomioon, kun tulee pikkukaveri vastaan niin, sillä voi olla jotain kätsyy povitaskussa! Ei ole aikaa silloin miettiä pallokalasafkaa tai sushia sullakaan, oon ihana varma asiasta.


    • Anonyymi

      Meneekö pottapäälle?

      • Anonyymi

        Ei mene! Hän on vielä ihanampi! 💕💕


    • Anonyymi

      Voisin sanoa samat sanat yhdelle työpaikan pellelle, joka yrittää ihan jokaista muijaa työpaikalla 🤮

      • Anonyymi

        Paitti tukevia, iäkkäitä ja ammattiosastokavereitaan??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        On sellainen melamies!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitti tukevia, iäkkäitä ja ammattiosastokavereitaan??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        On sellainen melamies!!!!!!!!!!!!!!!!

        Yrittää niitäkin. Tietenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää niitäkin. Tietenkin!

        Olen minä ainakin saanut poskia kuumottavia FB-viestejä, vaikken sieltä nuoremmasta päästä olekaan. Varma tieto, että niin on saanut muutkin ja halukkaat muutakin kuin viestejä. Sellanen melamestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä ainakin saanut poskia kuumottavia FB-viestejä, vaikken sieltä nuoremmasta päästä olekaan. Varma tieto, että niin on saanut muutkin ja halukkaat muutakin kuin viestejä. Sellanen melamestari.

        Sitähän ne ex-muijasikin ovat sanoneet. Melamestari, mutta ei mestari mielessä. 🤣

        Paa housuus takas pili, kun tuossa iässä, vm. -65, sininen pilleri olisi sullekin tarpeen kuullemma.

        Käypä vaikka Mehiläisen työterveydessä ja ota rahaa mukaan, ellet ole sopinut esihenkilön kanssa, että ammattiosasto kustantaa ilojasi ex- luottarina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2454
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      280
      2087
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1238
    Aihe