Raamatun mukaan sellaisten rukoukset ovat Jumalalle kauhistus, jotka elävät laittomuudessa, kuten luterilaiset seurakunnat tekevät. Jumala ei laittomuuden tekijöiden rukouksia kuuntele. Jumala on lähettänyt Venäjän armeijan rankaisemaan Ukrainaa, koska tämä maa ei Jumalan käskyistä piittaa. Maassa on rehottanut myös paha korruptio. Putin on maailman rankaisija kuten oli aikanaan Nebukadnessar.
Sananlaskut 28:
9 Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.
Jeremia 21:
3 Silloin Jeremialle tuli Herran sana, ja hän käski ilmoittaa Sidkialle:
4 "Herra, Israelin Jumala, sanoo näin: "Minä käännän teitä itseänne vastaan aseet, joilla te soditte Babylonian kuningasta ja kaldealaisia piirittäjiä vastaan. Minä tuon sodan muurien ulkopuolelta keskelle kaupunkia.
5 Minä itse sodin teitä vastaan kohotetun käteni ja pelottavien mainetekojeni voimalla ja vuodatan teidän päällenne suuren vihani ja kiivauteni.
6 Minä lyön rutolla tämän kaupungin asukkaita, niin ihmisiä kuin eläimiä.
7 Sen jälkeen, sanoo Herra, minä jätän Juudan kuninkaan Sidkian, hänen hovinsa ja kansan -- ne, jotka tässä kaupungissa ovat säästyneet rutolta, miekalta ja nälältä -- Babylonian kuninkaan Nebukadnessarin armoille. He joutuvat vihollistensa käsiin, kaikkien niiden käsiin, jotka tavoittelevat heidän henkeään. Nebukadnessar lyö heidät kuoliaaksi miekan terällä, hän ei tunne sääliä, ei säästä eikä armahda!
Luterilainen kirkko rukoilee Ukrainan puolesta, mutta miksi Jumala ei rukouksia kuule?
109
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Päivi sekä Biden ovat kehoittaneet koko maailmaa rukoilemaan. Voi tosiaan kysyä, miksi Jumala ei kuule? Olisiko niin, ettei Jumalaa ole olemassakaan?
- Anonyymi
Kyse ei ole siitä, etteikö Jumalaa olisi olemassa. Kyllä Jumala on olemassa. Jumala ei kuuntele niiden ihmisten rukouksia, jotka itse elävät laittomuudessa, kuten tekee myös Luterilainen kirkko. Jumala myös rankaisee kansakuntia synneistä. Sen takia Jumala ei peruuta rangaistuksiaan, jos ei vastaavasti tapahdu parannusta synneistä.
Jaakobin kirje 4:
3 Ja vaikka pyydätte, te ette saa, koska pyydätte väärässä tarkoituksessa, kuluttaaksenne kaiken mielihaluissanne.
Matteus 7:
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Kyllä Jumala on olemassa, mutta Hän on niin heikko, ettei Hän pärjää Saatanalle.
Siksi Saatana voi järjestää maapallolla kaikessa rauhassa toinen toistaan kauheampia katastrofeja, joissa kuolee miljoonittain ihmisiä vauvasta vaariin. Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, etteikö Jumalaa olisi olemassa. Kyllä Jumala on olemassa. Jumala ei kuuntele niiden ihmisten rukouksia, jotka itse elävät laittomuudessa, kuten tekee myös Luterilainen kirkko. Jumala myös rankaisee kansakuntia synneistä. Sen takia Jumala ei peruuta rangaistuksiaan, jos ei vastaavasti tapahdu parannusta synneistä.
Jaakobin kirje 4:
3 Ja vaikka pyydätte, te ette saa, koska pyydätte väärässä tarkoituksessa, kuluttaaksenne kaiken mielihaluissanne.
Matteus 7:
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Milloin Jumala aikoo rangaista Kremlin murhaajapsykopaattia? Onko tietoa?
Vai ovatko hänen syntinsä jotenkin parempia syntejä?- Anonyymi
Jumala on todellisempi kuin sinä itse, mutta et sitä ymmärrä ja kuinka voisitkaan. Kaikelle on aikansa, niin Putinin kuin hänen joukkojensa elämälle. Jumala tehköön, mitä hyväksi näkee ja ihminen muistakoon, että kallis on Herran silmissä hänen hurskaittensa kuolema.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Milloin Jumala aikoo rangaista Kremlin murhaajapsykopaattia? Onko tietoa?
Vai ovatko hänen syntinsä jotenkin parempia syntejä?Uskonnossa on voimassa sijaiskärsimysoppi, etkö tiedä? Vain kaikki kristityt uhreina nyt kelpaavat heidän Jumalalleen. Jeesuksen sijaiskärsimyskidutuskuolema ei enää yksin riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaakobin kirje 4:
Matteus 7:
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Parasta olla kokematta Herra Herra te laittomuuden tekijät
- Anonyymi
Vai ovatko hänen syntinsä jotenkin parempia syntejä?Luuletko ettei Arabiassa ja Turkissa ole kristittyjä murhattu ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnossa on voimassa sijaiskärsimysoppi, etkö tiedä? Vain kaikki kristityt uhreina nyt kelpaavat heidän Jumalalleen. Jeesuksen sijaiskärsimyskidutuskuolema ei enää yksin riitä.
Niinku juutalaiset uhraa poltto uhreja .....ja eläimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaakobin kirje 4:
Matteus 7:
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Ensinnäkin noi juutalaisjutut elukkauhrit ei koske kristittyjä . Eikö mikään rangaistus . Muutenhan Jeesus olisi turhaan kärsinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnossa on voimassa sijaiskärsimysoppi, etkö tiedä? Vain kaikki kristityt uhreina nyt kelpaavat heidän Jumalalleen. Jeesuksen sijaiskärsimyskidutuskuolema ei enää yksin riitä.
Juutalaiset väärentää kaiken . Älä sano väärää todistusta Mooses. Kristityt ei uhraa mitään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repe kristittyjen vihaaja. Myllynkivi kaulassa.
- Anonyymi
Vai ovatko hänen syntinsä jotenkin parempia syntejä?Milloin Jumala aikoo rangaista Kremlin murhaajapsykopaattia? Onko tietoa?
Vai ovatko hänen syntinsä jotenkin parempia syntejä?
Hänen siirryttyä elämästä kuolemaan.
Hän tulee saamaan mitä haki ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jumala on olemassa, mutta Hän on niin heikko, ettei Hän pärjää Saatanalle.
