Keittokuuri toimii ja lihomisen tarkkaa analysointia

Anonyymi

Keitolla paino paino näyttää laskevan 200g päivässä.Painostakin näkee laihtumisen VAIN SILLOIN kun kaikki tekee joka päivä samalla tavalla.Syö samalla tavalla ja liikkuu samalla tavalla.Vaaka pitää olla tarkkuusvaaka.Vaakan voi tarkistaa ottamalla punnituksen jälkeen 200 g paketin ja punnitsemalla uudestaan.Vaaka on silloin tarkka jos lukema isontuu 200g.
-Syödystä kalorimäärästä osaa ennustaa myös melko tarkasti laihtumisnopeuden.

MIKSI KEITTO TOIMII
1 Keitto täyttää vatsan yli puolet pienemmällä kalorimäärällä kuin kiinteä ruoka.
500g keittoa on vain 300 kaloria.Jos syö kiinteää ruokaa se on 600-700 kal vaikka ruoka on kevyttä ruokaa.
2Ravintoaineet imeytyy huomattavasti paremmin nestemmäisessä ravinnossa.Olen jaksanut tehdä hiihtolenkit vaikka hiilihydraatit on ollut vain 270 päivässä.Silloin kun ruoka oli kiinteää sillä ei jaksanut yhtään hiihtää samalla hiilihydraattimäärällä.Hiilihydraattimääriä pitää nostaa vain välillä 370 grammaan jos siltä tuntuu.Se pitää tehdä vasta sitten yhtenä päivänä jos ei ole jaksanut kunnolla hiihtää.
3 olo on ollut hyvin kylläinen ja täysi illallakin keiton syönnin jälkeen eikä ole ollut nälän tuntemuksia.
4 yksinkertainen ohjelma TOIMII parhaiten.Sama keitto samaan aikaan päivällä ja illalla.Keitossa pitää olla kaikki ravintoaineet.Hiilihydraatti,rasva,proteeni.
Laihdutuskalorit noin 2400 päivässä.(kulutus nyt noin 3000 kal päivässä)

Keitto on parasta laihdutusruokaa
https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/201801292200704254

TARKKAA LIHOMISEN ANALYSOINTIA
1Se miksi lihoin 1,5 kiloa ja pihtimittauslukema isontui 5 mm kuukaudessa johtuu siitä että laihdutusruoka oli kevyttä,mutta liian herkullista.
2Liika herkkujen syönti.Lihominen lähti nopeaan alkuun siitä kun karkistakin tuli yhtenä päivänä 1400 kaloria muut herkut.Kalorit oli 3000-4000 kaloria melkein joka päivä.(lihominen tapahtui enimmäkseen 2 den viikon aikana)
3 syöty liikuntakyvyttömäksi.Seuraus päänsärkyä ja väsymystä mikä lihotti koska ei jaksanut yhtään liikkua.
4 lihomisen kolmannessa vaiheessa laskin hiilihydraatit liian alas enkä jaksanut sillä kiinteällä ravinnolla hiihtää joten ja se lihotti lisää koska en jaksanut kuluttaa kaloreita.

-lihomiselle ON aina joku SYY.Lihomiselle ei voi mitään jos ohjelma ei ole toimiva.
Lihominen vain jatkuu JOS syömiseen ei tee heti muutoksia.Muutokset ruokailuun pitää tehdä muutaman päivän välein jos huomaa että alkaa lihomaan.

25

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas tuo sama pilalija vauhdissa.

Mikä on mansikkakakun ja kaakaun tilanne? Viimeksi sillä laski paino 1den kilon päivässä syömällä hyvää ruokaa.

• Anonyymi

Syön nykyään kahvin kanssa korvapuusteja,fasupaloja ja itse tehtyä omenapiirakkaa.
        Karkkia syön tälläkin kuurilla aivan niinkuin ennenkin.Nyt vain monipuolisemmin.
        Sokeri on hyvä nopeitteen hiilihydraattien lähde liikuntaa harrastavalle laihduttajalle.Sillä on erittäin suuri merkitys hiihtokuntoon.Nopeita ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada kumpiakin yhtä paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syön nykyään kahvin kanssa korvapuusteja,fasupaloja ja itse tehtyä omenapiirakkaa.
        Karkkia syön tälläkin kuurilla aivan niinkuin ennenkin.Nyt vain monipuolisemmin.
        Sokeri on hyvä nopeitteen hiilihydraattien lähde liikuntaa harrastavalle laihduttajalle.Sillä on erittäin suuri merkitys hiihtokuntoon.Nopeita ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada kumpiakin yhtä paljon.

