Näk, näk, näk, näk, soile sinun tossusi ovat villamaton päällä peittäen ainikin kasvot jotka yrittävät epätoivoisesti viestittää karjakon pyytävän aunen agressiivisen telepaattisen tulemisen jo sinne perunoiden ja sämpylöiden muuttuessa ainikiksi noudattamaan ainikin sanomaa tossujen estäessä viestintää että kerro, kerro kuvastin poistakaa esteet ota jo tuosta karhea harja ja vadissa pitäisi olla jo pesuainetta.
Elsa, muista hilda ja annikki
8
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkein tärkeintä on sinun taustalla oleva ikuinen havaitseva puhdas tietoisuus.
Tietoisuuden sisällöt ovat taasen toissijaisia. - Anonyymi
Ei ole minun vika, että olen niin paha. Se on yhteiskunnan vika.
Ja kyllä yritän parhaani, mutta mokailen, vaikka kuinka yrittäisin.
Mutta pystyn muuttumaan, minä vannon. - Anonyymi
Työskentele viisaammin ei ankarammin. Work smarter not harder.
Sopii myös karjakolle. - Anonyymi
Oletteko kokeneet viime aikoina paljon deja vuita ?
Räjäytettiinkö tulevaisuudessa atomipommi ?
Ja sen takia aikaa kelattiin takaisinpäin menneisyyteen?
Onko tämmönen teknologia edes teoreettisesti mahdollista ?
Menneisyyteen palaaminen ainakin mahdollisen simulaation kovalevyllä on mahdollista. - Anonyymi
On tärkeää seurata Ukrainan sotaa.
Mutta on myös muita tärkeitä aiheita.
Ei kaikki voi kaiken aikaa keskittyä Ukrainaan liittyvään. - Anonyymi
Kun oli 911 -söin popcornia ja nautin tilanteesta. Nyt jokainen päivä Ukrainan sotaa on yhtä kärsimystä.
- Anonyymi
Jos tämä kaikki on simulaatiota, niin nyt olisi hyvä aika paljastaa se.
WTC-iskut haiskahtivat epätodelliselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä kaikki on simulaatiota, niin nyt olisi hyvä aika paljastaa se.
WTC-iskut haiskahtivat epätodelliselta.Menneisyys ei ehkä ole totta.
Simulaatio on voinut alkaa eilen tai milloin tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692596
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851461
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80863
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739