Palstahäirikkö on palannut..

.. johan saimmekin olla häneltä rauhassa muutaman ajan. Hän anonyyminä härkkii ja yrittää kiusata palstalaisia, joten varsinkin uudet palstalaiset ovat riskiryhmässä.

Häntä ei kannata ottaa tosissaan ja epäilen, ettei otetakaan. Hänelle tulee suoda ymmärrystä, sillä hän ei ole kovinkaan vakaa ja hänen mielensä on .. no .. niin..
Jokainen päättäköön itse mielipiteensä siitä.

Tämä avaus siksi, että tämä kyseinen anonyymi sai järkytettyä palstaa häiriköinnillään ja tiedoksi varsinkin uusille palstalaisille, että olisivat varovaisia hänen suhteensa.

Minä voin sanoa, että viihdyin palstalla paremmin ilman häntä, mutta toistaiseksi saamme nauttia hänen seurastaan..

120

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka se on pujisko

• Anonyymi

Kyllä, kyse on pujiksesta aka Viljo Heinäseipäästä.

• Anonyymi

Hieno avaus herra ”Simitiltä”. Ainahan sumutusyritys hätäpäissään kannattaa. Vähän niin kuin tyyliin Venäjän valeuutiset. Palstalla on kuitenkin osalla hyvä medialukutaito.

• Anonyymi

Oikeassa olet kyllä.

• Anonyymi

Ole sinä itä niin totuus tulee lännestä.

• Anonyymi

Voldemort? Taasko jonkun kimpussa?

xLiner

• Anonyymi

Aloituksen herra taiteilijalla on sudit taas liisterissä.

• .. mutta oli pakko laittaa aloitus..
        Ei ole ehkä vielä valinnut uhriaan, mutta hän on täällä taas.
        Eiköhä saada taas tuta hänen riehumisensa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen herra taiteilijalla on sudit taas liisterissä.

Luulee selvästi muita itseään tyhmemmäksi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

.. mutta oli pakko laittaa aloitus..

tietenkin oli, miten kauan ajattelit jatkaa sumuttamista? Nythän arkipäiväsi taas hieman häiriintyi kun järkevät palstalaiset ottivat asian esiin.

Kaikki näkevät kun simitin sairaat tekstit nostettiin tikun nokkaan, tulitkin tuolla merkillä syyttelemään ilmoituksen tekijää.

Pravda on lännessä.

Olet hyvin ominut idän propaganda tyyliin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

.. mutta oli pakko laittaa aloitus..

Olen minä sen paluun huomannut tässä aikaisemmin, mutten ole pariin päivään ehtinyt kun vilkaista palstaa. Ajattelin että taas jo isompi draamailu kehitteillä..

Siihen tarvitaan vain uusi rekattu naiskirjoittaja. Nätti profiilikuva ja avot! 🤭

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minä sen paluun huomannut tässä aikaisemmin, mutten ole pariin päivään ehtinyt kun vilkaista palstaa. Ajattelin että taas jo isompi draamailu kehitteillä..

Siihen tarvitaan vain uusi rekattu naiskirjoittaja. Nätti profiilikuva ja avot! 🤭

xLiner

Ja porukka on niin tyhmää, että me ostaa nämä hahmot ihan satasella?

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Niinpä.. no mä olen pikkuisen taukoillut tässä viimeaikoina, niin en ole huomannut hänen paluutaan aiemmin. Tämä olikin varoituksen sana niille uusille, rekatuille naiskirjoittajille.

Ai että palsta llikin kovin mukava ilman häntä. Mutta kuten sanoin tuossa toisessa ketjussa.. palsya on iso ja tänne mahtuu monen moista hiihtäjää.

En vain toivoisi kenellekään sitä mitä minä ja L. jouduttiin kokemaan kun tultiin palstalle. Sitä shaissea mitä hän tuuppasi. Koska mitä mieltä vaan Voldemortista ollaan.. tyhmä hän ei ole. Osaa vedellä naruista. Nykyään hän jää ihan omaan arvoonsa arvaamattomaan. Hänet on helppo jättää noteeraamatta. Sen kun ymmärsin, ettei hän ole ihan terve, oli helpompi ohittaa hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkuu..

xLiner

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niinpä.. no mä olen pikkuisen taukoillut tässä viimeaikoina, niin en ole huomannut hänen paluutaan aiemmin. Tämä olikin varoituksen sana niille uusille, rekatuille naiskirjoittajille.

Ai että palsta llikin kovin mukava ilman häntä. Mutta kuten sanoin tuossa toisessa ketjussa.. palsya on iso ja tänne mahtuu monen moista hiihtäjää.

En vain toivoisi kenellekään sitä mitä minä ja L. jouduttiin kokemaan kun tultiin palstalle. Sitä shaissea mitä hän tuuppasi. Koska mitä mieltä vaan Voldemortista ollaan.. tyhmä hän ei ole. Osaa vedellä naruista. Nykyään hän jää ihan omaan arvoonsa arvaamattomaan. Hänet on helppo jättää noteeraamatta. Sen kun ymmärsin, ettei hän ole ihan terve, oli helpompi ohittaa hänet.