Pieni karkinsyönti ei haitaa mitään liikuntaa harrastavalla laihduttajalla .Pitää syödä muuta ruokaa vähän vähemmän niin kalorit pysyy samassa.
        En ole sitä tiennytkään että kova hiihto ja pyöräily kuntoni johtuu pelkästään siitä että olen aina syönyt paljon karkkia.
        Silloin kun lihoin en harrastanut yhtään liikuntaa,se ei johtunut laiskuudesta.Se johtuu vain siitä että söin itseni niin huonoon kuntoon enkä jaksanut harrastaa liikuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni karkinsyönti ei haitaa mitään liikuntaa harrastavalla laihduttajalla .Pitää syödä muuta ruokaa vähän vähemmän niin kalorit pysyy samassa.
        En ole sitä tiennytkään että kova hiihto ja pyöräily kuntoni johtuu pelkästään siitä että olen aina syönyt paljon karkkia.
        Silloin kun lihoin en harrastanut yhtään liikuntaa,se ei johtunut laiskuudesta.Se johtuu vain siitä että söin itseni niin huonoon kuntoon enkä jaksanut harrastaa liikuntaa.

Se on paljon jos tietää MIKSI on lihonut.Lihomisen syy oli siis se että olin syönyt itseni liikuntakyvyttömäksi.Lihomiseni EI JOHTUNUT laiskuudesta.Aluksi luulin että olen ollut laiska ja lihonut siksi,mutta todellisuudessa asia on niin että jos ei ole liikuntakuntoinen liikuntaa EI pysty harrastamaan koska liikunnan harrastaminen vaatii hyvää vireystilaa.
        Ensin oli liikaa hiilihydraattia n 600g pv ja sitten liian vähän 230g ne kumpikin aiheuttaa liikuntakyvyttömyyden.

SYY JA SEURAUS
        1 Ensin liikaa herkkuja ja sen seurauksena kova väsymys ja lihominen.Seuraus liikuntakyvyn menettäminen.
        2 sen jälkeen liian vähän hiilihydraatteja ja seuraus liikuntakyvyn menettäminen

Aikaisemmin olen tiennyt vain sen että olen syönyt liikaa ja siksi lihonut.Se tieto ei kuitenkaan riitä ennaltaehkäisemään lihomista.

• Anonyymi

Yksi asia millä olisin pystynyt estämään lihomisen jos olisin pitänyt käyrämallista seurantataulukkoa käytössä.Numeromallinen kyllä oli mutta nousevasta käyrästä olisi tajunnut paremmin lopettaa herkuttelu JOSTA siis lihoin.
      Suurin lihominen tapahtui viikon aikana.Ihminenhän pystyy lihomaan vaikka kilon päivässä oikeaa läskiä jos syö liikaa.
      Todellisuudessa hiilihydraattini on ollut noin 300 g.Laskettu hiilihydraattimäärä on 270g,mutta se nousee helposti jos syö vähäkään jotain ylimääräistä.
      Hiilihydraatit kannattaa pitää aika tasaisena,eikä niinkuin monet bodarit tekee.

Näitä hiilihydraattitankkauspäiviä ei tarvitse tavallisen laihduttajan pitää ollenkaan.
      Bodareitten dieteistä saa aivan väärää tietoa.Hiilihydraatit pystyy ottamaan monesta muustakin tuotteesta kuin riisi ja ei vettä tarvitse juoda 4 litraa päivässä niinkuin monikin sanoo.Ne joutuu vain virtsaamaan pois ja virtsan mukana kehosta poistuu ravinteet suolat ja muut.Se vaikuttaa huonontavasti olotilaan.
      Minä en juo yhtään vettä.Sopiva nesteytys tulee jo syödystä ruuastakin hedelmät,keitot,kahvi yms.
      Nytkin oli niin hyvät energiatasot että 20 km hiihtolenkin jälkeen tuntuu kuin lenkillä ei olisi ollut käynytkään.Täytyy nostaa ne nyt 30 kilometriin ja heti perään kaupunkipyöräily käveyä kirpputorilla.Toinen liikuntasuoritus pitää tehdä yhteen putkee,muuten se jää tekemättä.

• Anonyymi

"Täytyy nostaa ne nyt 30 kilometriin ja heti perään kaupunkipyöräily käveyä kirpputorilla."

Mistä olet kotoisin vai oletko mistään kotoisin? Kaupunkipyöräily on tällä hetkellä kaikille Suomessa ihan hengenvaarallista liukkauden takia.

Etkö voisi korvata kaupunkipyöräilyä seinäkiipeilyllä tai vesihiihdolla?

• Anonyymi

Lihominen saa alkunsa siitä että ostaa LIIKAA kaikenlaisia herkkuja,ja tavallinen terveellinen ruoka ei sitten maistu ollenkaan.

Nyt pidennän hiihtolenkit 30 kilometriin päivässä,ja siihen päälle vielä muuta hyötyliikuntaa tai kävelyä.

• Anonyymi

Minä kävelen 4 metriä päivässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kävelen 4 metriä päivässä.

Siis pienen olohuoneen ja keittokomeron väliä. Ehkä 16 metriä joskus.

• Anonyymi

Kyllä se 20 kilometriäkin riitti.Siihen pitää tehdä perään vain joku muu toinenkin palauttava liikuntasuoritus.Ehkä umpihankikävelyä metsässä.Yhteensä vähintään 4 tuntia liikuntaa päivässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se 20 kilometriäkin riitti.Siihen pitää tehdä perään vain joku muu toinenkin palauttava liikuntasuoritus.Ehkä umpihankikävelyä metsässä.Yhteensä vähintään 4 tuntia liikuntaa päivässä.

En pidä liikunnasta mutta pidän karkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä viitsinytkään liikkua sen enempää kuin hiihto 2 tuntia.Siihen kannattaa tehdä jokatapauksessa ainakin 2 den tunnin kävely päälle TAI kauppapyöräily jos on kaupassa käyntiä.
        Liikuntaa kannattaa tietysti harrastaa mahdollisimman paljon,mutta se ei saa olla mitään pakkopullaa eli se EI SAA yhtään vituttaa.

Enkä pidä edelleenkään raskailla painoilla nostelua mitenkään järkevänä.Maastanostoissa tulee selkään välilevyn pullistumia ja muuta ja kaikenlaiset vetoliikkeet suurilla painoilla vammauttaa olkapäät ja kyynerpäät.
        Jalkaprässissä menee polvet paskaksi eikä pysty sitten edes kävelemään.

Kyllä kuntosalissakin voi käydä turvallisesti jos tekee hyvin pienillä painoilla ja käyttää porrasnousulaitetta,juoksumattoa,soutulaitetta.

Hiihto ja pyöräily ON terveysliikuntaa missä EI tule vammoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä liikunnasta mutta pidän karkista.

Liikunnan voi huoletta korvata karkilla. Yhtä hiihtokilometriä vastaa 1 pussi lidlin hedelmätoffeeta. Sama terveellinen vaikutus. Laihtuva laihduttaja laihtuu.

• Anonyymi

Yleensä käyn pitsserissa kertomassa miten pitza on epäterveellistä ja heitän lautasilta pitzat roskiin ja kerron kuinka minua ärsyttää pulleat tytöt ja naiset.Kerron myös mikä on lihomisen SYY.Se on kahvi ja juusto ja se ettei syö tarpeeksi KARKKIA ja täytekakkukahveja.Myös jäätelyä voi syödä pari kertaa päivässä eikä LIHO yhtään jos vain liikkuu 26den tunnin ajan päivässä.

• Anonyymi

Ja kaakauta heitän lattialle.Esitän myös veitsenterävät vatsalihakseni asiakkaille nähtäville.

On kummallista ettei kahvilohin ja pittserioihin pääse sukset jalassa ellei ole sähköiset liukuovet.Nyt hiihtämään 4ksi tunniksi.Kirjoitan taas uuden avauksen huomenna heti aamulla ensimmäisen 20mmenen km hiihdon jälkeen.Sen jälkeen kaupunkipyöräilyä manksikkakaukun kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaakauta heitän lattialle.Esitän myös veitsenterävät vatsalihakseni asiakkaille nähtäville.

On kummallista ettei kahvilohin ja pittserioihin pääse sukset jalassa ellei ole sähköiset liukuovet.Nyt hiihtämään 4ksi tunniksi.Kirjoitan taas uuden avauksen huomenna heti aamulla ensimmäisen 20mmenen km hiihdon jälkeen.Sen jälkeen kaupunkipyöräilyä manksikkakaukun kanssa.

Minä en myöskään ymmärrä miksi minua kohtaan käyttäydytään niin huonosti kun köyn kertomassa kuinka minua ärsyttää pulleat naiset jja nauran heidän lihavuudelle ja raavin juuston heidän pitzztsojen päältä ja kaadan tilalle glukoosisurappia koska se sopii laihtuvalle laihduttajalle paremmin.ja menen teippaamaan pitzztsojen päälle teipit jossa lukee ELÄ OTA.Eikö pulleilta naisilla ole enää käytöstapoja. Miksi ihmiset tahallaan ärsyttää minua.Minulla sentään on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.kuten älyni.

• Anonyymi

Mistä voit tietää kirjoittajien painon tai seksuaalisen suuntautuneisuuden....?

• Anonyymi

Eikö tänne just läskit saakin kirjoittaa kun kyseessä on laihdutuspalsta? Ja et voi määrätä että vain heterot saa keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tänne just läskit saakin kirjoittaa kun kyseessä on laihdutuspalsta? Ja et voi määrätä että vain heterot saa keskustella.

Meille vanhan kansan sairaseläkeläisille homo on haukkumasana vaikka se muille on tavallinen sana.Homous ei ole enään tuomiossa syntiä.Ennen sota-aikaan läskiä oli vähän.Nyt läskiä kansaa on paljon eli yli puolet.

Ensi kerralla haukun jollakin muulla tavalla koska minua osuu koko ajan omaan nilkkaa.Ai jai,kun ottaa kipeää veitsenteräviin vatsalihaksiin ja aivoihini myös.

• Anonyymi

lihomiselle ON aina joku SYY se on TOTTA JA i itse keksin sen ja joku matkii minua. .Lihomiselle ei voi mitään jos ohjelma ei ole toimiva Paitsi voi.
      Lihominen vain jatkuu JOS syömiseen ei tee heti muutoksia.Muutokset ruokailuun pitää tehdä muutaman päivän välein jos huomaa että alkaa lihomaan.Suurin muutos ruokailussani on se kun huomasin kirjoittaa karkkipussin päälle että ELÄ OTA niin heti aloin laihtua 1,2den kramman verran.Syön näitä pusseja vain 8deksasti päivässä.Mitä järkeä ostaa kallista suklaata vähän kerralla kun voi ostaa valtavan kassillisen karkkia halvalla ja piilottaa ne kellariin.

• Anonyymi

Lihomiseni jatkui edelleen samalla tavalla kuin aikaisemmin
      Liikaa karkin syöntiä ja liikunta loppui josta tuli taas kova päänsärky.Liikunta loppui koska siihen ei ollut enään yhtään haluja.
      Tämä lihominen aiheuttaa myös verenpaineen nousua.Eli se on vaarallista.

Lihominen alkoi uudestaan kun söin kahtena päivänä 300g karkkia jo siitä kalorit 1200 päivässä muu ruoka

Nyt on pakko paastota ja liikuntaa 4-6 tuntia päivässä.Vähintään kävelyä tai pyöräilyä.
      Laihana pysyminen ei ole helppoa.

• Anonyymi

En minä tätä enään kommentoi.Laihdutan vain takaisin entiseen painooni,ja syön nyt jatkossa terveellisesti.Nyt pitää vain syödä vähemmän,mutta ruoka pitää olla hyvää.

Kumpikin lihottaa ja väsyttää yhtä paljon leipä tai karkki.Jos syö kumpaakin lihoo erittäin nopeasti.Lihoa voi pelkästään karkillakin.Kova päänsärky on pahinta tässä lihomisessa.Se parantuu vain sillä että alkaa syömään terveellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tätä enään kommentoi.Laihdutan vain takaisin entiseen painooni,ja syön nyt jatkossa terveellisesti.Nyt pitää vain syödä vähemmän,mutta ruoka pitää olla hyvää.

Kumpikin lihottaa ja väsyttää yhtä paljon leipä tai karkki.Jos syö kumpaakin lihoo erittäin nopeasti.Lihoa voi pelkästään karkillakin.Kova päänsärky on pahinta tässä lihomisessa.Se parantuu vain sillä että alkaa syömään terveellisesti.

Se on ainoa konsti laihtua tai pitää yllä samaa painoa pitemmän päälle että syö vain vähän koska oikeaa liikuntaa EI jaksa jatkuvasti harrastaa.Kävellä voi kyllä vaikka 5-6 tuntia päivässä,mutta se ei ole oikeaa runsaasti kaloreita kuluttavaa liikuntaa.

• Anonyymi

Ellei halua lihoa, yksinkertaisin keino on pitää oma painonsa ennallaan, muuttumattomana.

• Anonyymi

Ihan kuin olisi joskus ennenkin lukenut tämän....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe