Miten näin iltaisin rentoutat ja hemmottelet miestäsi raskaan päivän päätteeksi eli mitä kaikkea kivaa teet
Nainen varattu tai sinkku
4
51
Vastaukset
Tänään hain Ikean click and collect kaapin lisää yläkerran aulaan, ja kävin Iittalan myymälässä. Leivoin isomman kanssa kana-herkkutatti-kirsikkatomaattipitsaa. Hellin pörröistä kotieläintä ja puhuin pienimmän kanssa puhelimessa (ikävöi äitiä). Siivoamista olis pitänyt tehdä kunnolla, mutta tein vain kriitisimmän osan…. ja päädyin kuuntelemaan Espanjan kielistä musiikkia.
https://m.youtube.com/watch?v=kJQP7kiw5Fk
Hyviä sijaistoimintoja pitää itsensä puuhakkaana. 😊 Ja kun ei ymmärrä espanjaa, mene musiikkikin samaan kategoriaan. 😆Niin ja siis hemmottelut ja puuhat ilman miestä. 😆😂 Mieli on jo niin turtunut, että korvasi sanan miestäsi sanalla mieltäsi. 🤣Vasta nyt huomasin.
Jos mies odottaa olevansa passattava kaljaa huutava hemmoteltava sovinistin kuningas sohvalla, enpä passaisi. Ei tule match. Ja veikkaan, ettei sohvan reunalla ole jonoa…. Kumpikin voi hemmotella toisiaan, mutta todennäköisesti kummankin päivä on ollut rankka eikä silloin ole passattavia vaan etupäässä itsepalvelua ja pieniä molemminpuolisia huomionosoituksia.
- Anonyymi
En mitään sen kummempaa. Annan miehen oleskella ja rentoutua itse parhaaksi katsomallaan tavalla ja teen itse samoin. Mullakin on raskaita päiviä, enkä ole kenenkään viihdytys ja rentoutuskeskus.
- Anonyymi
Nainen varattu tai sinkku? No juu, sinkku olen joten sitä miestä ei ole.
Jos olisi, tekisin varmaan kaikkea sitä kivaa mitä teen nytkin; lueskelisin, kuuntelisin podcasteja netissä. Kävisin lenkillä. Tapaisin ystäviä siinä määrin kuin se nyt on mahdollista. Ihan vaan olisin ja rentoutuisin.
Kyllä edellytän että aikuinen mies kykenee huolehtimaan itsestään, mitään saamatonta lapatossua joka odotttaa palveluksia en tietenkään huolisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928