Kovin moni on varmaan ymmärtänyt tämän satuhahmon terveemmäksi kuin multinikki ap:n. Ap:llä tuli vain hätä taas, että päivittäiskuviot menevät pilalle kun totuuden torvet paukkaavat paikalle.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu, hyvä manipuloimaan. Mutta fiksumpi käyttäisi energiansa toisin.

Joku palstakaverinsa vois käydä katsastamassa Voltsun voinnin.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, hyvä manipuloimaan. Mutta fiksumpi käyttäisi energiansa toisin.

Joku palstakaverinsa vois käydä katsastamassa Voltsun voinnin.

xLiner

Tämä 👍

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Pikkupirpana miehen eräs hahmo,samoin pujis ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin moni on varmaan ymmärtänyt tämän satuhahmon terveemmäksi kuin multinikki ap:n. Ap:llä tuli vain hätä taas, että päivittäiskuviot menevät pilalle kun totuuden torvet paukkaavat paikalle.

No listaappas sitten mitkä ne sun väittämät ap:n multinikit on? Voit muuten lisätä itsesi samaan joukkoon, ja tee sellanen palvelus, että tunge ne jonnekin kaapin perälle piiloon pariksi vuodeksi. Taitaa sulla itsellä tullut hätä, kun niillä torvilla on parempi muisti.

Btw, oliko mukavaa tauolla, vai suunnittelitko sitä millä jujulla rupeat ahdistelemaan taas jotain uutta rekattua? Ei tainnu lataamo auttaa.

Kuules nulikka. Pitääkö soittaa valkotakkiset paikalle, vai oletko tällä kertaa kunnolla?

Raivoo vaan mulle ja yritä tehdä temppusi. Mä en tän jälkeen enää sulle tai kenellekään muulle vastaa tänään. Mut ota ensin lääkkees. Mä lähden nukkumaan.

T: yksi kiusankohteesi, jota et saanut ajettua palstalta veke.

Hasta la vista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkupirpana miehen eräs hahmo,samoin pujis ym.

Niin oli. Moniko luuli ja miten pitkään, että ”pujis” olisi ollut mikään oikea maalaismies traktorissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No listaappas sitten mitkä ne sun väittämät ap:n multinikit on? Voit muuten lisätä itsesi samaan joukkoon, ja tee sellanen palvelus, että tunge ne jonnekin kaapin perälle piiloon pariksi vuodeksi. Taitaa sulla itsellä tullut hätä, kun niillä torvilla on parempi muisti.

Btw, oliko mukavaa tauolla, vai suunnittelitko sitä millä jujulla rupeat ahdistelemaan taas jotain uutta rekattua? Ei tainnu lataamo auttaa.

Kuules nulikka. Pitääkö soittaa valkotakkiset paikalle, vai oletko tällä kertaa kunnolla?

Raivoo vaan mulle ja yritä tehdä temppusi. Mä en tän jälkeen enää sulle tai kenellekään muulle vastaa tänään. Mut ota ensin lääkkees. Mä lähden nukkumaan.

Hasta la vista!

Tällaista kielenkäyttöä ei myöskään mikään palsta hyväksy. Herjaat, solvaat, pilkkaat selvästi jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hasta la vista!

Yritäpäs nyt vetää henkeä ja hieman rauhoittua. Sitten sun pitää kerrata S24 keskustelujen säännöt. Että miten täällä puhutaan muille ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja porukkahan on juuri niin tyhmää, että ostaa nämä hahmot ihan satasella. Kaiken lisäksi taitaa olla naisia vielä. Yksikin huonosti käsitelty kuva riittää…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritäpäs nyt vetää henkeä ja hieman rauhoittua. Sitten sun pitää kerrata S24 keskustelujen säännöt. Että miten täällä puhutaan muille ihmisille.

Suosittelen samaa sinulle.

• Anonyymi

Vaikka kannatat samaa poliittista arvomaailmaa kuin timppa, niin se ei poista sitä tosi asiaa että hän on uhkaava ja pelottava. Hyvin näkee näistäkin kommenteista sen, että jos joku täys hullu ajaa samoja poliittisia arvoja kuin palstafemakot niin häntäkin puolustellaan viimeiseen asti.

• Anonyymi

Reiluinta olisi laittaa linkki edes yhteen tällaiseen häirintäketjuun, johon viitataan. Muuten aloitus tuntuu vain provolta...

• Ei nosteta vanhaa paskaa ylös. Jos haluat pitää provona, se on ihan oma valintasi. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

• Anonyymi

Koska se on provo.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei nosteta vanhaa paskaa ylös. Jos haluat pitää provona, se on ihan oma valintasi. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Uudempi paska käy yhtä hyvin. Tekisit samalla hyvän työn etenkin uudemmille kirjoittajille. Muutoin luot palstalle pelokkaan ilmapiirin...

