Näk, näk, näk, näk, soile sinun tossusi ovat villamaton päällä peittäen ainikin kasvot jotka yrittävät epätoivoisesti viestittää karjakon pyytävän aunen agressiivisen telepaattisen tulemisen jo sinne perunoiden ja sämpylöiden muuttuessa ainikiksi noudattamaan ainikin sanomaa tossujen estäessä viestintää että kerro, kerro kuvastin poistakaa esteet ota jo tuosta karhea harja ja vadissa pitäisi olla jo pesuainetta.
Elsa, muista hilda ja annikki
8
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkein tärkeintä on sinun taustalla oleva ikuinen havaitseva puhdas tietoisuus.
Tietoisuuden sisällöt ovat taasen toissijaisia. - Anonyymi
Ei ole minun vika, että olen niin paha. Se on yhteiskunnan vika.
Ja kyllä yritän parhaani, mutta mokailen, vaikka kuinka yrittäisin.
Mutta pystyn muuttumaan, minä vannon. - Anonyymi
Työskentele viisaammin ei ankarammin. Work smarter not harder.
Sopii myös karjakolle. - Anonyymi
Oletteko kokeneet viime aikoina paljon deja vuita ?
Räjäytettiinkö tulevaisuudessa atomipommi ?
Ja sen takia aikaa kelattiin takaisinpäin menneisyyteen?
Onko tämmönen teknologia edes teoreettisesti mahdollista ?
Menneisyyteen palaaminen ainakin mahdollisen simulaation kovalevyllä on mahdollista. - Anonyymi
On tärkeää seurata Ukrainan sotaa.
Mutta on myös muita tärkeitä aiheita.
Ei kaikki voi kaiken aikaa keskittyä Ukrainaan liittyvään. - Anonyymi
Kun oli 911 -söin popcornia ja nautin tilanteesta. Nyt jokainen päivä Ukrainan sotaa on yhtä kärsimystä.
- Anonyymi
Jos tämä kaikki on simulaatiota, niin nyt olisi hyvä aika paljastaa se.
WTC-iskut haiskahtivat epätodelliselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä kaikki on simulaatiota, niin nyt olisi hyvä aika paljastaa se.
WTC-iskut haiskahtivat epätodelliselta.Menneisyys ei ehkä ole totta.
Simulaatio on voinut alkaa eilen tai milloin tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874