Siksi Saatana voi järjestää maapallolla kaikessa rauhassa toinen toistaan kauheampia katastrofeja, joissa kuolee miljoonittain ihmisiä vauvasta vaariin.Kun et lue, et ymmärrä. Kun ei tunne Jumalan pyhyyttä, niin katselee maallisin silmin ja ihmetellen ihminen kyselee sitten, että miksi ? Miksi Jumala sallii. Ihmisen omia aivoituksia ja rienauksia satelee, kun Jumala ei olekaan ihmisen sätkynukke ja estä pahan tekoja sillä sekunnilla. Pilkkaajat pilkkaavat ja kaatuvat.
Mutta kyllä Jumala toimii, niin hän on säätänyt ja asettanut saatanalle rajat ja ajat. Ei hän iankaiken ihmisenkään kanssa riitele, sillä ei silloin ihmistä enää olisi. Kyllä Jeesus haluaa pelastaa jokaisen sielun, sinunkin, paholaisen kourista. Sielu on enemmän kuin ruumis ja sielu matkaa iankaikkiseen elämään tai iankaikkiseen kadotukseen. Sinä saat valita. Niin on Jumala suuressa rakkaudessaan antanut ihmiselle vapauden että kuuluuko Kristukselle vai saatanalle. Näyttäköön Herra sinullekin itsensä ja pelastakoon sinut, Aamen 🙏 - Anonyymi
Jumala on olemassa ja kuulee kanssa. Kellä on poika (Jeesus),sillä on Isä. Jolla ei ole Poikaa,sillä ei ole Isääkään. Raamattu sanoo näin. Kaikki valta on annettu Pojalle jota meidän täytyy kunnioittaa. Rukoillaan Putinin puolesta. Herra tekee ihmeitä.
Raili
- Anonyymi
Kirkosissa soitetaan Aleppon kelloja ja Ukrainan kelloja. Ei kirkon rukoukset ole kuitenkaan kyenneet estämään tuhoja, koska kirkko ole uskollinen Herralle.
Minkä puolesta Helluntaikirkko ja hellariseurakunnat ovat rukoilleet? Kun kyseessä tällöin ovat Pyhän Hengen hallitsemat yhteisöt, siellä varmaan rukoukset toteutuvat olennaisesti paremmin.
En kuitenkaan ole kuullut, että rukoilisivat minkään ihmisille tärkeän asian puolesta. Ehkä vastauksen puuttuminen pelottaa jo ennalta.- Anonyymi
Minkä puolesta Helluntaikirkko ja hellariseurakunnat ovat rukoilleet? Kun kyseessä tällöin ovat Pyhän Hengen hallitsemat yhteisöt, siellä varmaan rukoukset toteutuvat olennaisesti paremmin.
En kuitenkaan ole kuullut, että rukoilisivat minkään ihmisille tärkeän asian puolesta. Ehkä vastauksen puuttuminen pelottaa jo ennalta.Uhraa pari elukkaa ja poltto uhria
En kuitenkaan ole kuullut, että rukoilisivat minkään ihmisille tärkeän asian puolesta. Ehkä vastauksen puuttuminen pelottaa jo ennalta.Jumalahan ei kuule miehiä, jotka kohtelevat vaimojaan pahoin. Jospa rukoilijat ovat vaimonhakkaajia!
- Anonyymi
Valehtelija ei ole Jumalan lähettämä rankaisija, se on itse antikristus. Jumala ei anna nimeänsä häpäistävän ja venäjä saa sen tuntea. Jumala on ottanut koronalla pois venäjältä satoja jos ei jo tuhansiakin pappeja. Kun he nyt tulevat tunnontuskiin ei pappeja ole auttamassa, viina ja huumeet vie jälleen kansan turmioon. Aivan niinkuin ateistisen kommunisti hallinnon aikanakin.
- Anonyymi
Venäjä toi rintamalle rekkoja, joihin oli asennettu krematorioita. Onko venäläisillä todellisuudessa samoja suunnitelmia, mitä oli aikanaan natsi-Saksalla?
https://newsnationusa.com/news/world/uk/russia-deploys-mobile-crematorium-to-follow-its-troops-into-battle/
Putin sanoi poistavansa Ukrainasta natsit, mutta Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi on juutalainen.- Anonyymi
Kaikki ovat alkaneet epäilemään Venäjän motiiveja. Nyt Bidenkin sanoo, ettei Venäjää kiinnosta Ukraina vaan vanhan Neuvostoliiton palauttaminen tai kuten jotkut sanovat vanhan Venäjän palauttaminen, mihin kuului myös Suomikin.
- Anonyymi
<<Putin sanoi poistavansa Ukrainasta natsit, mutta Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi on juutalainen.<<
Niin, mietipä sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat alkaneet epäilemään Venäjän motiiveja. Nyt Bidenkin sanoo, ettei Venäjää kiinnosta Ukraina vaan vanhan Neuvostoliiton palauttaminen tai kuten jotkut sanovat vanhan Venäjän palauttaminen, mihin kuului myös Suomikin.
Niin, olikin yllättävää törmätä vanhaan uutiseen Putinin veljeskunnasta ns. Taistelun veljeskunta, jossa on juuri tämä Suur-Venäjä hanke, ja sieltä löytyy takaa miljardööriortodoksi.
<<Vuodettu Kremlin sähköposti: Ukrainan sodan johtajia hämärässä veljeskunnassa<<
https://www.verkkouutiset.fi/vuodettu-kremlin-sahkoposti-ukrainan-sodan-johtajia-hamarassa-veljeskunnassa-34125/#d83bd5a6 - Anonyymi
Juutalaiset uhraa poltto uhreja SYNAGOGALLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset uhraa poltto uhreja SYNAGOGALLA
Mooseksen mukaan ruoka uhrit poltto uhrit . Saatanan syn..
- Anonyymi
Annan arvoa sille, että Suomen kirkoissa soitetaan tänään rauhankelloja sekä tuodaan alueelle kynttilät.
Rauhan puolesta ilman taivaallista hehkutusta.- Anonyymi
Kummalla puolella he ovat? Jeesuksen nimeen laittomasti tehdyn Jahven kultin, joka on Jeesuksen sanoin Raamatusta itse perkele vaiko Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan Isän joukoissa?
- Anonyymi
>>Annan arvoa sille, että Suomen kirkoissa soitetaan tänään rauhankelloja sekä tuodaan alueelle kynttilät.<<
Kirkko julistaa rauhaa, mutta ei katso peiliin ja näe omia syntejä.
"Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole. Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra." (Jer 8:11,12) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Annan arvoa sille, että Suomen kirkoissa soitetaan tänään rauhankelloja sekä tuodaan alueelle kynttilät.<<
"Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole. Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra." (Jer 8:11,12)NWO-kirkko on varsin yksipuolinen sympatioissaan.
Se tukee myös Setaa sekä näihin kuuluvia, myös lukuisia seksuaalirikollisia.
Näiden oikeuksiaan huutavia rikosuhreja sen arkkipiispa kutsuu rasisteiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole. Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra." (Jer 8:11,12)Jeremia puhuu siinä siihen aikaan ennen Jeesusta kenelle .
