Miten laihtua ilman liikuntaa, kaikki tuhoutui

Anonyymi

Olin jo aloittanut lenkit ym, tarkoitus laihduttaa toukokuussa olevia juhlia varten ainakin se 10kg. Nyt sitten vedin voltin tuola jäällä ja tuloksena 2 kylkiluuta poikki😥Tää ei voi olla totta😭

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen mainostanut omaa kokemustani helposta tavasta pudottaa painoa.
      3 kuukautta sohvalla puolimakuulla. Liikunta sohva -> vessa, sohva -> ruokapöytä, Sohva -> jääkaappi. Ja tietenkin takaisin. Kaikki samassa tasossa. Pisin matka vessaan, noin 10m.
      Painon lasku 6kg. Ei salamavauhtia mutta helposti ja nälkää näkemättä.
      Lasku olisi ollut nopeampaa jos tuohon olisi vielä yhdistänyt jonkin sortin dieetin.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, että kirjoitat pysyvästi vessasta tai vessanpöntöstä.

        Avaajalle tsemppiä, liukkailla ja jäisillä kaduilla saa todellakin kulkea kieli keskellä suuta. Joskus nastat kengänpohjissa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että kirjoitat pysyvästi vessasta tai vessanpöntöstä.

        Avaajalle tsemppiä, liukkailla ja jäisillä kaduilla saa todellakin kulkea kieli keskellä suuta. Joskus nastat kengänpohjissa auttaa.

        Tuon 11 vuoden takaisen kokemukseni kertominen on vastapainoa näille kalorihöhelöille ja liikuntafanaatikoille.
        Painon pudottamiseen on myös helppo, laiskan ihmisen vaihtoehto vaikkakaan ei kuntoa kohottava eikä siinä terveyskään kohene mutta paino laskee ja sehän tuntuu olevan pääasia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon 11 vuoden takaisen kokemukseni kertominen on vastapainoa näille kalorihöhelöille ja liikuntafanaatikoille.
        Painon pudottamiseen on myös helppo, laiskan ihmisen vaihtoehto vaikkakaan ei kuntoa kohottava eikä siinä terveyskään kohene mutta paino laskee ja sehän tuntuu olevan pääasia!

        Pitää olla todella tyhmä kehuakseen omaa laiskuuttaan ja arvostellakseen jonkun toisen henkilön líikuntahaluja. Yleensä liikuntaa missään muodossaan arvostelee vain sellainen kömpleys, jolle koulun liikuntatunnit ovat olleet silkkaa tuskaa. Moni pääsee yli lapsuutensa traumoista, vaikka kaikki eivätkään pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla todella tyhmä kehuakseen omaa laiskuuttaan ja arvostellakseen jonkun toisen henkilön líikuntahaluja. Yleensä liikuntaa missään muodossaan arvostelee vain sellainen kömpleys, jolle koulun liikuntatunnit ovat olleet silkkaa tuskaa. Moni pääsee yli lapsuutensa traumoista, vaikka kaikki eivätkään pääse.

        Eksyt itse asiasta! Avainasia on velttoilu ja painon putoaminen!
        En puhunut mitään laihtumisesta vaan painon putoamisesta! Ovat kaksi eri asiaa.
        Yritän herättää kalorijengiä tarkastelemaan aihetta hieman laajemmin.
        Tuo minun kokemukseni 3kk ja painoa pois 6kg kohdistui valitettavasti reisiin, pakaroihin ja selkää. Lihasta lähti muualtakin mutta suhteessa vähemmän.
        Olin silloin 67v ikäinen ja, yrityksistä huolimatta, menetetty lihas ei kokonaisuudessaan enää palaa puhuttakoon mitä tahansa ikuisesta lihasmassan ja voimatason kasvusta

        Tuo selittänee hieman "liikuntahaluja"?
        Kömpelys? Kimmoisuus ja ja räjähtävyys ovat viimevuosien myötä kadonneet.
        Voimataso laskee vaikka yritän hidastaa sitä 6krt/vko treeneillä.
        Rasva on 16% = suunnilleen viitealueen puolivälissä.
        Vatsaontelo on selvästi "kuivempi" kuin tavoitteen raja.
        Nämä ovat ainoita asioita jotka merkitsevät minulle mitään lihavuus mielessä.
        Ukon kevenemisessä on jotain myönteistäkin. Leuanvedot sujuvat kuten raskaampanakin. En enää vedä lisäpainoilla mutta omalla painolla kulmariipunnassa ja "yliraskaat" ylätaljassa.
        Jalat, selkä ja vatsa tärkeimmät 78 vuotiselle hauraalle vanhukselle.
        Saliyrittäjä lupasi tarjota kahviossaan ison kahvin jos 80v ikäisenä vedän maasta 160kg. Nyt alkaa usko olla kovilla. Jos et ole harrastanut niin käy kokeilemassa oma maksimisi mavessa! 50v ikään saakka on raudan liikuttava kevyesti!

