Vanhojen aloitusten ylös nostaminen. Ketään ei kiinnosta mitä on vuonna 2015 kirjoitettu.
Vastaukset 14
Kiitos. Samaa mieltä. Joku yrittää manipuloida palstaa ..
- Anonyymi
En edes käsitä miten noin vanhoja avauksia voi edes löytää, koska ei löydä enää sellaistakaan minkä on itse kirjoittanut joskus kaksi viikkoa sitten. Siinähän menisi tunteja, että ehtisi selata johonkin vuoteen 2015.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hakutoiminnolla nääs...
Häh? Ei täällä ole mitään "hakutoimintoa".
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Ei täällä ole mitään "hakutoimintoa".
Tuo suurennuslasinkuva tuossa vihreässä palkissa.. siitä saa hakusanalla haettua vanhoja ketjuja..
- Anonyymi
Näin juuri. Nyt on nyt ja tukka päästä lähtenyt. Kele.
- Anonyymi
Ylläpito saattaa myös nostella ketjuja. Näin olen ymmärtänyt. Jos näin, niin haluavat kai palstalle muutakin kuin sotakeslustelua.
xLiner- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Tokkopa. Täällä on ollut jo tälläinen tapa jollain useamman vuoden...
Joskus vuosia sitten niitä pätkähti etusivulle, eikä uusia kommentteja löytynyt kun etsin. Että kai se mahdollista on. Nyt en ole ehtinyt katsomaan, kaiveleeko niitä joku. Palstalutka oli vastannut yhteen, muita en huomannut. Jos hän sitten kaivoi sen ketjun esiin, vai olisko tullut muuten?
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Joskus vuosia sitten niitä pätkähti etusivulle, eikä uusia kommentteja löytynyt kun etsin. Että kai se mahdollista on. Nyt en ole ehtinyt katsomaan, kaiveleeko niitä joku. Palstalutka oli vastannut yhteen, muita en huomannut. Jos hän sitten kaivoi sen ketjun esiin, vai olisko tullut muuten?
xLinerJoo. Hyvä huomio... joskus itsekin ihmettelin, että kuka nosti?
Tosin joku osaa kirjoittaa kommentteja, jotka sit heti poistuu... voi osata tuon tekoälyn kanssa puljata...mutta voi olla ylläpidostakin... onhan tää sivusto sellainen....- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Hyvä huomio... joskus itsekin ihmettelin, että kuka nosti?
Tosin joku osaa kirjoittaa kommentteja, jotka sit heti poistuu... voi osata tuon tekoälyn kanssa puljata...mutta voi olla ylläpidostakin... onhan tää sivusto sellainen....Totta tuo poistaminenkin. Täytyy seurailla.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo poistaminenkin. Täytyy seurailla.
xLinerNo voihan sitä aina seurailla.. mutta ei sitä täällä saa kaivettua, eikä noi "Lydiat" niitä esiin kaivele. 🤣
Tää sivusto on niin vanhanaikaisen jumittunut, että kannattaa vaan naureskella näille hommille.
Joskus tässä katsoin kun se Hyppönen F-sekuresta oli jossain haastattelussa, niin sekin pieru on jämähtänyt jo aikaan, kun kaikki oli tietokonepohjaisia... nyt uudet mediat on äppejä... eihän näitä pohjia käytä kun me pierut enää. 😁
- Anonyymi
Kuin keväiset koirankakat. Nousevat ajoittain esiin, herkimpiä ärsyttävät, mutta jo pian kevätsade huuhtelee ne historian hämärään.
- Anonyymi
Juuri näin👍.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881283Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu28816- 13787
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38766- 90705
- 46688
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.79684- 58628
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41581
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa55544- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129527Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495- 9475