- Anonyymi
Jos tämä sota onkin taivaasta, jossa ovatkin Saatana sekä Jumala, ja kaiken lisäksi Saatana Jumalan kasvojen edessä veljien syyttäjänä, ja nyt on päätetty Saatana sitten joukkoineen heittää sieltä pihalle? Täytyisi nyt tietää, että kumpi on kumman puolella?! (Ilmestyskirja, luku 12)
- Anonyymi
- Ukrainaa hallitsee NWO ja sen juutalaiset, antikristilliset rahamiehet, presidenttiä myöten.
- Venäjä on Kristukselle ja Jumalansynnyttäjälle, Marialle pyhitetty, Pyhä, ortodoksikristillinen, Pravoslavnaja Äiti Venäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Ukrainaa hallitsee NWO ja sen juutalaiset, antikristilliset rahamiehet, presidenttiä myöten.
- Venäjä on Kristukselle ja Jumalansynnyttäjälle, Marialle pyhitetty, Pyhä, ortodoksikristillinen, Pravoslavnaja Äiti Venäjä.Kuka omistaa viking LINE yhtiön .
- Anonyymi
Kuten Raamatussa ennustetaan kansa käy kansaa vastaan. Syy on ihmisten omassa pahuudessa, ei ainoastaan venäläisten vaan myös ukrainalaisten.
Jumala käski isrelilaisia hyökkäämään naapurimaihin.
Ja tappamaan kaikki viisi kansaa, jotka asuivat "luvatussa maassa".
Jumala oli esikuva, että kansa käy kansaa vastaan.Tässä on kyllä ainoastaan yksi psykopaatti käynyt sekä Ukrainan kansaa että myös omaansa vastaan.
- Anonyymi
Tiesitkö, että venäläinen väestö Ukrainan kaakkoskulmalla on varmaan rukoillut sitä että sisällissota Venäjää kannattavien kapinallisten ja Ukrainan joukkojen välillä loppuisi joskus. Nyt he saivat vihdoinkin vapauden Ukrainan joukkojen hyökkäyksiltä.
Putinin hyökkäys oli lähes vailla verenvuodatusta, ainoat jotka ampuvat toisiaan ovat taistelunhimoiset pienet ryhmittymät, jotka ovat saaneet Ukrainalta aseita yksityiskäyttöön.
Eivät Putinin joukot ole paikalla ihmisiä tappaakseen, eiväthä ole ampuneet muita kuin tyhmänrohkeita molotovcoctailien heittäjiä ja nurkkien takaa ammuskelevia yksityisiä. Mitään kansan yleistä ampumista ei ole todettu.
Siksi ihmisten on aivan turhaa ryhtyä pakolaisiksi, ei Venäjä kauan pidä joukkojaan maassa, vaan vie sotilaansa pois heti kun tilanne on rauhoittunut!
Kiev on yhtä suuri kaupunki kuin Leningrad, eikä sitä muutama tuhat sotilasta valloita! Ei Hitlerin miljoona-armeijakaan pystynyt Leningradia nujertamaan, vaikka yritti vuositolkulla.
Kun Putin on saanut Ukrainan rauhoittumaan, elämä tulee jatkumaan niinkuin ennenkin, paitsi tuo vuosien sisällisota on vihdoinkin saatu loppumaan.
Ellei Putin ole ärsyttämättä Ukrainalaisia, voi maan läpi kulkeva Saksaan menevä maakaasujohto saada mystillisiä reikiä, kun sattuu dynamiittipötky räjähtämään aivan johdon alla, ja Venäjän tärkein tulolähde tyrehtyy vähän väliä.
Jos Nato ja Biden olisivat saaneet sodan siellä mihin olivat sotakoneensa keränneet, kuolleitten määrä olisi varmaan ollut kymmeniä tuhansia.
Nyt voi elämä jatkua niinkuin ennenkin, kun kaikki Ukrainan sotakoneisto on tuhottu.
Ei Venäjä ole niin kauhea maa, asuuhan siellä parisataa miljoonaa ihmistä, jotka ovat valinneet olla Putinin johdossa.
Joten meidän ei tule määräillä Jumalaa, Hän vastaa niinkuin haluaa, ja Hänen suojassaan on hyvä olla , jos ei itse halua tapella ase kädessä ja vaarantaa henkeään.- Anonyymi
Ukraina on pommittanut kaunista Belgorodin kaupunkia Venäjällä, lähellä Ukrainan ja Donbassin rajaa. Koteihin on osunut, vanhuksia haavoittunut mm. lasinsiruista. Ihmiset ovat hädissään.
>Ei Venäjä ole niin kauhea maa, asuuhan siellä parisataa miljoonaa ihmistä, jotka ovat valinneet olla Putinin johdossa.
Maassa jossa ei ole järjestetty vapaita ja rehellisiä vaaleja koko tällä vuosituhannella. 😂
Hyvä että vedit Jumalan mukaan. Puttemansin aggression kannatus Suomessa näyttääkin lepäävän yksin lahkouskovaisissa ja heissäkin pienessä vähemmistössä.Anonyymi kirjoitti:
Ukraina on pommittanut kaunista Belgorodin kaupunkia Venäjällä, lähellä Ukrainan ja Donbassin rajaa. Koteihin on osunut, vanhuksia haavoittunut mm. lasinsiruista. Ihmiset ovat hädissään.
Ei ole mitään Ukrainan ja Donbassin rajaa. Donbass kuuluu Ukrainalle. Muukin valeessasi on valetta.
- Anonyymi
Ei ole mitään Ukrainan ja Donbassin rajaa. Donbass kuuluu Ukrainalle. Muukin valeessasi on valetta.
Mikä "muu" on valetta?
Selvä. Kiellät siis Ukrainan pommittavan Venäjän federaation puoleisia rajakaupunkeja.
Tämähän on Suomen virallinen linja. Kerrotaan aina osatotuus ja sekin vielä valehdellen.
Eihän Ukraina ole syyllinen omaan vihatoimintaansa, sotaansa, johon se on jo vetänyt Suomenkin.
Venäjä ei ole hyökännyt Suomeen, mutta Suomi kylläkin Venäjälle, antaessanne tukenne Venäjän federaation vastaiselle hyökkäykselle. Ukraina jo useiden päivien ajan ampui Venäjän federaation puolelle, rohkeasti luottaen, että kaverit lännessä eivät tuosta provokaatiosta uutisoi ja tästä mediamme olivatkin hiljaa.
Kun Venäjä sitten vastasi iskuun voimalla, tällöin suomalaisetkin mediat aloittivat uutisoinnin.
