SPR kEMI RUOKAJAKEL U ON TYRMISTYTTÄVÄÄ IHMISTÄ KUULUSTELLAAN UIN GESTAPO

Anonyymi

Hyvä etti mummeli ja ne papat jokka sileä jakkaa ruokaa käy käsisksi lapsia sinne ei kannata ottaa on sen verran kovat kuulustelut ja utelut OOKKO SAANUT VIESTIN HELEVVITI MIKÄ HITLER MUMMOJA EIVÄT ANNA RUOKAA VAIKKA SALI TÄYNNÄÄ JOS VAIKKA SE VIESTI OLIS UNOHTUNUT TAI JOKU MUU INHIMILLENEN EREHDYS ,, NIIN EI SAATNANA MOISEN HALOON MUMMO LATELI UHKAILI ..........SANOIN ETTÄ ONHAN TOSSA RUOKAKASSEJA MONIA SATOJA NIIN TIUSKAS NE O MAMUILLE PARTA LAPSILLE.. EI SUOMALAISILLE

SPR MITÄ HELVETTI TÄÄ ON ONKO NE PAPT JA MUMMELIT SIELLÄ VÄKIVALTA RIKOLLISIA PITTÄÄKÖ TULLA POLIISIEN KANS ENS KERRALLA..LAPSIA SINNE EI KANNATA OTTAA VIVÄT VIELÄ MAMUILLE KÄYTETTÄVIKSI. PRKKKLL

12

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskomatonta

      • Anonyymi

        Ihanaa, Kemiläisen puskaryssän kulttuurishokki kun todellisuus tulee hetkittäin vastaan


    • Anonyymi

      Onhan se kemiläisten tunnevammaisten parkuminen hienoo

      • Anonyymi

        Jos toiki aloittaja ottais caps lockin pois päältä ja jättäisi litraa viinaa juomatta ni jotenki ymmärtäis


    • Anonyymi

      Olen luullut tuntevani Kemin kymmenien vuosien ajan. Nyt huomanut miten ihmissuhteiden suhteen Kemi on pahimmasta päästä Suomen maassa? Ilmeisesti jokin uskonnolliset fanaatikot kyykyttää kaupungissa ikääntyviä, ihmisiä ja köyhempien lapsiperheiden elämää.

      • Anonyymi

        Olen ollut joskus mukana Eu-ruoka jakelussa. Siellä oli myös niitä, jotka valittivat, että on taas tätä ja tätä. Joillekin olisi pitänyt olla "hanhenmaksapalleroita". Eivät kaikki näyttäneet tarvitsevan ruokaa tosissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut joskus mukana Eu-ruoka jakelussa. Siellä oli myös niitä, jotka valittivat, että on taas tätä ja tätä. Joillekin olisi pitänyt olla "hanhenmaksapalleroita". Eivät kaikki näyttäneet tarvitsevan ruokaa tosissaan!

        Olisiko ollut aikoinaan hyväntekijä Veikko Hursti jakoi Helsingin Hakaniemen torilla 10markan seteleitä televisio ohjelmassa. Hienossa turkissa oleva rouva ojenteli aivan etummaisten edessä kättään saadakseen 10markan setelin. Hursti ei näyttänyt antavan kun ympärillä oli pahan näköisessä kunnossa olevan näköisiä suomalaisia ihmisiä joille antoi.

        Ihmetyttänyt aina se miten "saatanan" ahneuta hienosti asuvat, -autot ja muut lelut omistamat käytännössä elävät kuin suojakupussa. Sitten kun paljon tavallisemmat joilla ei ole juuri mitään moniki saattaa kohdella heitä huonosti, jopa väkivaltaisesti.

        Saa nähdä, milloin Suomessa kaiken menettäneet tekee polttopulloja ja menevät heittään niitä rikkaiden autoihin tai omakotitaloihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut joskus mukana Eu-ruoka jakelussa. Siellä oli myös niitä, jotka valittivat, että on taas tätä ja tätä. Joillekin olisi pitänyt olla "hanhenmaksapalleroita". Eivät kaikki näyttäneet tarvitsevan ruokaa tosissaan!

        Olisi se kiva joskus muutaki syödä.


    • Anonyymi

      KAUPPAKADULLA VÄLITYSKESKUS AINEIDEN. MAMUU RUOTSI KILVILLÄ

    • Anonyymi

      Pummit töihin,ilmaista juustoa on rotanloukussa.

    • Anonyymi

      Saiko ohittaa jonossa jos oli kiire iltavuoroon töihin?

    • Anonyymi

      Eikös ruoka apu ole kaikille sitä tarvitseville?? pitääkö siitä erikseen lähettää viesti? miksei laiteta julkista ilmoitusta että jaetaan ruokakasseja..

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe