Sinkkuja loppuelämänne?
Aiotteko olla
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta aika näyttää.
- Anonyymi
aisella jos on vasedmmassa etusoremma joku korkeampaa metallia ´kin kuin kulta,m platinasormust ;D
- Anonyymi
Aikooko aloittaja kysellä tätä ja muitakin näin tärkeitä asioita täällä loppuelämänsä ?
- Anonyymi
En aikonut, mutta minulle ei ole rakkautta. Lopulta on helpompi vain hyväksyä se tosiasiana.
- Anonyymi
¨Master of the ringss.... platinaa, ei kultaniiin halpaa D
Voin ehkä jotenkin...yritän Ei mitään paineita puolesta tai vastaan.
Nyt ei ole suhteelle vielä aikaa, joten välttelen sellaiseen ajautumasta... tai riippuu tietysti mihin se toinen tyytyis... perävalot näkyis aika useasti. 😄Toivottavasti en ole sinkku lopun elämäni. Jos olen, sitten olen, mutta ei se tavoitteeni ja toiveeni ole.
- Anonyymi
Sodassa ei kysellä oletko sinkku.
- Anonyymi
Hiljaa hyvää tulee. Jos sitten syssymmällä.
- Anonyymi
Mut hei! Soitellaan!
- Anonyymi
Oikeastaan en välitä, kunhan ei tarvi sietää jokapäiväistä draamaa
- Anonyymi
No tämä! Nyt on kirjoittajalla ilmeisesti kokemusta?
>Simiti<
- Anonyymi
En ole kokenut näitä aikoja otolliseksi millekkään suhteelle, jatkuvaa epävarmuutta ja stressiä ilmassa.
Oli yksi ihminen, jonka koin aika voimakkaasti omaksi ihmisekseni, muttei siitä mitään syntynyt.
Nämä ajat, ihmisten hysteerisyys ja vihapuheet saavat minut inhoamaan ihmisten övereitä tunnereaktioita ja osa siitä inhlsta menee vääriinkin osoitteisiin. Nyt juuri tuntuu helpolta ajatella, että olisi vain sinkkuna. Lähinnä yksin kotona ja valot pois.
Jatkuvaa riitelyä joka asiasta, eikö jo voisi lopettaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712911
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472200Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752100Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541730- 691466
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3051415- 781347
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381226Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251135- 761042