        Paino on helppo pudottaa. Mikä sitten on kehon koostumus onkin toinen juttu.
        Katsokaa asiaa hieman laajemmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyt itse asiasta! Avainasia on velttoilu ja painon putoaminen!
        En puhunut mitään laihtumisesta vaan painon putoamisesta! Ovat kaksi eri asiaa.
        Yritän herättää kalorijengiä tarkastelemaan aihetta hieman laajemmin.
        Tuo minun kokemukseni 3kk ja painoa pois 6kg kohdistui valitettavasti reisiin, pakaroihin ja selkää. Lihasta lähti muualtakin mutta suhteessa vähemmän.
        Olin silloin 67v ikäinen ja, yrityksistä huolimatta, menetetty lihas ei kokonaisuudessaan enää palaa puhuttakoon mitä tahansa ikuisesta lihasmassan ja voimatason kasvusta

        Tuo selittänee hieman "liikuntahaluja"?
        Kömpelys? Kimmoisuus ja ja räjähtävyys ovat viimevuosien myötä kadonneet.
        Voimataso laskee vaikka yritän hidastaa sitä 6krt/vko treeneillä.
        Rasva on 16% = suunnilleen viitealueen puolivälissä.
        Vatsaontelo on selvästi "kuivempi" kuin tavoitteen raja.
        Nämä ovat ainoita asioita jotka merkitsevät minulle mitään lihavuus mielessä.
        Ukon kevenemisessä on jotain myönteistäkin. Leuanvedot sujuvat kuten raskaampanakin. En enää vedä lisäpainoilla mutta omalla painolla kulmariipunnassa ja "yliraskaat" ylätaljassa.
        Jalat, selkä ja vatsa tärkeimmät 78 vuotiselle hauraalle vanhukselle.
        Saliyrittäjä lupasi tarjota kahviossaan ison kahvin jos 80v ikäisenä vedän maasta 160kg. Nyt alkaa usko olla kovilla. Jos et ole harrastanut niin käy kokeilemassa oma maksimisi mavessa! 50v ikään saakka on raudan liikuttava kevyesti!

        Paino on helppo pudottaa. Mikä sitten on kehon koostumus onkin toinen juttu.
        Katsokaa asiaa hieman laajemmin!

        En saa pulssia enää nousemaan lähellekään 200:ta, vaikka en ole vielä edes 82 vuotta! Penkkipunnerruksessa jo 120 kiloa tekee jo tiukkaa ja joutuu puhisemaan.


    • Anonyymi

      Muista, että ruokavalintasi vastaavat ainakin 75 % kaikesta laihtumisesta. Peliä ei ole vielä menetetty, vaikka liikunta jääkin huonommalle.

      • Anonyymi

        Totta. Kova liikunta, vaikka kuluttaakin kaloreita, tekee usein hallitsemattoman nälän. Kevyt liikunta on useimmiten parempi vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Kova liikunta, vaikka kuluttaakin kaloreita, tekee usein hallitsemattoman nälän. Kevyt liikunta on useimmiten parempi vaihtoehto.

        Liikunnan intensitetti?
        Jos vekottimiin on uskomista niin keho käyttää tehokkaimmin rasvaa kun liikunnan syketaso on 50% -60% oikeasta maksimista. Ilmeisesti noilla seuraavilla korkeamman intensiteeetin alueilla kalutaan hiilareita.
        Hiilareiden kuluttaminen rankemmalla kuormituksella aiheuttaa ainakin minulle hillittömän nälän.
        Sydämen suosikkialue on 60% - 70%.
        Tuon yläpuolella kohenee aerobinen kunto.


    • Anonyymi

      Kiitoksia! Yritän vhh:lla, tää päivä mennyt vielä kipua itkien (mitenkään päin ei pysty olla😥)

    • Anonyymi

      Hommaa vastaisen varalle kunnolliset nastakengät. Itsellä ollut jo 8 talvea lähes jokapäiväisessä käytössa eikä yhtään kaatumista. Pikkusen lenkillä aina huvittaa kun liukkailla koiranpissittäjät hiipii penkkoja myöten kun itse saan kävellä nastojen ansiosta ihan reippaasti. Tarjouksesta ostetut Icebugit on ollut elämäni paras kenkäostos, mitkään kengät ei ole yhtä hyvin kestäneet ja on kevyet ja lämpimät.

    • Anonyymi

      Ilman liikuntaa laihtuu, vaikka toki liikunta on kaikin puolin hyvää tekevää. Olen liikuntarajoitteinen iäkäs ihminen ja ruokavalion muutoksella laihdutin melkein 10 kiloa. Laihtuminen riippuu siitä mitä suuhunsa pistää, ei siitä miten liikkuu.

    • Anonyymi

      "AUTSH"- PAHOILLANI !..itse tekisin niin ..että tutkisin Kiinalaisen menetelmän -
      Akupiste-huieronnan juttuja -Niitä löytuu Youtubista --m m.-Zhen Gongfu-

      .. SAIN NÄISTÄ JUTUISTA AINAKIN HYVÄN MIELEN -JA KYLLÄ SE PAINOKIN ON TIPPUNUT .- opiskelet niistä itse..mikä sopii parhaiten ??-LÖYTYY VAIKKA MITÄ !
      -TEKSTIT SUOMEKSI LÖYTYY KOHDASTA -ASETUKSET-
      --- --!-- LAITA JOTAIN PALAUTETTA TÄNNE SITTEN KUN LÖYTYY AIHETTA .--seurailen mitä tapahtuu-- ONNEA MATKAAN --mummu 67 v.

      • Anonyymi

        SIIS...AKUPISTEIDEN -HIERONTAA !--tv.sama


    • Anonyymi

      Minä olen ketoosi dieetillä. Eli aloitin heti vuoden vaihteen jälkeen ja nyt olen laihtunut 8kg. Ei mitään ylimääräistä urheilua. Silloin tällöin pieni kävelylenkki. Liikunnalla ei ole tässä merkitystä.

      Ketoosi tila saadaan aikaan kehoon kun ruoasta jätetään pois kaikki hiilihydraatit. Ruoan määrästä ei tarvitse tinkiä kunhan hiilihydraatteja ei ole vuorokaudessa liikaa.

      Apteekista saa Ketostix mittauslappuja joilla voi todeta että ketoosi on todella päällä.

      Googlaa sanoja, ketoosi, keto, ketogenic niin löytyy ohjeita.

      Jos haluat kahdessa viikossa pois yli 7 kg niin silloin auttaa sairaaladieetti joka on kyllä aika rankka, vaikkakin sillä mennään vain pari viikkoa ja ainahan dieetin jälkeen tulee nopeasti pari kiloa takaisin.

      • Anonyymi

        Onnittelen sinua itsekuristasi ja tietämisesi tasosta!
        Tarkoitan sitä, ettet sorru useimpien tavoin ajatteluun "eihän tuo tuon vertainen voi merkitä mitään"!
        Olet myös selvillä hiilareiden lymyilypaikoista.


    • Anonyymi

      Luulenpa, että syöminen ei ole ensimmäisenä mielessä, kun kylkiluita on poikki. Hengityskin voi olla tukalaa. Eli eiköhän laihdutuskuuri tule siinä kaupanpäällisinä.

      Riippuu iästäsi, miten nopeasti kuntoudut. Energia kuluu lähinnä kilometrien suhteen. Eli juosten "laihdut nopeammin" kuin kävellen. Mutta ei hätää. Kun pystyt kävelemään, kävelet vain yhtä pitkän matkan, minkä muuten juoksisit. Aikaa menee enemmän, mutta energiaa yhtä paljon.

      Laihdutuksesta suurin osa on syömisestä kiinni.

    • Anonyymi

      Minä aloitin painon pudotuksen ja tunnin kävelylenkit viime keväänä. Kävelylenkit tyssäsivät voimakkaaseen vasemman jalan jalkakipuun kesäkuun puoli välissä enkä pystynyt n. kuukauteen kävelemään yhtään ja vielä seuraavankin kuukauden kävelin hiljakseen vain muutamia kilometrejä kerrallaan. Pudotin päivittäistä kalorimäärä sen verran ettei liikkumattomuus juurikaan vaikuttanut painon pudotukseen. Tein kotosalla päivittäin jotain jumppaliikkeitä, tiedä sitten oliko niillä mihinkään mitään vaikutusta. Painonpudotuslaskuri (netissä) kertoo kuinka paljon voi kaloreita syödä päivässä jos ei harrasta liikuntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe