Siemenettömät leivät

Anonyymi

Minulle on määrätty eräs toimenpide joka vaatii valmistautumista tietynlaisella ruokavaliolla. Kuulemma siemenetöntä leipää saa syödä. Jotain olen kuullut että ruisleipä ja näkkileipä olisivat siemenettömiä ja niitä saisi syödä. Pitääkö paikkansa?

Tomaatti on kuulemma kiellettyä, ilmeisesti koskee myös tomaattimurskaa. Kurkku on kiellettyä. Saako omenaa ja appelsiinia syödä, jos pitää huolen siitä että siemenet poistetaan?

Onko porkkana ja keräkaali sallittua?

4

2762

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta hiivaa ja jauhoja vettä saat hanasta ja ei muuta kun leipomaan. Tosin suurin osa kaupassa myytävistä leivistä on siemenetöntä.

• Anonyymi

Mutta kaikki jauhothan on tehty viljan siemenistä (tai ei kaikki kuten esim. perunajauho, mutta siis vehnä, ruis ja tämmöiset). Jos kielto sitten koskenee kokonaisia siemeniä tai jotain tiettyjä, joita leipiin kokonaisina lisätään kuten pinjan, kurpitsan jne.

• Anonyymi

Mitäs jos kysyisit asiaa oikealta lääkäriltä.

• Anonyymi

Jos sulle tehdään suolen tutkimus, ne ohjeet saa ihan mistä vaan sairaanhoitopiirin sivuilta, googlaa esim hus gastroskopia. Mulle tehty monta kertaa. Lisäksi ihmettelen kuinka et muka saanut kirjallisia ohjeita, ne tulee kun olet saanut kirjeen kotiin missä toimenpide aika?
      Helposti syötävää ja sulavaa ruokaa, eikä saa syödä mitään siemeniä.
      Syö mieluusti vaikka paahtoleipää sen aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      79
      1292
    2. 72
      1184
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      78
      1031
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      825
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      739
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      683
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      602
    Aihe