• Anonyymi kirjoitti:

Uudempi paska käy yhtä hyvin. Tekisit samalla hyvän työn etenkin uudemmille kirjoittajille. Muutoin luot palstalle pelokkaan ilmapiirin...

Höpsistä. Elä ny viitti. Mä sain asiani sanottua. Tässä ole kyse vanhoista vaan uusista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se on provo.

Niin on, MIESTÄ harmitti eilen kovasti, kun totuus alkoi aukenemaan hitaille hämäläisillekin ja ei tämä varsinaisesti kaikkien muidenkaan mieleen ollut. Likaista touhua

• Anonyymi

Mikä Jeesus se sinä olet tuomitsemaan?

• Anonyymi

Erittäin pätevä kysymys.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa tehdä koronatesti. Vaikuttaa pitkittyneen long-covidin oireilulta?

• Anonyymi

Tämä👍Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä👍Hyvin sanottu.

Mikä siinä oli niin näppärää sitten?🤣

• Anonyymi

Niin huomasin, että syksyi puskasta rähjäämään yllättäen juuri sinä hetkenä kun muut juttelivat erityisen hyväntuulisesti keskenään.

Älä Pirpana välitä🫖

• No en jaksa vällätä. Menen nukkumaan. Aamulla taas aikainen herätys murkuksi. Ny hyviä öitä.

• Anonyymi

Elämäntaparikollisen itku

• Anonyymi

On se sinustakin tullut kunnon jumitteleva trollaaja ajan saatossa ja lopullinen järjen alasajo tapahtui sitä myöden kun syntyi ymmärrys, että tukirintama ja joukkokollaasi ei ole se optimaalisin ratkaisu tähän tilanteeseen. Orientaation haasteiden toteaminen lie läpihuutojuttu jos asiaa myötätunnon kautta lähestyy.

• Anonyymi

Ja sarvinen likettää kun ei muuta tohdi tehdä

• Anonyymi

Onko tällä yhteyttä disseisback -hahmon paluuseen?

-harmiseikirj-

• En usko, ellei sit ole jonkinlaisesta mustasukkaisuudesta kyse. Jännä että sattuikin samoihin aikoihin...

• Kuinka saatanan vajaa-älyisiä ihmisiä voikaan olla? Vai oletteko te kaikki täynnä huumeita ja herran henkeä?

Vittu mitä valheita ja paskanpuhumista tuosta roskasakistanne löytyykään. Suurimmat sontakärpäset pyörii ympärillä, eli te itse. Te vain tykkäätte paskanhajusta!

Vitun idiootteja te kuitenkin kaikki olette ja teidät pitäisi hyötykäyttää kierrätyksessä. Henkenne on huonekärpäisen arvoinen. JUNTTIPELLET Eikö mamutus enää ollutkaan hyvä kirjoitusaihe?

• Anonyymi

Mikset mies pysy yhdessä ketjussa samalla nikillä? Se loisi paremmin mielikuvaa, että sinä ja tuo toinen hahmo olette eri henkilöiltä. Toisille se ei kyllä mene millään jakeluun, että sama se on mitä missäkin posmotat

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset mies pysy yhdessä ketjussa samalla nikillä? Se loisi paremmin mielikuvaa, että sinä ja tuo toinen hahmo olette eri henkilöiltä. Toisille se ei kyllä mene millään jakeluun, että sama se on mitä missäkin posmotat

Onks se niin kuin sama, kun anonyymi kirjoittaa sadalla olevinaan eri henkilönä samalla nimimerkillä?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Onks se niin kuin sama, kun anonyymi kirjoittaa sadalla olevinaan eri henkilönä samalla nimimerkillä?

No näinhän se on, että jos yhden nikin toiset nikit ikäänkuin jatkaa toistensa ajatuksia, ei tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että sama mies näitä juttuja kirjoittaa ja kyllä on myös tuon pikku pirpana merkin takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä jos et osaa ymmärtää, niin selvennän. >Simiti< ja Simiti taasen olemme sama henkilö. Joskus ei vain jaksa kirjautua, jolloin olen >Simiti<

>Simiti<

• Taasko se minun palstatyttöystävä on täällä riehunut. Pönttis nyt kone kiinni ja tule tänne peiton alle viekkuun.

• Hyvä.. pidä hyvä huoli hänestä. Jokainen meistä ansaitsee rakkautta.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyvä.. pidä hyvä huoli hänestä. Jokainen meistä ansaitsee rakkautta.

Haha. Ei Pönttiksestä voi olla tykkäämättä. Se on minun ensirakkauteni.

• Palstakamu kirjoitti:

Haha. Ei Pönttiksestä voi olla tykkäämättä. Se on minun ensirakkauteni.

Ihanaa!
        Kyllä oli kuulemani mukaan mitä mainioin keskustelukumppani.

Ja pitänee muistaa että tämä palstahäirikkö on anonyymi. Joten se hänelle suotakoon, että saa pitää nimettömyytensä.