Lännen trolli, Repe, selkein sanoin väitti Belgorodin pommitusta valheeksi:
https://novayagazeta.ru/articles/2022/02/26/my-ni-v-chem-ne-vinovaty-eto-vlasti-chtob-oni-provalilis :
>>Emme ole syyllisiä mistään. Nämä ovat viranomaiset, joten he epäonnistuivat!”
Sota tuli myös Venäjän kaupunkeihin. Raportti Belgorodista ja sen ympäristöstä, joita nyt ammutaan<<
. - Anonyymi
Venäjällä on vain 146 miljoonaa asukasta eikä parisataa miljoonaa. Suuri määrä parhaassa iässä olevia venäläisnuorukaisia kuolee Ukrainassa. Venäläiset tappavat omiaan ja haluavat tapaa heitä vieläkin enemmän: Medvedevin mukaan Venäjällä valmistellaan kuolemantuomion käyttöönottoa. Tuollaisen kansakunnan tahtoonko tulisi Ulkrainan kansan kansan alistua? Jumala suojelkoon Ukrainaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on vain 146 miljoonaa asukasta eikä parisataa miljoonaa. Suuri määrä parhaassa iässä olevia venäläisnuorukaisia kuolee Ukrainassa. Venäläiset tappavat omiaan ja haluavat tapaa heitä vieläkin enemmän: Medvedevin mukaan Venäjällä valmistellaan kuolemantuomion käyttöönottoa. Tuollaisen kansakunnan tahtoonko tulisi Ulkrainan kansan kansan alistua? Jumala suojelkoon Ukrainaa.
Ukrainalla on toinen jumala eli herra, kuin Venäjällä.
Tunnustat nyt siis Ukrainan ja nwo:n herraa, antikristusta.
Eikö sinua yhtään hämmästytä tuo valtava tuki, jonka Ukrainaa saa nimenomaan maailman vihervasemmistoilta ja kristinuskon vastaisilta juutalaisilta ja ateisteilta?
Taisteleeko esim. Repe Kristuksen joukoissa?
Ukrainan juutalaisjohtoinen, nationalistinen rahamaailma armeijansa kautta on vuosia harjoittanut julmuuksia Ukrainan venäläisalueilla, niiden harraskristillisiä ortodoksikristittyjä vastaan. Samoin tuo vastaava joukko toimi aiemmin luomassaan NL:ssa, jossa suoritettiin systemaattista, slaavilaisen venäläis-, myös suomalaisväestön vainoa ja kansanmurhaa. Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua yhtään hämmästytä tuo valtava tuki, jonka Ukrainaa saa nimenomaan maailman vihervasemmistoilta ja kristinuskon vastaisilta juutalaisilta ja ateisteilta?
Ukrainan juutalaisjohtoinen, nationalistinen rahamaailma armeijansa kautta on vuosia harjoittanut julmuuksia Ukrainan venäläisalueilla, niiden harraskristillisiä ortodoksikristittyjä vastaan. Samoin tuo vastaava joukko toimi aiemmin luomassaan NL:ssa, jossa suoritettiin systemaattista, slaavilaisen venäläis-, myös suomalaisväestön vainoa ja kansanmurhaa.Kyllä te ääriuskovaiset osaattekin olla kajahtaneita. Tuohon ei eläin pysty, koska se ei ole uskomassa.
Nyt jos koskaan olisi tärkeää, että somessa saisi häslätä vain yhdellä tunnistetulla nimimerkillä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan juutalaisjohtoinen, nationalistinen rahamaailma armeijansa kautta on vuosia harjoittanut julmuuksia Ukrainan venäläisalueilla, niiden harraskristillisiä ortodoksikristittyjä vastaan. Samoin tuo vastaava joukko toimi aiemmin luomassaan NL:ssa, jossa suoritettiin systemaattista, slaavilaisen venäläis-, myös suomalaisväestön vainoa ja kansanmurhaa.Ei ole kuin yksi Jumala ja Hänen edessään kaikki tulevat tekemään tiliä. Myös ne venäläissotilaat, jotka eivät laske alas aseitaan Ukrainassa. Jos ihminen joutuu tekemään tiliä jokaisesta turhasta sanasta, kuinka paljon enemmän kaikista turhista kärsimyksistä!
- Anonyymi
>Ei Venäjä ole niin kauhea maa, asuuhan siellä parisataa miljoonaa ihmistä, jotka ovat valinneet olla Putinin johdossa.
Maassa jossa ei ole järjestetty vapaita ja rehellisiä vaaleja koko tällä vuosituhannella. 😂
Hyvä että vedit Jumalan mukaan. Puttemansin aggression kannatus Suomessa näyttääkin lepäävän yksin lahkouskovaisissa ja heissäkin pienessä vähemmistössä.Hellarivaparit tuo venäläisiä Suomeen uhraamaan eläimiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä "muu" on valetta?
Selvä. Kiellät siis Ukrainan pommittavan Venäjän federaation puoleisia rajakaupunkeja.
Tämähän on Suomen virallinen linja. Kerrotaan aina osatotuus ja sekin vielä valehdellen.
Eihän Ukraina ole syyllinen omaan vihatoimintaansa, sotaansa, johon se on jo vetänyt Suomenkin.
Venäjä ei ole hyökännyt Suomeen, mutta Suomi kylläkin Venäjälle, antaessanne tukenne Venäjän federaation vastaiselle hyökkäykselle. Ukraina jo useiden päivien ajan ampui Venäjän federaation puolelle, rohkeasti luottaen, että kaverit lännessä eivät tuosta provokaatiosta uutisoi ja tästä mediamme olivatkin hiljaa.
Kun Venäjä sitten vastasi iskuun voimalla, tällöin suomalaisetkin mediat aloittivat uutisoinnin.
https://novayagazeta.ru/articles/2022/02/26/my-ni-v-chem-ne-vinovaty-eto-vlasti-chtob-oni-provalilis :
Sota tuli myös Venäjän kaupunkeihin. Raportti Belgorodista ja sen ympäristöstä, joita nyt ammutaan<<
.Venäjän kielinen Vapaakirkon arkki seurakunta arken.fi Keravan TV irrtv ja helluntailaiset cityseurakunta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska juutalaiset uhraa . Mooseksen laki. Golgatan risti oli juutalainen sähkö tuolit on myrkyt on kaasut kemikaalit polttouhtit väärennökset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan juutalaisjohtoinen, nationalistinen rahamaailma armeijansa kautta on vuosia harjoittanut julmuuksia Ukrainan venäläisalueilla, niiden harraskristillisiä ortodoksikristittyjä vastaan. Samoin tuo vastaava joukko toimi aiemmin luomassaan NL:ssa, jossa suoritettiin systemaattista, slaavilaisen venäläis-, myös suomalaisväestön vainoa ja kansanmurhaa.Antikristus kieltää uuden testamentin Messiaan Jumalan pojan ja ristin. Mooses Jahve jehovat.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä "muu" on valetta?
