Nainen millainen olet

Anonyymi

Juovuksissa ja miehet koska viimeistään kannattaa juottaa nainen juovuksiin että näkee millainen on juovuksissa eli onko mukava ja hilpee vai riitainen ja ikävä eli näkee saako hyvää bileseuraa vai ikävää ja kurjaa seuraa

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli näkee onko naisesta bile kaveriksi

• Anonyymi

Varsin samanlainen, kuin selvinkin päin (näin minulle on kerrottu). Musta ei kuulemma käytöksestä juuri juomista huomaa. Kehonkielestä tietysti humalatilan huomaa kaikilla, mutta käytökseni pysyy kuulemma hyvin samana. Nuorempana, kun jännitin sosiaalisia tilanteita enemmän, olin pienessä sievässä selvästi puheliaampi. Nykyään puhun sopivassa tilanteessa selvinkin päin ihan yhtälailla.

Bileseuraa musta ei tule ikinä saamaan. En ole edes teininä ollut bilettäjätyyppiä.

• Anonyymi

Ai niin ja mua on täysin turha yrittää "juottaa juovuksiin". En ole viinaan menevää sorttia ja jos en ottaa halua niin sitten en ota.

• Anonyymi

Kyllä sinusta bile seuraa saa eli tulevan miehesi kanssa biletätte tanssitte ja sekstailette ja juopottelette ja syötte hyvin oli bileet sitten kotonanne mökillä ja olet miehesi paras ja ainoa kaveri ja bile kaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinusta bile seuraa saa eli tulevan miehesi kanssa biletätte tanssitte ja sekstailette ja juopottelette ja syötte hyvin oli bileet sitten kotonanne mökillä ja olet miehesi paras ja ainoa kaveri ja bile kaveri

Turha toivo Välis.Tunnen itseni paljon paremmin kuin sinä. Bileseuraa musta ei tule ikinä saamaan. Bilettäminen on tappavan tylsää, järjen tyhjyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha toivo Välis.Tunnen itseni paljon paremmin kuin sinä. Bileseuraa musta ei tule ikinä saamaan. Bilettäminen on tappavan tylsää, järjen tyhjyyttä.

Äläs nyt miehesi voi haluta tanssia kanssasi ja rakastella sinua eli miehesi haluaa bilettää kanssasi kun olet parasta seuraa ja paras bilekaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt miehesi voi haluta tanssia kanssasi ja rakastella sinua eli miehesi haluaa bilettää kanssasi kun olet parasta seuraa ja paras bilekaveri

Haluutkoon rauhassa, saa etsiä toisen tanssitettavan. Bilehile ei minulle kelpaa. Yöks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluutkoon rauhassa, saa etsiä toisen tanssitettavan. Bilehile ei minulle kelpaa. Yöks.

No se löysikin naapurin liisasta bilekaverin ja se meni liisan kanssa naimisiin ja 20v päästä huomaat ne on vieläkin yhdessä liisa on onnellinen ja mies onkin hyvä aviomies ja sinä yksin aivan yksin ja toivot löytäisin minäkin oman miehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se löysikin naapurin liisasta bilekaverin ja se meni liisan kanssa naimisiin ja 20v päästä huomaat ne on vieläkin yhdessä liisa on onnellinen ja mies onkin hyvä aviomies ja sinä yksin aivan yksin ja toivot löytäisin minäkin oman miehen

Jos napuurin Liisa haluaa huonon miehen niin ottakoon vapaasti. Se ei ole multa pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos napuurin Liisa haluaa huonon miehen niin ottakoon vapaasti. Se ei ole multa pois.

Mut hyvä mies on sinulta pois ja nyt se on liisan mut mies sai liisasta hyvän naisen ja vaimon ja mies ja liisa kummatkin on onnellisia ja heillä on hauskaa yhdessä ja sinulla ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut hyvä mies on sinulta pois ja nyt se on liisan mut mies sai liisasta hyvän naisen ja vaimon ja mies ja liisa kummatkin on onnellisia ja heillä on hauskaa yhdessä ja sinulla ei

En mä halua huonoa miestä. Jos Liisa sellaisen tahtoo niin ottakoon ja kaikki voittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä halua huonoa miestä. Jos Liisa sellaisen tahtoo niin ottakoon ja kaikki voittaa.

P.s. Mulla on lähes aina hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.s. Mulla on lähes aina hauskaa.

Mut kaksin olis vielä hauskempaa eli sinä ja miehesi eli ei yksin ole ihan niin kivaa ja hauskaa eli kyl se pussailu kaveri olis kiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kaksin olis vielä hauskempaa eli sinä ja miehesi eli ei yksin ole ihan niin kivaa ja hauskaa eli kyl se pussailu kaveri olis kiva

Huonon miehen kanssa ei ole kivaa. Huonon miehen kanssa kaikki on aivan peestä. Huonoa miestä ei tee mieli pussailla.

• Anonyymi

Selvinpäin paras! ilman päihteitä. Päihteet tuhoaa ihmisen ja hänen läheiset.