• Anonyymi

Palstatyttöystävä... Heh itselleni oli ihan uusi sana. Mutta olenhan tältä kyseiseltä palstalta tavannut naisystävän itsekin. Useasti.

>Simiti<

• Anonyymi

Tulin pitkästä aikaa käymään täällä, ja melkein jo luulin, että tarkoitit Ex-PUA:ta. Pettymys oli valtava, kun huomasin, että tarkoitit jotain muuta. Palstan tasohan romahti pysyvästi, kun Ex-PUA jätti sen.

• Anonyymi

Aika ikävää maalitusta.

Asiasta kymmenenteen, oletteko huomanneet, että aina kun palstalla on jokin tämän tyyppinen myrsky vesilasissa, niin kukapa muu kuin itse kettuska kömpii kolostaan närkkimään haaskalle?

• Anonyymi

Miksei Jumala luonut kiusaamisenkeleitä, remmiä pakaralle kiusaajille, ei, sen otti ihminen asiakseen, pakaran remmittämisen ja siitä nauttimisen. Elämme moraalittomia aikoja.

• Anonyymi

Ja, joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.

• Sitä varten luotiin meidät ihmiset?

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Sitä varten luotiin meidät ihmiset?

Hei, mitä sinulle kuuluu? Laitoin eilen jo viestiä mutta et vastannut. Kirjoittelen itse täällä raportteja ja mietin lenkille lähtöä. ;O :)

• Anonyymi

Onpa mautonta. Muistapa, että osa enkelikunnasta lankesi pysyvästi eikä liity tuollaiseen kuvailemaasi mitenkään niiden "työ".

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, mitä sinulle kuuluu? Laitoin eilen jo viestiä mutta et vastannut. Kirjoittelen itse täällä raportteja ja mietin lenkille lähtöä. ;O :)

Nyt vastasin. :)

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Olen täällä vielä ja tuskailen kirjoitustehtävien kanssa... :)

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Vastasin sinulle takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa mautonta. Muistapa, että osa enkelikunnasta lankesi pysyvästi eikä liity tuollaiseen kuvailemaasi mitenkään niiden "työ".

Tarkoitin tällä suojelusenkeleitä kiusaamista vastaan.

• Anonyymi

Tuota sekavaa vainoharhaiseltakin vaikuttavaa ketjua lukiessani ajattelin, että voiko olla näinkin, että tämä henkilö simitin mamu-aloituksesta kärähti?

• Simitin mamu aloituksesta. Nyt en yhtään viestiä muista. Laitathan linkin?

>Simiti<

• Anonyymi
        Simiti_taasen kirjoitti:

Simitin mamu aloituksesta. Nyt en yhtään viestiä muista. Laitathan linkin?

>Simiti<

En enää löytänyt sitä. Se oli viimeisin mielikuvani asiasta, että joku hermostui palstalla.

• Anonyymi

Ei sitten päättelykyky riitä tajuamaan, että tämän ketjun ja sen toisen ketju aloittaja on sama mies…

• Anonyymi

Voi sinua pirpana. Kaik kiusaavat sinua, koska oletpieni. Ällös huolehdi. Iso ja vittumainen Timppa suojelee sinuakin.

• Itse en osaa sanoa, että olisiko täällä vain yksi häirikkö? Kyllä uskoisin, että on useampikin.

Ja trollata voi monella tapaa. Tärkeintä niille on ärsyttää jotenkin... ja sitä kautta saada huomioo. Täällä voi vielä itse vauhdittaa suosiota tukikirjoittamalla omaa kommenttia jne.

Osa taas kirjoittaa tänne sattumaltakin jotain ja osaa ruokkia häiriköitä. Se lienee tälläisen alustaformaatin haitta ja hyötykin...

Mutta häiriköitä täältä ei saa ajettua pois, siihen on turha käyttää energiaansa. Kannattaa hyväksyä ne, kuten itikat, paarmat ja muut sittisontiaiset kesällä... ne vaan kuuluu pakettiin. Hyväksyminen on ensimmäinen askel. 😁👌

• Anonyymi

oletko psykoterapeutti?

• Anonyymi

Niin meitä ihmisiä on monenlaisia ja ne vain pitää hyväksyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin meitä ihmisiä on monenlaisia ja ne vain pitää hyväksyä.

Eikös yk:ssa ole sanottu että ei saa erotella ihmisiä erinäisten syiden vuoksi.

• Niin.. onhan noita varmaankin useampia, mutta meillä oli kovin rauhallinen jakso niistä tuossa sinun tauon aikana.
        Tämä kyseinen häirikkö tuuppaa valheita palstalaisista ja multinikkeilystä. Hän ei koskaan millään tavalla yritäkään keskustella asiasta, vain ja ainoastaan palstalaisista ja omista fiksaatioituneista mielipiteistään meistä.
        Häntä ei kiinnosta keskustella. Hän uhoaa, jotta saisi provosoitua jonkun lähtemään paljastelemaan asioita itsestään tai tuntemistaan palstalaisista. Hän syyttelee milloin mieheksi, naiseksi ja milloin varkaaksi. Multinikiksi tai joksikin toiseksi palstalaiseksi.