.Suomi tarjosi apua hädänalaisille.
Nyt kun ollaan uskontopalstalla, niin Suomi oli tässä tuo laupias samarialainen, joka ei tiennyt onko alaston mies heimoveljiä vai juutalainen ja totesi, että on suurempi paha jättää joku omasta heimosta kuolemaan kuin auttaa juutalaista.
- Anonyymi
Väitteesi on väärä. Jumala kuulee kaikki hartaat rukoukset ja vastaa niihin ajallaan ja tavallaan. Se aika ja tapa ei vain usein ole sama kuin ihmisten tahto.
- Anonyymi
>>Väitteesi on väärä. Jumala kuulee kaikki hartaat rukoukset ja vastaa niihin ajallaan ja tavallaan. <<
Olet itse väärässä.
Jumala ei kuule luterilaisten rukouksia, koska luterilaiset elävät laittomuudessa. Koko luterilaisuus perustuu armon väärinkäyttöön ja laittomuuteen. Jumalan kuulee vain niiden rukoukset, jotka noudattavat Jumalan käskyjä. Sen takia luterilaisten rukoukset eivät estä sotia.
Sananlaskut 28:
Jaakobin kirje 4:
Matteus 7:
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Puhu jahvejehovasta eikä kuule.
- Anonyymi
Luterilainen kirkko ei rukoillut Donbassin vainotun venäläisvähemmistön puolesta.
Mikä helvetti Suomea taas vaivaa? Ettekö te eräät jo edellisestä sodasta oppineet?
Tää, jälleen lietsottu venäläisviha on keinotekoisesti luotua.
Olette raukkamaisia. Ei teillä todellisuudessa ole Jumalaa.
Hänen Vihollistaan te palvotte kaikessa.
No, se on nyt Lopun- ja NWO:n Aika. Ei tälle voi mitään, näin pitää tapahtua, jotta kunkin tuleva tuomio on varmasti oikea ja todistettu. Kukin jyvä erotetaan akanasta, susi lampaan vaatteesta.
Kukin todistaa itse itsestään. Myös, mihin joukkoon kuuluu.
Moniko uskaltaa olla Totuuden puolella? Valheen enkeleillä on tietty enemmistö aina puolellaan, näin se on aina ollut ja tuleva on.- Anonyymi
Venäläinen siionisti murhannut kaikki kristityt
- Anonyymi
Jes.1:13-15 Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suistsutus on minulle kauhistus. En kärsi uutta kuuta enkä sapattia, en kokousten kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta. Minun sieluni vihaa teidän uusikuitanne ja juhla-aikojanne; ne on käynnyt minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt. Kun te ojennatte käsiänne , minä peitän silmäni teiltä, vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule teitä; teidän kätenne ovat verta täynnä. Jes.16:12
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Oliko Isrelilaissa kauheaa?
Tuossa tarkoitetaan, ettei Jumala ota vastaan uhreja niiltä, jotka itse elävät koko ajan synnissä. Tämä perusperiaate ei ole uuden liiton aikana muuttunut. Jumala edellyttää todellista katumista ja parannuksen tekoa, jotta voisi saada synnit anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tarkoitetaan, ettei Jumala ota vastaan uhreja niiltä, jotka itse elävät koko ajan synnissä. Tämä perusperiaate ei ole uuden liiton aikana muuttunut. Jumala edellyttää todellista katumista ja parannuksen tekoa, jotta voisi saada synnit anteeksi.
Se asia ei tullut Raamatun kohdata esille.
Jumala ei vaadi mitään että saisi synnit anteeksi: jos teet väärin, niin sinut pitää surmata. Anonyymi kirjoitti:
Jos Jeesus sovitti syntimme, miksi ne pitäisi vielä anteeksikin saada? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Tuossa tarkoitetaan, ettei Jumala ota vastaan UHREJA niiltä, jotka itse elävät koko ajan synnissä. Tämä perusperiaate ei ole uuden liiton aikana muuttunut.<<
Ja kun minä puhun kristinuskon olevan UHRIKULTTIuskonto, jossa Jeesus oli uhrina teurastettu lammas, niin minun käsketään tarkistamaan lääkitys, menemään hoitoon tai puhun aivan päättömiä, mutta kun uskovainen sanoo saman, niin se onkin hartaan pyhä uskonto?!
Tajuatteko mitä nämä uskovaiset puhuvat vuonna 2022?! Ymmärrättekö minkälainen Jumala on uskonnossa, kun tämä vaatii jopa uhreja?
Profeetta Jeremian suulla löytyy juuri tämä - Israelin Jumala sanoo, hän ei ole uhreja vaatinut, se ei ole tullut edes hänen mieleensäkään, vaan uhreilla palvotaan Baal-jumalaa, Jeesuksen sanoin Perkelettä (Joh.8). Tämän Jumalan suulla Jeremia juuri sanoo, että nämä Baalin palvojat veivät uhrikultti-iljetyksen 'Jumalan' nimeen temppeliin. Todellinen nimi on Raamatun mukaan Saatana. - Anonyymi
Älkää tuoko juutalaisten uhreja ei niitä Jahve halua . Parannuksen katumuksen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saastat ei tunnusta omia syntejään ei niitä jumalat kuule Jahve. Uhraavat ja myyvät ihmisille ponin lihoja makkarasta ja broilerin maksoja itse syövät lampaita uhrilihoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se asia ei tullut Raamatun kohdata esille.
Jumala ei vaadi mitään että saisi synnit anteeksi: jos teet väärin, niin sinut pitää surmata.Sinut pitää surmata kun teet väärin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Tuossa tarkoitetaan, ettei Jumala ota vastaan UHREJA niiltä, jotka itse elävät koko ajan synnissä. Tämä perusperiaate ei ole uuden liiton aikana muuttunut.<<
Ja kun minä puhun kristinuskon olevan UHRIKULTTIuskonto, jossa Jeesus oli uhrina teurastettu lammas, niin minun käsketään tarkistamaan lääkitys, menemään hoitoon tai puhun aivan päättömiä, mutta kun uskovainen sanoo saman, niin se onkin hartaan pyhä uskonto?!
Tajuatteko mitä nämä uskovaiset puhuvat vuonna 2022?! Ymmärrättekö minkälainen Jumala on uskonnossa, kun tämä vaatii jopa uhreja?
Profeetta Jeremian suulla löytyy juuri tämä - Israelin Jumala sanoo, hän ei ole uhreja vaatinut, se ei ole tullut edes hänen mieleensäkään, vaan uhreilla palvotaan Baal-jumalaa, Jeesuksen sanoin Perkelettä (Joh.8). Tämän Jumalan suulla Jeremia juuri sanoo, että nämä Baalin palvojat veivät uhrikultti-iljetyksen 'Jumalan' nimeen temppeliin. Todellinen nimi on Raamatun mukaan Saatana.Jeremian aikana Jeesus ei ollut vielä tullut
- Anonyymi
Jumala ei tee mitään, koska Jumalaa ei ole.