• Anonyymi

Eli noin oman miehesi kanssa mut varakkaiden ja rikkaiden miesten kanssa seksibileissä käytät alkoholia ja huumeita ja kauheita orgioita varakkaiden ja rikkaiden miesten ja naisten kanssa ja tunnet eläväsi ja bileet tosiaan on jännäbileitä mut oman miehesi kanssa olet ankea ja tylsä ja mikään ei kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli noin oman miehesi kanssa mut varakkaiden ja rikkaiden miesten kanssa seksibileissä käytät alkoholia ja huumeita ja kauheita orgioita varakkaiden ja rikkaiden miesten ja naisten kanssa ja tunnet eläväsi ja bileet tosiaan on jännäbileitä mut oman miehesi kanssa olet ankea ja tylsä ja mikään ei kiinnosta

Hauskaa on myös selvinpäin. Ankeaa ja tylsää ei todellakaan. Päinvastoin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa on myös selvinpäin. Ankeaa ja tylsää ei todellakaan. Päinvastoin :)

No on mutta kyllä joskus aina silloin tällöin haluaa ottaa ja silloin haluaa et oma naisensakin ottaisi eli bilettää kahdestaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on mutta kyllä joskus aina silloin tällöin haluaa ottaa ja silloin haluaa et oma naisensakin ottaisi eli bilettää kahdestaan

Johan on helvettillisen latteat bileet. Vedetään kalsarikännit ja paneskellaan. Jätän väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan on helvettillisen latteat bileet. Vedetään kalsarikännit ja paneskellaan. Jätän väliin.

No millaiset sitten on hyvät bileet jos juominen tanssiminen seksi ja hyvä seura on tylsää niin mies kieltää huumeiden käytön

• Anonyymi

En käytä viinaa ja väkisin minua ei juoteta.

• Anonyymi

Ei välttämättä viinaa voi oluttakin tai siideräkin ottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä viinaa voi oluttakin tai siideräkin ottaa

En käytä niitäkään. Tanssia voi selvinpäinkin ja nauraa sekä höpöttää.

• Anonyymi

Olen tavannut vain riitaisia naisia humalassa. Sen takia elän yksin ja seksiä saan maksulliselta.. Naiset juo liikaa ja sitten na alkaa haasta riitaa

• Anonyymi

Sen takia täytyisikin aika nopeasti katsoa millainen nainen on juovuksissa eli jos ikävä ja hankala niin jättää naisen ja etsiä kivempaa naista eli jos jättää liian myöhään ja rakastuukin sillävälin naiseen ja sit vasta huomaa et onkin riitainen ja ikävä bile kaveri sit on myöhäistä

• En juo kovin paljon, enkä kovin usein. Yhtä kahta enemmän on kulut koronan aikana 1krt/v ja sitäkin ennen 2-3 krt/v. En kaipaa biletystä biletyksen takia enkä ota juoppoja tai kaappijuoppoa puolisoksi. Jos seurustelisin, voisi joskus ottaa lasin hyvää punaviiniä tai saunaoluen. Kuitenkin kohtuudella! Yksin sitä harvemmin viitsii tehdä. Ystäviä en nää alkoholin äärellä kuin erikoistilanteissa.

Olen juonut kerran viimeisen 20v aikana niin, että sitä voi sanoa käynniksi. Työvahinko puhtaasti….kun olin ollut yhteen putkeen 4-5v joko raskaana tai ilmettävä, ei tajunnut miten vähästä humaltuminen käy.

Känniin minua ei saa juotettua. Muutama ei juuri vaikuta persoonaan. Jos vaikuttaa saatan olla enemmän flirtti, motoriikka on kömpelömpi ja alan höpöttää liikaa. Yhtään känni riitaa en ole kokenut koskaan.

• Millainen olen juovuksissa, niin rasittava. En pidä edes itse itsestäni kännissä.

• Anonyymi

Alkaako nainen vähän juovuksissa kihertelemään ja kikattamaan.
      Keimailee miehen edessä, huiskii hiuksia sivulle, katselee veikeästi silmäkulmasta, hivuttautuu syliin istumaan, levittelee reisiä ja alkaa strippailemaan.
      On laittamassa kättä miehen housujen sisään haaroväliin ja kihertelee, että onpas sinulla kookas patukka ja hymyilee...

• Anonyymi

Ehkä toiveunessasi. Miksei tuota voi tehdä selvinpäin, jos parisuhteessa on.

• Anonyymi

Niinhän siinä yleensä tuppaa käymään. Hups 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän siinä yleensä tuppaa käymään. Hups 🤭

Ehkä sylitanssi siihen päälle.

• Anonyymi

En käytä alkoholia. Tulen vain väsyneeksi siitä. Olen ihan vilkas ja vapaa ilman mitään aineita 😊

• Anonyymi

Minulla oli nainen nuorena ja seurustelin sen kanssa mutta kun joi alkoholia niin oli arvaamaton ja suuttui helposti. Kerran yks toinen nainen puhui minulle niin tää mun nainen kävi sen toisen päälle. Se oli todella noloa en olisi uskonut siitä ja jätin sen naisen samantien. Sen jälkeen olen ollut varovainen ja treffaillut naisia vain jotka ei juo usein tai eivät juo lainkaan. Sekoja naisia olen nähnyt paljon joten en enää ole käynyt baareissa enkä bileissä ja oma tyttöystävä ei juo edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4919
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4861
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4360
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2710
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2134
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1811
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1806
    Aihe