Jos miehesi hankkii itselleen moottoripyörän eli sinä saisit ajaa autolla huhtikuusta lokakuun loppuun eli menette sitten kauppaan mökille tai ajelemaan siis minne vain niin miehesi ajaa vain moottoripyörää ja sinä joko pyörän taakse tai ajat autolla
Nainen suostuisitko
15
68
Vastaukset
Älytön kysymys. Kyllä mie ajan omalla autollani ihan ympäri vuoden. Ei mua kukaan jouda kuskailemaan pitkin ja poikin, minä tahansa vuorokauden aikoina.
Mitä moottoripyörään tulee, kehoittaisin miettimääm vielä. Olisik järkevämpää satsata turvallisempaan nelirenkaiseen? Pääasia nyt kuitenkin, että on riippumaton kenenkään kyydeistä kumpikaan.- Anonyymi
Eli ette koskaan ole yhdessä samassa autossa eli kummallakin oma auto ja kun menette kauppaan yhdessä niin kumpikin ajaa omalla autollaan sinne ja kumpikin ostaa omat ostoksensa ja tuo vain omat ostoksensa omalla autollaan eli kyllä miehesi voi ostaa oman moottoripyörän vai onko kummallakin oma mökkikin ja oma talo
Anonyymi kirjoitti:
Eli ette koskaan ole yhdessä samassa autossa eli kummallakin oma auto ja kun menette kauppaan yhdessä niin kumpikin ajaa omalla autollaan sinne ja kumpikin ostaa omat ostoksensa ja tuo vain omat ostoksensa omalla autollaan eli kyllä miehesi voi ostaa oman moottoripyörän vai onko kummallakin oma mökkikin ja oma talo
On joo, omat talot ja kaikki.
No tottakai kauppa-asiat yms hoidetaan yhdellä autolla. Ja nykyisillä bensan hinnoilla vältetään kaikkea mahdollista tarpeetonta ajoa, Kaikki asiat hoidetaan samoilla ajoilla jos mahdolllista. Tosin autojakaan ei ole enää käytössä kuin yksi. Ja kumppanus on joutunut ajamaan, koska mun käsi ei ratille ole noussut moneen kuukauteen.
Sinänsä ei ole väliä, kuka sitä autoa ajaa. Pitkillä matkoilla ihan mielelläni annan jonkun muun hoitaa homman.
Ei tästä tarvitse tehdä mitään sukupuolikysymystä. Olosuhteet ovat tärkeämmät, jotka ratkaisevat.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
On joo, omat talot ja kaikki.
No tottakai kauppa-asiat yms hoidetaan yhdellä autolla. Ja nykyisillä bensan hinnoilla vältetään kaikkea mahdollista tarpeetonta ajoa, Kaikki asiat hoidetaan samoilla ajoilla jos mahdolllista. Tosin autojakaan ei ole enää käytössä kuin yksi. Ja kumppanus on joutunut ajamaan, koska mun käsi ei ratille ole noussut moneen kuukauteen.
Sinänsä ei ole väliä, kuka sitä autoa ajaa. Pitkillä matkoilla ihan mielelläni annan jonkun muun hoitaa homman.
Ei tästä tarvitse tehdä mitään sukupuolikysymystä. Olosuhteet ovat tärkeämmät, jotka ratkaisevat.Entä jos mies ei loppu keväästä alku talveen autoon koske vaan kulkee kaikki menonsa moottoripyörällä
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos mies ei loppu keväästä alku talveen autoon koske vaan kulkee kaikki menonsa moottoripyörällä
Oma asiansa, eihän se mulle kuulu.
Mutta jelppii kyllä jos on tarvis.
Hyvää lauantaita Välis. Mun täytynee siirtyä leikkimään kotista.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Oma asiansa, eihän se mulle kuulu.
Mutta jelppii kyllä jos on tarvis.
Hyvää lauantaita Välis. Mun täytynee siirtyä leikkimään kotista.Kiitos samoin
- Anonyymi
Onneksi mieheni on fiksu eikä halua koskaan ostaa moottoripyörää. On sanonut että sellaista ei kannata ostaa koska siinä ei saa tavaroita kuljetettua joten ihan turha vehje. Meillä on molemmilla oma auto.
- Anonyymi
Mulle on aivan sama millä mies ajelee. Mulle on myös ihan sama mihin hän omat rahansa kuluttaa. Minä en mootoripyörän kyytiin tule, mutta mies saa kulkea millä tahtoo. Ja minähän siis ajan omalla autollani ihan ympäri vuoden. En tarvitse siihen kenenkään lupia.
En mä kyytiin menis, olen ollut ja en tykkännyt roikkua apinana selässä. Mielummin ajan autolla, kun istun tarakassa.
Tai hommaan oman pyörän, mullahan kyllä on jo Ninja 600cc. Saan sen koska vaan takas, sen kun haen.
- Anonyymi
En suostu, hevonen ostetaan eikä pelkkiä hevosvoimia
Ei se saa hommata kiellän sellaiset pikkupoikien lelut.
Ensinnäkin turha ja kallis, nämä on syyt ettei meille ei moottori pyörää tule.
Ei ole mikään harrastus tule olemaan sen verta turhaaa rahaa ei ole tuhlattavaksi.Tottakai tapan pikkupoikien unelmat mutta eipä ole mikään ELON MUSK, joten ei voi vaatiakkaan.
Jos keksiin järjelisen perustelun asia on eri.
- Anonyymi
Miehelläni on moottoripyörä, mutta ei hän noin fanaattinen kuski ole. Hän ajelee sillä silloin, kun häntä sattuu huvittamaan. Minä menen joskus kyytiin, mutta en joka kerta. Harrastusajoon sitä yleensä käytetään, harvoin hän sillä töihin menee. Myöskään millään kaatosateella hän ei aja motskaria. Kypärän visiirissä ei ole pyyhkimiä, joten ajo olisi vaarallista. Auto on sadekelillä turvallisempi kulkuväline.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247