Meillä tosiaan oli jakso, kun täällä sai keskustella rauhassa, ilman tätä palstalaisiin kohdistuvaa syyttelyä, mikä tuntuisi olevan yhdestä lähteestä..

Loppupeleissä tämä häirikkö käyttää hajoita ja hallitse tekniikkaa. Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei minua kiinnosta pidetäänkö minua Timppana.. väite on yksinkertaisesti naurettava, mutta jos jollekulle tulee NIIN hyvä mieli siitä - samapa tuo.

Häirikön tarkoitus on rikkoa rekkautuneiden kirjoittajien uskottavuutta. Lyödä kiilaa.
        Mä en oikeastaan välitä, minä minua pidetään palstalla. Minä olen vain minä. Ja se kelpaa taihi ei. Ihan se ja sama minulle.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin.. onhan noita varmaankin useampia, mutta meillä oli kovin rauhallinen jakso niistä tuossa sinun tauon aikana.
        Tämä kyseinen häirikkö tuuppaa valheita palstalaisista ja multinikkeilystä. Hän ei koskaan millään tavalla yritäkään keskustella asiasta, vain ja ainoastaan palstalaisista ja omista fiksaatioituneista mielipiteistään meistä.
        Häntä ei kiinnosta keskustella. Hän uhoaa, jotta saisi provosoitua jonkun lähtemään paljastelemaan asioita itsestään tai tuntemistaan palstalaisista. Hän syyttelee milloin mieheksi, naiseksi ja milloin varkaaksi. Multinikiksi tai joksikin toiseksi palstalaiseksi.

Meillä tosiaan oli jakso, kun täällä sai keskustella rauhassa, ilman tätä palstalaisiin kohdistuvaa syyttelyä, mikä tuntuisi olevan yhdestä lähteestä..

Loppupeleissä tämä häirikkö käyttää hajoita ja hallitse tekniikkaa. Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei minua kiinnosta pidetäänkö minua Timppana.. väite on yksinkertaisesti naurettava, mutta jos jollekulle tulee NIIN hyvä mieli siitä - samapa tuo.

Häirikön tarkoitus on rikkoa rekkautuneiden kirjoittajien uskottavuutta. Lyödä kiilaa.
        Mä en oikeastaan välitä, minä minua pidetään palstalla. Minä olen vain minä. Ja se kelpaa taihi ei. Ihan se ja sama minulle.

Eli koetko kelpaavasi itsellesi miehenä?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli koetko kelpaavasi itsellesi miehenä?

Olen sinut itseni kanssa. Ja sekös sinua harmittaa...

Niin.. onhan noita varmaankin useampia, mutta meillä oli kovin rauhallinen jakso niistä tuossa sinun tauon aikana.

Kuten tuossa ylempänä mainitsin, niin trollaaminen on ärsyttämistä. Mutta sehän voi johtua ärsyyntymisestä.

Itseänikin on ärsytetty ja tullaan ärsyttämään täällä. Siitä en pääse irti nimimerkkiä vaihtamalla tai puskissa luuhaamalla. Ja se on fakta.

Hyväksyminen ja sen tuoma tyyneys sellaiseen on silti tavoittelun arvoista. Ja uskon, että joka päivä vaikka mä oon siinä parempi. Haluan ainakin olla. Ja lähden sitä parantamaan itseni kautta, en miettien mitä joku trollaaja hakee trollauksillaan.

• Anonyymi kirjoitti:

oletko psykoterapeutti?

En. Sähkötekniikan mekaanikko, elikkä sähköasentaja vaan.

Ja nyt teen polttopuita jumalanhylkäämän saarimökin takapihalla. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Kuten tuossa ylempänä mainitsin, niin trollaaminen on ärsyttämistä. Mutta sehän voi johtua ärsyyntymisestä.

Itseänikin on ärsytetty ja tullaan ärsyttämään täällä. Siitä en pääse irti nimimerkkiä vaihtamalla tai puskissa luuhaamalla. Ja se on fakta.

Hyväksyminen ja sen tuoma tyyneys sellaiseen on silti tavoittelun arvoista. Ja uskon, että joka päivä vaikka mä oon siinä parempi. Haluan ainakin olla. Ja lähden sitä parantamaan itseni kautta, en miettien mitä joku trollaaja hakee trollauksillaan.

Joo. Puhut asiaa veliseni. Paree jättää arvoonsa arvaamattomaan. Toisesta sisään ja toisesta päästä ulos.

Mä tulin kesken päivän kotio, iski vatsatauti. Onko sulla vapaata vai menetkö illaksi toihin?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos tyhjentävästä vastauksesta…

Joo. Puhut asiaa veliseni. Paree jättää arvoonsa arvaamattomaan. Toisesta sisään ja toisesta päästä ulos.

Mä tulin kesken päivän kotio, iski vatsatauti. Onko sulla vapaata vai menetkö illaksi toihin?