- Anonyymi
Uskonnossa se on Saatana, kovin on pitkät johdot teillä. Voidaan tietysti miettiä, että onko Saatanaa olemassa, mutta siitä on todella pitkä matka vielä miettiä, että onko sitten Jumalaa olemassa.
No kuule koskeeko tämä myös niitä rukouksia, joita tälläkin palstalla kehoitettiin tekemään sen puolesta että homot eivät pääsisi Suomessa naimisiin? Miten sitten kävikään? Ettekö te aitolaiset osaa edes rukoilla oikein kun homppelit sitten saivatkin toisensa ihan virallisesti?
Miksi ihmeessä yhä edelleen vastustatte homoilua ja pidätte sitä jopa sairaana / rikollisena jos teidän jumalanne ei ole millään tavalla edes yrittänyt puuttua asiaan? Vai onko kyse yksinkertaisesti siitä että tälle teidän jumalalle on ihan yks hailee vaikka homot pääsevätkin pariutumaan?- Anonyymi
"Luterilainen kirkko rukoilee Ukrainan puolesta, mutta miksi Jumala ei rukouksia kuule?"
Kunnon rukous suoritetaan hurmostilassa kielilläpuhuen. Luterilaiset eivät vaan osaa.- Anonyymi
Kunnon rukous tehdään totuudessa ja totuus tarkoittaa Jumalan käskyjä noudattaen, koska totuus on kirjoitettu käskyihin. Luterilaiset eivät noudata käskyjä, joten he eivät ole totuudessa.
“Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." (Joh 4:23-24, FinPR)
“Sinun vanhurskautesi on iankaikkinen vanhurskaus, ja sinun lakisi on totuus.” (Ps 119:142, FinPR) - Anonyymi
Vajonneet näkyihinsä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon rukous tehdään totuudessa ja totuus tarkoittaa Jumalan käskyjä noudattaen, koska totuus on kirjoitettu käskyihin. Luterilaiset eivät noudata käskyjä, joten he eivät ole totuudessa.
“Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." (Joh 4:23-24, FinPR)
“Sinun vanhurskautesi on iankaikkinen vanhurskaus, ja sinun lakisi on totuus.” (Ps 119:142, FinPR)Synagoga ei tunne Jeesusta .
”Luterilainen kirkko rukoilee Ukrainan puolesta, mutta miksi Jumala ei rukouksia kuule?”
Mistä sinä sen tiedät?
Ei rukoilu ole mikään automaatti, missä ihmisen tahto pitää toteuttaa. Ettekö muista, miten rukous päätetään?
Matt. 6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;- Anonyymi
Joku helluntailainen tai räsäsläinen kopioi kohta nettiraamatusta niin pitkän pätkän, että jäät häviölle mummomuori.
- Anonyymi
"Mistä sinä sen tiedät?"
Siitä ettei luterilainen kirkko noudata ollenkaan Jumalan käskyjä. Raamatun mukaan Jumala kääntää kasvonsa pois sellaisten ihmisten rukouksilta.
Sananlaskut 28:
Miika 3:
4 Kun te huudatte avuksenne Herraa, hän ei vastaa teille. Hän peittää teiltä kasvonsa, koska tekonne ovat pahat.
Jeesus ei edes pelasta luterilaisia, koska he eivät ole tehneet parannusta laittomuudesta. Jumalan puhien seurakunnassa naiset eivät puhu, mutta luterilaisessa kirkossa puhuu, koska se ei ole Jumalan pyhien seurakunta. Luterilaisuus perustuu lain vastustamiseen ja armon väärinköyttöön, minkä takia luterilaiset eivät voi pelastua. Sen asian Jeesus itse ilmoitti, joten asia on varma. Armon saamisen ehto on tehdä parannus laittomuudesta, mitä luterilaiset eivät tahdo tehdä.
Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.
Matteus 7:
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku helluntailainen tai räsäsläinen kopioi kohta nettiraamatusta niin pitkän pätkän, että jäät häviölle mummomuori.
Kristinusko perustuu Raamattuun ei mummomuorin lihallisiin mielipiteisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Heh.
Pitää olla kirja, että voi perustua uskontoon. On vähän heikot eväät. Raamattu kun täynnä ihmisten ajatuksia tuhansien vuosien aikana ennen muinoinAnonyymi kirjoitti:
Ahaa, siis on lihallinen mielipide, kun sanoo että Jumalan tahto toteutuu, mutta se ei ole lihallista, kun vaatii Häntä toteuttamaan oman tahdon...:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä uhrikulttiuskontoon, jossa Jumalana on Raamatun mukaan Baal, joka Jeesuksen sanoin on Perkele.
- Anonyymi
Ortodoksikirkko rukoilee kyllä venäläisten puolesta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mistä sinä sen tiedät?"
Siitä ettei luterilainen kirkko noudata ollenkaan Jumalan käskyjä. Raamatun mukaan Jumala kääntää kasvonsa pois sellaisten ihmisten rukouksilta.
Sananlaskut 28:
Miika 3:
4 Kun te huudatte avuksenne Herraa, hän ei vastaa teille. Hän peittää teiltä kasvonsa, koska tekonne ovat pahat.
Jeesus ei edes pelasta luterilaisia, koska he eivät ole tehneet parannusta laittomuudesta. Jumalan puhien seurakunnassa naiset eivät puhu, mutta luterilaisessa kirkossa puhuu, koska se ei ole Jumalan pyhien seurakunta. Luterilaisuus perustuu lain vastustamiseen ja armon väärinköyttöön, minkä takia luterilaiset eivät voi pelastua. Sen asian Jeesus itse ilmoitti, joten asia on varma. Armon saamisen ehto on tehdä parannus laittomuudesta, mitä luterilaiset eivät tahdo tehdä.
Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.
Matteus 7:
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.Älä varasta Mooseksen käsky
- Anonyymi
Virsien kuuleminenkin on mainittu kitkuiseksi. Aavistatte kaiketi miksi jo nykyaikana.
- Anonyymi
Mielenkiintoista, että Suomen ortodoksikirkko ei ole rukoillut Ukrainan kansan puolesta.
- Anonyymi
Luterilaisen kirkon ulkomaanapu kerjää taas rahaa suomalaisilta lähetettäväksi sodasta kärsivien auttamiseen. Ja hyvä niin.
Mutta milloin kuulemme tämän saman kirkon myyvän vaikkapa metsää ettei tarvitsisi kerjätä, rahaa ?- Anonyymi
KUA lähettää yleensä keräämänsä rahat Afrikkaan ja Hamasille.
- Anonyymi
Ei metsää voi ollenkaan myydä. Metsästä voi myydä vain puuta sen vuotuisen kasvun verran. Silloin metsä säästyy vastaisen varalle.
- Anonyymi
Kyllä Herra kuulee kaikkien rukoukset. Laittomuuksien tekijöiden on kuitenkaan turha kuvitella voivansa elää niin että välillä rukoilee pari kertaa ja palaa takaisin synnin tekoon.
Ainoa rukous mikä tuossa sodassa auttaa, on rukoilla että Herran tahto ja suunnitelma toteutuu. Niinkuin yllä luki, Jumala on lähettänyt rangaistuksen Ukrainalle. Sitä ei peruta muutakuin Ukrainan kääntymisellä Herran puoleen mikä tuskin kerkiää tapahtua.
Ja tuo sama rangaistus tulee Suomeenkin.
Suomi on hylännyt Jumalan sanan, kirkot opettavat että synti on ok, kirkko on uhrannut Räsäsen yksinään alttarille ja päättäjät toisin kun aikaisemmun koko historiamme aikana ovat luopuneet rukoilusta ja Herran avusta. He tekevät päätöksiä koko ajan Sanaa vastaan ja suomalaisten veren kustannuksella.
Nyt vielä kun lyödään bensaa liekkeihin ja uhataan NATOon liittymisellä, on taattu että veli Venäjä on täällä puolen ennen joulua.
Ainoa mitä voimme tehdä Suomen puolesta on rukoilla että selviämme mahdollisimman pienillä vahingoilla tulevasta sodasta ja että presidenttimme kääntyisi uskossaan takaisin Jumalan mieheksi."Niinkuin yllä luki, Jumala on lähettänyt rangaistuksen Ukrainalle. Sitä ei peruta muutakuin Ukrainan kääntymisellä Herran puoleen mikä tuskin kerkiää tapahtua. "
Tarkoitatko että heidän pitää olla esim. helluntailaisia kaikkien? Ei riitä että yli 90% on kristittyjä?
- Anonyymi
Venäjän ortodoksikirkko tukee Putinia loppuun saakka.
- Anonyymi
<<Jumala on lähettänyt Venäjän armeijan rankaisemaan Ukrainaa, koska tämä maa ei Jumalan käskyistä piittaa. Maassa on rehottanut myös paha korruptio. Putin on maailman rankaisija kuten oli aikanaan Nebukadnessar.<<
Tämä nyt vastaa täysin sitä käsitystä, jonka olenkin täällä uskovaisten Jumalasta kertonut Raamatun, joka on Raaatusta. Jeesuksen sanoin kyseessähän on itse kaiken valheen Isä Perkele, Jahve, jolle Jeesus on tosi Jumalana teurastettu uhrilammas.
https://www.verkkouutiset.fi/nain-vladimir-putin-kytkeytyy-venajan-alamaailman-kuninkaisiin-50183/#d83bd5a6
https://www.verkkouutiset.fi/jattitutkinta-venajan-mafiasta-saattoi-paljastaa-putinin-salaisuuksia-40365/#d83bd5a6- Anonyymi
Tämän jälkeen olemme kuulleet jättimäisistä rahanpesuista, jota on tehty Suomenkin kautta, ja tästä syystä olen erittäin huolissani Euroopan Unionista ja sen tilasta, jos merkittävän jäsenenmaan presidentin haaveissa on ollut - ja miksi ei olisi edelleenkin - vain kaksi vuotta sitten, elokuussa 2019 uutisoidun mukaan tämä:
<<Ranskan presidentti ajaa voimalla Venäjää osaksi uutta Eurooppaa – miten käy Suomen?
Ranskan presidentti Emmanuel Macronin mielestä EU:n uudessa turvallisuusajattelussa pitää huomioida paremmin Venäjän edut, mikä on herättänyt huolta Suomen asemasta.
Ranskan presidentti Emmanuel Macron sanoi Venäjän presidentti Vladimir Putinille viime viikolla Breganconissa, että Euroopan pitäisi ulottua Lissabonista aina Vladivostokiin saakka.
Samaa teemaa sivusivat myös G7-maiden johtajat viikonloppuna, kun he sopivat yhteistyön vahvistamisesta Venäjän kanssa.<<
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7ed46911-1aaa-4bc1-8f1c-55d429ec8906#gallery
Ja mukana operaatiossa kaiken lisäksi maailman johtavat G7 maat?! Jos avoin, kaikkien tietävä korkean tason järjestäytynyt rikollisuus on saanut maailmassa jo tällaisen täysin moraalittoman aseman, niin kyllä nyt on mietittävä todella Jumalan vaihtamista ja kristitytyt itse uhrattava uhrilahjoina Jumalalleen - Jeesuksen uhri teurastettuna lampaana ei enää riitä - että tästä jotenkin selvittäisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän jälkeen olemme kuulleet jättimäisistä rahanpesuista, jota on tehty Suomenkin kautta, ja tästä syystä olen erittäin huolissani Euroopan Unionista ja sen tilasta, jos merkittävän jäsenenmaan presidentin haaveissa on ollut - ja miksi ei olisi edelleenkin - vain kaksi vuotta sitten, elokuussa 2019 uutisoidun mukaan tämä:
<<Ranskan presidentti ajaa voimalla Venäjää osaksi uutta Eurooppaa – miten käy Suomen?
Ranskan presidentti Emmanuel Macronin mielestä EU:n uudessa turvallisuusajattelussa pitää huomioida paremmin Venäjän edut, mikä on herättänyt huolta Suomen asemasta.
Ranskan presidentti Emmanuel Macron sanoi Venäjän presidentti Vladimir Putinille viime viikolla Breganconissa, että Euroopan pitäisi ulottua Lissabonista aina Vladivostokiin saakka.
Samaa teemaa sivusivat myös G7-maiden johtajat viikonloppuna, kun he sopivat yhteistyön vahvistamisesta Venäjän kanssa.<<
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7ed46911-1aaa-4bc1-8f1c-55d429ec8906#gallery
Ja mukana operaatiossa kaiken lisäksi maailman johtavat G7 maat?! Jos avoin, kaikkien tietävä korkean tason järjestäytynyt rikollisuus on saanut maailmassa jo tällaisen täysin moraalittoman aseman, niin kyllä nyt on mietittävä todella Jumalan vaihtamista ja kristitytyt itse uhrattava uhrilahjoina Jumalalleen - Jeesuksen uhri teurastettuna lampaana ei enää riitä - että tästä jotenkin selvittäisiin.Ja se mikä jaksaa myös rassata, on yleisesti kansalaisten tyhmyys ja typeryys. Jos he kaikki neuvottelivat Suomessa vain pari kuukautta sitten, niin onhan nyt selvää, että presidentti Niinistö tietää täysin pelin hengen, vaikka sitä ei meille kerrota, mutta että tämän jälkeen vielä kuviteltaisiin, että Venäjän armeija hyökkäisi Suomeen?! Voi pyhä yksinkertaisuus.
