tarvitsisin donitsi ohjeen joka olisi tarkotettu donitsi laitteelle mistä se laitetaan suoraan rasvaan paistumaan eikä pyöritellä missään käsissä ja tökitä reikiä.. eli että taikina on sen verran juoksevaa että se tulee vehkeestä läpi...
ohje hukassa : (
donitsi resepti
vuokko set
3
5547
Vastaukset
- minä vaan
Donitsit (pursotetut)
maitojauhe 200 g
tomusokeri 1200g
ruokaöljy 300g
vehnäjauho 3 kg
leivinjauhe 100 g
kaardemumma 20 g
vesi 1,6 l
kanamuna 550 g
sekoita kuivat aineet sekaisin. lisää vesi (36-38C). Sekoita. Anna levätä 20 min.
Munkkikeitin päälle (190 C). Paista kauniin ruskeaksi.
Tämä ohje löytyi elintarviketeollisuuden kirjasta.
Hieman iso ohje, mutta jakamalla nuo luvut esim. kymmenellä saadaan kotitalouksiin sopiva ohje. - daa mies
haluun ohjeen donitseihin hloo!
- 456554
OPPETTELE KIRJOITTA VAMMANEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733