No mä oon lomalla. Pitäis kai sitä maanantaina jo mennä töihin, mutta en taida olla koko viikkoo. Tää puuhomma pitää saada tehtyä, ennenkuin jäät lähtee. Nyt vielä pääsee hyvin jään yli kelkalla, mutta montaa viikkoa ei...

Ja sit nää puutkin vaan sitkistyy...🤔

• Disseisback kirjoitti:

No mä oon lomalla. Pitäis kai sitä maanantaina jo mennä töihin, mutta en taida olla koko viikkoo. Tää puuhomma pitää saada tehtyä, ennenkuin jäät lähtee. Nyt vielä pääsee hyvin jään yli kelkalla, mutta montaa viikkoa ei...

Ja sit nää puutkin vaan sitkistyy...🤔

Niin.. ihan kuin mä jotakin noista puuhommista tietäisin.. eli en. Uskon sinua.

Noista puuhommeleiden tekemisestä puhelitkin. Koko viikoksi hommaa kahtaalla..
        Kai sä saat jotakin korvausta urakastasi, ettei ihan palkaksi jää hyvä mieli? Mutta eipä tuo oikeastaan ole oleellinen seikka mun tietää.
        Aattelin vaan, ettet anna taas käyttää sua hyväkseen. Kato kyllä sä hoidat ... ja sähän hoidat. Jämerän varmasti.

Mä taas otin pienet tirsat. Mahassa ihan kamala vellova tunne ja rutina vaan käy. Ei ole kivaa olla kipeänä.

Niin.. ihan kuin mä jotakin noista puuhommista tietäisin.. eli en. Uskon sinua.

Noista puuhommeleiden tekemisestä puhelitkin. Koko viikoksi hommaa kahtaalla..
        Kai sä saat jotakin korvausta urakastasi, ettei ihan palkaksi jää hyvä mieli? Mutta eipä tuo oikeastaan ole oleellinen seikka mun tietää.
        Aattelin vaan, ettet anna taas käyttää sua hyväkseen. Kato kyllä sä hoidat ... ja sähän hoidat. Jämerän varmasti.

Mä taas otin pienet tirsat. Mahassa ihan kamala vellova tunne ja rutina vaan käy. Ei ole kivaa olla kipeänä.

Kyllä mä siitä jotain hyödynkin, mutta lähinnä kiinnostaa hyötyliikunta ja ulkoilma.

Mähän ei oo miyään salityyppejä...

Mahatauti on hanurista aina...🙄

• Disseisback kirjoitti:

Kyllä mä siitä jotain hyödynkin, mutta lähinnä kiinnostaa hyötyliikunta ja ulkoilma.

Mähän ei oo miyään salityyppejä...

Mahatauti on hanurista aina...🙄

Sä tykkäät puuhommista. Se on selviö. Tekisit niitä ilmaiseksikin ja olet tehnytkin tekemisen ilosta.

Syntyi vaan huoli, sä kun olet sä. Että muistat sen, ettei sinua käytetä hyväksi. Mutta mä paapon taas. Hölmö minä.

Sait siis kelkan pois sieltä pöpeliköstä.. heh.
        Muistan kun kerroit että kinokseen jäi viimevuonna. Mietinkin että miten sait sen pois..
        Tai oliko se jotenkin niin että sait sen kantavalle hangelle, vai miten se ny meni. Pehmeeseen lumeen se taisi upota.
        Kärrikin kai jo tuli valmiiksi.. laitoitko vastapainon vai ihan vaan kelkalla tasapainotit.. ? Muistan että juttua noista oli, kunnes sit keskusteluyhteys pätkäs..

Mutta samapa tuo. Vanhat jutut tuli vainen mieleen kun kelkalla olet liikenteessä.

Sä tykkäät puuhommista. Se on selviö. Tekisit niitä ilmaiseksikin ja olet tehnytkin tekemisen ilosta.

Syntyi vaan huoli, sä kun olet sä. Että muistat sen, ettei sinua käytetä hyväksi. Mutta mä paapon taas. Hölmö minä.

Sait siis kelkan pois sieltä pöpeliköstä.. heh.
        Muistan kun kerroit että kinokseen jäi viimevuonna. Mietinkin että miten sait sen pois..
        Tai oliko se jotenkin niin että sait sen kantavalle hangelle, vai miten se ny meni. Pehmeeseen lumeen se taisi upota.
        Kärrikin kai jo tuli valmiiksi.. laitoitko vastapainon vai ihan vaan kelkalla tasapainotit.. ? Muistan että juttua noista oli, kunnes sit keskusteluyhteys pätkäs..

Mutta samapa tuo. Vanhat jutut tuli vainen mieleen kun kelkalla olet liikenteessä.

Joo. Siis kekkaa vaan hinasin lähemmäksi vetonuppia, niin sain jonkinlaiseen balanssiin.

Kelkka ei oo pahemmin tänä vuonna juminut mihinkään, mutta se kelkkakärri oli jäädä mökille jumiin.

Kyllä mä noista puuhommista hyvän korvauksen saan. Elä huoli. 😁👌

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Siis kekkaa vaan hinasin lähemmäksi vetonuppia, niin sain jonkinlaiseen balanssiin.

Kelkka ei oo pahemmin tänä vuonna juminut mihinkään, mutta se kelkkakärri oli jäädä mökille jumiin.

Kyllä mä noista puuhommista hyvän korvauksen saan. Elä huoli. 😁👌

Niih.. kai mä olen semmoinen kanaemo.. kot, kot ja kot. Mitäpä se mulle kuuluu ..

No kai sitä vaan haluaa kaikille parasta. Hyviä puuhommia sulle ny si vaan...

Niih.. kai mä olen semmoinen kanaemo.. kot, kot ja kot. Mitäpä se mulle kuuluu ..

No kai sitä vaan haluaa kaikille parasta. Hyviä puuhommia sulle ny si vaan...

No mä oon jo itseasiassa kotona. Nelisen tuntia riittää sitä takomista hyvin päivään. Ja nyt tuleekin muutaman päivän tauko, kun on kaikenlaista hommaa välissä...

Ja ei sen puoleen...on kyllä raatokin jo kipee... 😁

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kenestä oikein puhut? En kyllä noista kriteereistä itseäni tunnista, vaikka monia ihmispoloja ärsytänkin.

>Simiti<

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

”meillä oli kovin rauhallinen jakso niistä tuossa sinun tauon aikana. ”

Näillä kahdella asialla onkin hyvin mahdollisesti kausaalinen yhteys.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tervetuloa tt mekaniikan ihmeellisen maailmaan. Sano nyt vielä, että olet myös hifisti. Sitten on paketti kasassa.

>Simiti<

• Disseisback kirjoitti:

No mä oon jo itseasiassa kotona. Nelisen tuntia riittää sitä takomista hyvin päivään. Ja nyt tuleekin muutaman päivän tauko, kun on kaikenlaista hommaa välissä...

Ja ei sen puoleen...on kyllä raatokin jo kipee... 😁

Saunaan.. pari kepeää.. iskelmää.. pikkusikari..
        Vähän palstaa ja illalla ehkä kulmille..

Mä luulen että mä voisin ottaa rommikolan.. jos toi masukki putsaantuisi alkomahoolista..
        Tiedä siitä nyt sitten.

Joku massanostattaa vanhoja aloituksia ylös. Toisaalta se ei minua ainaskaan haittaa, sillä en halua keskustella sodasta. Jotain ihan muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kenestä oikein puhut? En kyllä noista kriteereistä itseäni tunnista, vaikka monia ihmispoloja ärsytänkin.

>Simiti<

Ei ollut kyse sinusta. Eräs vanha ja arvostetettu palstavakkari kuulemani mukaan sekosi ja alkoi harrastamaan vainoamista palstalla. Hän kirjoittaa anonyyminä ja häiriköi rekkautuneita. Itse kun tulin palstalle pari vuotta sitten, sain tuta hänen vihaansa. Olin sinisilmäinen ja otin hänet tosissani. Kunnes minulle kerrottiin hänestä. Ja hän on täällä taas.. ja minä kerron hänestä eteenpäin. Jotta hän ei pääsisi käsiksi uusiin kivoihin palstalaisiin. Siinä kaikki.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ai nää on näitä, sillä teknikkokaan ei ole technician vaan lähinnä engineer eli ingenjööra.

• Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa tt mekaniikan ihmeellisen maailmaan. Sano nyt vielä, että olet myös hifisti. Sitten on paketti kasassa.

>Simiti<

No sitä en voi kyllä sanoa olevani...

Edes nuoruudessa en tunkenut takakonttia täyteen subbareita. 😁

Saunaan.. pari kepeää.. iskelmää.. pikkusikari..
        Vähän palstaa ja illalla ehkä kulmille..

Mä luulen että mä voisin ottaa rommikolan.. jos toi masukki putsaantuisi alkomahoolista..
        Tiedä siitä nyt sitten.

Joku massanostattaa vanhoja aloituksia ylös. Toisaalta se ei minua ainaskaan haittaa, sillä en halua keskustella sodasta. Jotain ihan muuta.

Tyttö tuli viikonlopun viettoon ja huomenna on itseasiassa mun exän tädin miehen synttärit. Se laittoi mullekin pyynnön tulla bileisiin, kun meidän välit ei mennyt erossa. Mennään poitsun kanssa sinne siis huomenna. Tyttö ei halunnut.

Mutta jos ihan muuten tsillais ja huilais...

• Disseisback kirjoitti:

Tyttö tuli viikonlopun viettoon ja huomenna on itseasiassa mun exän tädin miehen synttärit. Se laittoi mullekin pyynnön tulla bileisiin, kun meidän välit ei mennyt erossa. Mennään poitsun kanssa sinne siis huomenna. Tyttö ei halunnut.

Mutta jos ihan muuten tsillais ja huilais...