<<Kenraaleilla salainen kohtaaminen Helsingissä – tapaaminen myös Niinistön kanssa
Uutistoimisto AP:n ja Reutersin mukaan Yhdysvaltojen asevoimien komentaja Mark Milley ja Venäjän asevoimien komentaja Valeri Gerasimov tapasivat keskiviikkona Vantaalla Königstedtin kartanossa.
Puolustusvoimien tiedotteen mukaan Suomi tarjosi tapaamiselle puitteet. Suomen edustajat eivät kuitenkaan osallistuneet tapaamiseen.
Milley ja Gerasimov tapaavat myös puolustusvoimien komentajan Timo Kivisen ja tasavallan presidentin Sauli Niinistön.
Niinistö tapasi Venäjän asevoimien päällikön Valeri Gerasimovin tiistai-iltana, kertoi Tasavallan presidentin kanslia Twitterissä.<<
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c3762657-26c8-43b0-90ab-a3e86cb0e5d9 "...rankaisemaan Ukrainaa, koska tämä maa ei Jumalan käskyistä piittaa. Maassa on rehottanut myös paha korruptio. "
:D Venäjällä tilanne on vieläkin pahempi, eli ...- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
"...rankaisemaan Ukrainaa, koska tämä maa ei Jumalan käskyistä piittaa. Maassa on rehottanut myös paha korruptio. "
:D Venäjällä tilanne on vieläkin pahempi, eli ...Venäjä tilanne ei välttämättä ollut pahempi, mutta Venäjä tuli rankaisemaan pahaa Ukrainaa. Siinä ovat kaksi pahaa maata aiheuttaneet vahinkoa toisilleen.
Dan 7:5 Ja katso, oli toinen eläin, karhun kaltainen, joka seisoi toisella suunnalla, ja sillä oli kolme kylkiluuta suussaan hampaitten välissä. Sille sanottiin: "Nouse, syö paljon lihaa." Anonyymi kirjoitti:
Venäjä tilanne ei välttämättä ollut pahempi, mutta Venäjä tuli rankaisemaan pahaa Ukrainaa. Siinä ovat kaksi pahaa maata aiheuttaneet vahinkoa toisilleen.
Dan 7:5 Ja katso, oli toinen eläin, karhun kaltainen, joka seisoi toisella suunnalla, ja sillä oli kolme kylkiluuta suussaan hampaitten välissä. Sille sanottiin: "Nouse, syö paljon lihaa."”Venäjä tilanne ei välttämättä ollut pahempi, mutta Venäjä tuli rankaisemaan pahaa Ukrainaa. Siinä ovat kaksi pahaa maata aiheuttaneet vahinkoa toisilleen.”
:D Venäjän yhteiskunta on läpikorruptoitunut, ylhäältä alas saakka. Putin antaa verovaroja oligarkeille ja kuvittelee sillä ostavansa uskollisuutta heiltä. Tavallinen kansakin tietää, miten maksamalla pimeästi saa kaikenlaista. Venäjän armeija on hapras, sillä jokainen taso vie omaan taskuun siellä rahaa.
Ukrainan kansa väsyi Venäläiseen malliin ja vaati uudistuksia. Kun korruption vastaisia toimia alettiin tehdä, hyökkäsi Putin Ukrainaan. Nämä uudistukset jatkuvat sotatilasta huolimatta.
- Anonyymi
Mitä vittua Ukrainalaiset hyötyvät jonkun luterilaisen kirkon pelkistä rukouksista? Kirkolla on rahaa niin ettei edes piispakaan paskalle taivu, joten se voi hyvin osallistua aseiden ja muitten tärkeitten varusteiden hankintaan, näille kodin, uskonnon, ja isänmaan puolesta taisteleville urheille sotureille!
- Anonyymi
Ne vaalin jumalat idässä ja isebel henki oli juutalaisten lankeemuksia heitä joutui muutenkin Babylonian yksisarvista palvomaan medopotaniaan sinne ja nämä ei mitenkään koske kristittyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vaalin jumalat idässä ja isebel henki oli juutalaisten lankeemuksia heitä joutui muutenkin Babylonian yksisarvista palvomaan medopotaniaan sinne ja nämä ei mitenkään koske kristittyjä.
BAALIN PROFEETAT ja väärät profeetat.
Kirkon Ulkomaanapu toimittaa yhdessä ACT Alliance -kumppaneidensa kanssa hätäapua sodasta kärsiville ukrainalaisille. Se on jo lähettänyt ruokatarvikkeita 28 tonnia Hungarian Interchurch Aid -järjestölle, joka jakaa sen Ukrainassa sekä Unkarissa.
Samoin Kirkon ulkomaanapu on valmiudessa ottamaan pakolaisia vastaan sekä toimimaan pitkäaikaisen avun antamisessa.
- Anonyymi
Juuda oli uskoton Juuda oli laiton Juudas iskariot Juudas . Juutalaiset huijaa juutalaiset vihaa uhraa elukoita.
- Anonyymi
Tuom.1:1-2 Joosuan kuoleman jälkeen israelilaiset kysyivät Herralta ja sanoivat: Kenen meistä on ensiksi lähdettävä kanaanlaisia vastaan, sotimaan meitä vastaan? Herra vastasi: Juuda lähteköön: katso, minä annan maan hänen käsiinsä. Tuom.20:18 Ja he nousivat ja lähtivät Beetellin ja kysyuvät Jumalalta. Israelilaiset sanoivat: Kenen meistä on ensiksi lähdettävä taistelemaan benjamilaisia vastaan? Herra vastasi: Juuda ensiksi.
- Anonyymi
<<Tuom.20:18 Ja he nousivat ja lähtivät Beetellin ja kysyuvät Jumalalta. ISRAELILAISET sanoivat: Kenen meistä on ensiksi lähdettävä taistelemaan BENJAMINILAISIA vastaan?<<
wikipedia: << Paavali kuului Benjaminin heimoon. Hän oli diasporajuutalainen ja peri isältään Rooman kansalaisuuden.[11]<<
Juutalaiset eivät ole israelilaisia.
- Anonyymi
Babylon paikka johon juutalaiset joutui mesopotaniassa Arabiassa tämä alue edelleen siellä .
- Anonyymi
Nää ei koske kristittyjä .
- Anonyymi
Raamatun mukaan sellaisten rukoukset ovat Jumalalle kauhistus, jotka elävät laittomuudessa, kuten luterilaiset seurakunnat tekevät.
Pedofiili lahkotko tekee oikein?
Sinä se varsinainen demoni olet,kun tiedät mitä Isä kuulee?
Lahko paska !! amerikasta varmaan 1800 viinajuoppo!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088