Se oli varmaan positiivisin mieheltä saamani kommentti vuosiin. Noh, pienistäkin asioista tulee nauttia, vaikka käytännössä se sinkkuus ei kuitenkaan ole vieläkään itsestäni poistumassa. Ja tähdennettäköön että tämä kyseinen mies on juurikin pelkkä tuttava/kaveri, ei esim. mikään lipevä panokumppani.
Mitä positiivista te olette puolestanne kuulleet vastakkaiselta sukupuolelta viimeksi?
Kirjautumaton palstalutka
Viisikymppinen mies kysyi, miten voin olla sinkku
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä suurin piirtein päivittäin kuulen, että olen ihana tai söpö ja että hän rakastaa minua. Minä yleensä joko vastaan samalla mitalla tai olen ehkä aloittanut vastaavanlaisen sananvaihdon.
Ajatelkaa millainen jäärä minä olen, ja niin ihanan miehen mielestä minä olen ihanin nainen maailmassa. Mutta en minä valita. Päin vastoin. Hakisin hänelle kuun taivaalta, jos hän sellaista pyytäisi.
🦄 - Anonyymi
Itse olen m 47 v iki sinkku, kun asiaa on kysytty olen vastannut että on käynyt tuuri että on saanut olla tähän asti itsekseen ettei ole tarvinnut alentua seurustelemaan tai parisuhteeseen. Terveisin Tampereen mies 47v.
- Anonyymi00003
Mun on pakko myöntää, etten ole saanut varsinaisesti siitä ns. ihmisen näköisestä itsestäni naisena ainakaan mitään hyvää palautetta. Korkeintaan intiimistä elimestäni. Ehkä joskus jotain randomia kaunis heittoa, koska olen kasvoilta harvinaisen kaunis, mutta enemmänkin motiivina että kauniiksi kehumalla minulta tulisi seksiä ja siksi hyvä palaute. Että kaunis nyt ainakin lähtisi teidän mukaan jostain ajatuksena. Yksikään mies ei ole kuitenkaan koskaan ostanut mulle synttärilahjaa tai joululahjaa, heillä on selkeästi ulkomaita myöten ajatuksena saada minulta ilmaiseksi sanonko mitä. Joillekin maksetaan siitä, esim Onlyfans etc mutta mulle ei haluta mitään positiivista saldoa kylläkään miesten taholta. En ole omasta mielestä halvan näköinen tai oloinen, päinvastoin. Olen 51 v tummahiuksinen valkoihoinen eurooppalaisen näköinen nainen ja melko nuorekas. Hoidan ulkonäköä vieläkin ja pyrin eteenpäin elämässäni. En ole koskaan kelvannut miehille vakituiseen pitkäaikaiseen suhteeseen vielä. Yks tapaili mua jo aikoja sitten, oli vähän huono ja sairas mies, en ole enää neitsyt nainen sentään. Ollut joitain lyhyitä juttuja sen jälkeen. Kukaan ei halua seurustella, kihloihin tai naimisiin, vaikka voi sanoa, suomalaiseksi naiseksi alusta lähtien, harvinaisen kaunis olen. Ottavat mieluusti vaikka aasialaisen nuoren tai Keski-ikäisen naisen huonoista oloista, mutta eivät ikinä mua. Kaiken lisäksi kävisin tummahiuksisena esim
ranskalaisen näköisestä, mutta nää syttyy vain yhden yön juttuun, vaikka houkuttelis konservatiivisella pukeutumisella oikeille treffeille, niin minulta edelleen etsitään vain sitä joka tapauksessa, että antaisin randomin sexijutun ja lyhyen sellaisen. Summa summarum, en käy treffeillä mutta en anna lyhyitä sexijuttuja koska en ole syntynyt olemaan.... You know.. Mulla ei yllättäen ole enää lisääntymiseen mahdollisuutta mutta kukaan ei halunnut mitään vakavaa mun kanssa vaikka en ole... You know. Miehet on kaikkialla turhia kevytkenkäisiä suhareita. Ja mä olen aivan oikeasti KAUNIS- Anonyymi00004
Vaikuttaa ihan miehen kirjoitukselta. Kun kokoajan muka naisena tuot esiin sen kuinka kaunis olet.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaikuttaa ihan miehen kirjoitukselta. Kun kokoajan muka naisena tuot esiin sen kuinka kaunis olet.
Totuuden kertojaa aina on sivallettu miekalla... Mutta olen siis myös naisellisen näköinen, sisäisesti voin olla maskuliini kuin herkkusipsi.
- Anonyymi00006
Tjaa, ikää on aika lailla alakanttiin arvioitu, semmoisetkin mitkä ovat nähneet useastikin.
Hiljakkoin kuultu "Sun kanssasi saapui rauha" on jäänyt mieleen, olen toki huomannut että aika moni rauhoitttuu mun seurassani mutta tuo oli niin selkeästi sanottu.
Elikkä turha mennä väittämään että tappavassa tylsyydessä ei muka olisi hyviä puolia, riittävän puuduttava olemus ja moni koomaa mielellään seurassasi 🤣.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061