No niih. Kotiviikonloppu siis.
        Mä yritän tänään parannella tuon massun.. huomenissa olisi sovitut treffit pujottelijan kanssa. Toivlttavasti ei tarttisi perua. Ei olla nähty ku pari viikkoa sitten ja jo alkaa olla ikävä. Ollaan me viestitelty mutta se ei helpota ikävää toisen syliin. Päin vastoin.

Exä alkaa käydä röyhkeäksi.. se määräilee mun tekemisiäni taas. Tilanne on vaikea, sillä väleissä pitää pysyä ihan käytännön takia, mutta en saisi antaa hänen määräillä. No poitsun takia olen valmis olemaan sovittelevalla kannalla. Tämä on sitä mitä minun täytyisi opetella.. rajojen asettamista. Ärsyttää vaan kun en kykene asiallisesti kertomaan kuinka minua se ukko ärsyttää. Hän käyttää kaikki kikkansa manipuloidakseen minua. Ja minä tyhmä annan hänen tehdä sen.
        Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

No niih. Kotiviikonloppu siis.
        Mä yritän tänään parannella tuon massun.. huomenissa olisi sovitut treffit pujottelijan kanssa. Toivlttavasti ei tarttisi perua. Ei olla nähty ku pari viikkoa sitten ja jo alkaa olla ikävä. Ollaan me viestitelty mutta se ei helpota ikävää toisen syliin. Päin vastoin.

Exä alkaa käydä röyhkeäksi.. se määräilee mun tekemisiäni taas. Tilanne on vaikea, sillä väleissä pitää pysyä ihan käytännön takia, mutta en saisi antaa hänen määräillä. No poitsun takia olen valmis olemaan sovittelevalla kannalla. Tämä on sitä mitä minun täytyisi opetella.. rajojen asettamista. Ärsyttää vaan kun en kykene asiallisesti kertomaan kuinka minua se ukko ärsyttää. Hän käyttää kaikki kikkansa manipuloidakseen minua. Ja minä tyhmä annan hänen tehdä sen.
        Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

No hoitelehan massu. Mäkin söin vähän liikaa ja liikanopeesti.

Pitää kokeilla, jos tirsat helpottais. .

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Onko nimi merkillä Pikku-pirpana muka mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nimi merkillä Pikku-pirpana muka mies?

Muka, ei muka, vaan ON.

• Anonyymi kirjoitti:

Muka, ei muka, vaan ON.

Mitäpä väliä, vaikka ois hevonen?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No elä erehy ainakaan naiseks luulemaan! Muuten menee hulluks ellei oo jo menny

• Anonyymi kirjoitti:

Että ihminen voi olla kateellinen toisen naiseudestakin.

Ei turhaan laittanut Pirpana tätäkään aloitusta.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Myös elisakettu on saman miehen hahmo, but your call.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Millon paljastat mies itsesi Disselle?

• Anonyymi kirjoitti:

Millon paljastat mies itsesi Disselle?

Ai, nyt sä olet kateellinen jo mullekin :-D

On sun elämä kovaa.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

On sun elämä kovaa.

Etkö erota, että meitä on täällä useampi?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

On sun elämä kovaa.

Ei meillä, mutta tolla yhdellä huijatulla voi olla ellei ajoissa ymmärrä sinisilmäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

No voi hän minun puolesta olla nsinenkin. Ei suurempaa merkitystä. Mikskä ne jutut siitänsä muuttuis? Mitä merkitystä sillä on?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Naiseudesta :””DD

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö erota, että meitä on täällä useampi?

Anonyymi... anomyymi... anonyymi.. anonyymi.

Ei erota edes jonotusnumero.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä, mutta tolla yhdellä huijatulla voi olla ellei ajoissa ymmärrä sinisilmäinen.

Ketä raukkaa on huijattu?

• Anonyymi kirjoitti:

Naiseudesta :””DD

Naiseudesta vissiin. Vai miehisyydestäkö olet kade? :-D

Minulla ei ole ongelmaa mieltää Pirppistä naiseksi. Ja oikein kiva sellainen onkin. Hän ei ole sellaista pahaa tehnyt, että ansaitsee moista trollailua kenenkään taholta.

Mutta koska olet luonteeltasi häijy paska, niin teet vaikka tikusta asiaa, että tämä itseään toteuttava ennuste (aloitus) tulee allekirjoitettua.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Häirikkökään ei välitä minä häntä pidetään palstalla? Hänkin on vain hän omine tapoineen, siedät häntä tai et. Älä vastaa hänelle jos ärsyttää?

• Anonyymi

Nyt osui paska tuulettimeen. Kaikki ovat potenttiaalisia ehdokkaita.

• Anonyymi

"ollaan kaikkia varovaisia"

• Anonyymi

Ei ole siis lottovoitosta kyse?

• Anonyymi

Suomi24: ä ei ole enää rauhaa.

• Anonyymi

No voi ei! Oli jo aikakin että naurettava tusaaminen loppuu

• Anonyymi

Pikku Putin

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe